SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tumultueus.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
FEITJE
Jonathan Reis is na Philip Cocu de tweede die voor Vitesse scoorde tegen PSV, en voor PSV scoorde tegen Vitesse![]()
![]()
Blom![]()
![]()
Hij gaf vorig jaar toch ook die onterechte rood aan Leerdam waardoor de wedstrijd kantelde van 0-1 naar 2-1 ? Of was dat Nijhuis ofzo![]()
Bommel!quote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef Adames het volgende:
PSV - Vitesse is inderdaad te leuk. Wie pakt de eerste rode kaart![]()
Nog een feitje
De laatste acht duels (eredivisie en beker) tussen Roda JC en Ajax eindigden nooit met minder dan 3 goals![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef Mandéra het volgende:
HOI FANS WAT EEN WEDSTRIJD WAS RODA JC - AJAX!![]()
![]()
vertel eens wat over de restaurants van Kerkradequote:Op zondag 25 november 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een feitje
De laatste acht duels (eredivisie en beker) tussen Roda JC en Ajax eindigden nooit met minder dan 3 goals![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Feit:
Feyenoord heeft dit seizoen één goede corner genomen.![]()
![]()
Je hebt mij door.quote:Op zondag 25 november 2012 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets fout zien en dan snel roepen dat je trollde, classic![]()
Vorige keer twee goals uit cornersquote:Op zondag 25 november 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Feit:
Feyenoord heeft dit seizoen één goede corner genomen.![]()
![]()
kerkrade is doodquote:Op zondag 25 november 2012 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
vertel eens wat over de restaurants van Kerkrade![]()
![]()
Dat weten ze al, ze maakten het alleen te vroeg bekend.quote:Op zondag 25 november 2012 15:14 schreef Grifte het volgende:
Wtf futbol24 gaat piepen dat psv 2-1 maakt, daarna wo2 alarm dat het nog 1-1 isUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hjjeey heey heeeeeyJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kerkrade stelt niet veel voor man.quote:Op zondag 25 november 2012 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
vertel eens wat over de restaurants van Kerkrade![]()
Ajax was om half 1.quote:Op zondag 25 november 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
hahah je eigen team uitfluitenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zeggen als Ajaciedquote:Op zondag 25 november 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
hahah je eigen team uitfluiten![]()
![]()
Leuke feitjes zijn je ding niet.quote:En jij ookquote:Op zondag 25 november 2012 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feit
De shirtjes van Vitesse zijn geel met zwart.![]()
![]()
Gelukkig doen ze dat in de Arena nietquote:Op zondag 25 november 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
hahah je eigen team uitfluiten![]()
![]()
Ik heb geen eigen team, mij te duur.quote:Op zondag 25 november 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
hahah je eigen team uitfluitenUn dann rettet kein Kavallerie,
2e helft rood voor minstens 1 speler.quote:Op zondag 25 november 2012 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaat de 2de helft natuurlijk tegenvallen.![]()
Strootman__________!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Commentator kan geen klokkijken
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ditquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat lult de commentator? Het is +2 min.![]()
![]()
Feitjes
Het parkstad terrein vestigt vele bedrijven, waaronder een Decathlon, Kwantum en Intratuin. Daarnaast kan je voor of na de wedstrijd nog naar de Fair Play gaan. Lekker eten kan bij het wokrestaurant. 1 keer per jaar komen mensen in allerlei rare kostuums naar kerkrade en omstreken om carnaval te vieren. Carnaval is een feest dat zijn naam ontleent aan de woorden carne vale, wat zo veel betekent als het einde van het vlees. Het luidde van oudsher namelijk de vastetijd in.Verder heb je in kerkrade zelf nog leuke eetcafé's zoals de voormalige Pungel, nu Der Wieetsjaf.![]()
ik doe even broodjes in de oven en dan filet americain eropquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Even hamburgertje bakken, wat sla en sausje erbij, dan even die 0-1 bij AZ maken
met uitjes![]()
dick heeft nog weleen salami worst voor jequote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jong belegen kaas denk ik. Veel ander vers beleg heb ik niet.
What can change the nature of a man?![]()
PSV - Vitesse 1-1 HT.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Rustig.quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
"En nu is het wel rust!"
Omdat 2 minuten 47:00 is mongool![]()
Gelukkig zit ik niet naast jou.quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik doe even broodjes in de oven en dan filet americain erop
met uitjes![]()
Net ook opquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
met uitjes![]()
![]()
En een eitje?quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
met uitjesVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik was al bang dat je het zou vergeten deze week.quote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
met uitjes![]()
Doe maar luxueusquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
met uitjes![]()
Mertens had ook al 2 geel moeten hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke wedstrijdben benieuw wie er als eerste met rood afgaat. Al had van Ginkel dat al gemoeten.
![]()
Idd.quote:Op zondag 25 november 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mertens had ook al 2 geel moeten hebben.![]()
Die rechtsback probeerde het hem gewoon aan te naaien.quote:Op zondag 25 november 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mertens had ook al 2 geel moeten hebben.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Lekker man, eitje, uitje, peper en zout.quote:Op zondag 25 november 2012 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee nog nooit gehad met ei erbij, andere keer eens proberen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
JA , LIGHT! BESTAATquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Die is goed te doen he?quote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef Caland het volgende:
Ik drink yoghurtdrink van de euroshoppert.![]()
Was via de muur, dus eigenlijk gewoon eigen doelpunt. Niks Reis.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hoe kan iemand die zo verschrikkelijk lelijk is als Koert Westerman nou voor de TV werken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bah nee manquote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ook al op. 3 in 1 oploskoffie van Nescafe. Stiekem best te doen.
suiker en melk in oploskoffie![]()
![]()
Dat is geen koffie man, dat is aids in een kopje.quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ook al op. 3 in 1 oploskoffie van Nescafe. Stiekem best te doen.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Zorro het volgende:
Was via de muur, dus eigenlijk gewoon eigen doelpunt. Niks Reis.![]()
![]()
Die is echt zo fucking goor.quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ook al op. 3 in 1 oploskoffie van Nescafe. Stiekem best te doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
neequote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef Gramulanion het volgende:
FEIT:
Derijck stond wel of niet buitenspel.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat niemand meer kanker heeft nadat iedereen in het PSV-stadion op stond.![]()
![]()
Moet altijd een beetje denken aan Jeremy Clarkson.quote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Hoe kan iemand die zo verschrikkelijk lelijk is als Koert Westerman nou voor de TV werken.![]()
beter dan de gewone oploskoffie ja, maar dan nog.quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net ook al op. 3 in 1 oploskoffie van Nescafe. Stiekem best te doen.![]()
je gaat toch niet haten op Koert hequote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
Hoe kan iemand die zo verschrikkelijk lelijk is als Koert Westerman nou voor de TV werken.![]()
Chickie ofzo?quote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef Saind het volgende:
ik duik eens even de vriezer in, kijken of er iets lekkers in ligt![]()
nog een jongedame in de vriezer gevonden?quote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef Saind het volgende:
ik duik eens even de vriezer in, kijken of er iets lekkers in ligt![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Bah nee man
suiker en melk in oploskoffiequote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat is geen koffie man, dat is aids in een kopje.quote:quote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Adames het volgende:
[..]
beter dan de gewone oploskoffie ja, maar dan nog.quote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
Oploskoffie zou sowieso verboden moeten worden.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 15:27:25 ]![]()
Eerst keer koffiequote:Op zondag 25 november 2012 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet er aan wennen ja, maar jij drinkt ook nog geen bier hetoen verslaafd eraan geraakt.
graag op anoniem![]()
Kenneth houdt er wel van
Dat welquote:Op zondag 25 november 2012 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet er aan wennen ja, maar jij drinkt ook nog geen bier he![]()
dat maskeert de ranzige smaak van gewone oploskoffiequote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Bah nee man
suiker en melk in oploskoffie![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerst keer koffietoen verslaafd eraan geraakt.
![]()
Ja één kopje en je bent junk![]()
![]()
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen twitter, achterlijke debiel.![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen twitter, achterlijke debiel.quote:Ik was nog eerder ook
![]()
![]()
Saturn === Media Markt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
wat wordt hier nou gezegdquote:Op zondag 25 november 2012 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jullie niet denken dat ik #azfey bedoel![]()
Ja want "Ik vind PSV - vitesse een leuke wedstrijd" is natuurlijk onduidelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jullie niet denken dat ik #azfey bedoel![]()
Ja, ik vond het gewoon grappig dat ik heel subtiel probeerde aan te geven dat hashtags dom zijn en toen zag ik direct die reactie van Caland, die iets minder subtiel is, er boven.quote:
Daar moest ik om lachen.![]()
![]()
Fijn.quote:Op zondag 25 november 2012 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vond het gewoon grappig dat ik heel subtiel probeerde aan te geven dat hashtags dom zijn en toen zag ik direct die reactie van Caland, die iets minder subtiel is, er boven.
Daar moest ik om lachen.![]()
Dat is lastiger tikken op m'n aaipadquote:Op zondag 25 november 2012 15:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja want "Ik vind PSV - vitesse een leuke wedstrijd" is natuurlijk onduidelijk.![]()
![]()
Nog een iPad ook. Je begint je wel te ontwikkelen als m'n minst favoriete persoon hier.quote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is lastiger tikken op m'n aaipad![]()
Come on Feyenoord!To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Oh sorry androidboy.quote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog een iPad ook. Je begint je wel te ontwikkelen als m'n minst favoriete persoon hier.![]()
Uhm nee.quote:
Saturn is net als Media Markt van dezelfde eigenaar, Media-Saturn Holding.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
twitter:Jmvanhalst twitterde op zondag 25-11-2012 om 15:00:24Ik zeg strafschop... Strootman pakt Bony vast #PSVVit reageer retweet
graag op anoniem![]()
vitessefan, ipad en twitterquote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog een iPad ook. Je begint je wel te ontwikkelen als m'n minst favoriete persoon hier.
ik heb mensen voor minder omgelegd.![]()
bart smit en intertoys ook, allebei van blokker holdingquote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uhm nee.
Saturn is net als Media Markt van dezelfde eigenaar, Media-Saturn Holding.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
vitessefan, ipad en twitter
![]()
CODquote:Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
vitessefan, ipad en twitter
![]()
Oh, dat is nieuw voor mijquote:Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
bart smit en intertoys ook, allebei van blokker holding![]()
Wie is die blonde bij Twente?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Nee hoor, wees maar niet ongerust.quote:Op zondag 25 november 2012 15:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Probeer je het wereldrecord zinloze reacties te verbeteren?![]()
hoeveel is je streak nu?quote:Op zondag 25 november 2012 15:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Probeer je het wereldrecord zinloze reacties te verbeteren?![]()
Die net in beeld was.quote:
Meijer.quote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef KingRoland het volgende:
man tegenover perez kijkt hem wel eng aanOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Bony
beetje als je stront als je goed ziekt bent, bruin groenig met brokjesquote:Op zondag 25 november 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit, zo'n erwtensoep nigger?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 15:36:08 ]![]()
Zit er ook aardappel in?quote:Op zondag 25 november 2012 15:35 schreef Saind het volgende:
[..]
beetje als je stront als je goed ziekt bent, bruin groenig met brokjes![]()
Ik hoop dat Reis nog een keer scoort, zijn shirt uitdoet, tweede geel ontvangt en dat dan het doelpunt wegens buitenspel wordt afgekeurd
Waar komt dat bruine dan vandaanquote:Op zondag 25 november 2012 15:35 schreef Saind het volgende:
[..]
beetje als je stront als je goed ziekt bent, bruin groenig met brokjes![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Reis nog een keer scoort, zijn shirt uitdoet, tweede geel ontvangt en dat dan het doelpunt wegens buitenspel wordt afgekeurd![]()
![]()
Okquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Reis nog een keer scoort, zijn shirt uitdoet, tweede geel ontvangt en dat dan het doelpunt wegens buitenspel wordt afgekeurd![]()
dan post ik pics van mijn zusjequote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Reis nog een keer scoort, zijn shirt uitdoet, tweede geel ontvangt en dat dan het doelpunt wegens buitenspel wordt afgekeurdgraag op anoniem![]()
ik hoop dat iemand een schop bij jou in de tuin steekt, de internetkabel raakt en dat jij hier een week niet meer kan postenquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ja! 3 quotes op rij, hattrick
Nee, AZ'er zat eraan.quote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ander kapsel ja? Die gaat CR7 achternaNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: