quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:31 schreef Weissman het volgende:
En als ze tegen me aan komt liggen mag ik haar dan aanraken ?
Hoe weet jij dat ? Je moet niet voor een ander gaan denken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Goed, blijkbaar vindt ze je leuk.
Dat wil ik niet.quote:Aanraken, veel aanraken.
Ik hoop niet dat ze over sex gaat beginnen. Moet er niet aan denken dat ze me gaat zoenen ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef Anne het volgende:
Pas op dat ze niet op je gaat liggen; zo te zien overleef je dat niet.
Ze wil dat je film komt kijken én blijft slapen. Lijkt me vrij obvious.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? Je moet niet voor een ander gaan denken.
Geen sex voor jouquote:Dat wil ik niet.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze over sex gaat beginnen. Moet er niet aan denken dat ze me gaat zoenen ofzo.
Is ze zo lelijk ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze over sex gaat beginnen. Moet er niet aan denken dat ze me gaat zoenen ofzo.
Dat zou behoorlijk messy zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ze wel een 'film' wil kijken met je en je mag blijven slapen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je wil haar niet aanraken? Hmm misschien moet je jezelf afvragen of je de afspraak dan nog wel door wilt zetten.quote:Dat wil ik niet.
Wat heeft die voetballer er mee te maken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk messi zijn inderdaad.
Bijna goed. Dit keer is het de vrouwelijke messy.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat heeft die voetballer er mee te maken?
msmessy? Die zou ik ook niet willen aanrakenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Anne het volgende:
Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Je komt nogal onzeker over.quote:
Okay duidelijk sorry!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Weissman het volgende:
Geen idee ik kan mag niet voor jou denken!quote:Alleen weet ik niet wat ik moet doen als ik bij haar ben.
Geeeeen idee!quote:Waar over moet ik praten ?
Weet ik niet maar het klinkt heeeeeel spannend!quote:En als ze tegen me aan komt liggen mag ik haar dan aanraken ?
Ja, help!quote:MENSEN HELP !
IK OOK VET SPANNEND DACHT ER MAAR IEMAND ANDERS VOOR JE.quote:IK HEB SERIEUS ADVIES NODIG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |