quote:
*kijkt of ie een foto in archief heeftquote:Op zondag 25 november 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Goede oude tijd![]()
En die pet hadden we vroeger ook
Ook zonder de klok had je het kunnen weten hoor, posttijden en je laptoptijd.quote:Op zondag 25 november 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, Nog niet op de klok gekeken. Het is weekend
M'n laptop/mobiel is m'n klok. Ik let niet op de tijdquote:Op zondag 25 november 2012 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook zonder de klok had je het kunnen weten hoor, posttijden en je laptoptijd.
Vette fotoquote:
Geen ideequote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
hey wat had ik nou gezegd in het vorige topic!!
Geen ideequote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:48 schreef Evertjan het volgende:
en met dit topic doen we het tot aan woensdag
Alsof we naar jou gaan luisterenquote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
Inderdaad. Met storm op komst even naar zee rijden is heerlijkquote:Op zondag 25 november 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
Storm op komst![]()
![]()
Dat zijn van die momenten dat ik graag dichter bij de kust zou willen wonen
Evenquote:Op zondag 25 november 2012 00:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Met storm op komst even naar zee rijden is heerlijk
quote:Op zondag 25 november 2012 00:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Met storm op komst even naar zee rijden is heerlijk
Paar jaar geleden 30min met de tramquote:Op zondag 25 november 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Helaas iets van 3u rijden... Inclusief verdwaaltijd
Lijkt me heerlijk! Helaas zou ik het vertrouwde oosten ontzettend missenquote:Op zondag 25 november 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Paar jaar geleden 30min met de tram
Ga je nest maar weer inquote:
Op de achtergrond aanstaan jaquote:Op zondag 25 november 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
Niemand nog naar de dansmuziekjes van Tiësto aan het luisteren?
quote:
Nog een paar weken wachten, dan is het hier in de nachten weer wat drukkerquote:
Ik vrees er nu al voorquote:Op zondag 25 november 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een paar weken wachten, dan is het hier in de nachten weer wat drukker
Ik ook. Ten eerste de drukte en ten tweede m'n nu al verneukte slaapritmequote:
Alsof jij die hebtquote:Op zondag 25 november 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook. Ten eerste de drukte en ten tweede m'n nu al verneukte slaapritme![]()
Ik join the club evenquote:Op zondag 25 november 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon weerquote:
Ik doelde meer op de krikkersquote:Op zondag 25 november 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Och ja... Iedereen krikt er maar mooi op los, zolang ze mij maar met rust latenquote:
Ik stoor me eraanquote:Op zondag 25 november 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Och ja... Iedereen krikt er maar mooi op los, zolang ze mij maar met rust laten
Oh, ik bedoelde hem uitermate dubbelzinnig. Krikken staat in het dialect gelijk aan batsenquote:
Dat is toch wel algemeen bekend?quote:Op zondag 25 november 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde hem uitermate dubbelzinnig. Krikken staat in het dialect gelijk aan batsen![]()
Postopkrikkers ben ik ook niet zo'n groot fan van
Ouwe comazuipert!quote:
Geen idee, ik twijfeldequote:Op zondag 25 november 2012 01:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is toch wel algemeen bekend?
(ik markeer het nu maar even wat ik bedoel)
Hmm, het staat niet in de Van Dale. Ik ken het uiteraard ook welquote:
Ik heb de nodige krikervaring (weleens een band moeten verwisselenquote:
Niets mis met batsen trouwensquote:Op zondag 25 november 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde hem uitermate dubbelzinnig. Krikken staat in het dialect gelijk aan batsen![]()
Postopkrikkers ben ik ook niet zo'n groot fan van
Ik zou het een goede toevoeging vindenquote:Op zondag 25 november 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, het staat niet in de Van Dale. Ik ken het uiteraard ook wel
Ja... Duidelijkquote:Op zondag 25 november 2012 01:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de nodige krikervaring (weleens een band moeten verwisselen) maar ik doelde uiteraard de topicvervuilers
Batsenquote:Op zondag 25 november 2012 01:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets mis met batsen trouwens
[ afbeelding ]
Ik las broekquote:
Waarom allemaal werktuigenquote:Op zondag 25 november 2012 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Batsen![]()
Staat er hier ook nog een in de schuur
Seks is gewoon keihard werk, tuig!quote:Op zondag 25 november 2012 01:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom allemaal werktuigen
Nu niet over de inhoud van je schuur beginnen![]()
Zo zoquote:
Daar gaat je kniequote:
Somsquote:
Bizar die golven in KLB altijdquote:
Te veel om te lezen. Ik ga richting bedquote:
Ooohja ze heeft een maandje of 8-9 geleden ff flink liggen moken!quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooohja ze heeft een maandje of 8-9 geleden ff flink liggen moken!
quote:Op zondag 25 november 2012 10:58 schreef Evertjan het volgende:
Pulp! dat is ff een flashback naar de 90s
noem jij het zo?quote:Op zondag 25 november 2012 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi ik zit te smullen van gevulde speculaas. gr gr
quote:Op zondag 25 november 2012 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi ik zit te smullen van gevulde speculaas. gr gr
nope!quote:Op zondag 25 november 2012 11:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
staat dit ook op jouw verpakking?
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou jaren geleden ooit heen gaan. Cadeautje van m'n ouders, zusje net d'r havo gehaald, ik m'n propedeuse. Ik zou de kaartjes kopen bij het postkantoor. Kon die mevrouw niet inloggen en toen ze eindelijk ingelogd was, waren de kaartjes uitverkochtquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 11:51 schreef CindieY het volgende:
en geleden ooit heen gaan. Cadeautje van m'n ouders, zusje net d'r havo gehaald, ik m'n propedeuse. Ik zou de kaartjes kopen bij het postkantoor. Kon die mevrouw niet inloggen en toen ze eindelijk ingelogd was, waren de kaartjes uitverkocht
Godver, dan baal je.quote:Op zondag 25 november 2012 11:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou jaren geleden ooit heen gaan. Cadeautje van m'n ouders, zusje net d'r havo gehaald, ik m'n propedeuse. Ik zou de kaartjes kopen bij het postkantoor. Kon die mevrouw niet inloggen en toen ze eindelijk ingelogd was, waren de kaartjes uitverkocht
Die PP heb ik ook nog overwogen om die reden. Had 't ook eigenlijk gewoon moeten doen, toch al genoeg bands in m'n eentje gezien.quote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, dan baal je.![]()
Ik heb ze 1x gezien, kreeg nooit iemand zover om mee te gaan (te duur, geen zin, kan niet) en toen ze bij Pinkpop werden aangekondigd dacht ik fuck it, ik ga wel in m'n eentje.
en het vervangingsrooster snapt niemand meet geloof ik..quote:Op zondag 25 november 2012 12:02 schreef Sirolf het volgende:
Tot zover dus Annemieke, ze is er pas begin maart weer...
Da's dan wel weer het voordeel van veel mannelijke DJ's, als die vader worden zijn ze er hooguit een weekje niet en gaan dan gewoon weer door.
het zijn ook niet echt piek radio uren in het weekendquote:Op zondag 25 november 2012 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het vervangingsrooster snapt niemand meet geloof ik..
Decemberavond: Ramon
Decemberochtend: Roos
Januariavond: Barend en Wijnand
Januariochtend: Wijnand
Februariavond: Barend en Wijnand
Februariochtend: Roos
en ergens komt Michiel ook 1 show doen. gekkenhuis!
Wordt een druk weekendje dan voor Wijnand. Of hij moet de Freaknacht schrappen ofzo.quote:Op zondag 25 november 2012 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het vervangingsrooster snapt niemand meet geloof ik..
Decemberavond: Ramon
Decemberochtend: Roos
Januariavond: Barend en Wijnand
Januariochtend: Wijnand
Februariavond: Barend en Wijnand
Februariochtend: Roos
en ergens komt Michiel ook 1 show doen. gekkenhuis!
je zit in je niketrainingspak?quote:
HONK HONK!quote:
pwned!!!quote:Op zondag 25 november 2012 11:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou jaren geleden ooit heen gaan. Cadeautje van m'n ouders, zusje net d'r havo gehaald, ik m'n propedeuse. Ik zou de kaartjes kopen bij het postkantoor. Kon die mevrouw niet inloggen en toen ze eindelijk ingelogd was, waren de kaartjes uitverkocht
tering wat een stofwolken. Er mag wel eens gestofzuigd worden hierquote:
ga jij maar lekker zuigen dan!quote:Op zondag 25 november 2012 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tering wat een stofwolken. Er mag wel eens gestofzuigd worden hier
dat was 1995 heel gewoon hoorquote:Op zondag 25 november 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hadden jullie geen internet ofzo? Naar het postkantoor gaan voor kaartjes.
Jawel. Geen idee meer waarom ik het niet via internet ging doenquote:Op zondag 25 november 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hadden jullie geen internet ofzo? Naar het postkantoor gaan voor kaartjes.
Doen we na SR wel weer, de gasten maken er toch een zooitje vanquote:Op zondag 25 november 2012 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tering wat een stofwolken. Er mag wel eens gestofzuigd worden hier
meisje gaf vorig jaar op feestje haar nummer aan italiaanse jognen, maar hij belde nooit. kan zijn dat ze haar nummer verkeerd gegeven heeft...quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
What's the story? Ik heb het gemist.
flirt tussen een nederlandse meisje en Italiaanse maffioso studentquote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
What's the story? Ik heb het gemist.
Nee, dat wordt niks inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meisje gaf vorig jaar op feestje haar nummer aan italiaanse jognen, maar hij belde nooit. kan zijn dat ze haar nummer verkeerd gegeven heeft...
valt me mee idd. jammer dat Ramon niet mee doetquote:
Rock............................................quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
Hij gaat zn Toren van Pisa in haar doos vrotten![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef alors het volgende:
[..]
Rock............................................
ik voldoe weer aan de verwachtingen?quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
nono, flirt you erection!quote:
kittensquote:Op zondag 25 november 2012 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
kijk eens wie er wakker zijn?
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
ik garandeer een heleboel![]()
![]()
Ik zat laatst ook al een tijdje te kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
kijk eens wie er wakker zijn?
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
ik garandeer een heleboel![]()
![]()
kittens zijn lief! om te zien dan, want ik kan er niet bijster goed mee omgaan. ben er een te grote zenuwpees voorquote:
Geef mij maar clittensquote:Op zondag 25 november 2012 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kittens zijn lief! om te zien dan, want ik kan er niet bijster goed mee omgaan. ben er een te grote zenuwpees voor
dat, maar goed. niet iedereen luistert de hele dag 3fm....quote:Op zondag 25 november 2012 13:15 schreef alors het volgende:
Mensen die voor de 8456456ste keer Ben Howard willen horen.
volgens mij wel jaquote:Op zondag 25 november 2012 13:23 schreef Evertjan het volgende:
Timur gaat toch samen met Roos die SR journaals doen
lekker vampierenquote:Op zondag 25 november 2012 13:29 schreef Evertjan het volgende:
echte schipper vaart ook over de Rode Zee
Gat-ver-damme...quote:Op zondag 25 november 2012 13:29 schreef Evertjan het volgende:
echte schipper vaart ook over de Rode Zee
ik denk "ander" ipv "aambei"....quote:
nepfan. die show heet De Radioshow van Bart!quote:Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig over 1 uur weer de Grote Bart Arens Show!
ik vind het een vrolijk liedjequote:
Laterquote:Op zondag 25 november 2012 14:40 schreef Evertjan het volgende:
laters mensen misschien tot vanavond tijdens PS radio
doeitjes!quote:Op zondag 25 november 2012 14:40 schreef Evertjan het volgende:
laters mensen misschien tot vanavond tijdens PS radio
ga maar snel verder met je verslag want dat is pas echt de levenquote:Op zondag 25 november 2012 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu heeft psv verloren en heb ik voorlopig nog geen waar voor mijn 30 euro gekregen. Kutleven.
Het is bijna beter dan dit ja.quote:Op zondag 25 november 2012 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga maar snel verder met je verslag want dat is pas echt de leven
Hier is zelfs het doen van de afwas leuker dan schoolwerkquote:Op zondag 25 november 2012 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is bijna beter dan dit ja.
Heb je de tussenstand bij FC Twente al gezien?quote:Op zondag 25 november 2012 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu heeft psv verloren en heb ik voorlopig nog geen waar voor mijn 30 euro gekregen. Kutleven.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb je de tussenstand bij FC Twente al gezien?trouwens.
Onder het motto: dat concept hadden we nog niet gehadquote:RTL zoekt maagden voor nieuw tv-programma
RTL is voor een nieuw tv-programma op zoek naar maagden. De zender zoekt mannen en vrouwen die 'het' nog nooit hebben gedaan. RTL heeft een oproep voor kandidaten op de website gepubliceerd.
'Voor een nieuw televisieprogramma zoeken wij mannen en vrouwen die allemaal één ding gemeen hebben: ze zijn nog maagd. Ben jij nog maagd, maar vind je dat je inmiddels wel toe bent aan de eerste keer? En wil en durf je hier over te praten? Of ken je iemand die nog maagd is en die hier wel over zou willen vertellen? Geef je dan nu op!'
Er is nog niet bekend gemaakt wat het precieze plan van de zendergroep met het nieuwe format is. Ook niet op welke zender dit programma zal worden uitgezonden.
Bron: TvPremiere
Had ik mezelf nu maar bewaard...quote:Op zondag 25 november 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.broadcastmagaz(...)rnationaal&Itemid=56
[..]
Onder het motto: dat concept hadden we nog niet gehad.
Ik ben maagd waar kan ik me inschrijvenquote:Op zondag 25 november 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.broadcastmagaz(...)rnationaal&Itemid=56
[..]
Onder het motto: dat concept hadden we nog niet gehad.
Je sterrenbeeld misschien...quote:Op zondag 25 november 2012 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben maagd waar kan ik me inschrijven
Wat knap dat dat kipje dat kan. Zal ze vast wel een beetje cocky (SNAP JE HEM????///) door zijn gewordenquote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Kan jouw vriendin dit ook rolfjen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef alors het volgende:
Lol @ de webcam, Paul praat met iemand die exact dezelfde bril heeft!!
ik dacht mijn lulquote:Op zondag 25 november 2012 20:24 schreef minthy het volgende:
Oh, ik schakel op tijd in![]()
![]()
Mjoesik waas maaai furrrssttt loooooooffffff
22u.quote:Op zondag 25 november 2012 20:36 schreef Evertjan het volgende:
klinkt als een leuk festival tot hoe laat is 3FM erbij?
echt mijn dag kan niet meer stukquote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Zevertjan al blij dat je mij followed op twotter
ik ben blij dat je de kwaliteit van mijn tweets kan waarderenquote:
Dubbel glasquote:
Ja, maar alsnog nietquote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dubbel glas![]()
Staat Rabbering wel beduidend beter
Toen dit nummer uit was, vond iedereen het zo'n beetje een belachelijk nummerquote:
Oke, ik niet. Gewoon niks van aantrekken, ik vind dat altijd van dat kuddegedrag.quote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen dit nummer uit was, vond iedereen het zo'n beetje een belachelijk nummer
Vind ik ookquote:Op zondag 25 november 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik niet. Gewoon niks van aantrekken, ik vind dat altijd van dat kuddegedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |