quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Lukoki is dan wel enorm grillig, maar heeft toch veel meer laten zien dan "constant kut" Boerrigter.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Om nog maar even te herhalen, heeft Boerrigter iets goeds gedaan dat hij rechtsbuiten moet/mag.
Boerrigter met zijn lage handelingssnelheidquote:Op zondag 25 november 2012 12:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Lukoki is dan wel enorm grillig, maar heeft toch veel meer laten zien dan "constant kut" Boerrigter.
De Boer zei dat hij vijf goede loopacties had alleen niemand stuurde de bal.quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Om nog maar even te herhalen, heeft Boerrigter iets goeds gedaan dat hij rechtsbuiten moet/mag.
Deed het ook best aardig, nu ff een vormdip[je.. of gewoon vermoeidquote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef S0nic het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen waren die nog enthousiast waren over Poulsen in het begin
Bok op zeg.quote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef Sickert het volgende:
Dit is dus zo'n wedstrijd waar ons Deens talent het zou moeten laten zien.
Maar weer zie ik zijn kopje hangen
Als hij in dit soort wedstrijden niet beslissend is zal hij dat nooit worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |