Ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat krijg iedereen toch te horen van zijn famillie? dacht ik
das toch zon standaard praatje.
IK BEN HET NIET HELEMAAL EENS MET WILDERS HOOR MAAR...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
En daarom heeft pvv zoveel zetels.
Of gewoon niks zeggen en je dood ergeren aan hun stupiditeit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Da's toch prima. Gewoon een paar onliners erin gooien en ze zijn uren zoet.
Hoezo? Wat is er smerig aan mooie nichtjes?quote:
Oma is ook jong geweest hoor. Je kan me best wat toevertrouwenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
maar hoe komt dat dan? of ben je niet van de vrouwtjes?
HIJ HEEFT TOCH WEL HEEL VEEL GOEDE IDEEEN!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
IK BEN HET NIET HELEMAAL EENS MET WILDERS HOOR MAAR...
Idd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mensen die op verjaardagen over politiek praten, dat gaat er altijd zo basaal aan toe, met debiele uitspraken.
'ZE BEDONDEREN JE ALTIJD WAT JE OOK DOET'
' DIE RUTTE IS TOCH GEEN PRESIDENT'
' NOU ZIJN WE MOOI KLAAR MEE NU WE KUNNEN NET ZO GOED GELIJK ONSZELF OPHANGEN MET DIT AKKOORD'
...HIJ HEEFT TOCH WEL EEN PUNT ALS HET GAAT OM DIE MARROMOKKANEE EN TURREKEquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
IK BEN HET NIET HELEMAAL EENS MET WILDERS HOOR MAAR...
niks mis meequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Saisai het volgende:
gatverdamme mn neef heeft me een keer geprobeert te versieren in dronken toestand.
Iel. hoe dat? heb je er weinig contact mee dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Saisai het volgende:
gatverdamme mn neef heeft me een keer geprobeert te versieren in dronken toestand.
post pic danquote:
Nou, dat ik heel ver achterover moest leunen omdat ik anders een extra stuk vlees in mn mond had gehad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iel. hoe dat? heb je er weinig contact mee dan?
Mijn neven zijn altijd super aardig als ze me zien.
Maar we zien het allemaal als voor de fun.
Jaja, voor de fun...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iel. hoe dat? heb je er weinig contact mee dan?
Mijn neven zijn altijd super aardig als ze me zien.
Maar we zien het allemaal als voor de fun.
haha wtf manquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit gaat 'ze' dus echt niet doen. Bekijk die fobo eens. Allemaal fakes.
Oerbeer weet. De dames in mijn fotoboek zijn slechts om je op te geilen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit gaat 'ze' dus echt niet doen. Bekijk die fobo eens. Allemaal fakes.
Ik begrijp hem niet eensquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou, dat ik heel ver achterover moest leunen omdat ik anders een extra stuk vlees in mn mond had gehad.
Een extra tong dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik begrijp hem niet eens
Maar wij hebben wel vieze ooms
oh ik dacht dat hij zijn pielemuis in je mond probeerde te stoppenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |