De vorige was al #3quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef crv het volgende:
hij is toch al gereeksed![]()
ik moest trouwens nog steeds de OP van de vorige aanpassen
das waar, foutjequote:
Nee nog niet (anders staan er van die pijltjes voor de titel van dit topic bovenaan de pagina)quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef crv het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef AnneX het volgende:
Mooie vlam in de tegel...![]()
maakt het levendig...
Dank, het was een kleine gok. Want bij het uitzoeken van de tegel werd al gewaarschwd dat je nooit dezelfde als in de winkel krijgt en dat het afhanjelijk is van de Partij....quote:
Het totaal plaatje klopt gewoon, de houten trap, de tegel, gewoon goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dank, het was een kleine gok. Want bij het uitzoeken van de tegel werd al gewaarschwd dat je nooit dezelfde als in de winkel krijgt en dat het afhanjelijk is van de Partij....
ja wij zijn ook erg tevredenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het totaal plaatje klopt gewoon, de houten trap, de tegel, gewoon goed.
Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
ja wij zijn ook erg tevreden
Dinsdag gaat ie verder met de begane grond
Zijn de traptreden ook wel afgeschermd ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het totaal plaatje klopt gewoon, de houten trap, de tegel, gewoon goed.
oh, wij reden naar de groothandel ( van grafsteenhouwers) en kozenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef crv het volgende:
Gelukkig ging er ook weer iets niet volgens plan zoals gebruikelijk.
helemaal onder het Ytong stof belde de keukenboer even of we langs wilden komen. Granietplaat is voorlopig niet leverbaar. Dus in de auto gestapt en dat maar weer even geregeld
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef crv het volgende:
Die kabels is electriciteit voor markiezenquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Die bekabeling die daar op de foto's hangt ?
Is dat voor de buitenverlichting o.i.d. ?
ik zit even te denken wat je ook weer bedoelt. Onder de erkerk zit de verlichting al voorbereid. geloof dat dat een van de discussies was.quote:Hoe heb je dat elektrische werk waar we het een hele tijd terug per pb over gehad hebben nu uiteindelijk uit laten voeren ?
hoe kan ik hemd an reeksen of wie kan dat doenquote:
dus jij hent nu een grafsteen als aanrechtbladquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh, wij reden naar de groothandel ( van grafsteenhouwers) en kozen
een nieuwe plaat uit in een hal van drie voetbalvelden.
Beetje té veel van het goeie - denk ik - als je de vloertegels op het aanrecht zou leggen![]()
![]()
Even verzoekje doen in het FB topic: K&W / [Klussen en Wonen] [FB Deel II] Feedback mag hier gemeld wordenquote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
hoe kan ik hemd an reeksen of wie kan dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |