abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120750999
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 09:06 schreef Risu het volgende:
Oh ja ducktape, moet ik ook nog kopen.

Ik ben begonnen met temperaturen om te kijken of ik er iets mee kan, 9december was de laatste pildag. Maar ik zie er niks in hoor. Elke dag wijkt het weer 0,2 graden af. Zou dat door het ontpillen komen, of werkt het bij mij gewoon niet.
Ook heb ik al de hele week krampen, kan door de antibiotica komen van vorige week (drama was dat voor m'n darmen) maar misschien ook een bijwerking van ontpillen ofzo. Ik was al 10 jaar aan de pil dus ik weet niks van ontpillen. Wel is het mijn vriend al opgevallen dat ik veel meer zin heb in seks :D
Als je net gestopt bent met de pil klopt er niks van je cyclus, niet zo gek dus dat je niks ziet met temperaturen ;) Het kan sowieso wel een aantal weken duren (meer dan 4 dus) voor je je eisprong hebt en ongesteld bent.

Dat laatste herken ik ook sinds ik gestopt ben met de pil :D
pi_120752200
Ik zou sowieso je eerste echte menstruatie afwachten, maar dat kan best een poosje duren, zoals Oognip ook zegt.
Ik ben sinds april gestopt met de pil en er zit nog steeds geen logica in mijn cyclus. Eerste cyclus vanaf onttrekkingsbloeding was netjes 28 dagen maar sindsdien is het vooral 40+ geweest. Alleen nu was het ineens 23 dagen, en flink ook! :X
pi_120880743
*rammel* :(

We waren er allebei wel uit dat 2 goed is zo, ook gezien het zwanger worden en de zwangerschappen. En allebei zijn we er eigenlijk nog helemaal niet klaar mee en houden we de opties open...

Heel tof, maar het zou zo makkelijk zijn als we er allebei (of in elk geval 1 van ons) er écht klaar mee zou zijn nu :')
pi_120880929
Écht, Gerbera? O+ Muts! :D

Nog twee jaar hier. :X
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:01:31 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_120880959
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Gerberaatje het volgende:
*rammel* :(

We waren er allebei wel uit dat 2 goed is zo, ook gezien het zwanger worden en de zwangerschappen. En allebei zijn we er eigenlijk nog helemaal niet klaar mee en houden we de opties open...

Heel tof, maar het zou zo makkelijk zijn als we er allebei (of in elk geval 1 van ons) er écht klaar mee zou zijn nu :')
haha bijzonder.... en spannend :)

Hier was het zoals bij jullie, en zo blijft het ook.... geen gerammel hier dus...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_120881089
Ja erg hè? Op de momenten dat ik denk: klaar! Dan komt meneer ineens met mogelijkheden e.d.

Echt hè, als ik maar wat makkelijker zwanger werd en zwangerschappen had... dát is hetgeen me het meest tegenhoud...

áls; dan komend jaar weer een poging.. ik wil er weer maar kort tussen, ondanks alle ongemakken van dit keer (hormonaal ;)) we'll see.

2 jaar nog O+ hopelijk vliegt het voorbij! :*
pi_120881228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha bijzonder.... en spannend :)

Hier was het zoals bij jullie, en zo blijft het ook.... geen gerammel hier dus...
Nou het rammelen hou ik áltijd vrees ik :)

Maar het voelt nog niet af (en bij meneer ook niet)... heb altijd 3 in mijn hoofd gehad... meneer zou er wel 6 willen :') maar helaas, ik doe er echt nog max 1. Als ik die poging al waag....

Hoeven nu ook niet definitief te beslissen nog, maar toch. Mijn hoofd wil duidelijkheid :P
pi_120881229
Spring! Hoe kan dat nou? Bij jou blijven twee jaar altijd twee jaar???!!! Dat moet toch langzaam aan minder worden, zou je denken o|O

Ik rammel heus ook. Maar ja.
pi_120881299
Dat zou je denken, hè? :')

N's opleidingsplannen zijn gewijzigd. :(
pi_120881325
Kut spring :( en iets eerder kan écht niet?
pi_120881326
jezus, koppel het eens los van die opleiding zeg. Zo blijf je bezig.
pi_120881346
Straks ben je samen zwanger met L :P
pi_120881378
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Straks ben je samen zwanger met L :P
:D! :') :D
pi_120881393
:* Gerbera, ik vind het dapper hoor, dat je erover durft te denken en toch voor je toekomstdromen wilt gaan, ondanks alle ellende die je daarvoor zult moeten doorstaan.
pi_120881452
Hier wel gerammel naar m'n nieuwe, maar ook een definitieve nee voor meer. 3 is genoeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120881481
Gek hè hoe ook die hormonen weer werken? 2 niet fijne zwangerschappen gehad, en tóch mis ik het :? zou ik het zo weer doen :? Koekoek much?
pi_120881505
De vorige zwangerschap rammelde ik echt de pan uit. Dat heb ik dit keer niet :)
Misschien komt het als de baby er is. Of misschien was het de vorige keer veilig omdat ik toch dacht dat het moeilijk zou gaan en we maar moesten kijken of er wel een tweede zou kunnen komen. Liep dat ff anders :')

Nu zit ik meer in angst dat ze niet veel te vroeg geboren word. De vorige zwangerschap was ontzettend kut maar dit keer gaat het (op mn bekken na) van een leie dakje eigenlijk. En ook dat is eng.

[ Bericht 17% gewijzigd door Tally op 28-12-2012 21:17:36 ]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120881820
Eerder kan wel. Maar dit is de deal. En geen verkeerde wmb. En we blijven niet bezig, hoor. :) De opleiding die ie gekozen had gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen. Dus moest er een alternatief gevonden worden. Daarom wat vertraging. We hebben wel afgesproken dat dit zn laatste studie is.
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:18:24 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_120881986
hoe oud is je lief dan -spring?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_120882086
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Barreltje het volgende:
hoe oud is je lief dan -spring?
36
pi_120882093
Het lijkt me ook wel heel bijzonder om het wat later juist nog een keer mee te mogen maken. L krijgt het dan heel bewust mee, en omdat zij dan al naar school gaat heb je ook echt weer helemaal de tijd voor zo'n kleintje O+ .

:o
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:22:03 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_120882256
wow!
en nog aan het studeren?
ik ken je situatie niet , dus vat het vooral op als nieuwsgierigheid en niet als afbranden..
pi_120882398
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Barreltje het volgende:
wow!
en nog aan het studeren?
ik ken je situatie niet , dus vat het vooral op als nieuwsgierigheid en niet als afbranden..
Mijn man is 33 en rond (als het goed is) in februari zijn HBO af. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120882422
Er is voor alles wel wat te zeggen, denk ik. Zowel voor dicht op elkaar als voor even ertussen. Ik denk dat wat tijd ertussen niet alleen praktisch maar ook emotioneel beter bij ons past. Dat weet ik wel zeker zelfs. :)
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:27:07 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_120882672
en ik dacht dat ik laat was met m'n WO op m'n 28ste :D

overigens begin ik er wel steeds meer van te balen dat ik steeds ouder word en ben ik stik jaloers op de jongens en meisjes hier in het wachtenop en het zwangerschapstopic die tussen de 25 en de 30 zijn.. :@
ahh well.. one of those days :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')