SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee mijn laptop is ook pas 3 dagen oud en draait Windows 8quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:02 schreef APK het volgende:
Welke client kun je trouwens het beste gebruiken voor downloads?
Ik gebruikte altijd Vuze, maar die doet moeilijk op de nieuwe puter...
Hahaha, veel plezier met dat kermis-OSquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee mijn laptop is ook pas 3 dagen oud en draait Windows 8
Maar misschien is dit wel de verkeerde vraag in het verkeerde topic...quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:04 schreef APK het volgende:
Dan vraag ik het gewoon nog een keer
Welke client kun je trouwens het beste gebruiken voor downloads?
Ik gebruikte altijd Vuze, maar die doet moeilijk op de nieuwe puter...
Jawel via SABnzb via mn NASquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha, veel plezier met dat kermis-OS
Maar goed, jij deed dus niet aan downloaden met Windows 7?
Ja want jij en alle anderen hier zijn enorme idioten als het over software en computers gaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien is dit wel de verkeerde vraag in het verkeerde topic...
Ik ben geen nerd, maar weet genoeg ... Maar ben meer netwerk mindedquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja want jij en alle anderen hier zijn enorme idioten als het over software en computers gaat.
Mind your network and thanks but no thanks.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd, maar weet genoeg ... Maar ben meer netwerk minded
One of the biggest networks in da World but okquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Mind your network and thanks but no thanks.
Dat is een search, toch?quote:
Ja leuk, maar een simpele vraag beantwoorden lukt niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
One of the biggest networks in da World but ok
Nee, domme lul.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:24 schreef chufi het volgende:
http://nl.softonic.com/s/torrent
Zelf zoeken gaat je kennelijk moeilijk af
OK dan misschien iemand anders van de dames hier... Ik gebruik geen torrent clients meer ... Maar ik blijf erbij dat je beter in een ander topic zou kunnen informerenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, domme lul.
Mijn vraag staat al in de antwoorden die je geeft in die link.
Welke client kun je het beste gebruiken als normale Windows-idioot?
Ik vraag om gebruikerservaringen.
Misschien wel, maar je kan over alles dat hier besproken wordt ook in R&P of in SPT of whatever gaan zoeken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan misschien iemand anders van de dames hier... Ik gebruik geen torrent clients meer ... Maar ik blijf erbij dat je beter in een ander topic zou kunnen informeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |