SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Chevalier mag wel ff scoren.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat is een bloedkuul?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
Stoer spandoek, dat 'welkom in de bloedkuul' ding.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Bijnaam voor de Goffertquote:
omdat de kuil met de hand is uitgegravenmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
De goffert, het park waarin dat stadion ligt, is volledig uitgegraven met de hand. Vandaar de bijnaam.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom zou je dat met de hand doen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De goffert, het park waarin dat stadion ligt, is volledig uitgegraven met de hand. Vandaar de bijnaam.![]()
Omdat ze dat grappig vonden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met de hand doen?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
22.00 bij realquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Nu s.v.p. een paar doelpunten van RKCOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het was een project voor werklozen en volgens mij hadden ze ook gewoon nog geen machines. Geen idee welke tijd dat is geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met de hand doen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
1939.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een project voor werklozen en volgens mij hadden ze ook gewoon nog geen machines. Geen idee welke tijd dat is geweest eigenlijk.AFCA
![]()
Het swingt in Almelo
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Maaskantje, kut!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of niet. Kan je lachen met Maaskant![]()
Die muziek bij VVVZe hebben de hele top 40-meuk achter elkaar gepakt volgens mij.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat is Zeefuik toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Ben Johnson komt Heracles aanschouwen.![]()
Wel meer .quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen had dit jaar een begroting van meer dan drie keer die van VVVAFCA
Ik hoop het eigenlijk niet. Maar aan de andere kant, deze prestaties zijn toch wel zo waardeloosquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou dit seizoen het einde van Van Basten als trainer zijn?Wat hij eigenlijk nodig heeft denk ik is een heel zwak team om helemaal naar zijn zin te vormen.
![]()
Een middenmoter in de Jupiler league zou wat voor hem kunnen zijn danquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet. Maar aan de andere kant, deze prestaties zijn toch wel zo waardeloosWat hij eigenlijk nodig heeft denk ik is een heel zwak team om helemaal naar zijn zin te vormen.
Zeg maar een team als Voldendam of Excelsior
![]()
![]()
NAC?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet. Maar aan de andere kant, deze prestaties zijn toch wel zo waardeloosWat hij eigenlijk nodig heeft denk ik is een heel zwak team om helemaal naar zijn zin te vormen.
![]()
![]()
Ja, precies. Kijk naar RKC, die zijn vanaf halverwege de Jupiler League opgestoomd naar middenmoot Eredivisie met leuk voetbal, ondanks de begroting van achtentwintig euro.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een middenmoter in de Jupiler league zou wat voor hem kunnen zijn danZeg maar een team als Voldendam of Excelsior
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |