omfgquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pony kan je zo fout lezen in de tt
looooooooooolquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik las het dus ook verkeerd toen Priem iets zei over een geilen pony.... die ze bij de kapper ging laten knippen, bleek laterquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
SCHAREN!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Diconnected het volgende:
Morgen lig ik samen in bed met Sjaan ehrmahgerd
Ik ben er niet voor uitgenodigd, dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Nope
Tenzij ze een secret secret evenement hebben bedacht waar ik niet bij mag zijn
quote:
Dat weet ik niet, want ik heb geen idee wat waar HOEquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Maar jij komt dus niet 3-12? Is een maandag
A'dam, als je kan beetje shoppen, 5 uur eten, we weten hoe niet wat, maar gewoon even lekker eten en kletsen en drankjes doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want ik heb geen idee wat waar HOE.
Denk het niet, maar vind het sowieso leuk om wat van de voorpret mee te maken
Dat is dus mijn autistenhoofd die dan zoiets heeft van "oh ik word niet uitgenodigd, dan willen ze me er niet bij hebben".quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:11 schreef Mss het volgende:
Het is ook niet echt als meet opgezet he Schaar. Het is begonnen met een paar mensen die koffie wilden drinken, uiteindelijk werd dat uit eten en er hebben zich meer mensen aangemeld. Het is gewoon een kwestie van jezelf melden. Niet uitgenodigd zijn wil niet zeggen dat je niet welkom bent he
Chickie, je bent gewoon welkom hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is dus mijn autistenhoofd die dan zoiets heeft van "oh ik word niet uitgenodigd, dan willen ze me er niet bij hebben".
Ik heb een vermoeiend hoofd![]()
Nee, het is gewoon niet opgezet als meet, waar automatisch iedereen voor uitgenodigd is, maar als etentje in Amsterdam met de mensen die daar wonen/werken/studeren/zin hebben om daar naartoe te komen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is dus mijn autistenhoofd die dan zoiets heeft van "oh ik word niet uitgenodigd, dan willen ze me er niet bij hebben".
Ik heb een vermoeiend hoofd![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Chickie, je bent gewoon welkom hoorDon't worry!
my god...........................quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd stupid people http://www.dailymail.co.u(...)simply-fat-work.html
Vooral van mijn ouders, maar ook van mij en mijn zus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal jouw zooi? Of ook van anderen?
ach, over 10 jaar zijn ze allemaal dood.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd stupid people http://www.dailymail.co.u(...)simply-fat-work.html
of de helft is al doodquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oooh nog maar 7 jaar dan. Het bericht is al 3 jaar oud.![]()
Mijn vader gaat thuis werken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de zolder dan?
Hier moet dat binnenkort ook, voor als ze de exacte maten gaan opnemen voor de dakkapellen en dakraam
Zie er nu al tegenop
ohhh, fijn.... waar moet jij je zooi dan laten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vader gaat thuis werken.
Het meeste van mijn zooi (de bewaarstapel) staat op een ander deel van de zolder, dus kan blijven staan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhh, fijn.... waar moet jij je zooi dan laten?
Weg? Of op je kamer?
Jep, maar dan van grote zooi.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja gelijk heb je
Jouw vader was ook een hoarder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |