SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hee jij hier?quote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Maar geen F-Zero X dus. Blijft mijn favoriet voor de n64.![]()
![]()
Ik ben nieteens in de buurt!quote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel echt zondag... Wat een mongolen.op de weg
En ik mag de harde wind de schuld geven, kolere wat had ik daar last van met de bus
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sorry, ik zal voortaan wat netter rijdenquote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel echt zondag... Wat een mongolen.op de weg![]()
![]()
Ja dat kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben nieteens in de buurt!
En ik mag de harde wind de schuld geven, kolere wat had ik daar last van met de bus![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan wat netter rijden
Neem aan dat je niet in de buurt bent van Hilversum![]()
![]()
Zondag? Echt niet alleen op zondag hoorquote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel echt zondag... Wat een mongolen.op de weg.
![]()
O nee, ik reed op de A4quote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet in de buurt bent van Hilversum![]()
![]()
Je kan weer fatsoenlijk lopenquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Vannacht weer lekker in m'n eigen bedje.
![]()
![]()
Was het ander bedje niet zo boeiend?quote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Vannacht weer lekker in m'n eigen bedje.
Hoi trouwens![]()
![]()
True maar wel meer dan normaalquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag? Echt niet alleen op zondag hoor.
![]()
![]()
Dstraks 22 in braziliëquote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel echt zondag... Wat een mongolen.op de weg
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Nee. Maar ik kan wel weer redelijk fatsoenlijk de trap op zonder pijnquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn eigen bed is fijner dan het logeerbedquote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het ander bedje niet zo boeiend?
Hoi trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn hamburger was beter he?quote:Op zondag 25 november 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hij is altijd te zout, maar voor een McDonalds burger is hij goed te nassen. Je gaat er alleen wel op een vervelende manier vol van zitten.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Waarom het logeerbed?quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn eigen bed is fijner dan het logeerbed.
![]()
Maar hoezo waren het mongolen dan?quote:Ohquote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan wel weer redelijk fatsoenlijk de trap op zonder pijn.
. Naja, dat is ook fijn
![]()
![]()
Een of andere fossiel die 90 op de linker rijbaan blijft rijdenquote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoezo waren het mongolen dan?
[..]
Oh. Naja, dat is ook fijn
![]()
![]()
ik weet niet of ik kijk. Niemand hier hou er van.quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij nemen het op en kijken als de kinderen op bed liggenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat soort mongolen haal ik gewoon rechts in als ze daar te lang rijdenquote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een of andere fossiel die 90 op de linker rijbaan blijft rijdenEn dan boeit het me niet als de middelste baan ook zo snel rijd, en rechts wel helemaal vrij is. Dan maar 2 banen opschuiven en dan weer terug
![]()
![]()
Ik kan strompelenquote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoezo waren het mongolen dan?
[..]
Oh. Naja, dat is ook fijn
. Ik ben nu wel steeds bezig met strekken en buigen, zodat ik uiteindelijk weer gewoon kan lopen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: