SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopla
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Godverdegodver.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Boerrigter is jupiler league niveauquote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, Jupiler league heeft ook spelers nodig
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
lekker dit
Kut Johan Cruijff met zijn als je de bal hebt kunnen zij niet scoren. 98% bezit is dus niet genoeg![]()
Die commentator![]()
"het is wachten op de goal van ajax" (kan die lekker fappen zeker)
Doelpunt RODA ! (kan die lekker janken)Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Godverdomme Daley... kan er nou echt geen wedstrijd voorbij gaan zonder dat er een van de verdedigers in de fout gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En dus iedereen die hem niet aan kan ookquote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Boerrigter is jupiler league niveau![]()
![]()
Hempte en Boerrigter naar Excelsior.quote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Boerrigter is jupiler league niveau![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef RubenSosa het volgende:
Die commentator![]()
Doelpunt RODA ! (kan die lekker janken)![]()
![]()
jij zoekt ook dingen die er niet zijnquote:Op zondag 25 november 2012 12:45 schreef RubenSosa het volgende:
Die commentator![]()
Doelpunt RODA ! (kan die lekker janken)![]()
Goeie kans voor Siem.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ajax speelt goed, nu nog een paar keer scoren. Zie geen probleem vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Half 1 ...
ajax heeft zich WEER Ferslapen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Terwijl Prus alles nog tegen houdt en Fermeer niet...quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef Crimyclown het volgende:
Ajax, met deze keeper op goal had je al 0-3 voor moeten staan.
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef Pedroso het volgende:
Ajax speelt goed, nu nog een paar keer scoren. Zie geen probleem vandaag.![]()
vind je het Fervelend?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
is dat zo? Prus was vorig jaar ook een prima invaller voor Tyton.quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef Crimyclown het volgende:
Ajax, met deze keeper op goal had je al 0-3 voor moeten staan.
![]()
Ja dat heb ik de vorige wedstrijd gezien. Prijsschieten met die gast.quote:Op zondag 25 november 2012 12:48 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat zo? Prus was vorig jaar ook een prima invaller voor Tyton.Anonieme tievesclown![]()
"Derk, doe maar efkes wisselen jongen!"Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
oh jaquote:Op zondag 25 november 2012 12:48 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja dat heb ik de vorige wedstrijd gezien. Prijsschieten met die gast.![]()
![]()
x2.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
In navolging van Stefan Postma?quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik vind Ajax helemaal niet verkeerd spelen, jammer dat Blind dat persoonlijke fout maakt.![]()
Klein wonder dat het geen 2-0 is jaquote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
Klein wonder dat Roda voorstaat. Wat matig zeg.
Bijna 2-0.quote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef Buitendam het volgende:
Roda laat Ajax veel te veel komen. Zo is het wachten op de gelijkmaker.
waar is ons scorend vermogen
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Toby Toby
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Van blind hé?quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef RvLaak het volgende:
Is dat niet minimaal geel, zo niet rood?![]()
Voor Malki misschienquote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef RvLaak het volgende:
Is dat niet minimaal geel, zo niet rood?![]()
Smerig die Blind
Dat is toch De Tank of niet?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
natrappen van blind. Sjek zal er wel weer niks over zeggen zondagavond.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Die tweede keer gaat Blind met opzet op die knie staan.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Lijkt mij idd dat er nog wel een staartje aan zitquote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Smerige overtreding, is wel rood waard.![]()
Ja, die kan wel tegen een stootjequote:
quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef RubenSosa het volgende:
natrappen van blind. Sjek zal er wel weer niks over zeggen zondagavond.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef RubenSosa het volgende:
natrappen van blind. Sjek zal er wel weer niks over zeggen zondagavond.! En je ziet niet hoe Malki inkomt?
Narf!![]()
Mits Roda het aankaart toch? Of kan de KNVB op eigen initiatief een zaak beginnen?quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lijkt mij idd dat er nog wel een staartje aan zit![]()
normaal wel, ik weet hoe zwaar opzet (of het ontbreken daarvan) meetelt in de straf.quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef RvLaak het volgende:
Is dat niet minimaal geel, zo niet rood?
Bij Blind kan je namelijk heel goed aannemelijk maken dat het lompigheid is![]()
![]()
![]()
Moet ie maar niet met gestrekt been in komen sliden, dan moet je eroverheen ja en dan heb je niet echt de tijd om goed je landing uit te kiezen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, Malki ging niet op zijn been staan...mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Smerig spelertje die Daley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij gaat er zelf als een gek inquote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want Malki moet geel krijgen als Blind hem 2x op z'n been trapt![]()
Maakt toch niks uit voor het feit dat Blind dan rood zou moeten krijgen?quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef Sickert het volgende:
[..]! En je ziet niet hoe Malki inkomt?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Weet ik veelquote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mits Roda het aankaart toch? Of kan de KNVB op eigen initiatief een zaak beginnen?![]()
![]()
Ja. Tegenstander hoeft het niet aan te kaarten.quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mits Roda het aankaart toch? Of kan de KNVB op eigen initiatief een zaak beginnen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
boeit het?quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mits Roda het aankaart toch? Of kan de KNVB op eigen initiatief een zaak beginnen?![]()
Vandaar dat ik het vroeg, ik kon niet goed beoordelen of het opzet of per ongeluk wasquote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet ie maar niet met gestrekt been in komen sliden, dan moet je eroverheen ja en dan heb je niet echt de tijd om goed je landing uit te kiezen.![]()
Natuurlijk kan Daley hem best ontwijken, hij is toch niet blind?Un dann rettet kein Kavallerie,
HAHAquote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk kan Daley hem best ontwijken, hij is toch niet blind?![]()
Als Blind nog geschorst wordt dan maakt dat Ajax alleen maar sterker. Laat maar lekker zitten dus.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom zou Malki nog aangeklaagd worden ? Ging er wel hard in maar rood is overdreven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk kan Daley hem best ontwijken, hij is toch niet blind?![]()
![]()
Coolquote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Tegenstander hoeft het niet aan te kaarten.Ja, mij welquote:![]()
![]()
Sowieso perongeluk, het ishet Blind, die heeft nog nooit iets goeds expres gedaanquote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het vroeg, ik kon niet goed beoordelen of het opzet of per ongeluk was
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dijksquote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
Als Blind nog geschorst wordt dan maakt dat Ajax alleen maar sterker. Laat maar lekker zitten dus.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Oh ja, jij was zo'n fan van Dijks.quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
Als Blind nog geschorst wordt dan maakt dat Ajax alleen maar sterker. Laat maar lekker zitten dus.![]()
Want op de knie van je tegenstander gaan staan is goed?quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso is het Blind, die heeft nog nooit iets goeds expres gedaan![]()
![]()
Mischien moet iemand eens gaan uitleggen hoe je corners neemt ipv die verschrikkelijke varianten:rNarf!![]()
Onzin, blind speelt gewoon goed laatste weken.quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso perongeluk, het ishet Blind, die heeft nog nooit iets goeds expres gedaan![]()
Hahaha, dan heb ik niks gezegd.quote:
Ik moet er nog steeds om lachen, die Dijks.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
't was een grapjequote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want op de knie van je tegenstander gaan staan is goed?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Waarom is dat zo gek? Een trainer word toch beoordeeld op zijn resultaten? 6de met Ajax is nou niet echt top ofzo.. En kom nou niet met het 'tussenjaar', want daar zitten jullie al 10 jaar in.quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god, op Ajax Netwerk:
''Het einde van de boer is nabij jongens!!!!''![]()
Als ze nog een keer een korte corner nemen word ik depressiefquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Sickert het volgende:
Mischien moet iemand eens gaan uitleggen hoe je corners neemt ipv die verschrikkelijke varianten:r
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Aanvallend met name.quote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Onzin, blind speelt gewoon goed laatste weken.
Verdedigend is ie nog steeds niet heel sterk.![]()
Laatste 2 jaar is ie anders kampioen geworden.quote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom is dat zo gek? Een trainer word toch beoordeeld op zijn resultaten? 6de met Ajax is nou niet echt top ofzo.. En kom nou niet met het 'tussenjaar', want daar zitten jullie al 10 jaar in.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Wij worden kampioen in de tussenjarenquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom is dat zo gek? Een trainer word toch beoordeeld op zijn resultaten? 6de met Ajax is nou niet echt top ofzo.. En kom nou niet met het 'tussenjaar', want daar zitten jullie al 10 jaar in.![]()
Goede trap van Roda-speler Biemans
werd tijd dat ook HIJ aangepakt gaat worden. Al zijn voorgangers werden na 2 wedstrijden al aangepakt. De Boer MAG alles fout doen lijkt het wel.quote:Op zondag 25 november 2012 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god, op Ajax Netwerk:
''Het einde van de boer is nabij jongens!!!!''Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom is dat zo gek? Een trainer word toch beoordeeld op zijn resultaten? 6de met Ajax is nou niet echt top ofzo.. En kom nou niet met het 'tussenjaar', want daar zitten jullie al 10 jaar in.![]()
![]()
![]()
.
![]()
Niet onderop ?quote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef Adames het volgende:
heeft Siem nou zijn haar geblondeerd bovenop?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, dat is Poulsen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef Adames het volgende:
heeft Siem nou zijn haar geblondeerd bovenop?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
1e jaar was niet zijn ferdienste, 2e was meer door het falen van de restquote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar is ie anders kampioen geworden.![]()
![]()
inb4 'van de armoede'.quote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
vriendjespolitiek, die wordt daar niet uitgeschoptquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso kan je de Boer niet echt de schuld geven van dit gebrek aan kwaliteit in het team. Hij mocht ook niks kopen. Het positiespel en zo zit er gewoon goed in maar de spelers die we hebben
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Maar nu Ajax dit jaar 6de staat is dat toch zijn verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
bron dat wij 6e staanquote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar nu Ajax dit jaar 6de staat is dat toch zijn verantwoordelijkheid?![]()
Ze zijn ook simpelweg niet beter dan dat.quote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar nu Ajax dit jaar 6de staat is dat toch zijn verantwoordelijkheid?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dijks tegen psvquote:![]()
Die gozer slaapt gewoon de gehele week niet. Supercup
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Te makkelijk weggegeven.quote:
Ik reken hem alleen het aantrekken van Moisander aan.quote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar nu Ajax dit jaar 6de staat is dat toch zijn verantwoordelijkheid?![]()
Voor Ajax is het jammer dat Kurto niet meedoet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Als je het maar vaak genoeg blijft roepen ga je er vanzelf wel in geloven.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Komt er een ook eentje aanzetten.quote:
Troll.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Komt omdat veel van de spelers die hij heeft niet beter zijn dan middenmoot.quote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
werd tijd dat ook HIJ aangepakt gaat worden. Al zijn voorgangers werden na 2 wedstrijden al aangepakt. De Boer MAG alles fout doen lijkt het wel.![]()
Het ergste is dat dat ook nog de beste aankoop isquote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reken hem alleen het aantrekken van Moisander aan..
Overigens wel veel goede jeugd gehaald schijnbaar, maar dat zie je nu nog niet.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Is dat zo ja? Ken die tactiek niet, maar jij zal er ongetwijfeld ervaring mee hebben. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg blijft roepen ga je er vanzelf wel in geloven.![]()
![]()
Vorig jaar met overmacht kampioen geworden en 2 jaar geleden ook kampioen. De Boer kan voorlopig wel een potje breken hoor.
Wel grappig dat alle niet-Ajacieden hopen dat de Boer vertrekt bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax-trekje. Al voor iemand 5 wedstrijden in 't eerste heeft gespeeld is het de messias.quote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg blijft roepen ga je er vanzelf wel in geloven.![]()
Hij heeft het maandenlang geprobeerd met Vormerquote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ken die tactiek niet, maar jij zal er ongetwijfeld ervaring mee hebben. Bedankt voor de tip.![]()
Ajax wint dit echt nog wel, Roda is bedroevend.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Clasie was op die manier ook een enorm talent.quote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft het maandenlang geprobeerd met Vormer![]()
Met overmacht???quote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef Pedroso het volgende:
Vorig jaar met overmacht kampioen geworden en 2 jaar geleden ook kampioen. De Boer kan voorlopig wel een potje breken hoor.
Wel grappig dat alle niet-Ajacieden hopen dat de Boer vertrekt bij Ajax.... Zelfs Feyenoord deed tot de laatste paar wedstrijden nog mee voor het kampioenschap... Da's niet met overmacht.
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef Fok-it het volgende:
Ajax wint dit echt nog wel, Roda is bedroevend.![]()
Wat is daar precies grappig aan?quote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef Pedroso het volgende:
Wel grappig dat alle niet-Ajacieden hopen dat de Boer vertrekt bij Ajax.![]()
U have to score to winquote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef Fok-it het volgende:
Ajax wint dit echt nog wel, Roda is bedroevend.
It's important to score
![]()
![]()
Wat een gelul. De Boer heeft ons geleid sinds jaren na 2 x het kampioenschap achter elkaar in de eredivisie, een overwinning op ac milan, man united en man city. Laat ook zien dat het aan de mentaliteit van de spelers ligt als ze het in de CL wel kunnen laten zien. We zijn belangrijke spelers kwijtgeraakt dit seizoen en we missen een leider.quote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
werd tijd dat ook HIJ aangepakt gaat worden. Al zijn voorgangers werden na 2 wedstrijden al aangepakt. De Boer MAG alles fout doen lijkt het wel."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met overmacht???... Zelfs Feyenoord deed tot de laatste paar wedstrijden nog mee voor het kampioenschap... Da's niet met overmacht.
Met overmacht nog wel
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Het is gewoon slecht om achter te staan tegen roda. Kunnen ze profiteren van de pot in ehv, doen ze het niet..quote:Op zondag 25 november 2012 12:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt er een ook eentje aanzetten.
Troll.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vanaf 10 Februari alles gewonnen. Wandelend het seizoen uitgegaanquote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met overmacht???... Zelfs Feyenoord deed tot de laatste paar wedstrijden nog mee voor het kampioenschap... Da's niet met overmacht.
![]()
Jammer Siem.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
het was drie/wedstrijden voor het einde al 90% zeker dat Ajax kampioen ging worden.
![]()
Terechte kampioen, ja. Met overmacht, absoluut niet.quote:Op zondag 25 november 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf 10 Februari alles gewonnen. Wandelend het seizoen uitgegaan![]()
Komt door de doping. Ken jij Dario Frigo? Die had dat ook altijd.quote:Op zondag 25 november 2012 12:57 schreef Adames het volgende:
heeft Siem nou zijn haar geblondeerd bovenop?![]()
Dat is niet met overmacht, daarvoor werden heel veel punten verspeeld.quote:Op zondag 25 november 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf 10 Februari alles gewonnen. Wandelend het seizoen uitgegaan![]()
Is het al de 90e minuut geweest? Shit. Eens kijken of mijn TV wel goed staat.,quote:Op zondag 25 november 2012 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon slecht om achter te staan tegen roda. Kunnen ze profiteren van de pot in ehv, doen ze het niet..![]()
Op de training ja...quote:Op zondag 25 november 2012 13:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Stroot maakt zulk soort ballen gewoonOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Met overmacht denk ik meer aan in maart al kampioen ofzo.quote:Op zondag 25 november 2012 13:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]het was drie/wedstrijden voor het einde al 90% zeker dat Ajax kampioen ging worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daarna door jullie.quote:Op zondag 25 november 2012 13:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is niet met overmacht, daarvoor werden heel veel punten verspeeld."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Vorig jaar kampieon geworden met 6 punten op nr. 2 noem ik niet echt close.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tis dan ook de Mickey Mouse competitie. Valt niks over te zeggen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over overmacht, jammer man."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Maar ook niet met overmacht.quote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef Pedroso het volgende:
Vorig jaar kampieon geworden met 6 punten op nr. 2 noem ik niet echt close.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Scorend vermogen ontbreekt echt... De Jong en Eriksen zijn geen mannen voor 20, 25 goals in een seizoen en van Hoessen kun je dat ook niet verwachtenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Spartak-Ajax ?quote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
Ajax 70% balbezit, waar kennen we dat ook alweer van..![]()
Zijn we er al uit of Ajax vorig seizoen met overmacht kampioen is geworden? Zodra er duidelijkheid is wil ik dit wel graag weten namelijk, super interessant.![]()
Van Eriksen hoor je wel 15 goals te verwachten.quote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Scorend vermogen ontbreekt echt... De Jong en Eriksen zijn geen mannen voor 20, 25 goals in een seizoen en van Hoessen kun je dat ook niet verwachten“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dit, en een echte leider,quote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Scorend vermogen ontbreekt echt... De Jong en Eriksen zijn geen mannen voor 20, 25 goals in een seizoen en van Hoessen kun je dat ook niet verwachtenOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Nee.quote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef GGMM het volgende:
Zijn we er al uit of Ajax vorig seizoen met overmacht kampioen is geworden? Zodra er duidelijkheid is wil ik dit wel graag weten namelijk, super interessant.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Geeft ook wel interessante late night seksreclamesquote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geur, 3D, alles. Zelfs smaak, handig bij 24kitchen, beetje scherm likken enzo![]()
![]()
Deze post maak je ook echt puur om hem later te kunnen quoten hèquote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin al wat minder blij te kijken. Dit gaat niet goedkomen. Let maar op![]()
bij de rijpe dames toch maar even uitzetten danquote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geeft ook wel interessante late night seksreclames![]()
Hmm... Vis...quote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
![]()
Hoofdreden dat ik deze tv kochtquote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
![]()
Bahbahquote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoesen heeft tot nu toe 2 x gespeeld en 2 x gescoord toch. Misschien heeft hij het dit seizoen al in zich."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Bedanktquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
Supporter drinkt bier op in het publiek. Zojuist gespot tijdens de overtreding die gemaakt werd wat Gramulanion meldde.![]()
Tegen Real ook al ingevallen, toen had hij ook wel mogen scoren trouwens.quote:Op zondag 25 november 2012 13:05 schreef Stiggie het volgende:
Hoesen heeft tot nu toe 2 x gespeeld en 2 x gescoord toch. Misschien heeft hij het dit seizoen al in zich.![]()
Blind gaf een passIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Waarom wisselen Boerrigter en Fischer niet?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
knjb.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ozbiliz speelt bij Kuban Krasnodarquote:Op zondag 25 november 2012 13:07 schreef debeterebob het volgende:
Kuban' Krasnodar speelt tegen Kyrilia Sovetov Samara terwijl Granulation die opmerking maakte.![]()
![]()
Erg fervelend dit jongens.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Straks weer zuurkoolschoteltjequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hij's gewoon samen met de andere ajax-supporters in de bus meegekomen vandaagquote:Op zondag 25 november 2012 13:07 schreef Syntix het volgende:
Die commentator heeft zeker al 5 keer gezegd wanneer Ajax gaat toeslaan![]()
![]()
Waarom speelt ajax met rouwbanden en roda niet?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Roda JCKansloze hoerenploeg is het toch
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Het gras is groen. En de bal is wit. En rond.Un dann rettet kein Kavallerie,
Duitsers hebben geen respectquote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom speelt ajax met rouwbanden en roda niet?![]()
Omdat roda schijt heeft aan ereleden van ajax.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom speelt ajax met rouwbanden en roda niet?![]()
Erelid van Ajax is overleden. Heeft Roda weinig mee te maken, maar zou wel sympathiek zijn geweest.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom speelt ajax met rouwbanden en roda niet?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Deden ze tegen Dortmund ook, dus dat kan nog wel ja...quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef vivelafete het volgende:
Ajax prikt er zo wel een goaltje in
Forum Opties Forumhop: Hop naar: