SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Vinnie, niet grappig als in leuk, maar apart.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker zweterigquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las het ja, ik vind het stiekem wel een intiem plekje hoor![]()
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Een TT repeat. Beetje jammer.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waar ga jij heen?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat weet ik niet, maar ik geloof dat jij mensen die "ok" zeggen levend wil villen.quote:
Dat was Flipsje toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik geloof dat jij mensen die "ok" zeggen levend wil villen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat was ik niet. Flips geloof ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik geloof dat jij mensen die "ok" zeggen levend wil villen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Roy!quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
okquote:
(Flipsje gaat mij nooit levend villen. Zeker niet na vandaag, nu ik ook een Samsung Galaxy SIII heb).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of beiden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
kudzooi. Ik word oud of vodka wordt te lekker.
Ik zou sowieso voor Fera wegrennen, ze klapt je keihardquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
kudzooi. Ik word oud of vodka wordt te lekker.![]()
.
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
ok
(Flipsje gaat mij nooit levend villen. Zeker niet na vandaag, nu ik ook een Samsung Galaxy SIII heb).Ik vil je wel zodat ik een SIII hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
ok
(Flipsje gaat mij nooit levend villen. Zeker niet na vandaag, nu ik ook een Samsung Galaxy SIII heb).Niiiice. Ik vind 'm alleen zo groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met een reden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor Fera wegrennen, ze klapt je keihard![]()
.
Teeheequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niiiice. Ik vind 'm alleen zo groot.![]()
![]()
Ik heb grote handen. Ja, ik weet wat ze zeggen over mannen met grote handen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet niet eens meer wat je muze zegt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
kudzooi. Ik word oud of vodka wordt te lekker.Matig dit.
[..]
ok
(Flipsje gaat mij nooit levend villen. Zeker niet na vandaag, nu ik ook een Samsung Galaxy SIII heb).Flipsje is veel te druk om jou te villen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
daar hou je toch van?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb haar bij het begin al kunstig van een kruk afgedirigeerd zonder geklapt te worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor Fera wegrennen, ze klapt je keihard![]()
.
En ik was nog wel lomperik ook.
Dus ik ben daar niet bang voor.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Daar moet een grote telefoon in. Compensatietelefoon?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb grote handen. Ja, ik weet wat ze zeggen over mannen met grote handen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, toen had ik al een wijntje bij haar naar binnen gegooitquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb haar bij het begin al kunstig van een kruk afgedirigeerd zonder geklapt te worden.
Dus ik ben daar niet bang voor..
![]()
Ik sla geen kleine mannen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb haar bij het begin al kunstig van een kruk afgedirigeerd zonder geklapt te worden.
Dus ik ben daar niet bang voor.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet een grote telefoon in. Compensatietelefoon?![]()
![]()
Oh. Jij laat haar drinken in je auto?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, toen had ik al een wijntje bij haar naar binnen gegooit.
Ach gut.quote:
Op die fiets. Zal wel komen omdat je nu je lichaam op een andere manier belast.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
@ Vinnie, niet grappig als in leuk, maar apart.![]()
Heb je zijn auto gezien? Twi heeft serieus een grote penerquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet een grote telefoon in. Compensatietelefoon?.
Nee, in het cafe!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Jij laat haar drinken in je auto?![]()
![]()
Was het maar zo, was het nog een leuke rit geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Jij laat haar drinken in je auto?
Oke jij mag niet meer mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het maar zo, was het nog een leuke rit geweest.![]()
![]()
Nee, maar ik hou van een uitdaging.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En zie hier de voordelen als je snoezig bent.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
snoezig?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En zie hier de voordelen als je snoezig bent.![]()
Teehee.quote:
Dat zou raar zijn... Beide blessures zitten/zaten aan de linker kantquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op die fiets. Zal wel komen omdat je nu je lichaam op een andere manier belast..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Toen we net genesteld waren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
Maar mwuhahaha wanneer heb je haar dat wijntje gevoerd danJe bent nog ondankbaar ookquote:.
![]()
Ohja, dat werkt zo. Maar jij hebt een auto van de zaak, dus hoe gelden de regels dan? Want dat zou duiden op een middelmaatje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
Heb je zijn auto gezien? Twi heeft serieus een grote pener.
![]()
Deze is toegewezen dus dat gaat niet opquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, dat werkt zo. Maar jij hebt een auto van de zaak, dus hoe gelden de regels dan? Want dat zou duiden op een middelmaatje..
![]()
Hmm, dat is wel apart ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn... Beide blessures zitten/zaten aan de linker kant.
Anyway, ik duik mijn bed in. Welterusten![]()
![]()
![]()
Dat ken toch helemaal niet. of zij moet die meuk klokken binnen 10 sec.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen we net genesteld waren.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ben ook superserieus nu.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen we net genesteld waren.
[..]
Je bent nog ondankbaar ook.
Er is maar 1 echte test natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, dat werkt zo. Maar jij hebt een auto van de zaak, dus hoe gelden de regels dan? Want dat zou duiden op een middelmaatje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou, dat zal het wel zijn danquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ken toch helemaal niet. of zij moet die meuk klokken binnen 10 sec..
Ik ben echt net zo serieusquote:.
![]()
Geen, want geen eigen auto.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, dat werkt zo. Maar jij hebt een auto van de zaak, dus hoe gelden de regels dan? Want dat zou duiden op een middelmaatje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom moet ik 'm meteen opgedronken hebben dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ken toch helemaal niet. of zij moet die meuk klokken binnen 10 sec.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wijs/ringvinger?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte test natuurlijk.
Stiekem vind ik piemels best wel vies. Ik heb gisteren of eergisteren het topic in KPD voor het eerste doorgenomen. En met uitzondering van 1 van de piemels daar, was ik best tevreden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte test natuurlijk.![]()
Dan begrijpen we elkaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat zal het wel zijn dan.
[..]
Ik ben echt net zo serieus.
A hug that lasts for 20 seconds releases oxytocin, which can make someone trust you more.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Omdat "al naar binnen gegooit [sic]" daarop duidt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet ik 'm meteen opgedronken hebben dan?
Apart. Ik wist niet dat er stofjes voor vertrouwen waren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
A hug that lasts for 20 seconds releases oxytocin, which can make someone trust you more.
Ik hoorde van Raene dat ze piemels kan meten met haar keel.quote:Die van Heloef was wel ok toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem vind ik piemels best wel vies. Ik heb gisteren of eergisteren het topic in KPD voor het eerste doorgenomen. En met uitzondering van 1 van de piemels daar, was ik best tevreden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmmm, true.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat "al naar binnen gegooit [sic]" daarop duidt?
Ik zou niet kiezen voor een Q8, denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag vaak kiezen, ken gasten met een Q8.
Je bent ook niet zo gecompliceerd, gelukkig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kent me nu toch wel een beetje.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ook niet, die kost maandelijks 1500 euro ...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet kiezen voor een Q8, denk ik.![]()
![]()
Oxytocine is vet verslavend kan ik je vertellen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter begin je er niet aan, je komt nooit meer van die verslaving af![]()
![]()
Haha, jij bent zelf zo vaak degenen die zegt dat je mijn grap niet meer snaptquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo gecompliceerd, gelukkig..
![]()
Oh, niet eens om de kosten. Ik zou eerder voor een sedan gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, die kost maandelijks 1500 euro ...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weet ik nog niet eigenlijk. Ik wilde wel gaan stappen, dus op een vrijdag waarschijnlijk.quote:Anders PM maar even data die uitkomen (geldt voor iedereen die wil komen), dan kan ik iets plannen.
Puur omdat het een tankstation is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet kiezen voor een Q8, denk ik.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
is dat zo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oxytocine is vet verslavend kan ik je vertellen!
Beter begin je er niet aan, je komt nooit meer van die verslaving af![]()
![]()
Ik ook. Audi A5 vind ik al groot zatquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niet eens om de kosten. Ik zou eerder voor een sedan gaan..
![]()
Dat is omdat het een slechte grap is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, jij bent zelf zo vaak degenen die zegt dat je mijn grap niet meer snapt.
Prima nummertje koffie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter begin je er niet aan, je komt nooit meer van die verslaving afRustig aan.![]()
ik vind het goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet eigenlijk. Ik wilde wel gaan stappen, dus op een vrijdag waarschijnlijk.Anders PM maar even data die uitkomen (geldt voor iedereen die wil komen), dan kan ik iets plannen.
![]()
Ik ook niet. Maar verklaart wel een en ander voor mij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Ik wist niet dat er stofjes voor vertrouwen waren.DM maar van wie de mooiste was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Die stond er niet bij. Die van Vinniee wel.Knuffelen is ook verslavend.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter begin je er niet aan, je komt nooit meer van die verslaving afEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik heb het ook gebruiktquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Afkicken was vet moeilijk voor me man![]()
Ja, omdat je hem dan niet snaptquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is omdat het een slechte grap is.. Geeft niet
.
![]()
Het is gewoon te pretentieus voor een leasebak.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Puur omdat het een tankstation is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hey thanks!quote:
Ik dacht, misschien vind je het wel leuk!
We hebben zo'n beetje dezelfde muzieksmaak kt. ieg vind ik dat jij goeie smaak voor muziek hebt
En ja, das een compliment![]()
![]()
ze rijden wel fijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon te pretentieus voor een leasebak.![]()
quote:
Ik voel mij geroepen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Die stond er niet bij. Die van Vinniee wel.![]()
Oké, over welk merk gaat dit, want je hebt dus wel een Audi Q7 (en Q5 etc) en je hebt het olieraffinaderijbedrijf Q8. Verder ken ik geen auto's die een Q8 maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon te pretentieus voor een leasebak.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik knuffel graag en ben goed van vertrouwen. Ik spot een connectie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar verklaart wel een en ander voor mij.
[..]
DM maar van wie de mooiste was.
[..]
Knuffelen is ook verslavend.
Als ik hem niet snap, is de kwaliteit ook best inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, omdat je hem dan niet snapt. Geeft niet
.
Wie knuffelt er nou niet graag?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knuffel graag en ben goed van vertrouwen. Ik spot een connectie.![]()
![]()
Dat is mijn punt, daar kun je dan niet over oordelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik hem niet snap, is de kwaliteit ook best inderdaad..
![]()
Zijn er genoeg, denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie knuffelt er nou niet graag?
Ik knuffel nooit en vertrouw niemand.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knuffel graag en ben goed van vertrouwen. Ik spot een connectie.
Oké, laat maar. Je bent onaantastbaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, daar kun je dan niet over oordelen.
dat ligt er aan met wiequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie knuffelt er nou niet graag?![]()
http://www.topspeed.com/cars/audi/2015-audi-q8-ar129881.htmlquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, over welk merk gaat dit, want je hebt dus wel een Audi Q7 (en Q5 etc) en je hebt het olieraffinaderijbedrijf Q8. Verder ken ik geen auto's die een Q8 maken.
Hm toch wel de 7![]()
![]()
Oh, nouja, daar hadden we het even over, je piemel. Wat beweegt je trouwens om die online te zetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, momenteel niet eigenlijk. Totaal niet.
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, laat maar. Je bent onaantastbaar.![]()
![]()
Volgende keer knuffel ik gewoon met jou, omdat ik weet dat je er niet goed tegen kunt :pquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik knuffel nooit en vertrouw niemand.
No hommo![]()
![]()
Veel knuffelen morgen dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik knuffel nooit en vertrouw niemand.
Ja, ze hebben een paar namen geregistreerd. En nu?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
http://www.topspeed.com/cars/audi/2015-audi-q8-ar129881.html
Alstu.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Edit, toch de Q7quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een paar namen geregistreerd. En nu?. Sorry.
![]()
Ok, interessant. Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nouja, daar hadden we het even over, je piemel. Wat beweegt je trouwens om die online te zetten?![]()
![]()
hij is ook aangekondigd geloof ik vorige weekquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een paar namen geregistreerd. En nu?![]()
Er zijn ook nog gradaties ... Sommige mensen knuffelen graag, maar alleen met hele goede bekenden of familie. Of juist niet met familie. Ik knuffel iedereen graag, alleen tenzij ik iemand écht niet mag.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen weet jeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
oh vandaar dat wij nooit knuffelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook nog gradaties ... Sommige mensen knuffelen graag, maar alleen met hele goede bekenden of familie. Of juist niet met familie. Ik knuffel iedereen graag, alleen tenzij ik iemand écht niet mag.![]()
![]()
Yes, wij hadden geknuffeltquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook nog gradaties ... Sommige mensen knuffelen graag, maar alleen met hele goede bekenden of familie. Of juist niet met familie. Ik knuffel iedereen graag, alleen tenzij ik iemand écht niet mag.![]()
![]()
![]()
![]()
Lulquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer knuffel ik gewoon met jou, omdat ik weet dat je er niet goed tegen kunt :p
No hommoIedereen bijt.quote:
Ik heb jou nog nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh vandaar dat wij nooit knuffelen
Idem. Ik knuffel ook met familieleden, maar dat ligt misschien ook aan m'n opvoeding?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook nog gradaties ... Sommige mensen knuffelen graag, maar alleen met hele goede bekenden of familie. Of juist niet met familie. Ik knuffel iedereen graag, alleen tenzij ik iemand écht niet mag.
Ik ben gewoon erg knuffelig van mezelf. Snap die hele NL mentaliteit rond knuffelen dan ook niet zo.![]()
Ik zal het Jofu even vragen. Zijn tokus staat er twintig keer op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, interessant. Dat weet ik niet meer.![]()
quote:![]()
Dat is toch fijn?quote:
Ik heb juist een stukje warmte gemist vroeger, daarom vind ik knuffelen zo fijn. Alsof het een leegte vult.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Ik knuffel ook met familieleden, maar dat ligt misschien ook aan m'n opvoeding?
Ik ben gewoon erg knuffelig van mezelf. Snap die hele NL mentaliteit rond knuffelen dan ook niet zo.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb juist een stukje warmte gemist vroeger, daarom vind ik knuffelen zo fijn. Alsof het een leegte vult..
Het voelt gewoon fijn/prettig.![]()
Doe dat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal het Jofu even vragen. Zijn tokus staat er twintig keer op.
Nu is het bedtijd. Trusten![]()
![]()
Komt wel goed hoor, met die knuffels.quote:Ik kan me niet voorstellen dat ik jou irl niet mag.
Hij zocht de mijne.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Twi, waarom kijk jij uberhaupt in een penertopic?Soms.quote:
Ik heb jou geknuffeld. Loka, Rokje. Dat was het denk ik wel.
Veilig, vertrouwd, warm, liefdevol.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het voelt gewoon fijn/prettig.
Met Rokje was een knuffel+quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zocht de mijne.
[..]
Soms.
Ik heb jou geknuffeld. Loka, Rokje. Dat was het denk ik wel.
nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, met die knuffels.Ik kan me niet voorstellen dat ik jou irl niet mag.
iedereen vind mij geweldig![]()
Ik woel graag door haren heen. Vinden ze niet altijd leuk, want dan haal ik hun kapsel door de war.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso vind ik aanrakingen van dames fijn. Of dat mijn haren geknipt worden
.
Eenschquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso vind ik aanrakingen van dames fijn. Of dat mijn haren geknipt worden
.
knuffelen![]()
![]()
En met Loka was het haarseks.quote:
Als ik iemand aanraak, raak ik die ook wel aan he?
Ow, en eens een keer Mur van achter geknuffeld in een groepsknuffel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hm met gel vind ik het niet zo handig maar zonder mag het best hoor, dan zit het toch al express door de warquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woel graag door haren heen. Vinden ze niet altijd leuk, want dan haal ik hun kapsel door de war..
![]()
Klopt, maar ik ben tegenwoordig wel aan die leegte gewendquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb juist een stukje warmte gemist vroeger, daarom vind ik knuffelen zo fijn. Alsof het een leegte vult.
Klinkt rotter dan het is, maar ik vermaak me prima zo![]()
![]()
Die leegte heb ik niet meer. Ik voel me eigenlijk heerlijk zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben tegenwoordig wel aan die leegte gewend
Klinkt rotter dan het is, maar ik vermaak me prima zo. Klinkt raar, een half jaar geleden kon ik nog echt treurig zijn maar dat is helemaal weg
.
![]()
Ik kan het daar alleen mee eens zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En met Loka was het haarseks.
Als ik iemand aanraak, raak ik die ook wel aan he?
Ow, en eens een keer Mur van achter geknuffeld in een groepsknuffel.![]()
Groepsknuffels![]()
![]()
Haar met gel voelt ook niet fijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm met gel vind ik het niet zo handig maar zonder mag het best hoor, dan zit het toch al express door de war.
Ik knuffel geregeld mensen, ook als ze dat leiver niet willen lol. Desnoods vergrijp ik me aan m'n moeders katquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die leegte heb ik niet meer. Ik voel me eigenlijk heerlijk zo. Klinkt raar, een half jaar geleden kon ik nog echt treurig zijn maar dat is helemaal weg
.
![]()
![]()
Ja, maar ik weet effe haar naam niet meer...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
Weet iemand hier nog een goede stripster?![]()
Oké. Ik voel die leegte bijna nooit meer, eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben tegenwoordig wel aan die leegte gewend
Klinkt rotter dan het is, maar ik vermaak me prima zoHeel af en toe, als ik een sombere bui heb. Toen dat heel erg was (beetje tegen het depressieve aan), hebben knuffels mij heel erg veel geholpen als ik een huilbui had.
Ik knuffel niet zo vaak, woensdag een knuffel in een paar weken tijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik knuffel geregeld mensen, ook als ze dat leiver niet willen lol. Desnoods vergrijp ik me aan m'n moeders kat. Vandaag wel heel wat afgekust op de bruiloft
. Ik doe het niet tegen de zin trouwens, dan word het zo raar
.
![]()
Wie gaat er door je haar woelen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook, dan plakt je hand van de gel. Hm, zou ik morgen zonder komen... verleidelijk
.
Op een gegeven moment word je net als Spock uit Startrekquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik voel die leegte bijna nooit meer, eigenlijk.Heel af en toe, als ik een sombere bui heb. Toen dat heel erg was (beetje tegen het depressieve aan), hebben knuffels mij heel erg veel geholpen als ik een huilbui had.
![]()
![]()
Jij toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie gaat er door je haar woelen dan?![]()
![]()
Meh, zo zou ik niet kunnen/willen zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je net als Spock uit Startrek![]()
Vind 1-op-1 fijner.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het daar alleen mee eens zijn.![]()
Groepsknuffels![]()
live long and prosperquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je net als Spock uit Startrek![]()
Ik ben er morgen niet, schatteke.quote:
Your conclusion is illogicalquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, zo zou ik niet kunnen/willen zijn.![]()
![]()
![]()
Ligt eraan. Soms vind ik een groepsknuffel echt ultiem, zoals met een hechte vriendengroep.quote:
Naja...sowieso noem ik niet snel iemand een vriendquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms vind ik een groepsknuffel echt ultiem, zoals met een hechte vriendengroep.![]()
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow crap ja je hebt gelijk. Zo ik ben niet helemaal wakker
.
Wel lief dat je aan me denkt.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja...sowieso noem ik niet snel iemand een vriendLaatste keer dat ik zo'n hechte groep had is lang geleden.
Zo, naar bed verhuisd.
Ik ben dol op knuffelen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk dagelijks aan jequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.Wel lief dat je aan me denkt.
![]()
.
![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, naar bed verhuisd.
Ik ben dol op knuffelen.
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.quote:
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms vind ik een groepsknuffel echt ultiem, zoals met een hechte vriendengroep.
Ik vind ultiem als ik iemand waar ik van hou heel dicht tegen me aan kan drukken. Het liefst als ik achter haar sta, mijn armen om haar heen handen op de buik, hoofden bij elkaar.
Hm denk even een paar posts terug danquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.. Ow en PI
![]()
![]()
ja dat is wel mausantquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk.
Ik vind ultiem als ik iemand waar ik van hou heel dicht tegen me aan kan drukken. Het liefst als ik achter haar sta, mijn armen om haar heen handen op de buik, hoofden bij elkaar.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik knuffel ook graag vanachter. Daarom ben ik graag de achterste lepel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk.
Ik vind ultiem als ik iemand waar ik van hou heel dicht tegen me aan kan drukken. Het liefst als ik achter haar sta, mijn armen om haar heen handen op de buik, hoofden bij elkaar.Heel ongewoon voor een meisje, eigenlijk.
I know honey, I know.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm denk even een paar posts terug dan. Ow en PI
Ik ging nog steeds door op die toer.
Ben je alleen vanavond?quote:
Gvd ik trap er steeds inquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
I know honey, I know.Ik ging nog steeds door op die toer.
. Next time Fera, NEXT TIME! *slaat met vuist op tafel*.
![]()
Meisjes zijn meestal ook kleiner dan de man.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knuffel ook graag vanachter. Daarom ben ik graag de achterste lepel.Heel ongewoon voor een meisje, eigenlijk.
We zijn wel aan elkaar gewaagd, of niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gvd ik trap er steeds in. Next time Fera, NEXT TIME! *slaat met vuist op tafel*.
Je troeft me steeds af, dan denk ik; is ze nu wel serieus?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn wel aan elkaar gewaagd, of niet?![]()
![]()
Dat maakt voor het gevoel niet uit, vind ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes zijn meestal ook kleiner dan de man.Meeste mannen die ik lepel zijn ook langer dan ik.
inspector gadgetquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gvd ik trap er steeds in. Next time Fera, NEXT TIME! *slaat met vuist op tafel*.
![]()
![]()
Mijn tieten zitten dan in de weg en ik ben ook gewoon te klein om achter te liggenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knuffel ook graag vanachter. Daarom ben ik graag de achterste lepel.Heel ongewoon voor een meisje, eigenlijk.
.
* Fera knuffelt Samzzquote:
Andersom heb ik dat ook wel eens, hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je troeft me steeds af, dan denk ik; is ze nu wel serieus?
Dan ga ik wel achter jou liggen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tieten zitten dan in de weg en ik ben ook gewoon te klein om achter te liggen.
Dat ervaar ik als positief.quote:
Wehehe leuke spelletjes tho.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Andersom heb ik dat ook wel eens, hoor.![]()
![]()
Ik ga een ander spelletje spelen. Het heet: zo snel mogelijk in slaap vallen. Meestal doe ik dat boven in bed. Soms door vals te spelen, maar vandaag is dat niet nodig denk ik.
Slaap lekker iedereen.![]()
Veel plezier op jullie meet morgen!![]()
Alcohol?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Fera het volgende:
Ik ga een ander spelletje spelen. Het heet: zo snel mogelijk in slaap vallen. Meestal doe ik dat boven in bed. Soms door vals te spelen, maar vandaag is dat niet nodig denk ik.
Slaap lekker, meisjequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Fera het volgende:
Slaap lekker iedereen.![]()
Veel plezier op jullie meet morgen!![]()
.
Haha, nee.quote:
Goddomme, nee. Het is echt pijntjes- en allesgaatmis-dag vandaagquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he. Kusje op je knie?
.
.
Gauw in bed kruipen en er niet meer uit komenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goddomme, nee. Het is echt pijntjes- en allesgaatmis-dag vandaag.
.
![]()
Ja, ik lig alquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gauw in bed kruipen en er niet meer uit komen.
. Tv nog even aan, heerlijk.
Avond.
Wat zal ik eens gaan doen..The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Neh, morgen de nacht in, nu dus nog een beetje wakker blijven enzoquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ahaaaa, ja, dan kun je beter nog even wakker blijven.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jups en morgen heeeerlijk uitslapen tot een uur of 2 in de middagquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ahaaaa, ja, dan kun je beter nog even wakker blijven..
Dalijk maar een serie kijken.
Ik kan ook uitslapenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups en morgen heeeerlijk uitslapen tot een uur of 2 in de middag.
Dalijk maar een serie kijken.
.
Waarom is datquote:?
Omdat ik normaal zaterdag ochtend naar het asiel gaquote:.
Ah ok, vrijwilligers werk ofzo ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik normaal zaterdag ochtend naar het asiel ga.
Wat liefquote:.
Ergens mee te vergelijken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Holy fuck, wat is Sinister goedDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, totaal niet.quote:
Whole new level of horror.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zo, weer klaar met werken.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hmmkay, binnenkort eens wat films pakken dsnquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Whole new level of horror.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Absoluut bioscoopwaardigquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmmkay, binnenkort eens wat films pakken dsn![]()
Zo fucking eng. Ik zit nu nog te shaken.What you forget, you are gonna repeat.
Hey, leven in het topic.
Ik ga morgen naar Breaking Dawn. In Duitsland
. Nagesynchroniseerd, jippie
.
Kut film en dan ook nog in het Duits....quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
.
Heel veel succes!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Waarom daar?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
.
What you forget, you are gonna repeat.
Ik wist niet dat de film NOG lager kon zinkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
.
.
![]()
Nah. Ga met m'n vriendin en haar Duitse oppaskindje. Vandaar. We gaan ook al de vroege voorstelling. En ik heb er wel zin in, na de tijd gaan we Mc'en en wijn drinken en zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kut film en dan ook nog in het Duits....
Heel veel succes!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is dat de nieuwste Twillight crap?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste Twillight crap?. Ik heb de rest ook allemaal gezien. Breaking dawn part one is echt dramatisch.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Absoluut bioscoopwaardig![]()
Zo fucking eng. Ik zit nu nog te shaken.
Pathepas alles dus graties filmen...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Duitsers, making bad things worse since 1925quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de film NOG lager kon zinken.
.
Mijn zwager is duits, die had Inglorious Bastards gekeken. Ik denk dat ie heel veel running gags mistte omdat zowel het Italiaans, het Engels en het Frans allemaal in het Duits wasquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duitsers, making bad things worse since 1925.
![]()
![]()
.
![]()
Het is ook gewoon dom dat ze alles nasynchroniseren. Duitsers kunnen gewoon geen Engels.
Gemakzucht dient de mens, gebeurd hier ook steeds vaker. Zet maar eens een tekenfilm op, lekker alles in het Nederlandsquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
Het is ook gewoon dom dat ze alles nasynchroniseren. Duitsers kunnen gewoon geen Engels.
![]()
.
Niet dat ik kots op onze taal hoor, integendeel. Ik hou er gewoon van als alles is zoals het gemaakt is.![]()
Ja. Ik ook. Al vind ik het voor tekenfilms op kinderzenders wel logisch dat er nagesynchroniseerd wordt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gemakzucht dient de mens, gebeurd hier ook steeds vaker. Zet maar eens een tekenfilm op, lekker alles in het Nederlands![]()
.
Niet dat ik kots op onze taal hoor, integendeel. Ik hou er gewoon van als alles is zoals het gemaakt is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze kunnen het wel maja ze zijn zo vreselijk koppigquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
![]()
Hm, dat was een paar jaar geleden nog niet zo. Alleen echte peuter/kleuter programma's, ja daar kan ik me wel in vindenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ook. Al vind ik het voor tekenfilms op kinderzenders wel logisch dat er nagesynchroniseerd wordt..
![]()
Voor zover ik weet is alles op Disney XD nagesynchroniseerd en daarvoor op Jetix ook al.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat was een paar jaar geleden nog niet zo. Alleen echte peuter/kleuter programma's, ja daar kan ik me wel in vinden.
Ja, hedendaags wel. Daarvoor nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is alles op Disney XD nagesynchroniseerd en daarvoor op Jetix ook al.. Nick doet het trouwens ook. Ik heb spongebob nog nooit origineel gehoord, alleen korte fragmenten
.
![]()
Jij hebt het over een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, hedendaags wel. Daarvoor niet. Nick doet het trouwens ook. Ik heb spongebob nog nooit origineel gehoord, alleen korte fragmenten
.
. Het is toch echt wel minimaal 10 jaar geleden dat originele versies uitgezonden werden.
Spongebob is in NL leuker dan in het Engels, vind ik. En dat zeg ik niet snel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hm, de tijd gaat veelste hardquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt het over een paar jaar geleden. Het is toch echt wel minimaal 10 jaar geleden dat originele versies uitgezonden werden.
Spongebob is in NL leuker dan in het Engels, vind ik. En dat zeg ik niet snel..
Trusten!![]()
![]()
Zal vast wel meevallen, maar ik ga 'm toch ook wel kijken. Hopelijk beter dan Insidious, want dat ging na de 1e helft helemala nergens meer overquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Whole new level of horror.
Tevens hoi schoonheid![]()
![]()
Rotterdam was leuk
1e Optreden weer net zo betoverend als de eerste keer dat ik het zag
Daarna een biologische hamburger gegeten () wel lekker, maar tering wat een klein ding voor die prijs zeg
Daarna naar de Worm voor een optreden, alleen we mochten eerst een obscure slechte arthouse film kijken. En ik kan arthouse best waarderen, maar dit was pure bagger![]()
En toen kwam het optreden, helaas moest m'n wederhelft toen de trein halen, dus niet meer gezien![]()
Lekker dan.
Maarja toch leuke avond gehad
En jullie?![]()
![]()
Truste![]()
![]()
.
Shiiit. Te vroeg weer na een aantal avonden geen rust.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik voel jequote:Op zaterdag 24 november 2012 07:46 schreef Tamashii het volgende:
Shiiit. Te vroeg weer na een aantal avonden geen rust..
![]()
Zo, eindelijk thuis
Maar nu doet plots t bedrade netwerk moeilijk..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mooi dat je de avond toch leuk vond.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
Rotterdam was leuk
1e Optreden weer net zo betoverend als de eerste keer dat ik het zag
Daarna een biologische hamburger gegeten () wel lekker, maar tering wat een klein ding voor die prijs zeg
Daarna naar de Worm voor een optreden, alleen we mochten eerst een obscure slechte arthouse film kijken. En ik kan arthouse best waarderen, maar dit was pure bagger![]()
En toen kwam het optreden, helaas moest m'n wederhelft toen de trein halen, dus niet meer gezien![]()
Lekker dan.
Maarja toch leuke avond gehad
En jullie?Uhuhquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet geneuktGewone vriendin enzo
Prima.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:20 schreef Newbie114 het volgende:
Hellloooooo
Kan iedereen die van plan is naar Utrecht te gaan vanaf Den Bosch daar alsjeblieft vanaf zien?
Waarom?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen, maar ik ga 'm toch ook wel kijken. Hopelijk beter dan Insidious, want dat ging na de 1e helft helemala nergens meer over
Tevens hoi schoonheid
What you forget, you are gonna repeat.
Kutbus
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:17:13 ]![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Gewoon 17 min te laat, ik ga waarschijnlijk mn trein missen.quote:
Er komt er vast nog wel 1quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon 17 min te laat, ik ga waarschijnlijk mn trein missen.![]()
Het zit je ook niet mee, elke keer wat met het openbaar vervoerquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon 17 min te laat, ik ga waarschijnlijk mn trein missen..
![]()
Ik niet, mijn zusquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schiet jij alles in RAW ofzo?.
Ben het nu aan het downloaden. Gaat wel eventjes duren.
![]()
Dan kan je er wel meer meequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schiet jij alles in RAW ofzo?![]()
![]()
Een half uur later op een station waar ze geen zitplaatsen hebben, tenzij je 5 euro lapt voor een beker koffie.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, mijn zus.
Ben het nu aan het downloaden. Gaat wel eventjes duren.
Dat hoorde ik ook, maar ik ben niet zo iemand die alle foto's nog gaat bewerkenquote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mja je doet er verder niks aan.....quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Een half uur later op een station waar ze geen zitplaatsen hebben, tenzij je 5 euro lapt voor een beker koffie.
Hier om je op te vrolijken![]()
![]()
Daarom koop je dit apparaat:quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Een half uur later op een station waar ze geen zitplaatsen hebben, tenzij je 5 euro lapt voor een beker koffie.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom koop je dit apparaat:
[ afbeelding ]![]()
Wel handig.
Moeilijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom koop je dit apparaat:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die wil ik sowieso nog een, vullen met warme chocomel.quote:
Oow jaaquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fleecedekentje erbij
[ afbeelding ]
Samen de wereld rond![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de Action lalalalala bij de Actionquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wil ik sowieso nog een, vullen met warme chocomel.![]()
dingen kosten geen drol en werken goed
![]()
Nice! Vandaag eens kijken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij de Action lalalalala bij de Action![]()
dingen kosten geen drol en werken goed
Net als AH to go...quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:34 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso is stations-eten duur. Afzetters ook.
Ik heb zo'n beetje 5 jaar lang op stations gewerkt![]()
Gelukkig hadden we een goeie Turk aan de overkant zitten met turkse pizza's voor 2 euro belegd en al
NOMZ![]()
Die is ook rete duur ja, fles cola voor 2.50 terwijl hij in de reguliere super 1.25 isquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als AH to go...
Ik heb zo'n beetje 5 jaar lang op stations gewerkt![]()
Gelukkig hadden we een goeie Turk aan de overkant zitten met turkse pizza's voor 2 euro belegd en al
NOMZ.
2 euro, kijk dat zijn nette prijzen.
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is ook rete duur ja, fles cola voor 2.50 terwijl hij in de reguliere super 1.25 is.
2 euro, kijk dat zijn nette prijzen.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: