Palestinian territories is wat anders dan een staat, de VN erkend het niet als zijnde een land met regering en noem allemaal maar op. Een beetje een Friesland gebeuren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Palestijns gebied is de Westbank+Gaza. De gebieden die in 1948 naar de Palestijnse staat hoorden te gaan. En die door de VN erkend zijn als gebieden die bij de Palestijnse staat horen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_territories
Dat neemt niet weg dat er Palestijnen zijn. En als er in Oost-Jeruzalem nederzettingen worden gebouwd is dat de zaak van alle Palestijnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestinian territories is wat anders dan een staat, de VN erkend het niet als zijnde een land met regering en noem allemaal maar op. Een beetje een Friesland gebeuren.
Er aanspraak op maken en erkend worden zijn twee verschillende dingen he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef Peunage het volgende:
Er zijn mensen die er generaties lang leven, zonder staat, en die maken er aanspraak op.
Ik hoor dit niet eens uit te leggen;
http://domino.un.org/UNIS(...)5bad85256c1400722951
http://www.amnesty.org/en(...)/mde150072009en.html
Lees en leer.
Dat neemt niet weg dat er Palestijnen zijn. En als er in Oost-Jeruzalem nederzettingen worden gebouwd is dat de zaak van alle Palestijnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er aanspraak op maken en erkend worden zijn twee verschillende dingen he.
Ze zijn er wel, alleen ze zijn geen land.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er Palestijnen zijn. En als er in Oost-Jeruzalem nederzettingen worden gebouwd is dat de zaak van alle Palestijnen.
Er zijn ook koerden, er zijn ook molukkers. Nog steeds geen Molukse staat of Koerdische staat, leer er mee leven; er bestaat geen Palestina.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er Palestijnen zijn. En als er in Oost-Jeruzalem nederzettingen worden gebouwd is dat de zaak van alle Palestijnen.
Je hebt geen antwoord gegeven; "Ok en wie bestuurt dan die palestijnse staat?"quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef Peunage het volgende:
Wat zijn jullie een stel ontzettend kinderachtige mensen zeg.
Wat doen jullie in het Palestina en Israel topic? Waarom heet het geen Israel topic?
De Westbank en Gaza zijn niet van Israel. Zie VN resoluties over de bezetting van deze gebieden, als dit Israelische gebieden waren zou het geen bezetting zijn.
De gebieden horen ook niet toe aan andere Arabische landen, en die maken er ook geen aanspraak op.
Er zijn mensen die er generaties lang leven, zonder staat, en die maken er aanspraak op.
Ik hoor dit niet eens uit te leggen;
http://domino.un.org/UNIS(...)5bad85256c1400722951
http://www.amnesty.org/en(...)/mde150072009en.html
Lees en leer.
Zit er wel aan te komen binnenkort, tenzij de lobbyisten van de VS en Israel erg goed hun werk doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Er zijn ook koerden, er zijn ook molukkers. Nog steeds geen Molukse staat of Koerdische staat, leer er mee leven; er bestaat geen Palestina.
Want?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jou neem ik al helemaal niet meer serieus.![]()
Nja, je kan daar boven staan natuurlijk.quote:Je kan btw niet eens genuanceerd zijn hier, ik heb het geprobeerd een lange tijd, maar het is gewoon onmogelijk. Steeds duikt er iemand op die de nuance zo wegbrengt, dat dit ook niet van mij meer te verwachten valt.
Dus als er in een bepaald gebied een groep wonen met dezelfde achtergrond, ook al zijn deze personen er bewust gaan wonen dan moet dat een opeens een land worden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar zijn de Nederlanders dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:08 schreef PizzaMizza het volgende:
Volgens zo'n argument zou Den Haag dus bijvoorbeeld voor de helft van Turkije zijn, en voor de helft van Marokko.
Uiteraard in dorpjes waarin Nederlandse mensen de meerderheid uitmaken. Oh, wacht...Als we het trouwens zo moeten bekijken zijn grote staten in de VS niet meer van de VS, maar van Mexico en andere Zuid-Amerikaanse statenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar zijn de Nederlanders dan?
Ach dan heeft Israel in ieder geval bestaansrecht aangezien ze een meerderheid vormen binnen hun grenzen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Uiteraard in dorpjes waarin Nederlandse mensen de meerderheid uitmaken. Oh, wacht...Als we het trouwens zo moeten bekijken zijn grote staten in de VS niet meer van de VS, maar van Mexico en andere Zuid-Amerikaanse staten.
Niet te vergeten: Grote stukken in Duitsland zijn dan van Turkije, en in Frankrijk zijn er stukjes van Algerije.
![]()
![]()
Ik zou mij toch iets meer verdiepen in de bevolkingssamenstelling van Den Haag als ik jou wasquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:08 schreef PizzaMizza het volgende:
Volgens zo'n argument zou Den Haag dus bijvoorbeeld voor de helft van Turkije zijn, en voor de helft van Marokko.
Sorry, ik heb mij inderdaad in heel Den Haag vergist. Dan zouden wel delen van Den Haag, zoals Schilderswijk bijvoorbeeld, niet meer van NL zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zou mij toch iets meer verdiepen in de bevolkingssamenstelling van Den Haag als ik jou was
Wikipedia:
Oorsprong van inwoners van Den Haag
anno 2011
Etnische categorie
Autochtonen 51,3%
Westerse allochtonen 14,8%
Turks 7,4%
Marokkaans 5,6%
Surinaams 9,5%
Antilliaans en Aruba 2,4%
Overig niet-westers 9,1%
Maakt niet uit, er zijn wel wel meer mensen die denken dat Marokkanen en Turken 50% van van de Randstad vormen, terwijl ze niet eens in de buurt komen van 10%quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mij inderdaad in heel Den Haag vergist. Dan zouden wel delen van Den Haag, zoals Schilderswijk bijvoorbeeld, niet meer van NL zijn.
Ik vind amper 50% weinig hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zou mij toch iets meer verdiepen in de bevolkingssamenstelling van Den Haag als ik jou was
Wikipedia:
Oorsprong van inwoners van Den Haag
anno 2011
Etnische categorie
Autochtonen 51,3%
Westerse allochtonen 14,8%
Turks 7,4%
Marokkaans 5,6%
Surinaams 9,5%
Antilliaans en Aruba 2,4%
Overig niet-westers 9,1%
Het ging over de bewering dat de helft van Den Haag uit Marokkanen bestond en de andere helft uit de Turken. Daar reageerde ik op.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind amper 50% weinig hoor.
Je bent van het plaatjes en filmpjes posten, he?quote:
Ik vind 't amper.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het ging over de bewering dat de helft van Den Haag uit Marokkanen bestond en de andere helft uit de Turken. Daar reageerde ik op.
Overigens is amper niet het juiste woord maar 'ruim'.
Met het verschil dat de IDF onder commando staat van de staat Israël en een terrorist niet onder commando van een staat. (Of bestaat er dan opeens wel een Palestijnse staat?)quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:01 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Je bent van het plaatjes en filmpjes posten, he?
Nou, dan moet ik ook maar. Hier, een terroriste die te horen heeft gekregen dat ze niet drie, maar acht Israëlische kinderen heeft gedood met haar bomaanslag:
[ afbeelding ]
Heb ik nu gewonnen?
mooi zo dan hoef ik niks meer uit te leggen .quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:54 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Volgens mij snap je 't punt niet echt.
Kan niet zeggen dat dat me nou zo verbaast...
Dit argument kan je natuurlijk ook omdraaien!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:43 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Met het verschil dat de IDF onder commando staat van de staat Israël en een terrorist niet onder commando van een staat. (Of bestaat er dan opeens wel een Palestijnse staat?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |