Heyquote:
Hahaha ja dat laatste dacht ik dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heyja een soort zwartepiet
maar kan ook chocolademasker zijn of zo ja
hahaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hahaha ja dat laatste dacht ik dusTof.
Als zwarte piet moet het donkerder zijn plus je moet zo'n mutsquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahanu je het zegt ja zou zo kunnen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als zwarte piet moet het donkerder zijn plus je moet zo'n muts
preciesquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als zwarte piet moet het donkerder zijn plus je moet zo'n muts
Iel ! zo'n neef wtf.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Saisai het volgende:
Ok voor iedereen die geen fantasie heeft; hij vertelde me hoe mooi ik was en trachte daarna zijn tong in mijn mond te duwen. Dit mislukte. Deze meme beeld mijn gezichtuitdrukking aardig uit:
[ afbeelding ]
Als je nog even komkommers op de ogen laat maken dan lijkt het gewoon een facial die je krijgt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
preciesbeetje faal actie deze
Ik weet dat jij geen vrouw aan de haak kunt slaan Geelman.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Geelman het volgende:
Maar ja, als je het nichtje echt leuk vindt...
(Het is nog niet verboden om te trouwen met een nicht, volgens mij!)
Tja, het gebeurt toch regelmatig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen vrouw aan de haak kunt slaan Geelman.
maar bitch please.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tja, het gebeurt toch regelmatig.
Koning!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
HIJ HEEFT TOCH WEL HEEL VEEL GOEDE IDEEEN!
DAAROVAH GESPROKEN IK EN INGRID GAAN WEER NAAR DIE BATPLAATS IN TURKIJEH!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
...HIJ HEEFT TOCH WEL EEN PUNT ALS HET GAAT OM DIE MARROMOKKANEE EN TURREKE
IK WEET NIE OF HET EEN TURK OF MAROKKAAN WAS, LIJKEN ALLEMAAL OP ELKAAR JOH
Ben jij de ridder op het witte paard in deze, en vertel mij dan maar eens wat er mis is met het stimuleren van een beetje zelf nadenken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hallo, help je vriendin eens even man. Was met jou.
vrouwen die zelf kunnen nadenkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ben jij de ridder op het witte paard in deze, en vertel mij dan maar eens wat er mis is met het stimuleren van een beetje zelf nadenken?
Dat stimuleren is niet handig man. Straks wilt ze ook nog gaan werken en een dure auto rijden. Of heb jij ze liever niet thuis?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ben jij de ridder op het witte paard in deze, en vertel mij dan maar eens wat er mis is met het stimuleren van een beetje zelf nadenken?
Ja oké, daar heb je een punt. Maar als er een domme opmerking wordt gemaakt is het beter om die te benoemen dan het te verzwijgen, want dat is wat Oerbeer wilt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |