Dan schuif ik hun troep demonstratief naar achteren....quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of mensen die dingen achter je op de band leggen, terwijl je zelf ook nog je mand/kar aan het legen bent.
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of mensen die dingen achter je op de band leggen, terwijl je zelf ook nog je mand/kar aan het legen bent.
Ja dat is de tijd dat ik meestal er ben, want ik ga vanuit m'n werk. Staan al die tiener-wiggers en hun mocro vriendjes met die karren MIDDEN in het gangpad met elkaar te ouwehoeren over dat nieuwe chickie op stratums eind. Past geen winkelwagen meer door de gangpaden heen. En aan de kant gaan ho maarquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Winkelen als ze net de handel aan het bijvullen zijn is ook niet handig.
Zo komen ze om precies 18uur het magazijn uitgezwermd, met volle karren, zetten die dingen overal neer, en vervolgens kun jij nergens meer fatsoenlijk bij.
Ik schijn dan nogal een "look of death"quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDat ze dan voor jou even inschatten hoeveel ruimte jij nog mag/kan/hoeft te gebruiken
Als blikken konden doden dan was het lekker rustig geweest in NLquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik schijn dan nogal een "look of death"te hebben als mensen zoiets doen. Dat ze dan zelfs iets van "sorry" stamelen, en al hun spulletjes weer van de band halen.
Daarom, zo rond 19 of 20 uur boodschappen doen. Niet te druk, alleen maar hardwerkende tweeverdieners, alles is dan aangevuld, verse dingen zijn juist in de aanbieding.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Winkelen als ze net de handel aan het bijvullen zijn is ook niet handig.
Zo komen ze om precies 18uur het magazijn uitgezwermd, met volle karren, zetten die dingen overal neer, en vervolgens kun jij nergens meer fatsoenlijk bij.
Geen voetbalfan zou nog leven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden dan was het lekker rustig geweest in NL
jaja. dingen die de einddatum vd houdbaarheid naderen, gaat soms wel 35% af, op zaterdagmiddag.quote:
Ik heb geen zin om eenmaal thuis er weer uit te moeten. Plus dan moet ik vaak al gegeten hebben omdat het anders te dicht op training zit en ik de vloer dan onderkotsquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Daarom, zo rond 19 of 20 uur boodschappen doen. Niet te druk, alleen maar hardwerkende tweeverdieners, alles is dan aangevuld, verse dingen zijn juist in de aanbieding.
Hoewel er tussen 17 en 18 uur juist weer meer studentjes zijn.
Die had ik laatst bijna 3 onder de auto. Menen nl altijd dat stoplichten niet voor hen gelden als er een wedstrijd is. Ik vond dat ik moet groen door mocht rijden dus ik reed op ze inquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Geen voetbalfan zou nog leven.
PLOP!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Steve het volgende:
Laatst iemand gehad die met z'n karretje tegen m'n reet stond te duwen omdat ik naar voren moest lopen van 'm. Tot ik m'n reet even hard naar achter duwde.
Wees blij dat het zijn karretje was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Steve het volgende:
Laatst iemand gehad die met z'n karretje tegen m'n reet stond te duwen omdat ik naar voren moest lopen van 'm. Tot ik m'n reet even hard naar achter duwde.
Ik ben een verwend boodschapper. Ik wil niet eens naar een gewone AH. Alleen de AH XLquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zwiep langs de lidl klinkt ook een stuk minder lekker.
En toen? Krachttermen? Excuses? Auw-geroep?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Steve het volgende:
Dat maakt toch niet uit voor je halfje volkoren en een pak melk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een verwend boodschapper. Ik wil niet eens naar een gewone AH. Alleen de AH XL
Erik en ik werden net bijna op een zebrapad overreden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Die had ik laatst bijna 3 onder de auto. Menen nl altijd dat stoplichten niet voor hen gelden als er een wedstrijd is. Ik vond dat ik moet groen door mocht rijden dus ik reed op ze in![]()
"Mag ik je telefoonnummer?"quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen? Krachttermen? Excuses? Auw-geroep?
Nee dan nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit voor je halfje volkoren en een pak melk?
Ik was t niet!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik en ik werden net bijna op een zebrapad overreden..
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik en ik werden net bijna op een zebrapad overreden..
Welke in Eindhoven was ook alweer een cruiseplek?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is hier geen mannenophaalsupermarkt hier in Buul hoor..
Ja vreselijk...de stoom komt al uit mijn oren als een artikel is uitverkocht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan nietMaar voor de grotere boodschappen (waarom zou ik alleen voor een brood en ene melk gaan in godsnaam?) wel.
Ach, Buul is toch t sletjesdorp van Cranendonk!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is hier geen mannenophaalsupermarkt hier in Buul hoor..
Voor de cola bij de kip heb je wel XL-flessen nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat maakt toch niet uit voor je halfje volkoren en een pak melk?
Ik kan daar echt heel slecht tegenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja vreselijk...de stoom komt al uit mijn oren als een artikel is uitverkocht.
Leuke bijvullers bestaan amper.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan die ene leuke bijvuller vragen waar produkt ditofdat staat, en zien dat zoeen voor je buigt en vliegt en behulpzaam is en u zegt.
Dat is wel suf.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"meneer dat komt omdat we dit bier hier niet verkopen"
Oh en waarom staat het dan wel bij jullie in de schappen en staat er een prijs bij?
Heb ik gedaan, maar jij post nog steeds hier.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit belachelijk!
Ik zou een klacht indienen, SAJ!
Ik vidn ze meestal te jong en te LTS (dat was ooit een soort LBO zegmaar).quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn er.... Soms wat te bijdehand, maar ach...
quote:
Bij de AH XL werkt een leuke bijvuller.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuke bijvullers bestaan amper.
Al is die van de konmar van vroeger nu wel een van m'n beste vrienden
Onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar jij post nog steeds hier.
Die van de Limburglaan ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bij de AH XL werkt een leuke bijvuller.
Soms vind ik het wel leuk. Als ik bv een avond alleen thuis heb gepland, gene haast heb en dan allerlei lekkere dingen in huis kan gana halenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind boodschappen doen een noodzakelijk kwaad. Vandaag ook weer, dan schuifelt al dat volk in slakkengang door de paden waardoor ik niet hard kan doorlopen. Boodschappen doen moet snel gaan, het is geen sociale bezigheid.
Ik kan het best rustig doen, tot er weer een oma met haar trekkar dwars het pad blokkeert en te druk bezig is de kleine lettertjes op de verpakking te ontcijferen. Dan ben ik er meteen weer klaar mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel leuk. Als ik bv een avond alleen thuis heb gepland, gene haast heb en dan allerlei lekkere dingen in huis kan gana halen
Maa meestal is het puur noodzakelijk en praktisch zoef zoef klaar.
Och. Loop je toch even om? Of rol je haar kar even wat aan de kant?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan het best rustig doen, tot er weer een oma met haar trekkar dwars het pad blokkeert en te druk bezig is de kleine lettertjes op de verpakking te ontcijferen. Dan ben ik er meteen weer klaar mee.
Mja. Sommige mensen hebben totaal geen oog voor hun omgeving. Gewoon MIDDE in het gangpad staan kletsen, kar achterlaten.... zet gewoon je kar aan de kant mens, doe ik ook. Als ik hem ergens ff achterlaat is t altijd tegen een zijkant aan waar zo min mogelijk mensen er last van hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan het best rustig doen, tot er weer een oma met haar trekkar dwars het pad blokkeert en te druk bezig is de kleine lettertjes op de verpakking te ontcijferen. Dan ben ik er meteen weer klaar mee.
Bij de notenrijst?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja.
Maar die moet je ook maar net treffen, denk ik.
Ze moet gewoon aan de kant gaan. We leven nou eenmaal niet alleen op deze planeet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och. Loop je toch even om? Of rol je haar kar even wat aan de kant?
Of mensen die aan de kassa om een bon vragen en die voor mijn neus gaan bestuderen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die opmerkingen van zo'n chagrijnige senior:quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze moet gewoon aan de kant gaan. We leven nou eenmaal niet alleen op deze planeet.
Of mensen die contant betalen en vervolgens met al hun muntjes van 5 en 10 cent proberen het bedrag compleet te krijgen. Of gaan staan foeteren dat ze niet mogen betalen met 1 en 2 cent munten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of mensen die aan de kassa om een bon vragen en die voor mijn neus gaan bestuderen.
Beetje eerbied voor de ouderdom?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die opmerkingen van zo'n chagrijnige senior:
"Beetje beetje eerbied voor de ouderdom jongeman" "De jeugd van tegenwoordig, kent helemaal geen fatsoen".
(en dit dus in plat Gronings)
Die extra brede gangpaden zijn volgens de grijze hoofden bedoeld om je kar dwars te neer te kunnen zetten, en dan te kunnen kleppen over de ontstoken teen van tante Betsie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Sommige mensen hebben totaal geen oog voor hun omgeving. Gewoon MIDDE in het gangpad staan kletsen, kar achterlaten.... zet gewoon je kar aan de kant mens, doe ik ook. Als ik hem ergens ff achterlaat is t altijd tegen een zijkant aan waar zo min mogelijk mensen er last van hebben.
Dat het na 10 jaar nog steeds indruk maakt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
In de Konmar was zo'n bejaarde compleet van slag toen de Euro zijn intrede deed. Ze dacht dat ze opgelicht werd en ging hels tekeer. Bedrijfsleider erbij, die uitleggen, lukte niet, toen naar achteren naar het kantoortje. Wat een consternatie.
Of de gekneusde teen van ene Ang3l :vquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die extra brede gangpaden zijn volgens de grijze hoofden bedoeld om je kar dwars te neer te kunnen zetten, en dan te kunnen kleppen over de ontstoken teen van tante Betsie.
Tsja. Het was nogal een gedoe. Ongelovelijk dat zo'n oude grijze duif zo'n herrie kan maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat het na 10 jaar nog steeds indruk maakt.
Zijn jouw stappen altijd 20 cm hoog dan dat je in een mandje stapt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een stap naar achter doen en dan in een winkelmandje staan omdat een of andere debiel die achter je neer gezet heeft.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een stap naar achter doen en dan in een winkelmandje staan omdat een of andere debiel die achter je neer gezet heeft.
Ik heb lange benen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zijn jouw stappen altijd 20 cm hoog dan dat je in een mandje stapt?
Remind me again, wat is Paddepoel?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:18 schreef Renesite het volgende:
Vandaag naar 'Paddepoel' geweest.
Advies: NIET DOEN
Woonwijk in Groningen (de Universiteit (RuG) zit daar o.a.)quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Remind me again, wat is Paddepoel?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Remind me again, wat is Paddepoel?
http://www.paddepoel.nl/ .quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Woonwijk in Groningen (de Universiteit (RuG) zit daar o.a.)
Zekers.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er gaat niks boven Groningen.
Toch heerlijk, van die onzinnige winkeltjes met troep dan niemand nodig heeft. Moet er altijd wel om lachen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die mij niet op facebook hebben.
http://www.so-low.nl/ troepwinkeltjes![]()
'Stressbal'quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toch heerlijk, van die onzinnige winkeltjes met troep dan niemand nodig heeft. Moet er altijd wel om lachen..
Je had graag gewild dat het in een lul transformeerde?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
'Stressbal'
Ik knijp erin. Is het in een tietvorm.
Oh leukquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
'Stressbal'
Ik knijp erin. Is het in een tietvorm.
Urgh, shoppen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef wonderer het volgende:
Ik ben met mijn vriendinnetje schoenen wezen kopen (voor haar)
Doe liever boodschappen
Wat overigens ook raar is aangezien het wettelijke betaalmiddelen zijn die elke winkel moet accepteren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of mensen die contant betalen en vervolgens met al hun muntjes van 5 en 10 cent proberen het bedrag compleet te krijgen. Of gaan staan foeteren dat ze niet mogen betalen met 1 en 2 cent munten.
Tenzij aangegeven dat het niet geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat overigens ook raar is aangezien het wettelijke betaalmiddelen zijn die elke winkel moet accepteren.
Volgens mij is dat in strijd met de wet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tenzij aangegeven dat het niet geaccepteerd wordt.
http://www.rijksoverheid.(...)ral-mee-betalen.htmlquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in strijd met de wet.
Je mag als winkelier biljetten van 100 euro of meer weigeren, maar moet volgens mij de rest accepteren. En mag je afronden om te voorkomen dat je 1 en 2 cent munten als wisselgeld op voorraad moet houden.
Oh verhip, inderdaad!
Voor mezelf vind ik het niet ergquote:
Ga eens met een dragqueen mee shoppen voor hakken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef wonderer het volgende:
Ik ben met mijn vriendinnetje schoenen wezen kopen (voor haar)
Doe liever boodschappen
Diepvriesmaaltijden zijn duur....quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
80 euro aan boodschappen bij de AH.
Diepvriesmaaltijdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijden zijn duur....
quote:
Duur, ongezond en vies.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
't is wel makkelijk. Duur maar handig, en je hebt alles in een keer te pakken: groente, vlees, en aardappeltjes...
Zout.. Suikerquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
't is wel makkelijk. Duur maar handig, en je hebt alles in een keer te pakken: groente, vlees, en aardappeltjes...
Ik snap ook niet dat mensen zoiets kopen als kant-en-klare stamppot of pasta.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Steve het volgende:
Hoe moeilijk is het om dat even snel zelf te koken?
Omdat een stamppot zelf koken behoorlijk wat tijd kost nog?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen zoiets kopen als kant-en-klare stamppot of pasta.
Pan, aardappelen en groene erin, water erbij, 25 min later afgieten en stampen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat een stamppot zelf koken behoorlijk wat tijd kost nog?
Je gooit toch niet gelijktijdig de groenten bij de aardappelen? En je moet eerst puree maken van de aardappelen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Pan, aardappelen en groene erin, water erbij, 25 min later afgieten en stampen.
Dat is hooguit vijf minuten werk, als je voorgesneden groente en voorgesneden aardappelen gebruikt.
Ja, wel tegelijk en nee, niet eerst puree maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je gooit toch niet gelijktijdig de groenten bij de aardappelen? En je moet eerst puree maken van de aardappelen?
Morgen wordt lasagne gekookt, voor mijquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak me wel eens schuldig aan de magnetronlasagne van de AH. Het is snel en niet onsmakelijk
.
Maar liever maak ik zelf iets.
Door mijquote:Op zondag 25 november 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen wordt lasagne gekookt, voor mij!
Die is zoquote:
Omdat ik tussen werk en sport / bios / theater / optreden / concert geen tijd heb om dat om half 7 nog te gaan maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen zoiets kopen als kant-en-klare stamppot of pasta.
Ik vind we tegenwoordig ook wel lekker bij de AH we tussen zitten. Bv die rijsttafels van de excellent die ze nu hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vaak geen zin om voor mezelf te koken als ik alleen ben... en die magnetronmaaltijden zijn zo smerig nog niet, al pak ik vaker een maaltijdsalade van de AH
Daar heb ik geen behoefte aanquote:Op zondag 25 november 2012 11:35 schreef Renesite het volgende:
En toch mis ik een persoonlijke touch aan het eten.
Dit dus.quote:Op zondag 25 november 2012 11:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar heb ik geen behoefte aan.
Koken is, net als boodschappen doen, een noodzakelijk kwaad. Zeker als ik alleen voor mezelf kook. En dan kan een bak lasagne van de AH een erg makkelijke uitweg zijn.
Precies. Als jullie zo lekker en graag koken, willen we dat wel eens meemaken.quote:
Sinds ik in Rotterdam woon kom ik nog minder bij de Mac / BK / KFC dan daarvoorquote:Op zondag 25 november 2012 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Als jullie zo lekker en graag koken, willen we dat wel eens meemaken.
En wat Ang3l zegt: na een lange werkdag ontbreekt het wel eens aan puf, drive en zin om ook nog eens een half uur / drie kwartier in de keuken te gaan knoeien. En dan grijp je wel eens naar iets makkelijks.
McDonalds en de BK, daar doen we niet meer aan, dus dat is al gewonnen.
Misschien wanneer ik op mijzelf woon, misschien.quote:
Ik denk niet dat dat goed komt..quote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wanneer ik op mijzelf woon, misschien.
Ik denk dat onwetendheid en onkunde ook meespeelt, waarom mensen vaker dan gezond is naar kant-en-klare maaltijden grijpen. Ik bedoel, "stamppot is te veel werk", wat dan eigenlijk "ik weet niet hoe ik het moet maken" blijkt te zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat iemand ontkent dat zelf eten koken in veel gevallen toch lekkerder is, maar soms overwint het gemak van snelheid het nou eenmaal van zelf koken.
En samen woon met jou?quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat goed komt..
Ik ben meer het type voor een traiteur.quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat onwetendheid en onkunde ook meespeelt, waarom mensen vaker dan gezond is naar kant-en-klare maaltijden grijpen. Ik bedoel, "stamppot is te veel werk", wat dan eigenlijk "ik weet niet hoe ik het moet maken" blijkt te zijn.
Precies. Als ik s middags al kon marineren of ik heb s avonds niks te doen, dan zou ik ook wel uitgebreider koken.quote:Op zondag 25 november 2012 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Het scheelt inderdaad ook nog of je er veel tijd voor hebt... ik ben vaak pas om half 7 thuis... dat speelt ook wel mee in mijn gebrek aan zin om te koken
Het is altijd meer werk dan 5 min magnetronquote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat onwetendheid en onkunde ook meespeelt, waarom mensen vaker dan gezond is naar kant-en-klare maaltijden grijpen. Ik bedoel, "stamppot is te veel werk", wat dan eigenlijk "ik weet niet hoe ik het moet maken" blijkt te zijn.
quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En dan weg kan pleuren? :vquote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik kook het vaakst pasta- of rijstgerechten zodat ik voor weer 3 dagen in de vriezer kan doen.
Neenquote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan weg kan pleuren? :v
Naaaah. smullen is te veel gezegd. Maar wel vullend.quote:Op zondag 25 november 2012 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms doe ik ook wel zo'n pak van 8 stuks pakkenkoeken.
Niet te vaak natuurlijk maar soms is het heerlijk.
Even 40 seconden in de magnetron, stroop erop, en smullen maar.
En TV, stort meteen wat extra geld op mijn rekening verdoriequote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
Waarom ligt iDeal er bij de Rabo uit? TV doe er wat aan!.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
Waarom ligt iDeal er bij de Rabo uit? TV doe er wat aan!.
Waarom denken jullie dat ik zelf bij de ING bankierquote:Op zondag 25 november 2012 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En TV, stort meteen wat extra geld op mijn rekening verdorie.
Stort dan wat geld daarvan op mijn raborekening!quote:Op zondag 25 november 2012 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie dat ik zelf bij de ING bankier
Ik heb zelf ook te weinigquote:Op zondag 25 november 2012 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stort dan wat geld daarvan op mijn raborekening!
Werk je bij de Rabo bij t station?quote:Op zondag 25 november 2012 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie dat ik zelf bij de ING bankier
quote:Op zondag 25 november 2012 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werk je bij de Rabo bij t station?
Mijn nicht ook
Je homonicht of familienicht? Of nou ja...quote:Op zondag 25 november 2012 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werk je bij de Rabo bij t station?
Mijn nicht ook
ik zal eens zoeken morgenquote:Op maandag 26 november 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Familienicht. Meisje.
Zelfde achternaam, dus niet moeilijk te vinden
Die is best origineelquote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Ang3l het volgende:
" de dvd speler is kapot beneden. Dus we moeten boven in bed kijken"
Uh.......
Die smoes heb ik ook nog niet eerder gehoord.quote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Ang3l het volgende:
" de dvd speler is kapot beneden. Dus we moeten boven in bed kijken"
Uh.......
en vendorama ?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Nee dat is net zoiets als het Gran Dorado van weleer
Heb ik een keer gehad. Ik kan er niet mee omgaanquote:
Tsja. Onze hond likte ook wel... Natuurlijk weer je dat beest zo snel mogelijk af maar een paar likken krijg je dan toch af en toe te pakken. En omgekeerd knuffelden we ook best veel. 't was ook zo'n lieverd.... (wel met gebruiksaanwijzing en behoorlijk eenkennig, maar met de juiste tact kon je er eigenlijk mee lezen en schrijven.)quote:Op woensdag 28 november 2012 22:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Fijn tongen met je hond
http://www.volkskrant.nl/(...)f-ook-ongezond.dhtml
Tongen met een vriendje lijkt me minder risicovol voor je gezondheid, dan tongen met een hond.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Onze hond likte ook wel... Natuurlijk weer je dat beest zo snel mogelijk af maar een paar likken krijg je dan toch af en toe te pakken. En omgekeerd knuffelden we ook best veel. 't was ook zo'n lieverd.... (wel met gebruiksaanwijzing en behoorlijk eenkennig, maar met de juiste tact kon je er eigenlijk mee lezen en schrijven.)
Maar ik zou het nu niet meer doen, zo knuffelen.
En, op dat vlak, vind ik tongen niet een van de prettiger manieren van liefkozen.
Een vriendje wilde dat altijd, maar ik was er niet dol op. En een ander vriendje rookte veel, nou en dan is het net een asbak.![]()
Je hebt een probleem als 'ie z'n kaken op elkaar klapt.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Tongen met een vriendje lijkt me minder risicovol voor je gezondheid, dan tongen met een hond.
Met sommige mannen voelt het hetzelfde (denk ik)quote:Op woensdag 28 november 2012 22:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Tongen met een vriendje lijkt me minder risicovol voor je gezondheid, dan tongen met een hond.
Nou ja, bijna danquote:
Daar heb je toch juist een relatie voor?quote:
Ik heb geen relatie voor de seks hoor..quote:Op donderdag 29 november 2012 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb je toch juist een relatie voor?
Dat staat er ook niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie voor de seks hoor..
Kan. Maar dat doe je toch een stuk minder lijkt me.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:04 schreef wonderer het volgende:
Jezelf helpen binnen de relatie kan toch ook?
Kheb geen regentonnequote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
Sinterklaasje bonne bonne bonne of zoiets.
Ja, hoe moet men dat nou weten als je geen PIs gebruiktquote:Op donderdag 29 november 2012 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. Maar dat doe je toch een stuk minder lijkt me.
Waat je wat ook kan? Über serieus ingaan op dingen die helemaal niet serieus bedoeld zijn
Pas met Kerst! Je bent te vroeg!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja idd, stoppen met gejank over niks. Vrede op aarde en zo.
Die van Israel!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef Steve het volgende:
Vrede op aard? Mooi, hoeven we ook niet meer te weten hoe het raketafweersysteem in Turkije heet..
patriot ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:08 schreef Steve het volgende:
Maar dan komt het natuurlijk weer terug in de geschiedenisronde..
Ik zeg: Richard Gere!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:08 schreef Steve het volgende:
Maar dan komt het natuurlijk weer terug in de geschiedenisronde..
Nog een paar weken en dan bestaat de aarde niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:04 schreef Steve het volgende:
Ja maar de navo wil er een in Turkije zetten, dat hoeft dan niet meer.
Nou als de wereld echt zou vergaan, waarom niet? Zitten kniezen en klagen doet de armageddon toch niet afwenden, dus kun je er nog beter even een hele gekke boel van maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef Ang3l het volgende:
End of the world orgy?
Is that your final fantasy?
En dan de volgende dag TOCH wakker worden.... met syfyllisquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als de wereld echt zou vergaan, waarom niet? Zitten kniezen en klagen doet de armageddon toch niet afwenden, dus kun je er nog beter even een hele gekke boel van maken.
uhuh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Is dat ivm die Maya kalender?![]()
Ja, dat zou dan wel erg zijn. Maarja, wat je weer wakker zou worden, daar was je dan niet vanuit gegaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan de volgende dag TOCH wakker worden.... met syfyllis
niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Altijd veilig sluit het risico op deze ziektes niet uit
Het kan bv ook in je keel zitten. Tenzij je ook oraal met condoom doet? Kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |