omfgquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pony kan je zo fout lezen in de tt
looooooooooolquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik las het dus ook verkeerd toen Priem iets zei over een geilen pony.... die ze bij de kapper ging laten knippen, bleek laterquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
SCHAREN!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Diconnected het volgende:
Morgen lig ik samen in bed met Sjaan ehrmahgerd
Ik ben er niet voor uitgenodigd, dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Nope
Tenzij ze een secret secret evenement hebben bedacht waar ik niet bij mag zijn
quote:
Dat weet ik niet, want ik heb geen idee wat waar HOEquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Maar jij komt dus niet 3-12? Is een maandag
A'dam, als je kan beetje shoppen, 5 uur eten, we weten hoe niet wat, maar gewoon even lekker eten en kletsen en drankjes doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want ik heb geen idee wat waar HOE.
Denk het niet, maar vind het sowieso leuk om wat van de voorpret mee te maken
Dat is dus mijn autistenhoofd die dan zoiets heeft van "oh ik word niet uitgenodigd, dan willen ze me er niet bij hebben".quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:11 schreef Mss het volgende:
Het is ook niet echt als meet opgezet he Schaar. Het is begonnen met een paar mensen die koffie wilden drinken, uiteindelijk werd dat uit eten en er hebben zich meer mensen aangemeld. Het is gewoon een kwestie van jezelf melden. Niet uitgenodigd zijn wil niet zeggen dat je niet welkom bent he
Chickie, je bent gewoon welkom hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is dus mijn autistenhoofd die dan zoiets heeft van "oh ik word niet uitgenodigd, dan willen ze me er niet bij hebben".
Ik heb een vermoeiend hoofd![]()
Nee, het is gewoon niet opgezet als meet, waar automatisch iedereen voor uitgenodigd is, maar als etentje in Amsterdam met de mensen die daar wonen/werken/studeren/zin hebben om daar naartoe te komen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is dus mijn autistenhoofd die dan zoiets heeft van "oh ik word niet uitgenodigd, dan willen ze me er niet bij hebben".
Ik heb een vermoeiend hoofd![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Chickie, je bent gewoon welkom hoorDon't worry!
my god...........................quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd stupid people http://www.dailymail.co.u(...)simply-fat-work.html
Vooral van mijn ouders, maar ook van mij en mijn zus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal jouw zooi? Of ook van anderen?
ach, over 10 jaar zijn ze allemaal dood.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd stupid people http://www.dailymail.co.u(...)simply-fat-work.html
of de helft is al doodquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oooh nog maar 7 jaar dan. Het bericht is al 3 jaar oud.![]()
Mijn vader gaat thuis werken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de zolder dan?
Hier moet dat binnenkort ook, voor als ze de exacte maten gaan opnemen voor de dakkapellen en dakraam
Zie er nu al tegenop
ohhh, fijn.... waar moet jij je zooi dan laten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vader gaat thuis werken.
Het meeste van mijn zooi (de bewaarstapel) staat op een ander deel van de zolder, dus kan blijven staan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhh, fijn.... waar moet jij je zooi dan laten?
Weg? Of op je kamer?
Jep, maar dan van grote zooi.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja gelijk heb je
Jouw vader was ook een hoarder toch?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, maar dan van grote zooi.
Draaibanken, gigantische printers...
quote:
Dat is zo'n faalsite, en de eigenaresse en achterlijk arrogant. Ik bestel daar nooit meer!quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde wat bestellen bij Enchantra, maar de website doet klote.... hij geeft steeds maar aan dat ik van 1 ding 4 stuks wil bestellen en steeds als ik het wijzig springt het weer terug. Mandje geprobeerd leeg te maken, uitgelogd en weer ingelogd, maar ik ben er klaar mee
Zoiets staat me bij jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is zo'n faalsite, en de eigenaresse en achterlijk arrogant. Ik bestel daar nooit meer!
ik wilde 2 CG's bestellen (Crimson en die turquoise uit de Hunger Games collectie) maar daaaaaaaaaaaaaaag. Ophoeren met die kutsitequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is zo'n faalsite, en de eigenaresse en achterlijk arrogant. Ik bestel daar nooit meer!
Heeft Bubsel ze niet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wilde 2 CG's bestellen (Crimson en die turquoise uit de Hunger Games collectie) maar daaaaaaaaaaaaaaag. Ophoeren met die kutsite
vast wel, maar daar waren ze in de angebot. Ik gaat even kijken bij Bubsquote:
ook roze voor je sjaal?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had boos gemailt over wol, krijg ik een zak met 10 bollen wol opgestuurd hihaho
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had boos gemailt over wol, krijg ik een zak met 10 bollen wol opgestuurd hihaho
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vader:
"Ja, ik was bij de c1000 en ze hadden nog dropijs, maar het lag op een andere plek. Ik vermoed dat het uit het assortiment gaat"
"Pa, hoeveel dozen heb je gekocht?"
"...... acht"
Hoe zou het toch komen dat ik geen maat kan houden?.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vader:
"Ja, ik was bij de c1000 en ze hadden nog dropijs, maar het lag op een andere plek. Ik vermoed dat het uit het assortiment gaat"
"Pa, hoeveel dozen heb je gekocht?"
"...... acht"
Hoe zou het toch komen dat ik geen maat kan houden?.
dat klinkt echt als kotsen nadat je een zuurstok hebt gegetenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz groen/gelig met roze stukjes.
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat klinkt echt als kotsen nadat je een zuurstok hebt gegeten
Wat ga je ervan maken?
O jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
Enchantra had een keer een actie, en toen hadden er van hier best wel veel mensen besteld. Die bestellingen kwamen maar niet, en ook op mail werd niet gereageerd. Na een tijdje bleek de eigenaresse op vakantie te zijn, en ze vond dat we maar op twitter hadden moeten zoeken om te zien dat ze op vakantie was. Stond ook niet op de website, of in mails. Niet eens een out of office ofzo.
Mwehehehequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat klinkt echt als kotsen nadat je een zuurstok hebt gegeten
Wat ga je ervan maken?
Good busy.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Zit me rot te zoeken, is het helemaal geen hunger games lakje... maar on safari.... exotic encounters
heeftie misschien ook een vlak en vandiktebank gehoard die weg moet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, maar dan van grote zooi.
Draaibanken, gigantische printers...
Nope.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heeftie misschien ook een vlak en vandiktebank gehoard die weg moet?
Patsen geven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
de buurman staat buiten iets aan zijn ramen te fixen ofzo, staat hij de hele tijd "toevallig" 2 meter van ons raam af en naar binnen te gluren
DOOOOOOOD
hmmm, nummer. Draaibanken hoef ik niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
En zomg, het zijn zelfs twee draaibanken. Ik was die in de schuur vergeten.(De schuur is er omheen gebouwd, zo groot is dat kreng.
)
Die mogen ook niet weg.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hmmm, nummer. Draaibanken hoef ik niet.
Ja met mijn nagellakrekjequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
Enchantra had een keer een actie, en toen hadden er van hier best wel veel mensen besteld. Die bestellingen kwamen maar niet, en ook op mail werd niet gereageerd. Na een tijdje bleek de eigenaresse op vakantie te zijn, en ze vond dat we maar op twitter hadden moeten zoeken om te zien dat ze op vakantie was. Stond ook niet op de website, of in mails. Niet eens een out of office ofzo.
Dat was toch die shop met iets van Dasina ofzo? Of was dat weer een andere?quote:
Dashica ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was toch die shop met iets van Dasina ofzo? Of was dat weer een andere?
dat was met dat kapotte rekjequote:Op zaterdag 24 november 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was toch die shop met iets van Dasina ofzo? Of was dat weer een andere?
Dat was echt een faalactie van die shopquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat was met dat kapotte rekje
Nee, dat was ik niet denk ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Mir, hoe heette die tent in R'dam waar jij het laatst over had, met outlet-make up van "dure" merken? (tenminste, het zit in mijn hoofd dat jij het er over had laatst)
nee, dan zou je het nog wel weten denk ikquote:
Het zegt me ook helemaal niks inderdaadquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, dan zou je het nog wel weten denk ik
Ik ga even verder zoeken
zit het verkeerd in mijn hoofd, gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het zegt me ook helemaal niks inderdaad
gemuild/gebatst?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Brak.Maar het was wel gezellig.
quote:
quote:
Dat is van lipglansquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Mir, hoe heette die tent in R'dam waar jij het laatst over had, met outlet-make up van "dure" merken? (tenminste, het zit in mijn hoofd dat jij het er over had laatst)
ja da's waar, maar ik weet bijna zeker dat iemand van hier het er ook over hadquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is van lipglansmoet je even zoeken bij dat artikel van der toen ze weekendje naar R'dam was
Gevondenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's waar, maar ik weet bijna zeker dat iemand van hier het er ook over had
Maar ik gaat even zoeken
quote:discount beautywinkel in de Hoogstraat, ParfumStar
Wat lief!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn vrienden
was vandaag hele dag in bed en op bank aan het hangen, bezoek is net weg maar heb nog geen boodschappen gedaan en t regent keihard, krijg net WA van iemand die in de buurt boodschappen gaat oden of hij mij ff op moet pikken met de auto, HOERA
ja scheelt hoop voor rugquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Daar heb je vrienden voor toch? Top!
Fijn man!quote:
Omdat verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Why, van mij mag je m al hebben![]()
Ja maar dan tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat verjaardagscadeau. Het is de Michael Kors large Hamilton tote met goud metaal, zwart leer.
ah da's stom zeg... maar dan ga ik morgen even kijken in je shopquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Kippie mag niet meer van meneer de post helaas. Vanaf morgen extra korting in de winkel
Die heb ik ook net gezienquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga nu Ted kijken, want die heb ik gedownload gekocht.
Ik heb geen pijn meer, HAAK ALL THE THINGSquote:Op zondag 25 november 2012 00:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe rustig aan mens, anders heb je straks weer handvertiefting
quote:Op zondag 25 november 2012 00:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen pijn meer, HAAK ALL THE THINGS
Zekers! Ik ga het wel doen in ieder gevalquote:Op zondag 25 november 2012 01:07 schreef megamandy het volgende:
Mag ik lachen als Spees weer pijn aan haar handen krijgt?![]()
Daar kan de mond ook best handig bij zijn andersquote:Op zondag 25 november 2012 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers! Ik ga het wel doen in ieder geval
En een cursus mondhaken geven, of voethaken, dan kan ze die ook overbelasten en dan moet ze maar weer sex gaan hebben met Brum
Enkel nog missionarishouding! Doktersordersquote:Op zondag 25 november 2012 01:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar kan de mond ook best handig bij zijn andersDus die moet niet overbelast raken
Come to mama!quote:1 x China Glaze - On Safari - Exotic Encounters
1 x Seche Vite Restore (2oz/59ml)
1 x China Glaze - Crimson
1 x China Glaze - Wicked Collectie - Cast A Spell
Ja die zag ik en ik dacht MINE!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Neuh Revuu is plaatselijk en bij ons zijn het allemaal aparte groepen die optreden. Heb er jaren bij gedanst en ben daar nu twee jaar alweer mee gestopt omdat ik het niveau zo belabberd vond dat ik het wel goed vondquote:Op zondag 25 november 2012 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, goeden lichaamsbeweging wel!
Acrobatiek tussen den lakens!
Ik moest hier aan denken(speakers aan zetten
)
http://ninjaflex.com/
Revuu is vast die musical, toch? Niet mijn ding, maar have fun
Ik ga ook lekker tukken, morgen weer leuke dag
quote:Op zondag 25 november 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja die zag ik en ik dacht MINE!!!!
En Cast A Spell moest ik omdat Debs die zo mooi geswatcht had en Crimson omdat die lekker donker en net niet zwart is
[ afbeelding ]
Was ik ook, dacht ik.quote:Op zondag 25 november 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Bambi, wees voorzichtig!
Mogge! Het waait
ik zat op de wc en hoorde van alles, bleek het de wind te zijn (niet mijn windquote:Op zondag 25 november 2012 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was ik ook, dacht ik.Auw man.
Jaa, het waait echt hard! Dat hoor je hier op de zevende verdieping ook zo lekker.
CULquote:Op zondag 25 november 2012 13:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Het lijkt verrekte CUL wel hier! en ik ben er geloof ik de aanstichter van ook nog
foodgawker, nóg leukerquote:
Neen, ben bij Fred, die heeft geen slimpiequote:
ja daar hebben ze ook briljante dingen op staan ter inspiratie, ook voor woninginrichting enzoquote:
Daar komen echt de meest fantastische voedselcreaties voorbij, krijg er altijd honger vanquote:Op zondag 25 november 2012 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja daar hebben ze ook briljante dingen op staan ter inspiratie, ook voor woninginrichting enzo
o.a. daarom kijk ik met name naar de woningdingenquote:Op zondag 25 november 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daar komen echt de meest fantastische voedselcreaties voorbij, krijg er altijd honger van
Is die open?quote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet ook douchen maar geen zinWel ff doen na m'n kop thee, moet naar de kruidvat
Hier wel, iedere zondagquote:Op zondag 25 november 2012 13:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is die open?
Ik moet ook nog douchen.Eerst X Factor UK kijken.
Ja, best wel. Alle grote winkels zijn hier iedere zondag open, dus alle supermarkten, hema, xenos, etos, kruidvat, V&D, en meer van dat soort zaken. Echt ideaal.quote:
Ooh, fijn! Hier zijn gelukkig iig nog supermarkten open, dat was in Amersfoort nog geeneens. Ik moet nog langs de supermarkt, maar ik durf niet zo goed te fietsen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alle grote winkels zijn hier iedere zondag open, dus alle supermarkten, hema, xenos, etos, kruidvat, V&D, en meer van dat soort zaken. Echt ideaal.
dohquote:Op zondag 25 november 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
hoerenfilmpje is mislukt want stuk out of focus, kut
nouja, nu weg naar de bios!
Ik ook!quote:
uhuh,,,, van de trap....quote:Op zondag 25 november 2012 03:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben van de trap af gestuiterd. Nu ga ik hele blauwe billen krijgen denk ik.
En ik had alzoveel blauwe plekken op mijn benen!
quote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhuh,,,, van de trap....
quote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhuh,,,, van de trap....
Ex rokertquote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ben bij mijn ouders geweest en ik ruik nu helemaal naar rook en ik schaam me een beetje dat ik dat vervelend vind
quote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ben bij mijn ouders geweest en ik ruik nu helemaal naar rook en ik schaam me een beetje dat ik dat vervelend vind
dat moet een flinke eye-opener zijn voor exrokers, dat dat dus zo verschrikkelijk stinktquote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat heb ik inmiddels ook gemerkt ja, hoe erg het stinkt iddquote:Op zondag 25 november 2012 17:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat moet een flinke eye-opener zijn voor exrokers, dat dat dus zo verschrikkelijk stinkt
Rotterdams havenvolk?quote:Op zondag 25 november 2012 17:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook gemerkt ja, hoe erg het stinkt iddkwam laatst een vrouw naast me zitten in de trein en daar kwam het uit der poriën leek het wel
Hagenezen/Hagenees bedoel je?quote:
Ja, de vrouwelijke variant van de Hagenees is toch een Hagenese?quote:Op zondag 25 november 2012 18:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hagenezen/Hagenees bedoel je?
Ja, dan zijn net zulke paupers
Nope, nooit van gehoordquote:Op zondag 25 november 2012 18:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, de vrouwelijke variant van de Hagenees is toch een Hagenese?
Maar idd, wat een gedrocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Omdat er geen muren om staanquote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef Diconnected het volgende:
Ugh waarom moet het altijd tochten op het station
quote:
Hoe laat kom je aan babe?quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef Diconnected het volgende:
Hier in de trein zitten allemaal zweden of finnen om me heenze zijn wel sexay
zullen wel Zweden zijn want Finnen zijn meestal niet so sexy.quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef Diconnected het volgende:
Hier in de trein zitten allemaal zweden of finnen om me heenze zijn wel sexay
Zijn zweden jaquote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zullen wel Zweden zijn want Finnen zijn meestal niet so sexy.
Vertrek je uit R'dam? Want daar was Finse kerstmarkt.... dus zouden toch wel finnen kunnen zijn dan
Is het meer als "knäckebrod, morgasbord" etc praten (Zweeds) of meer als "Salla (met een vette L bij de uitspraak, net als in het Portugees), marimekko, tervetuloa, nakkemin" etc?)
IJs legt het vást veel beter uit, maar ik weet niks van talen dus doe het meer op mi
jn manier
quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn zweden jazitten der 5 om me heen
Nee ze stapten in bij Delft, maar zijn allemaal jong dus denk studenten.
Zweeds is melodieuzer, Fins heel monotoon.quote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zullen wel Zweden zijn want Finnen zijn meestal niet so sexy.
Vertrek je uit R'dam? Want daar was Finse kerstmarkt.... dus zouden toch wel finnen kunnen zijn dan
Is het meer als "knäckebrod, morgasbord" etc praten (Zweeds) of meer als "Salla (met een vette L bij de uitspraak, net als in het Portugees), marimekko, tervetuloa, nakkemin" etc?)
IJs legt het vást veel beter uit, maar ik weet niks van talen dus doe het meer op mijn manier
Sjongejonge, pechvogel!quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Keihard door mn enkel gegaan en nu is mn enkel zo dik als mn kuitgelukkig heb ik alleen maar hondermiljoenmiljard dingen te doen morgen
Kip wat ga je naaien?
vette L is zeker geen vakterm?quote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zweeds is melodieuzer, Fins heel monotoon.
Officieel is het een palatale L.quote:
is dat hoe je het noemt hoe je die L in Salla uitspreekt?quote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Officieel is het een palatale L.
Op de site van farbenmix staan veel dingen uitgelegd, ook met filmpjes. Daar kun je technieken bestuderen en nadoen. En verder is het echt een kwestie van veel oefenen. Je mag ook eens hier langskomen als je durft, dan kan ik je eea uitleggenquote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sjongejonge, pechvogel!![]()
Uiteindelijk wil ik een klein tasje maken voor Sinterklaas voor mijn nichtje van anderhalf, met een uil erop (is ze dol op) en haar naam. Uiteindelijk he, want ik ben een naaimongool
Heb je nog tips qua websites?
Simpel tasje met flap (zonder drukker of rits) en lang hengsel wil ik maken, supersimpel
als ik durf, hahahahaquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Op de site van farbenmix staan veel dingen uitgelegd, ook met filmpjes. Daar kun je technieken bestuderen en nadoen. En verder is het echt een kwestie van veel oefenen. Je mag ook eens hier langskomen als je durft, dan kan ik je eea uitleggen
Knorr Lasagnette. Vind ik superlekker, al heb ik nu andere groente dan normaal us dat is even afwachten. Maar het duurt zo lang.quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekker, ovenschotels zijn de beste schotels
Wat voor een is het?
We hebben bedacht geen gezeik te willen met kerst bij mijn moeder (zus heeft kleintje van 1,5 en is zelf zwanger), dus we gaan lekker gourmetten met wat luxere shizzle. Ik maak een leuk voorgerecht, mijn zusje nagerecht, helemaal prima
En nu al zin in, want gourmetten vind ik altijd wel lekker
Jep, wordt langer tegen het gehemelte gehouden waardoor 'ie zwaarder klinkt, Russen doen het ook veel. Best kans dat het Portugees 'm ook heeft, maar daar heb ik de ballen verstand van.quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat hoe je het noemt hoe je die L in Salla uitspreekt?
Ik vind het erg op sommige Portugese klanken lijkenhehehehe, heeft volgens mij weinig verwantschap, maar goed
Oh die, die is goed te etenquote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Knorr Lasagnette. Vind ik superlekker, al heb ik nu andere groente dan normaal us dat is even afwachten. Maar het duurt zo lang.
Oooh, dat is goed geregeld dan!
LAN-party?quote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef Diconnected het volgende:
Zweden zijn weg, ik kan m'n benen weer strekken
Mijn date is ook een TU delft nerden hij zei dat ie een paar leuke ideetjes had voor een date dus ben benieuwd
Nou, ik had geen zin om naar de supermarkt te gaan, en ik durf niet te fietsen. Dus heb ipv het italiaanse groentepakket er een complete courgette doorheen gegooid. Minder variatie, maar die groenten hebben normaal toch altijd compleet de smaak van die saus, dus denk niet dat het heeel veel uitmaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh die, die is goed te eten
Wat voor groente heb je erdoor gemikt nu?
ik weet er ook niks van, heb toevallig een Portugese vriendin en als die met haar moeder belt dan klinkt dat altijd als een Spanjaard die teveel gezopen heeft en een dubbele tong heeftquote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, wordt langer tegen het gehemelte gehouden waardoor 'ie zwaarder klinkt, Russen doen het ook veel. Best kans dat het Portugees 'm ook heeft, maar daar heb ik de ballen verstand van.
oh dat doe ik ook vaak door lasagne hoor, heel goed te etenquote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik had geen zin om naar de supermarkt te gaan, en ik durf niet te fietsen. Dus heb ipv het italiaanse groentepakket er een complete courgette doorheen gegooid. Minder variatie, maar die groenten hebben normaal toch altijd compleet de smaak van die saus, dus denk niet dat het heeel veel uitmaakt.
Dat dacht ik.quote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat doe ik ook vaak door lasagne hoor, heel goed te eten
Courgette is ideaal daarvoor![]()
Eet smakelijk alvast, ik ga even soep warmen
Klinkt als een vergelijkbare klank.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet er ook niks van, heb toevallig een Portugese vriendin en als die met haar moeder belt dan klinkt dat altijd als een Spanjaard die teveel gezopen heeft en een dubbele tong heeft
Huu, dat lijkt me geen succes. Ik gooi er nog aromat overheen en dan lekker nommen. En 2 porties invriezen natuurlijk!quote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Als je er maar geen ketjap manis doorheen gooit, zoals Koos hier ooit deed![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Courgette door de lasagnette, olé
Dat smaakt prima joh, kun je je geen buil aan vallen
Mwehehequote:
nee joh, geen aromatquote:Op zondag 25 november 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huu, dat lijkt me geen succes. Ik gooi er nog aromat overheen en dan lekker nommen. En 2 porties invriezen natuurlijk!
Ik ben dol op Aromat.quote:Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, geen aromat
groente heeft smaak van zichzelf en in de Knorr saus zit al smaakversterker (da's wat in Aromat zit) genoeg
Geen kaas erover?
Ik heb het weg gedonderd, ketjap was echt té goor om op te eten
quote:Op zondag 25 november 2012 19:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben dol op Aromat.![]()
Nee, had geen geraspte kaas in huis en die paar plakjes die ik nog had wil ik graag op brood mee naar stage. Dus zonder kaas deze keer.
Voor de mensen die even door mijn culi-gesnob () heen kunnen kijken staat het in de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef Mirjam het volgende:
Je voornemen die hele beenham naar binnen te schoffelen en met moeite maar de helft op kunnen, score![]()
vergelijkbaar met mijn jodokus die chilisaus over de kofta gooidequote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Als je er maar geen ketjap manis doorheen gooit, zoals Koos hier ooit deed![]()
![]()
Stiefpapa die hela curry door de zuurkoolschotel mikt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
vergelijkbaar met mijn jodokus die chilisaus over de kofta gooide
En mijn vader die zoetzure saus over de kale macaroni gooide, lekker exotisch
quote:Op zondag 25 november 2012 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stiefpapa die hela curry door de zuurkoolschotel mikt.
Da's altijd tof om te horenquote:Op zondag 25 november 2012 19:33 schreef Diconnected het volgende:
Kruidnootjes
En heb dit weekend al 2x gehoord dat ik er goed uitzie, en of ik afgevallen benik heb geen idee
onze weegschaal is kaput
Wat is je verjaardagscadeau??!?quote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Brakker brak brak... Uitgaan tot 5u gaat niet meer zo handig als vroeger
EN OMG MIJN VERJAARDAGSCADEAU VAN SCHOONZUS HOE VET IS DIE![]()
![]()
![]()
![]()
schoonzusje heeft in new york ciaté nagellak voor mijn gekochtquote:Op zondag 25 november 2012 20:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is je verjaardagscadeau??!?
En ja, uitgaan is nu inderdaad wat brakker dan vroeger de volgende dagWel gezellig?
Oh wow wat vet!!quote:Op zondag 25 november 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
schoonzusje heeft in new york ciaté nagellak voor mijn gekochtAllemaal mini's
té leuk
cavier manicure dit dat alles whaaa
[ afbeelding ]
Lurv it
Beetje verdunner erin mikken dan.quote:Op zondag 25 november 2012 20:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff, wat lakt dat blauwe Twilight Essence lakje kut zeg.. Net stopverf wat je op je nagels smeert
Ja dat is wel nodig ja..quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beetje verdunner erin mikken dan.
Haha klopt. Ik had het bij deze al gelezen ja.quote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat is wel nodig ja..
Maar had em nog nie eerder gebruikt dus dat is bij Essence altijd een gokje dan
Ik niet, maar zal die andere die ik heb ook maar van wat verdunner voorzien bij voorbaatquote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha klopt. Ik had het bij deze al gelezen ja.
Die schijnt wel minder erg te zijn hoor. Paars lakte schijnbaar wel redelijk, blauw was erg dik.quote:Op zondag 25 november 2012 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik niet, maar zal die andere die ik heb ook maar van wat verdunner voorzien bij voorbaat
Als het er eenmaal op zit, is het wel een mooi kleurtje, die blauwe glitter
Wat vond Stef van zijn kamer?quote:Op zondag 25 november 2012 20:52 schreef Incantrix het volgende:
Heybeetje laat, maar allemaal dank voor de felicitaties nog
Briljant! Dat glunderkoppie toen hij het voor het eerst zagquote:
+1quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Plaatjes doen het alledrie niet hier Kip.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Briljant! Dat glunderkoppie toen hij het voor het eerst zag![]()
hij slaapt er nu voor het eerst, supercool. Ik was eigenlijk een beetje bang dat het niet soepel zou gaan, maar hij sliep vrijwel meteen
Zeker wetenquote:
Haha, zou best kunnen ja.quote:Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zeker wetenis toch ineens een andere plek in het huis enzo.. Denk dat ik er meer moeite mee heb als hij, whehe
oh, heb ik weer een rukwebsite uitgezochtquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Plaatjes doen het alledrie niet hier Kip.
Is niet de eerste keer dat ik zijn toenemende zelfstandigheid niet helemaal aankanquote:
Loslaten is moeilijk!quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ik zijn toenemende zelfstandigheid niet helemaal aankanmaarja, als hij daar maar geen last van heeft is het goed. Ik ben wel echt heel trots op hem
GENAU RICHTIG JAHWOHL TOLL SICHER AUFMACHEN SCHNELL!!!!quote:Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef Mss het volgende:
Ik ben de hele dag in DEUTSCHLAND geweest dus ik heb al de hele dag de neiging om alles wat ik zeg te schreeuwen.
Vrolijk is goedquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Magoe, genoeg trotse mama-gekweel
Ik ben gewoon even heel blij ende vrolijk enzo
JAWOHL JETZT FERTIG HERZLICHEN GLUCKWUNSCH DIESE DAS ALLESCH!quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
GENAU RICHTIG JAHWOHL TOLL SICHER AUFMACHEN SCHNELL!!!!
Is ook.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Loslaten is moeilijk!
Dat mag ook wel volgens mij. Fijn.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef Mss het volgende:
[..]
JAWOHL JETZT FERTIG HERZLICHEN GLUCKWUNSCH DIESE DAS ALLESCH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |