Als je net gestopt bent met de pil klopt er niks van je cyclus, niet zo gek dus dat je niks ziet met temperaturenquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:06 schreef Risu het volgende:
Oh ja ducktape, moet ik ook nog kopen.
Ik ben begonnen met temperaturen om te kijken of ik er iets mee kan, 9december was de laatste pildag. Maar ik zie er niks in hoor. Elke dag wijkt het weer 0,2 graden af. Zou dat door het ontpillen komen, of werkt het bij mij gewoon niet.
Ook heb ik al de hele week krampen, kan door de antibiotica komen van vorige week (drama was dat voor m'n darmen) maar misschien ook een bijwerking van ontpillen ofzo. Ik was al 10 jaar aan de pil dus ik weet niks van ontpillen. Wel is het mijn vriend al opgevallen dat ik veel meer zin heb in seks
haha bijzonder.... en spannendquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Gerberaatje het volgende:
*rammel*![]()
We waren er allebei wel uit dat 2 goed is zo, ook gezien het zwanger worden en de zwangerschappen. En allebei zijn we er eigenlijk nog helemaal niet klaar mee en houden we de opties open...
Heel tof, maar het zou zo makkelijk zijn als we er allebei (of in elk geval 1 van ons) er écht klaar mee zou zijn nu
Nou het rammelen hou ik áltijd vrees ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha bijzonder.... en spannend
Hier was het zoals bij jullie, en zo blijft het ook.... geen gerammel hier dus...
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Straks ben je samen zwanger met L
Mijn man is 33 en rond (als het goed is) in februari zijn HBO af.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Barreltje het volgende:
wow!
en nog aan het studeren?
ik ken je situatie niet , dus vat het vooral op als nieuwsgierigheid en niet als afbranden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |