dat laatste oke, vond de dark knight beter.. tevens zijn er zat goede films om zo op te noemen alleen is dat een totaal ander soort concept en genre..quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:50 schreef Tokus het volgende:
dat gezegd hebbende, ik vind 'm best ok maar niet meer dan dat. Er had veel meer in kunnen zitten.
Ben jij een kloon van Faal_User?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:09 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vond Batman Begins en The Dark Knight ook al geen ruk aan. Die films nemen zichzelf veel te serieus. Als je dan zo nodig een superhelden film wilt maken doet het dan goed zoals bv The Avengers. Gewoon lekker over the top maar niet 1 of ander semi serieus pretentieus bullshit verhaaltje zoals die onzin van Nolan. Het is gewoon lachwekkend.
Ik heb meer een probleem dat ik alleen mijn TV heb voor het geluid, en bij films/uitzendingen dat er alleen een 5.1 geluidsspoor is, dan is sommig geluid dus heel veel zachter dan de rest, bijvoorbeeld als er off-camera iets gebeurd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:32 schreef Stefan het volgende:
Ik heb dus al 3,5 jaar mn Samsung tv op autovolume, dan is je tv zacht bij harde stukken en andersom. Die scene waar de Batt uit de steeg komt was prut qua audio. Dus ik googlen en vind ik autofocus
Nu wordt je uit je stoel geblazen
Ik dacht dat 5.1 altijd optioneel wasquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb meer een probleem dat ik alleen mijn TV heb voor het geluid, en bij films/uitzendingen dat er alleen een 5.1 geluidsspoor is, dan is sommig geluid dus heel veel zachter dan de rest, bijvoorbeeld als er off-camera iets gebeurd.
Heel irritant.
Sommige BR's hebben geen 2.0 optie volgens mij. Heb het al een paar keer meegemaakt dat ik het geluid gewoon niet fatsoenlijk kreeg daardoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik dacht dat 5.1 altijd optioneel was
dude ik stel voor dat je ffquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:09 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vond Batman Begins en The Dark Knight ook al geen ruk aan. Die films nemen zichzelf veel te serieus. Als je dan zo nodig een superhelden film wilt maken doet het dan goed zoals bv The Avengers. Gewoon lekker over the top maar niet 1 of ander semi serieus pretentieus bullshit verhaaltje zoals die onzin van Nolan. Het is gewoon lachwekkend.
Van Robin naar Batman?quote:Joseph Gordon-Levitt gaat waarschijnlijk Batman spelen in de actieheldenfilm Justice League.
rumors, en nooit robin geweest....quote:
Maar ook geen Bruce Wayne.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
rumors, en nooit robin geweest....
Lord of the Rings hoort daar niet in thuis wat mij betreft. En Indiana Jones is ook apart, want daar is het deel 3 die beter is dan deel 1, terwijl bij alle anderen het deel 2 is (back to the future weet ik niet, ik bedoel Godfather, Starwars en Batman)quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude ik stel voor dat je ff
Batman Forever (1995)
Batman & Robin (1997)
moet gaan kijken, over de top onzin.
ik vind het gewoon een meesterwerk, alle drie in feite, alle 3 ademen een heerlijke sfeer uit en vind het een super trilogie die zich in het rijtje the godfather, indiana jones, lord of the rings, en back to the future, star wars, mag toevoegen
ik vind van wel als trilogie zijn ze geweldig ze vertellen een compleet verhaal daardoor maakt ze legendarisch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lord of the Rings hoort daar niet in thuis wat mij betreft. En Indiana Jones is ook apart, want daar is het deel 3 die beter is dan deel 1, terwijl bij alle anderen het deel 2 is (back to the future weet ik niet, ik bedoel Godfather, Starwars en Batman)
Wat lul je nou? Bovendien vond ik de kwinkslag "Robin" ook echt net een stap te ver, had hem gewoon Grayson genoemd en het was subtiel...quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar ook geen Bruce Wayne.
Dus Nightwing zou logischer zijn
Ik vond deel 2 en 3 van LOTR maar nietsquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik vind van wel als trilogie zijn ze geweldig ze vertellen een compleet verhaal daardoor maakt ze legendarisch.
en tuurlijk de 1 is iets beter als de ander dat zal je altijd hebben bij een reeks.
ik hoop dat de hobbit zich ook tot dit rijtje mag toevoegen
Twee en drie zaten de massale veldslagen, één was iets meer uitwerking van het verhaal. Ik vond ze allemaal even tof.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vond deel 2 en 3 van LOTR maar niets
Ja, dat is het hem juist, die veldslagen kunnen me gestolen worden, ik miste het verhaal in 2 en 3quote:Op woensdag 28 november 2012 08:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Twee en drie zaten de massale veldslagen, één was iets meer uitwerking van het verhaal. Ik vond ze allemaal even tof.
Hier vond ik Dark Knight duidelijk het gaafst. Maar ook alleen door the Joker.
Ik heb alle extra's inmiddels alweer gekeken. Mooi om te zien.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:54 schreef Dos37 het volgende:
Heb hem inmiddels binnen direct al wat extra's gekeken. Zoals het filmen van de fightscene op wall street. Geweldig.
DVD?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:20 schreef Miam het volgende:
de trilogy dvdbox vanmiddag eindelijk besteld!
Heb geen blu-ray speler. en om die nou speciaal aan te schaffen voor deze trilogybox vind ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DVD?Zonder IMAX shizzles [ afbeelding ]
Het staat er ook in tekst op. Ik moest ook met een vergrootglas kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef VelitoX het volgende:
Heb hem ook maar aangeschaft op Bluray.... Vind het wel vervelend dat het niet duidelijk is wat nou de filmdisc is en wat de extra's disc is (ja, een minuscuul codeverschil aan de rand ergens)... Had beter gekund.
Hoe zeer ik ook houd van films die zichzelf niet te serieus nemen, waaronder inderdaad the Avengers en meer werk van Joss Whedon, moet ik er niet aan denken dat elke film die aanpak hanteert. Het is haast een genre op zichzelf en om het met de Dark Knight/Batman films niet te doen is een keus geweest, en ik denk dat het een juiste is geweest. Met drie epische films als resultaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:09 schreef PalmRoyale het volgende:
Daarnaast leent ook niet iedere superheld zich voor die aanpak. Een realistische aanpak voor Hulk of Thor gaat niet werken aangezien ze al superkrachten hebben. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Spiderman.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoe zeer ik ook houd van films die zichzelf niet te serieus nemen, waaronder inderdaad the Avengers en meer werk van Joss Whedon, moet ik er niet aan denken dat elke film die aanpak hanteert. Het is haast een genre op zichzelf en om het met de Dark Knight/Batman films niet te doen is een keus geweest, en ik denk dat het een juiste is geweest. Met drie epische films als resultaat.
Ja in 1996.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:08 schreef VacaLoca het volgende:
Is er trouwens al een Batman & Robin film aangekondigd?
Desmond Harrington - IMDb (police at Bridge) - Dexterquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:08 schreef VacaLoca het volgende:
Deze herkende ik uit tv-series die ik kijk/keek:
Brett Cullen (Congressman) - Person of Interest (bazenserie)
Reggie Lee (Ross) - Prison Break
Fredric Lehne (Exchange Security Chief) - Lost
Robert Wisdom (Army Captain at Bridge) - Burn Notice
Wade Williams (Warden at Blackgate) - Prison Break
Nestor Carbonell (Mayor) - Lost / Suddenly Susan
Daniel Sunjata (Captain Jones) - Grey's Anatomy
Is er trouwens al een Batman & Robin film aangekondigd?
Verdraaid!!! ik heb hem niet herkend! Lord Snow!!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:17 schreef Dos37 het volgende:
Aidan Gillen - IMDb (CIA Agent in Plane) The Wire / Game of Thrones
Oh ja Desmond vergeten er bij te zetten want die was natuurlijk overduidelijk herkenbaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Desmond Harrington - IMDb (police at Bridge) - Dexter
Aidan Gillen - IMDb (CIA Agent in Plane) The Wire / Game of Thrones
Tis waarschijnlijk te Batman-nerdig, maar door dat stukje werd ik op de valreep toch nog even (een beetje) boos op Nolan. Het klopte voor mij gewoon niet. Misschien waren ze bang dat Grayson (of Todd, of Drake) bij 90% geen belletje zou doen rinkelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat lul je nou? Bovendien vond ik de kwinkslag "Robin" ook echt net een stap te ver, had hem gewoon Grayson genoemd en het was subtiel...
quote:Op maandag 3 december 2012 21:06 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tis waarschijnlijk te Batman-nerdig, maar door dat stukje werd ik op de valreep toch nog even (een beetje) boos op Nolan. Het klopte voor mij gewoon niet. Misschien waren ze bang dat Grayson (of Todd, of Drake) bij 90% geen belletje zou doen rinkelen.
Exact. Enerzijds was het mooi maar subtiliteit was ver te zoeken en DAAROM vond ik het stom en compleet our of place. Iets als Greyson zou domweg beter bij de situatie passen. Ik heb tijdens de marathon ook met de middelvinger gezeten.quote:Op maandag 3 december 2012 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die "Robin!" was even melig als de "Father!" uit Prometheus. In beide gevallen voelde je 't aankomen en zat je tegen beter weten in te hopen dat ze 't toch niet zouden gaan doen.
Dit. En een grapje dat een beetje misplaatst was net als Gordon in BB "I gotta get me one of those!"quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik ook wel. Nu is het gewoon John Blake die het stokje overneemt. Niks geen vage connectie met de comics. Gewoon puur de personages uit de Nolanverse. Prima.
Alleen, als grapje heeft hij een tweede (of eerste?) voornaam en die is "Robin", en poe hee, dat is toevallig een naam met betekenis. Maar dat is voor mij ook niet meer dan dat: een grapje.
Wel waar half fanworld een natte plek van in de broek krijgt en de andere helft nog net de hooivorken kan laten staan. Geforceerd, te opzichtig en te flauw. Deed IMO meer afbreuk aan de Nolan-verse dan nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik ook wel. Nu is het gewoon John Blake die het stokje overneemt. Niks geen vage connectie met de comics. Gewoon puur de personages uit de Nolanverse. Prima.
Alleen, als grapje heeft hij een tweede (of eerste?) voornaam en die is "Robin", en poe hee, dat is toevallig een naam met betekenis. Maar dat is voor mij ook niet meer dan dat: een grapje.
Want?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat had ik zo mogelijk NÓG ongepaster gevonden...
Not this shit again...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Want?
Hij geeft nu de intentie dat het stokje wordt overgenomen. Doe het dan ook goed en niet zo kort als nu. Op een manier die alleen maar vragen oproept.
Robin hoeft niet als symbool te fungeren, maar hij kan in de leer gaan bij Batman om daarna het stokje over te nemen en zo weer een symbool te worden. Niet iedereen kan Batman zijn gezien de financiele en fysieke middelen. Op die manier kan dat wel. In ieder geval fysiek.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Not this shit again...
-het idee is dat batman een symbool is
-dat batman iedereen zou kunnen zijn ondanks dat niet iedereen batman zou kunnen zijn
-robin als symbool daarnaast zetten zou verwarring veroorzaken
-robin als zodanig noemen doe je alleen omdat er een producer loopt te janken als eis.
Welnee, dat hebben de Nolans en Goyer vast gewoon zelf bedacht.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:
-robin als zodanig noemen doe je alleen omdat er een producer loopt te janken als eis.
Ik geef alleen aan dat het een enorme stijlbreuk is en dat ik daarom de kans dat Nolan of Goyer erachter zit klein in schat.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Welnee, dat hebben de Nolans en Goyer vast gewoon zelf bedacht.
Jullie zoeken er echt meer achter dan erachter zit.
gewoon, hiero http://www.amazon.co.uk/g(...)ref_=aw_bottom_linksquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet iemand waar ik de The Dark Knight Trilogy op bluray nog kan vinden? Die krengen zijn nergens meer te vinden.
Weet je niet of ze ergens in een fysieke winkel liggen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gewoon, hiero http://www.amazon.co.uk/g(...)ref_=aw_bottom_links
Niet op geletquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Weet je niet of ze ergens in een fysieke winkel liggen?
Voor 45 euro hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet op gelet
Maar fysieke winkels zijn dan ook zoooooo 2002
£33 is ongeveer ¤41quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor 45 euro hoor je mij niet klagen.
voor 4 euro verschil loop ik wel 10 minuutjes naar de FRSquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
£33 is ongeveer ¤41
Of begrijp ik je verkeerd
Van mij geen tegenspraak dat ik een aardsluie baklap benquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
voor 4 euro verschil loop ik wel 10 minuutjes naar de FRS
Kijken en vergelijken kun je vanuit je luie stoel, dus je bent gewoon luier dan lui als je nu nog niet weet wat ie retail doet en waar je hem kunt halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |