Dan schuif ik hun troep demonstratief naar achteren....quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of mensen die dingen achter je op de band leggen, terwijl je zelf ook nog je mand/kar aan het legen bent.
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of mensen die dingen achter je op de band leggen, terwijl je zelf ook nog je mand/kar aan het legen bent.
Ja dat is de tijd dat ik meestal er ben, want ik ga vanuit m'n werk. Staan al die tiener-wiggers en hun mocro vriendjes met die karren MIDDEN in het gangpad met elkaar te ouwehoeren over dat nieuwe chickie op stratums eind. Past geen winkelwagen meer door de gangpaden heen. En aan de kant gaan ho maarquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Winkelen als ze net de handel aan het bijvullen zijn is ook niet handig.
Zo komen ze om precies 18uur het magazijn uitgezwermd, met volle karren, zetten die dingen overal neer, en vervolgens kun jij nergens meer fatsoenlijk bij.
Ik schijn dan nogal een "look of death"quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDat ze dan voor jou even inschatten hoeveel ruimte jij nog mag/kan/hoeft te gebruiken
Als blikken konden doden dan was het lekker rustig geweest in NLquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik schijn dan nogal een "look of death"te hebben als mensen zoiets doen. Dat ze dan zelfs iets van "sorry" stamelen, en al hun spulletjes weer van de band halen.
Daarom, zo rond 19 of 20 uur boodschappen doen. Niet te druk, alleen maar hardwerkende tweeverdieners, alles is dan aangevuld, verse dingen zijn juist in de aanbieding.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Winkelen als ze net de handel aan het bijvullen zijn is ook niet handig.
Zo komen ze om precies 18uur het magazijn uitgezwermd, met volle karren, zetten die dingen overal neer, en vervolgens kun jij nergens meer fatsoenlijk bij.
Geen voetbalfan zou nog leven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden dan was het lekker rustig geweest in NL
jaja. dingen die de einddatum vd houdbaarheid naderen, gaat soms wel 35% af, op zaterdagmiddag.quote:
Ik heb geen zin om eenmaal thuis er weer uit te moeten. Plus dan moet ik vaak al gegeten hebben omdat het anders te dicht op training zit en ik de vloer dan onderkotsquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Daarom, zo rond 19 of 20 uur boodschappen doen. Niet te druk, alleen maar hardwerkende tweeverdieners, alles is dan aangevuld, verse dingen zijn juist in de aanbieding.
Hoewel er tussen 17 en 18 uur juist weer meer studentjes zijn.
Die had ik laatst bijna 3 onder de auto. Menen nl altijd dat stoplichten niet voor hen gelden als er een wedstrijd is. Ik vond dat ik moet groen door mocht rijden dus ik reed op ze inquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Geen voetbalfan zou nog leven.
PLOP!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Steve het volgende:
Laatst iemand gehad die met z'n karretje tegen m'n reet stond te duwen omdat ik naar voren moest lopen van 'm. Tot ik m'n reet even hard naar achter duwde.
Wees blij dat het zijn karretje was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Steve het volgende:
Laatst iemand gehad die met z'n karretje tegen m'n reet stond te duwen omdat ik naar voren moest lopen van 'm. Tot ik m'n reet even hard naar achter duwde.
Ik ben een verwend boodschapper. Ik wil niet eens naar een gewone AH. Alleen de AH XLquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zwiep langs de lidl klinkt ook een stuk minder lekker.
En toen? Krachttermen? Excuses? Auw-geroep?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Steve het volgende:
Dat maakt toch niet uit voor je halfje volkoren en een pak melk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een verwend boodschapper. Ik wil niet eens naar een gewone AH. Alleen de AH XL
Erik en ik werden net bijna op een zebrapad overreden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Die had ik laatst bijna 3 onder de auto. Menen nl altijd dat stoplichten niet voor hen gelden als er een wedstrijd is. Ik vond dat ik moet groen door mocht rijden dus ik reed op ze in![]()
"Mag ik je telefoonnummer?"quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen? Krachttermen? Excuses? Auw-geroep?
Nee dan nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit voor je halfje volkoren en een pak melk?
Ik was t niet!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik en ik werden net bijna op een zebrapad overreden..
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik en ik werden net bijna op een zebrapad overreden..
Welke in Eindhoven was ook alweer een cruiseplek?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is hier geen mannenophaalsupermarkt hier in Buul hoor..
Ja vreselijk...de stoom komt al uit mijn oren als een artikel is uitverkocht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan nietMaar voor de grotere boodschappen (waarom zou ik alleen voor een brood en ene melk gaan in godsnaam?) wel.
Ach, Buul is toch t sletjesdorp van Cranendonk!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is hier geen mannenophaalsupermarkt hier in Buul hoor..
Voor de cola bij de kip heb je wel XL-flessen nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat maakt toch niet uit voor je halfje volkoren en een pak melk?
Ik kan daar echt heel slecht tegenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja vreselijk...de stoom komt al uit mijn oren als een artikel is uitverkocht.
Leuke bijvullers bestaan amper.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan die ene leuke bijvuller vragen waar produkt ditofdat staat, en zien dat zoeen voor je buigt en vliegt en behulpzaam is en u zegt.
Dat is wel suf.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"meneer dat komt omdat we dit bier hier niet verkopen"
Oh en waarom staat het dan wel bij jullie in de schappen en staat er een prijs bij?
Heb ik gedaan, maar jij post nog steeds hier.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit belachelijk!
Ik zou een klacht indienen, SAJ!
Ik vidn ze meestal te jong en te LTS (dat was ooit een soort LBO zegmaar).quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn er.... Soms wat te bijdehand, maar ach...
quote:
Bij de AH XL werkt een leuke bijvuller.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuke bijvullers bestaan amper.
Al is die van de konmar van vroeger nu wel een van m'n beste vrienden
Onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar jij post nog steeds hier.
Die van de Limburglaan ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bij de AH XL werkt een leuke bijvuller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |