Hij wil gewoon een reactie. Daar heb je hem al blij mee gemaakt zie ik.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja oké, daar heb je een punt. Maar als er een domme opmerking wordt gemaakt is het beter om die te benoemen dan het te verzwijgen, want dat is wat Oerbeer wilt.
We willen allemaal wel eens wat in het leven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja oké, daar heb je een punt. Maar als er een domme opmerking wordt gemaakt is het beter om die te benoemen dan het te verzwijgen, want dat is wat Oerbeer wilt.
Als ze gaat werken en zo zelf die dure auto bekostigt dan hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat stimuleren is niet handig man. Straks wilt ze ook nog gaan werken en een dure auto rijden. Of heb jij ze liever niet thuis?
Of mannen die op een verjaardag gewoon tweeëneenhalf aan een stuk over hun werk liggen te zeiken. Ja, ze bestaan echtquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mensen die op verjaardagen over politiek praten, dat gaat er altijd zo basaal aan toe, met debiele uitspraken.
'ZE BEDONDEREN JE ALTIJD WAT JE OOK DOET'
' DIE RUTTE IS TOCH GEEN PRESIDENT'
' NOU ZIJN WE MOOI KLAAR MEE NU WE KUNNEN NET ZO GOED GELIJK ONSZELF OPHANGEN MET DIT AKKOORD'
Nouquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een reactie. Daar heb je hem al blij mee gemaakt zie ik.
Ja is zo, vereeuwig dat op een tegeltje en hang die vervolgens in het toilet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
We willen allemaal wel eens wat in het leven.
zoeen meisje van vroeger was op haar 12e ontgroend door haar neefquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Saisai het volgende:
gatverdamme mn neef heeft me een keer geprobeert te versieren in dronken toestand.
Ik wil bijvoorbeeld een mooie skippybal zodat ik de wereld over kan skippyen, maar hoor je mij klagen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ja is zo, vereeuwig dat op een tegeltje en hang die vervolgens in het toilet.
Geen seks voor jouquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ja is zo, vereeuwig dat op een tegeltje en hang die vervolgens in het toilet.
Dat geld gaat natuurlijk op aan mooie kleding en andere tierelantijntjes. Die auto heeft ze voor het werk nodig natuurlijk, en de rekening is voor de heer des huizes uiteraard.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ze gaat werken en zo zelf die dure auto bekostigt dan hoor je mij niet klagen hoor.
iewl, facking goor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:08 schreef luckass het volgende:
[..]
zoeen meisje van vroeger was op haar 12e ontgroend door haar neef. kksick.
Nee, maar dat is dan ook een vrij kinderlijke droom en als je daarover zou klagen dan zou iedereen je uitlachen, en als je dat op een kringverjaardag zou uiten dan zou de hele familie zich ernstig zorgen over je gaan maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:08 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik wil bijvoorbeeld een mooie skippybal zodat ik de wereld over kan skippyen, maar hoor je mij klagen?
Daarmee ga ik niet akkoordquote:
Als man kan je toch de leiding nemen en het financiële bewind voeren, hier en daar enkele capital controls invoeren en je hebt de controle over de capital flows.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat geld gaat natuurlijk op aan mooie kleding en andere tierelantijntjes. Die auto heeft ze voor het werk nodig natuurlijk, en de rekening is voor de heer des huizes uiteraard.
Nee, ik heb ze toch liever niet al te slim en fijn thuis. Niet dat ik een vriendin heb hier op zolder maar dat is weer een ander verhaal.
met wat voor mensen ga jij om manquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef Compliment het volgende:
Ik was eens op zo'n verjaardag zei der een: "onze jongens hebben geen middelbare school diploma nee, die wilden een vak gaak leren. En ja dat vond ik wel goed, kbedoel toch 4 jaar mavo. Die kennis pakke ze je nooit af."
Ik zat daar zo van: niks zeggen compliment
Jij komt nooit op kringverjaardagen? Er zijn altijd wel wat proleten hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:24 schreef non_prophet het volgende:
[..]
met wat voor mensen ga jij om man
nee, mijn familie en vrienden zijn geen paupers.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef Compliment het volgende:
[..]
Jij komt nooit op kringverjaardagen? Er zijn altijd wel wat proleten hoor.
Deze post getuigt van weinig intelligentie. Wellicht is het de alcohol, op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef non_prophet het volgende:
[..]
nee, mijn familie en vrienden zijn geen paupers.
Ja, je mag hier maximaal 2x per jaar afwezig zijn en als je vaker afwezig bent dan wordt je uitgeschreven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:29 schreef luckass het volgende:
Ik meld me trouwens altijd keurig af voor die verjaardagen.
Maar het is verder wel ruim wonen in Urk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, je mag hier maximaal 2x per jaar afwezig zijn en als je vaker afwezig bent dan wordt je uitgeschreven.
zou kunnenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef Compliment het volgende:
[..]
Deze post getuigt van weinig intelligentie. Wellicht is het de alcohol, op dit tijdstip.
Jij hebt geen keuze, ik ben de vrouw des huizensquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dan ook een vrij kinderlijke droom en als je daarover zou klagen dan zou iedereen je uitlachen, en als je dat op een kringverjaardag zou uiten dan zou de hele familie zich ernstig zorgen over je gaan maken.
[..]
Daarmee ga ik niet akkoord
[..]
Als man kan je toch de leiding nemen en het financiële bewind voeren, hier en daar enkele capital controls invoeren en je hebt de controle over de capital flows.
Over de grond- & aardappelprijzen mogen we niet klagen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar het is verder wel ruim wonen in Urk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |