SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Zo maar eens naar bed. Nachtdienst gehad. Ben benieuwd of ik nog een nacht moet of niet. Hoop vandaag een mail terug te krijgen dat mijn verlofaanvraag voor komende nacht goedgekeurd is
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik zit aan het bier en aan de overkant van de weg begint de zondagmis volgens mij bijna.
over 20 min gok ik.quote:Op zondag 25 november 2012 08:39 schreef DaMook het volgende:
Ik zit aan het bier en aan de overkant van de weg begint de zondagmis volgens mij bijna.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Zou zomaar kunnenquote:, zo vaak kom ik niet op zondagochtend uit de nachtdienst
. Meestal als ik iets van leven zie aan de overkant is er een begrafenis
(leuk gezegd al zeg ik het zelf
) .
Vanaf een uur of 4 begon het idd wat te waaien enzoquote:.
Even Gold Rush kijken, hopelijk heb ik een mailtje als dat mijn verlof goedgekeurd is daarna en kan ik rustig naar bed wetende dat ik weekend heb
.
Lijkt me verstandigquote:Veel plezierquote:Op zondag 25 november 2012 08:48 schreef DaMook het volgende:
Even Gold Rush kijken, hopelijk heb ik een mailtje als dat mijn verlof goedgekeurd is daarna en kan ik rustig naar bed wetende dat ik weekend heb
.
en hopelijk fijn weekend
Ik ga ontbijt maken...![]()
Anders moet ik nog een nachtje werken, ook niet zo erg, maar liever nietquote:Op zondag 25 november 2012 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
[..]
Veel plezieren hopelijk fijn weekend
Ik ga ontbijt maken.... Thanks
![]()
. En tot over een uurtje
.
benieuwd of het voetballen dan doorgaat als het zo erg is.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Mja dat boeit me eigenlijk niet zoquote:Op zondag 25 november 2012 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
benieuwd of het voetballen dan doorgaat als het zo erg is.![]()
![]()
Ja, kutvent, stomme opdracht ook echt, 15 bezopen gasten ophalenquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het hoort erbijquote:Op zondag 25 november 2012 09:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, kutvent, stomme opdracht ook echt, 15 bezopen gasten ophalen![]()
Ach, het heeft me wel iets van bijna 30 euro fooi opgeleverdquote:
Leuk extraatje welquote:Op zondag 25 november 2012 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, het heeft me wel iets van bijna 30 euro fooi opgeleverd![]()
![]()
Ja, ik kreeg eerst iets van 7 of 8 euro, toen lag er bij het opruimen nog een euro op een stoel, en verfommelde 20 euro op de grondquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 09:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg eerst iets van 7 of 8 euro, toen lag er bij het opruimen nog een euro op een stoel, en verfommelde 20 euro op de grondkomen mensen daar dan niet voor terug?
Zijn daar nog bepaalde regels voor?
Sander kijkt VistvDe enthousiasme van die mensen...
!!!!!!!!1
![]()
Die mensen weten echt niet meer of ze het verloren zijn in de bus of voordat ik ze kwam ophalen al niet meer hadden..quote:Op zondag 25 november 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]komen mensen daar dan niet voor terug?
Zijn daar nog bepaalde regels voor?
Sander kijkt VistvDe enthousiasme van die mensen...
!!!!!!!!1
Geld wordt eigenlijk nooit meer voor gebeld..
Als het dure artikelen zijn dan bellen ze er nog weleens voor.. Maar als ze dat binnen een week niet gedaan hebben, dan hebben wij het nooit gevonden..
Alles beter dan BabyTV of NickJR
Nick Jr vind ik wel meevallen somsquote:Op zondag 25 november 2012 09:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die mensen weten echt niet meer of ze het verloren zijn in de bus of voordat ik ze kwam ophalen al niet meer hadden..
Geld wordt eigenlijk nooit meer voor gebeld..
Als het dure artikelen zijn dan bellen ze er nog weleens voor.. Maar als ze dat binnen een week niet gedaan hebben, dan hebben wij het nooit gevonden..
Alles beter dan BabyTV of NickJR![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nick Jr vind ik wel meevallen soms
Mjah, dat is voor Koen nog wel te doen denk ik, al lijkt hij me stiekem toch iets te oud daarvoor al..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
#ochtend_erectie
Dat iedereeeeeeen
Hebben jullie lekker gesekst
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
YESS ik ben vrij, mits er niemand ziek word. Ik ben vrij dus
. Nu maar eens richting bed en een beetje optijd op proberen te staan
![]()
. Donderdagochtend om 7 uur begint mijn (dag langere) werkweek weer
.
quote:Op zondag 25 november 2012 09:58 schreef DaMook het volgende:
YESS ik ben vrij, mits er niemand ziek word. Ik ben vrij dus
. Nu maar eens richting bed en een beetje optijd op proberen te staan
![]()
. Donderdagochtend om 7 uur begint mijn (dag langere) werkweek weer
.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zekersquote:, maar ik mag niet voor 23:00 vanavond aan de alcohol
, niet teveel iig, want misschien wordt er wel iemand ziek
.
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zondag 25 november 2012 10:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zekers, maar ik mag niet voor 23:00 vanavond aan de alcohol
, niet teveel iig, want misschien wordt er wel iemand ziek
.
Ploegendienstquote:. Dat het toevallig op een bierbrouwerij plaatsvind doet er niet toe
.
Moet eigenlijk nog 1 nacht werken, maar zjuist vrij gekregen, indien er niemand ziek wordt vandaag. Die kans is zo klein, dat ik nu dus weekend heb
.
ok chillquote:Op zondag 25 november 2012 10:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ploegendienst. Dat het toevallig op een bierbrouwerij plaatsvind doet er niet toe
.
Moet eigenlijk nog 1 nacht werken, maar zjuist vrij gekregen, indien er niemand ziek wordt vandaag. Die kans is zo klein, dat ik nu dus weekend heb
.
![]()
dus jij zit bijna elke dag aan het bier?![]()
Zo ongeveer, maar dat is meer vrijwillig dan beroepsmatigquote:Op zondag 25 november 2012 10:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok chill![]()
dus jij zit bijna elke dag aan het bier?![]()
.
Maar hij vind diego nog steeds leukquote:Op zondag 25 november 2012 09:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat is voor Koen nog wel te doen denk ik, al lijkt hij me stiekem toch iets te oud daarvoor al..
Maar over het algemeen kijken ze beide vaker naar Nick Toonsal die zenders
quote:Mogguhquote:![]()
![]()
Pff, ik heb zin om te gaan slapen tot een uur of 8 vanavond ofzo
Ik was al blij geweest als het vanmorgen 8 uur wasquote:Op zondag 25 november 2012 10:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, ik heb zin om te gaan slapen tot een uur of 8 vanavond ofzoMaar neeeeeeeeeeee heur
![]()
![]()
vandaag dé wedstrijd van het jaar![]()
Derby tegen stadsgenoot
Vorige keer waren er 1600 toeschouwers
NickToons is heul niet zo erg! Turtles en Dragonball en Power Rangersquote:Op zondag 25 november 2012 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hij vind diego nog steeds leuk
Maar over het algemeen kijken ze beide vaker naar Nick Toonsal die zenders
[..]
[..]
MogguhTenminste, als 't goed is dan
Tot een uur of 4 vanmiddag ook goed ? Dat ga ik nu doenquote:Op zondag 25 november 2012 10:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, ik heb zin om te gaan slapen tot een uur of 8 vanavond ofzo.
Awwww sterkte jijquote:Op zondag 25 november 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was al blij geweest als het vanmorgen 8 uur wasMaar neeeeeeeeeeee heur
![]()
.
Ik ga nu even een dutje doen![]()
![]()
![]()
.
Awwquote:Op zondag 25 november 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was al blij geweest als het vanmorgen 8 uur wasMaar neeeeeeeeeeee heur
![]()
Mjah, toen was ik inmiddels al een uur of 7 aan het werk
Ik kan nog heul niet slapen, eerst nog werken straks..quote:Op zondag 25 november 2012 10:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tot een uur of 4 vanmiddag ook goed ? Dat ga ik nu doen.
[..]
Awwww sterkte jij![]()
.
Ik ga nu even een dutje doen![]()
![]()
![]()
.
23 tot 07 vind ik genoegquote:Op zondag 25 november 2012 10:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan nog heul niet slapen, eerst nog werken straks...
Daar gaan ze van vechtenquote:Op zondag 25 november 2012 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
NickToons is heul niet zo erg! Turtles en Dragonball en Power RangersTenminste, als 't goed is dan
![]()
dus dat mogen ze niet zien
![]()
Stomquote:Op zondag 25 november 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaan ze van vechten![]()
![]()
Wij hebben geen NickToons.. Hoort bij een pakket enzo, en dat hebben wij niet
Gelukkig is er mastertoons.com
Oeh strenge mamaquote:Op zondag 25 november 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaan ze van vechten![]()
.
quote:Valt volgens mij wel mee
Ze mogen het heus wel weer een keer zien. Maar ze hoeven van mij niet elkaar karate-trappen te geven.![]()
![]()
niet?quote:Op zondag 25 november 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Valt volgens mij wel mee
Ze mogen het heus wel weer een keer zien. Maar ze hoeven van mij niet elkaar karate-trappen te geven.
Worden ze hard van!quote:Op zondag 25 november 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ze mogen het heus wel weer een keer zien. Maar ze hoeven van mij niet elkaar karate-trappen te geven.
Maar het is lastig broertjes te leren lief te zijn voor elkaar enzo, ik weet er alles van![]()
Nee nietquote:
En ze hoeven heus niet altijd lief tegen elkaar te zijn, ik laat ze het ook wel eens zelf oplossen (is goed voor ze) maar dan wel met een oplossing waar beide blij mee zijn.
Geweld is geen oplossing imo![]()
true, ik mocht ook niet altijd dragonballz kijken van mijn moeder toen ik klein was hoorquote:Op zondag 25 november 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet
En ze hoeven heus niet altijd lief tegen elkaar te zijn, ik laat ze het ook wel eens zelf oplossen (is goed voor ze) maar dan wel met een oplossing waar beide blij mee zijn.
Geweld is geen oplossing imo![]()
![]()
Ik zit ook nog met een leeftijdsverschil van 4 jaar tussen de oudste en de jongste.quote:Op zondag 25 november 2012 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
true, ik mocht ook niet altijd dragonballz kijken van mijn moeder toen ik klein was hoor![]()
![]()
Ze geven die leeftijdsadviezen niet voor niks natuurlijk![]()
![]()
Wat een slechte ouders had ikquote:Op zondag 25 november 2012 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
true, ik mocht ook niet altijd dragonballz kijken van mijn moeder toen ik klein was hoor![]()
![]()
Ik mocht gewoon Power Rangers kijken en alles toen ik klein was
4 jaarquote:Op zondag 25 november 2012 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit ook nog met een leeftijdsverschil van 4 jaar tussen de oudste en de jongste.
Ze geven die leeftijdsadviezen niet voor niks natuurlijk
ik scheelde maar 2 jaar, dus dat was volgens mij prima te doen voor mijn ouders, naast dat ik en mijn broer altijd lief en aardig voor elkaar waren![]()
Ik mocht alles kijken van mijn oudersquote:Op zondag 25 november 2012 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hehe groot gelijkquote:Op zondag 25 november 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ze mogen het heus wel weer een keer zien. Maar ze hoeven van mij niet elkaar karate-trappen te geven..
Dan zal ik wel streng zijn of ouderwetsquote:Op zondag 25 november 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een slechte ouders had ik
Ik mocht gewoon Power Rangers kijken en alles toen ik klein was![]()
![]()
Ouderwets vast niet, streng wel denk ik.. Vroegah waren die leeftijdsdingen er niet toen wij opgroeiden dacht ik..quote:Op zondag 25 november 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal ik wel streng zijn of ouderwetsDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kan best. Ik vind niet dat ik streng benquote:Op zondag 25 november 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouderwets vast niet, streng wel denk ik.. Vroegah waren die leeftijdsdingen er niet toen wij opgroeiden dacht ik..
Ik wil niet dat mijn kinderen van die etterbakken worden zo als dat eerste hulp bij opvoeden etc.![]()
Dat zijn wel hele extreme gevallen hoor, daar ben jij een te goede moeder voorquote:Op zondag 25 november 2012 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan best. Ik vind niet dat ik streng ben
Ik wil niet dat mijn kinderen van die etterbakken worden zo als dat eerste hulp bij opvoeden etc.
quote:Op zondag 25 november 2012 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele extreme gevallen hoor, daar ben jij een te goede moeder voorDaar ga ik dan weer niet over oordelen
![]()
quote:wij spelen de belangrijkste wedstrijd van het jaar vandaagquote:Voor 1600 toeschouwers ofzo
Oh tofquote:Op zondag 25 november 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wij spelen de belangrijkste wedstrijd van het jaar vandaagVoor 1600 toeschouwers ofzo
gewoon je ding doen, die toeschouwers zijn er alleen maar om jullie aan te moedigen
Niet zo moeilijk over doen![]()
![]()
Ik doe dat welquote:Op zondag 25 november 2012 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Daar ga ik dan weer niet over oordelen
Ik vind dat jij het goed doet
Nou...succes ermee!quote:Op zondag 25 november 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wij spelen de belangrijkste wedstrijd van het jaar vandaagVoor 1600 toeschouwers ofzo
![]()
Hopelijk wordt het weer geen spelbreker![]()
![]()
Normaal ben ik altijd wel goed met veel publiek en zenuwen, maar ik loop me altijd vantevoren helemaal op te vretenquote:Op zondag 25 november 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh tofgewoon je ding doen, die toeschouwers zijn er alleen maar om jullie aan te moedigen
Niet zo moeilijk over doen
met hockey heb je niet zoveel last van regen en windquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou...succes ermee!![]()
Hopelijk wordt het weer geen spelbreker
Herkenbaarquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd wel goed met veel publiek en zenuwen, maar ik loop me altijd vantevoren helemaal op te vreten![]()
![]()
Liefquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe dat wel
Ik vind dat jij het goed doetIk twijfel daar nog wel eens aan
De handleiding krijg je er niet bij![]()
![]()
Dus niet dat je schot voor open doel hebt...je schiet knalhard! en de bal raakt een plas water *SPLATS!* en komt tot stilstand?quote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met hockey heb je niet zoveel last van regen en wind![]()
![]()
maar als ik dan aan het inspelen ben gaat het nerveuze weg, en kan ik mijn ding doenquote:maarja nu is het gewoon ff kut
komt helemaal goed, als je eenmaal aan het spelen bent zijn die zenuwen vast wel minder of helemaal wegquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd wel goed met veel publiek en zenuwen, maar ik loop me altijd vantevoren helemaal op te vreten![]()
![]()
dat wel, maar er wordt dan ook niet op het veld gespeeld als er plassen liggenquote:Op zondag 25 november 2012 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus niet dat je schot voor open doel hebt...je schiet knalhard! en de bal raakt een plas water *SPLATS!* en komt tot stilstand?en dan moet het wel heeeeeel hard regenen
thanksquote:Op zondag 25 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt helemaal goed, als je eenmaal aan het spelen bent zijn die zenuwen vast wel minder of helemaal weg![]()
komt goedquote:
vorige week 7-0 verlorenmaar vandaag gaan we gewoon winnen
Ik zal voor je duimenquote:Op zondag 25 november 2012 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komt goed
vorige week 7-0 verlorenmaar vandaag gaan we gewoon winnen
Hoelaat is de wedfstrijd?
![]()
thanksquote:Op zondag 25 november 2012 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimenHoelaat is de wedfstrijd?
kwart voor 3 dus ik heb nog ffMaarja ik ben dus al om 1 uur ofzo op de club
Ohh duurt inderdaad nog ff.quote:Op zondag 25 november 2012 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks
kwart voor 3 dus ik heb nog ffMaarja ik ben dus al om 1 uur ofzo op de club
Ik heb een dotje slagroom in mijn koffiequote:![]()
![]()
Lekker slagroom in de koffiequote:Op zondag 25 november 2012 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohh duurt inderdaad nog ff.
[..]
Ik heb een dotje slagroom in mijn koffie![]()
![]()
hoe de fuck zit jij nu dan op FOK!?quote:Op zondag 25 november 2012 11:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Prima! Alleen internet moet het nog doen.
Hij had nog wat internet van gister overquote:Op zondag 25 november 2012 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe de fuck zit jij nu dan op FOK!?![]()
![]()
prepaid internet bestaat wel hoorquote:Op zondag 25 november 2012 11:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij had nog wat internet van gister over
ik heb geeneens slagroom in huisquote:Op zondag 25 november 2012 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal ... maar soms is een beetje slagroom wel lekker hoor
met rum?quote:Op zondag 25 november 2012 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Juistem!![]()
Of met rum!
Of whiskey!
Alleen niet in de ochtend lolMet whiskey?
![]()
Ik had nog een beetje over van het taarten bakkenquote:Op zondag 25 november 2012 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb geeneens slagroom in huis
[..]
met rum?Met whiskey?
![]()
![]()
![]()
mijn broer die zat trouwens per ongeluk op zijn 14e aan een irish koffie om 10 uur s'ochtends
bestelde hij een ice koffie, maar spraak het zo onduidelijk uit dat die ober dacht irish koffie (want spanjaard) Dus hij vraagt iiiccee koffie? mijn ma
![]()
de 1e slok die mijn broer nam spuugde hij het alweer uit
Bwehehehequote:Op zondag 25 november 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn broer die zat trouwens per ongeluk op zijn 14e aan een irish koffie om 10 uur s'ochtends
bestelde hij een ice koffie, maar spraak het zo onduidelijk uit dat die ober dacht irish koffie (want spanjaard) Dus hij vraagt iiiccee koffie? mijn ma
![]()
de 1e slok die mijn broer nam spuugde hij het alweer uit
Dat had mijn zoon met tiramisu, hij mocht een toetje uitzoeken in de winkel en wilde persé tiramisu
Nu vraagt hij standaard of er drank in zit
Of de eerste keer als ze koolzuurhoudende frisdrank drinken![]()
![]()
Al zou je die wel krijgen, die is gebaseerd op bevindingen van een ander, ieder kind is anders natuurlijk..quote:Op zondag 25 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LiefIk twijfel daar nog wel eens aan
De handleiding krijg je er niet bijDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Absoluutquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al zou je die wel krijgen, die is gebaseerd op bevindingen van een ander, ieder kind is anders natuurlijk..![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwehehehe
Dat had mijn zoon met tiramisu, hij mocht een toetje uitzoeken in de winkel en wilde persé tiramisu
Nu vraagt hij standaard of er drank in zit
Of de eerste keer als ze koolzuurhoudende frisdrank drinken
ik zat toen ik 6 was aan de sorbeto (citroenijs met vodka) Alleen mijn ouders wisten eerst niet dat daar drank inzat
echt 5x gegeten ofzo, totdat de campingeigenaar in zijn restaurant ging serveren en zei dat daar drank inzat
Whaha...quote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zat toen ik 6 was aan de sorbeto (citroenijs met vodka) Alleen mijn ouders wisten eerst niet dat daar drank inzat
echt 5x gegeten ofzo, totdat de campingeigenaar in zijn restaurant ging serveren en zei dat daar drank inzat
Wat een ontaarde ouders... FOEI
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 11:20:47 ]![]()
En jij dacht zeker "Shit man..uit met de pretquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
"
![]()
![]()
Helemaal van god losquote:Op zondag 25 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whaha...
en ze waren toen wel verbaasd dat ik daarna altijd zo lief was en snel ging slapen enzoquote:Op zondag 25 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whaha...
In het weekend ben ik bij een van mijn ouders.quote:Op zondag 25 november 2012 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe de fuck zit jij nu dan op FOK!?![]()
ik herinnerde het me natuurlijk niet echt, maar ik zat de dag erna gewoon aan een normaal citroenijsjequote:Op zondag 25 november 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij dacht zeker "Shit man..uit met de pret"
Goh gekquote:Op zondag 25 november 2012 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en ze waren toen wel verbaasd dat ik daarna altijd zo lief was en snel ging slapen enzo
Meestal werkt het averechts bij kinderen![]()
![]()
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 25 november 2012 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh gek
Meestal werkt het averechts bij kinderen
Wees gerust ik geef mijn kinderen geen drankquote:
Ik ben moeder... en gastouder en heb vroeger zelf ook wel eens wat binnen gekregen wat niet de bedoeling was![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees gerust ik geef mijn kinderen geen drank
Ik ben moeder... en gastouder en heb vroeger zelf ook wel eens wat binnen gekregen wat niet de bedoeling was
Zelfs een keer dat mijn maag leeggepompt werd.... ik kan me er niks meer van herinneren maar het schijnt dat ik iets van AD had geslikt van mijn mama ofzoquote:![]()
![]()
gek kind was jij vroegerquote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs een keer dat mijn maag leeggepompt werd.... ik kan me er niks meer van herinneren maar het schijnt dat ik iets van AD had geslikt van mijn mama ofzo
Nu nog somsquote:
Succes met opruimen, ik ga eens even douchen en aankleden, vanmiddag bezoekje aan het zkh![]()
He Jammer, de NachteGiel uitzending van vrijdagnacht staat (nog) niet online
Boooh, de zon schijnt, maar het is smerig koud buiten en het waait als een malle.
Gisteren was heel gezellig. En nu een saaie zondag
![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tjah, dat heb je weleens hequote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Boooh, de zon schijnt, maar het is smerig koud buiten en het waait als een malle.
![]()
.
Hier is het bewolkt, niet echt koud en het waait hier ook hard. Tot zover de weersberichtgevingquote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
![]()
![]()
Geweldig hardloopweerquote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
![]()
![]()
Ik haat harde windquote:Op zondag 25 november 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt, niet echt koud en het waait hier ook hard. Tot zover de weersberichtgeving. Vooral als het ijskoude warme wind is.
ijskoude warme wind? of harde windquote:Op zondag 25 november 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
Ik haat harde wind. Vooral als het ijskoude warme wind is.
![]()
![]()
Ja, hardequote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ijskoude warme wind? of harde wind.
Mhua... ga ik zo eens ff ondervinden denk ikquote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Das zwaar manje krijgt amper lucht
![]()
![]()
Beter, des te meer verbrand jequote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das zwaar manje krijgt amper lucht
Totaal geen rokjes/jurkjes weer, tenzij je een blaasontsteking wilt oplopen..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je kan toch ook een legging/panty/maillot dragenquote:Op zondag 25 november 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Totaal geen rokjes/jurkjes weer, tenzij je een blaasontsteking wilt oplopen..![]()
![]()
Oh, je krijgt echt geen blaasontsteking van kou hoor. Anders zou ik dit jaar al 200 keer een blaasontsteking moeten hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Totaal geen rokjes/jurkjes weer, tenzij je een blaasontsteking wilt oplopen..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Shit, ik heb ergens over gedroomd en nou ben ik echt vaag opgewonden.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goeie droom dusquote:Op zondag 25 november 2012 12:24 schreef Tamashii het volgende:
Shit, ik heb ergens over gedroomd en nou ben ik echt vaag opgewonden.![]()
![]()
Goedemiddag vanaf het eerste raam bij de Mc met mn manke pootje![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Sipquote:Op zondag 25 november 2012 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
Goeiemiddag
quote:Op zondag 25 november 2012 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het met je voet? Alleen gekneusd of is er ook iets gebroken/gescheurd?![]()
Hoi jij en Lolaquote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiemiddag![]()
[..]
Hoe is het met je voet? Alleen gekneusd of is er ook iets gebroken/gescheurd?
Ja, gekneusd. Loop vandaag met een kruk zodat ik 'm toch wat meer rust geef, en sta dus in een hokje waarin ik amper loop. Dat scheelt. Wil in London natuurlijk wel weer gewoon lopen
Meh, dat is wel vervelend. Maar gelukkig hoef je niet zoveel te lopen, dat zal een hoop schelen. Hoop voor je dat je dan normaal kunt lopen, want dat zou echt klote zijn als dat niet luktquote:Op zondag 25 november 2012 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi jij en Lola
Ja, gekneusd. Loop vandaag met een kruk zodat ik 'm toch wat meer rust geef, en sta dus in een hokje waarin ik amper loop. Dat scheelt. Wil in London natuurlijk wel weer gewoon lopen.
![]()
Daarom, en we gaan er wat af lopen, haha.quote:Op zondag 25 november 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
In london wil je niet met een kruk lopendas geen doen
ook al in de ziekenboeg, wordt nog gezelligquote:
Sporten voor Sophia![]()
Jij ook? Wat heb je?quote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook al in de ziekenboeg, wordt nog gezellig
aangeboren hartkwaal. Maar heb maandag nieuwe kabeltjes en een nieuw ICD gehad. Zie sigquote:
Sporten voor Sophia![]()
Zit mobiel, dus kan geen sig zien.quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
aangeboren hartkwaal. Maar heb maandag nieuwe kabeltjes en een nieuw ICD gehad. Zie sig
Ai, wat voor hartkwaal?
transposite van de grote vaten.quote:Op zondag 25 november 2012 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit mobiel, dus kan geen sig zien.
Ai, wat voor hartkwaal?
LIF / Hartpatiënten op FOK! #1PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:![]()
Niet meer uit geweest dat was wel jammer ergens...
Maar ik heb altijd eigenlijk nogal verwachtingen van uitgaan..Rustig aan.![]()
Zojuist de knapste man van FOK! en Muhahaha uitgezwaaid. Lange meet wel weer geweest.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, tot hoe laat?quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zojuist de knapste man van FOK! en Muhahaha uitgezwaaid. Lange meet wel weer geweest.Rustig aan.![]()
Hoe was het?quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zojuist de knapste man van FOK! en Muhahaha uitgezwaaid. Lange meet wel weer geweest.![]()
![]()
Tot iets over 2 dus he?quote:
Lekker langzaam ontbeten.Heb me erg vermaakt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We waren om kwart over 6 thuis.quote:Op zondag 25 november 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slapen telt niet, in de duke / waar jullie daarna heen zijn geweest.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
M'n knie gaat goed. Gelopen zonder krukken. En zonder pijn. Alleen buigen en strekken doet nog zeer.
En het waait hier echt ontiegelijk hard. En ik heb zin in een McFlurry Twix. Die in DL goedkoper zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jezusquote:Op zondag 25 november 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We waren om kwart over 6 thuis.
Rustig aan.![]()
Tering wat laat zeg!quote:Op zondag 25 november 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We waren om kwart over 6 thuis.![]()
![]()
Komt in orde mejuffrouw.quote:Op zondag 25 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
M'n knie gaat goed. Gelopen zonder krukken. En zonder pijn. Alleen buigen en strekken doet nog zeer.
En het waait hier echt ontiegelijk hard. En ik heb zin in een McFlurry Twix. Die in DL goedkoper zijn.
Als u even uw adresgegevens in de DM stuurt dan kan ik een calculatie maken hoe laat ik er ongeveer ben met de McFlurry Twix.
Groetjes,
Uw trouwe diennaar.Rustig aan.![]()
sliep wt ook bij jou?quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zojuist de knapste man van FOK! en Muhahaha uitgezwaaid. Lange meet wel weer geweest.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
WT sliep bij C_M. Samen met Faxie.quote:
Maar SiIk is natuurlijk knapper dan WT.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ohja, dat is hier ook een man natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT sliep bij C_M. Samen met Faxie.
Maar SiIk is natuurlijk knapper dan WT.
Ik heb geen pener gezien (helaas), maar ze plaste wel staand.quote:Op zondag 25 november 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohja, dat is hier ook een man natuurlijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat het sneller gaat wanneer ik naar DL loop. Of beter gezegd strompel, want echt lopen lukt nog niet.quote:Op zondag 25 november 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt in orde mejuffrouw.
Als u even uw adresgegevens in de DM stuurt dan kan ik een calculatie maken hoe laat ik er ongeveer ben met de McFlurry Twix.
Groetjes,
Uw trouwe diennaar.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mc flurry twix?quote:Op zondag 25 november 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het sneller gaat wanneer ik naar DL loop. Of beter gezegd strompel, want echt lopen lukt nog niet.![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 25 november 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het sneller gaat wanneer ik naar DL loop. Of beter gezegd strompel, want echt lopen lukt nog niet.
Maar dan krijg je wel McFlurry tot deur levering
Rustig aan.![]()
En in Duitsland is de groenteburger er nog wel, voor maar 1,60.
Als ze die McFlurry Rolo maar behouden.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
WOAH IK WILquote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en met kerst krijg je mc flurry kerstkransje
is het pure choco saus die daar bij zit?quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef skdevil het volgende:
[..]
Niet veel smaak aan, ze zouden er caramel doorheen moeten doen!The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
niggah, waar was je gisteren?quote:Op zondag 25 november 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
Als ze die McFlurry Rolo maar behouden.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Alleen softijs met pepernoten verder nietsquote:Op zondag 25 november 2012 14:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
WOAH IK WIL
[..]
is het pure choco saus die daar bij zit?![]()
![]()
Thuisquote:Awwwquote:
C'est la vie
quote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef skdevil het volgende:
[..]
Alleen softijs met pepernoten verder nietsop het plaatje zit er ook een saus op
Saai.quote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef skdevil het volgende:
[..]
Alleen softijs met pepernoten verder niets“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb nog wel wat saus voor je.quote:Op zondag 25 november 2012 14:57 schreef Joysa het volgende:
[..]op het plaatje zit er ook een saus op
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niveau gaat omhoog ..quote:Op zondag 25 november 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat saus voor je.![]()
![]()
Dat is bij hem niet het enige wat omhoog gaat.quote:C'est la vie
1.85 ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
Vroegah was mc flurry nog 1.25.
Nu dus 2 euro?C'est la vie
quote:Op zondag 25 november 2012 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is bij hem niet het enige wat omhoog gaat.![]()
![]()
Volgens mij in NL 2,50 of zoquote:Op zondag 25 november 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
Vroegah was mc flurry nog 1.25.
Nu dus 2 euro??
Blijkt dat niet alle meneer donalds dezelfde prijs hanteren.quote:
Bij de ene betaal ik 2.45 en bij de andere 2.65![]()
Nou nee, onder de 2 euro haal je toch op zekers een mc flurry.
Jullie wonen in amsterdam ofzo? Met die prijzen?Rustig aan.![]()
Hij zakt nu juist weer.quote:Op zondag 25 november 2012 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is bij hem niet het enige wat omhoog gaat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet dat ze tot een half jaar geleden 1,95 in Breda waren. Verder ben ik ze nergens goedkoper tegen gekomenquote:Op zondag 25 november 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
Nou nee, onder de 2 euro haal je toch op zekers een mc flurry..
![]()
Ah, ijs met schuddebuikjes. En daar betaal je dan 2,50 voorquote:.
Daar zit veel techniek achter, een lepel die in de mixer word gebruikt.quote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ijs met schuddebuikjes. En daar betaal je dan 2,50 voor.
![]()
Ik ben juist de enige die in Amsterdam zijn McFlurry haalt.quote:Op zondag 25 november 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
Nou nee, onder de 2 euro haal je toch op zekers een mc flurry.
Jullie wonen in amsterdam ofzo? Met die prijzen?
C'est la vie
ChipsZak, ChipsZak, ChipsZakquote:
En nu?C'est la vie
Geweldig, mensen buiten de randstad moeten extra betalen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben juist de enige die in Amsterdam zijn McFlurry haalt.
Rustig aan.![]()
Kan je inderdaad ook gewoon zelf maken. Hmm, jammer dat ik geen ijsmachine heb.quote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ijs met schuddebuikjes. En daar betaal je dan 2,50 voor.
signatuurloos![]()
Binnenkort komt de McFlurry Magnum White Almond en de Milkshake Sweet Caramel.What you forget, you are gonna repeat.
Die caramel lijkt me wel lekkerquote:Op zondag 25 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Binnenkort komt de McFlurry Magnum White Almond en de Milkshake Sweet Caramel.. Maar waarom maken een ijsje maken van een ijsje?
![]()
![]()
Ow, dat vind ik wel tof.quote:Op zondag 25 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Binnenkort komt de McFlurry Magnum White Almond en de Milkshake Sweet Caramel.
Rustig aan.![]()
En de McFlurry Kruidnoten van nu is met chocoladesaus.What you forget, you are gonna repeat.
Wat kost een McFlurry bij jullie?quote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En de McFlurry Kruidnoten van nu is met chocoladesaus.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Denken dat ChipsZak. op mijn ellenlange lijstje staat van FOK!kers die ik zou geven.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik was laatst met een vriendin bij die in Nijverdal, 2,65quote:_!
Mja, Franchiserquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was laatst met een vriendin bij die in Nijverdal, 2,65_!
Helaas niet!quote:Op zondag 25 november 2012 15:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik dacht dat overal de zelfde prijs was.![]()
Verklaart niks...quote:Op zondag 25 november 2012 15:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een hoop.
Ook als franchiser moet je je aan de regels houden die mc'donnalds opstelt.
En met die grote bedrijven krijg je dan vaak totaal geen ruimte, ik sta er echt van te kijken van die variabele prijzen voor mc'flurry.Rustig aan.![]()
McDonalds Nederland restaurants moeten de prijs hanteren die vanuit de hoge bazen wordt gegeven. Franchisers mogen er boven/onder gaan zitten, met een bepaald minimum en maximumquote:Op zondag 25 november 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wist echt niet dat macdonnalds variabele prijzen mochten hanteren.
Dat weet ik. Vind het alleen retarded en wij gaan er dan ook geen McFlurry (of wat dan ook) meer etenquote:.
Dat heb ik nog nooit zien gebeuren met andere items van mcdonnalds...quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
McDonalds Nederland restaurants moeten de prijs hanteren die vanuit de hoge bazen wordt gegeven. Franchisers mogen er boven/onder gaan zitten, met een bepaald minimum en maximum
Die mcchicken / quarter pounder / big mac zijn overal 3.25Rustig aan.![]()
Klopt. Maar bij sommie franchisers is bijvoorbeeld ook de dubbele cheeseburger te verkrijgen. Bij ons niet.quote:Op zondag 25 november 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit zien gebeuren met andere items van mcdonnalds...
Die mcchicken / quarter pounder / big mac zijn overal 3.25
Het is gewoon puur wat de franchiser wil.What you forget, you are gonna repeat.
Voor aanbiedingen niet, maar andere producten mogen wel van prijs verschillen. Heeft natuurlijk ook met de concurrentie te maken. Media markt zijn ook allemaal franchiser en daar kunnen onderling ook de prijzen verschillen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verklaart niks...
Ook als franchiser moet je je aan de regels houden die mc'donnalds opstelt.
En met die grote bedrijven krijg je dan vaak totaal geen ruimte, ik sta er echt van te kijken van die variabele prijzen voor mc'flurry.signatuurloos![]()
Ja, QP, McChicken en BigMac zijn even duur.quote:Op zondag 25 november 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
Is een McChicken even duur als een Big Mac?
Ze gaan nu hier een burgerking direct naast de mc donalds plaatsen, eens kijken of dat effect gaat hebben![]()
![]()
Really... Oke dan. Hebben jullie de groenteburger al weer terug?quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, QP, McChicken en BigMac zijn even duur.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Komt die weer terug, want de groenteburger van jaren geleden vond ik dan weer erg smakelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Really... Oke dan. Hebben jullie de groenteburger al weer terug?signatuurloos![]()
Bepaalde McDonalds vestigingen hebben de burgers nogquote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Komt die weer terug, want de groenteburger van jaren geleden vond ik dan weer erg smakelijk..
Ik werk erquote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen jullie allemaal zo vaak bij de mac?
Ja, sommige hebben 'm nog. Maar hij wordt echt veel te slecht verkocht, dus bij ons komt 'ie ook niet terug.quote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bepaalde McDonalds vestigingen hebben de burgers nog.
Nee, toevallig gisteren wet een keer. In DL hebben ze die lekkere saus nietquote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen jullie allemaal zo vaak bij de mac?.
Dat zal ook wel de reden zijn dat die bij veel vestigingen eruit is gehaald.quote:Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sommige hebben 'm nog. Maar hij wordt echt veel te slecht verkocht, dus bij ons komt 'ie ook niet terug.
signatuurloos![]()
Dan is het niet zo raar dat je dit weet natuurlijk.quote:Die fritesaus? Die is goddelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, toevallig gisteren wet een keer. In DL hebben ze die lekkere saus niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
McKroketquote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen jullie allemaal zo vaak bij de mac?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jammer. Maar goed, in Duitsland hebben ze hem gewoon, dus daar maar naar toe als ik McDonalds wil.quote:Op zondag 25 november 2012 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sommige hebben 'm nog. Maar hij wordt echt veel te slecht verkocht, dus bij ons komt 'ie ook niet terug.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor jou geen probleem natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Maar goed, in Duitsland hebben ze hem gewoon, dus daar maar naar toe als ik McDonalds wil.
Rustig aan.![]()
Kloptquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor jou geen probleem natuurlijk.
Je kunt de McKroket ook zonder saus bestellen. En het is 15 ml.quote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die saus is altijd zo ranzig, en ze gooien er altijd 10 kilo saus op ook.What you forget, you are gonna repeat.
Dan nogquote:Op zondag 25 november 2012 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt de McKroket ook zonder saus bestellen. En het is 15 ml.![]()
Iedereen heeft schijt aan die saus + de hoeveelheid.
Rustig aan.![]()
Dat klopt inderdaad.We kochten vroeger voor de honden vaak een hamburger plain.quote:Op zondag 25 november 2012 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt de McKroket ook zonder saus bestellen. En het is 15 ml.signatuurloos![]()
Jammer dat ik er totaal niet in de buurt woon.quote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Maar goed, in Duitsland hebben ze hem gewoon, dus daar maar naar toe als ik McDonalds wil.signatuurloos![]()
Huh, waarom zou je een hond die troep gevenquote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.We kochten vroeger voor de honden vaak een hamburger plain.?
Maar saus is lekker.quote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog![]()
Iedereen heeft schijt aan die saus + de hoeveelheid.
signatuurloos![]()
Alsof honden dat boeien. Die zijn al lang blij als ze vlees krijgen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, waarom zou je een hond die troep geven?
signatuurloos![]()
Ik vraag gewoon waarom je een hond een burger van de McDonalds geeftquote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alsof honden dat boeien. Die zijn al lang blij als ze vlees krijgen.. Voor zijn gezondheid zal het niet zijn
.
Ik kom er vrijwel nooit. Zeker al een half jaar niet meer geweest. Soms ga ik met m'n vrienden wel eens naar de BK, maar das meer omdat zij dat zo graag willen en aangezien het dan 2 stemmen tegen 1 is, ga ik 'wel weer' meequote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen jullie allemaal zo vaak bij de mac?![]()
![]()
Zeik dan ook niet.quote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog![]()
Iedereen heeft schijt aan die saus + de hoeveelheid.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben denk ik in mijn leven 3 keer bij de Burger King geweest. Die twisted fries zijn lekker.
Sorry hoorquote:
Ik zal niet meer zeiken
Tgaat mij er meer om dat ik het een beetje een faal vind dat niemand die saus chill vindt en de andere helft vindt dat er veel te veel saus op zit.Rustig aan.![]()
Er zijn heel erg veel mensen die de saus lekker vinden hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor
Ik zal niet meer zeiken
Tgaat mij er meer om dat ik het een beetje een faal vind dat niemand die saus chill vindt en de andere helft vindt dat er veel te veel saus op zit.What you forget, you are gonna repeat.
Zolang je het maar een paar keer per jaar doet, zal het wel meevallen. Sowieso kun je honden beter vlees geven (normaal wel kiezen voor de complete maaltijd), dan die brokjes.quote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon waarom je een hond een burger van de McDonalds geeft. Voor zijn gezondheid zal het niet zijn
.
signatuurloos![]()
Ik kwam er vroeger vaak als we naar Rotterdam gingen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben denk ik in mijn leven 3 keer bij de Burger King geweest. Die twisted fries zijn lekker.
signatuurloos![]()
Ja, maar geen McDonalds vlees. Dat voegt echt helemaal niks toe aan een gezond dieet voor een hond.quote:Op zondag 25 november 2012 15:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zolang je het maar een paar keer per jaar doet, zal het wel meevallen. Sowieso kun je honden beter vlees geven (normaal wel kiezen voor de complete maaltijd), dan die brokjes.
Zet 'm dan op carnibest of BARF of zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De hond van m'n ouders krijgt sowieso standaard carnibest of BARF.quote:Op zondag 25 november 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar geen McDonalds vlees. Dat voegt echt helemaal niks toe aan een gezond dieet voor een hond.
Zet 'm dan op carnibest of BARF of zo.signatuurloos![]()
N64 en spellen getest, alles werktquote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel mensen die de saus lekker vinden hoor.![]()
En hij is altijd te zout, maar voor een McDonalds burger is hij goed te nassen. Je gaat er alleen wel op een vervelende manier vol van zitten.quote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die saus is altijd zo ranzig, en ze gooien er altijd 10 kilo saus op ook.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Welke spellen?quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
N64 en spellen getest, alles werkt
signatuurloos![]()
Dat klinkt wel episch ''barf''quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders krijgt sowieso standaard carnibest of BARF.Rustig aan.![]()
Heel erg gezelligquote:. Was om een uur of een weer thuis.
Die dan weer net niet..quote:Op zondag 25 november 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop toch Super Smash Brothers
Lylat Wars, Wayne Gretsky's Hockey, Super Mario 64, Snowboard Kids, GASP, Zelda: Ocarina of Time, Mario Kart en Road Rash
Banjo Kazooie, Mario KartDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Snel naar de tweedehandswinkel om SSB te halen dan.quote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die dan weer net niet..
Lylat Wars, Wayne Gretsky's Hockey, Super Mario 64, Snowboard Kids, GASP, Zelda: Ocarina of Time, Mario Kart en Road Rash
Banjo Kazooie, Mario Kart
Lylat WarsZelda OoT
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tofquote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel erg gezellig. Was om een uur of een weer thuis.
![]()
![]()
Snowboard Kidsquote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die dan weer net niet..
Banjo Kazooie, Mario Kart![]()
Wat heb ik dat veel gespeeld.signatuurloos![]()
Mario Kart!quote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die dan weer net niet..
Banjo Kazooie, Mario Kart![]()
![]()
Ik heb hemquote:Op zondag 25 november 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop toch Super Smash Brothers
Rustig aan.![]()
O god,ik ook!quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Snowboard Kids![]()
Wat heb ik dat veel gespeeld.
Heb ik nog ergens liggen![]()
![]()
Ik ga het ook een keer kopen, ik heb alleen geen hond.quote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is kwaliteitsvoedsel voor honden.
Rustig aan.![]()
Nah, als 't goed is had Buurmeisje er interesse in enzo om de boel over te kopenquote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel naar de tweedehandswinkel om SSB te halen dan.
Lylat WarsZelda OoT
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: