Het is niet Maurice die dit verzint. Don't shoot the enquete-meneer!quote:Op zondag 25 november 2012 11:37 schreef vosss het volgende:
Meerderheid wil DNA alle Nederlanders in databank
Mafketel![]()
Eigenlijk wel een goede poll voor de FP dit.quote:Op zondag 25 november 2012 11:39 schreef Pharkus het volgende:
Oh, ik heb ook onderzocht, 98% van de Nederlanders vertrouwt de peilingen van de Hond niet.
Tuurlijk wel. Het heet heel leuk opiniepeiling, maar er staat nergens hoeveel mensen hij gevraagd heeft.quote:Op zondag 25 november 2012 11:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Het is niet Maurice die dit verzint. Don't shoot the enquete-meneer!
quote:Op zondag 25 november 2012 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het heet heel leuk opiniepeiling, maar er staat nergens hoeveel mensen hij gevraagd heeft.
Ik kan me niet voorstellen dat daadwerkelijk 61% voorstander is van zo iets debiels.
Lijkt me ook.quote:Op zondag 25 november 2012 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een goede poll voor de FP dit.
Alleen dat jij er tegen bent, wilt niet zeggen dat andere er niet voor zouden zijn. Ik ben zwaar tegen. Dat ze eerst maar eens de gevangenis-straffen opvoeren.quote:Op zondag 25 november 2012 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het heet heel leuk opiniepeiling, maar er staat nergens hoeveel mensen hij gevraagd heeft.
Ik kan me niet voorstellen dat daadwerkelijk 61% voorstander is van zo iets debiels.
okee!quote:Op zondag 25 november 2012 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het me inderdaad niet voorstellen nee.quote:Op zondag 25 november 2012 11:41 schreef Copycat het volgende:
Oh, jij kan het je niet voorstellen dus moet het wel gefingeerd zijn.
Niet dat de recente ontwikkelingen deze meningen kunnen hebben beïnvloed.
Dat is net een poll op de FP geweest. Werk je hier nu echt?quote:Op zondag 25 november 2012 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een goede poll voor de FP dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |