Ziet er goed uit. Mooi kerstcadeau....:)quote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef cvboer het volgende:
Goede machine, voor een nette prijs.
http://www.gereedschappel(...)er-met-sds-plus.html
Ik ben van mening dat het een prima machine is voor een gemiddelde klusser.quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Mooi kerstcadeau....:)
Zoiets is dus de goede combinatie?
Ik moet zeggen dat ik zo'n blauwe bosch ook een beetje overkill vind. Misschien lees ik het verkeerd, maar ik heb het idee dat TS vast wel eens regelmatig een gaatje boort maar ook weer niet echt een doorgewinterde klussert is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:32 schreef Gieliovd het volgende:
Praxis, 24 euro, een Atlanta boorhamer gekocht. Ding doet het Gé-wel-dig voor dat geld! Heb er al 40m2 muur mee kaalgehaald, betonvloer deels gesloopt....
En dan nog een simpele Bosch groene klopboor voor de gaatjes, 720 watt geloof ik. Van opa gehad, ook al weet het het zelf niet (RIP).
Boorhamer is voor het sloopwerk en de serieuze gaten. Voor de DhZ'er is een klopboor in 99% van de gevallen prima.
Ik wilde ook slopen, dus hoppa.... Boorhamer erbij. Let wel op dat het een pneumatische is en geen mechanisch ding, volgens mij slijten die als een idioot.
Ik geloof dat ik er 250 in Beverwijk voor heb betaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
de ebay prijs voor een gebruikte is al 500 euro, vind je dat niet wat overkill?
nog best veel geld voor een gaatje op z'n tijd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er 250 in Beverwijk voor heb betaald.
Tja.....quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
nog best veel geld voor een gaatje op z'n tijd.
Veel geld? als je de machine professioneel gebruikt is het een lachertje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
nog best veel geld voor een gaatje op z'n tijd.
dat doet TS niet.quote:Op zondag 2 december 2012 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Veel geld? als je de machine professioneel gebruikt is het een lachertje.
ben niet zo fan van het kopen van oneerlijk verkregen goederen. Zo een boorhamer met die prijs kan haast niet kloppen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er 250 in Beverwijk voor heb betaald.
Bron?quote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ben niet zo fan van het kopen van oneerlijk verkregen goederen. Zo een boorhamer met die prijs kan haast niet kloppen.
Mooie woordspeling....quote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ben niet zo fan van het kopen van oneerlijk verkregen goederen. Zo een boorhamer met die prijs kan haast niet kloppen.
klopt, het is ook geen klopboorquote:Op zondag 2 december 2012 22:32 schreef bleiblei het volgende:
Ik zet juist in het begin de hamerstand uit om door de zachte stuc heen te komen. Daarna de boor- of klopstand erop.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:28 schreef cvboer het volgende:
Als je er bijna door bent, haal je je machine van de hamerstand af, werkt prima.
Lijkt me mooi spul. Ik heb een ding van de Aldi (Ferm sticker) voor 50 ¤, maar dan zou ik toch extra investeren om die Bosch te nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:07 schreef Landgeld het volgende:
http://www.boormachinesto(...)dium=pricecomparison
Is dit iets naar jullie mening in combinatie met 20% van praxis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |