SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Vinnie, niet grappig als in leuk, maar apart.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker zweterigquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las het ja, ik vind het stiekem wel een intiem plekje hoor![]()
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Een TT repeat. Beetje jammer.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waar ga jij heen?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat weet ik niet, maar ik geloof dat jij mensen die "ok" zeggen levend wil villen.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat was Flipsje toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik geloof dat jij mensen die "ok" zeggen levend wil villen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat was ik niet. Flips geloof ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik geloof dat jij mensen die "ok" zeggen levend wil villen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Roy!quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
okquote:
(Flipsje gaat mij nooit levend villen. Zeker niet na vandaag, nu ik ook een Samsung Galaxy SIII heb).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of beiden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
kudzooi. Ik word oud of vodka wordt te lekker.
Ik zou sowieso voor Fera wegrennen, ze klapt je keihardquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
kudzooi. Ik word oud of vodka wordt te lekker.![]()
.
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
ok
(Flipsje gaat mij nooit levend villen. Zeker niet na vandaag, nu ik ook een Samsung Galaxy SIII heb).Ik vil je wel zodat ik een SIII hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
ok
(Flipsje gaat mij nooit levend villen. Zeker niet na vandaag, nu ik ook een Samsung Galaxy SIII heb).Niiiice. Ik vind 'm alleen zo groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met een reden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor Fera wegrennen, ze klapt je keihard![]()
.
Teeheequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niiiice. Ik vind 'm alleen zo groot.![]()
![]()
Ik heb grote handen. Ja, ik weet wat ze zeggen over mannen met grote handen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Niiiice. Ik vind 'm alleen zo groot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: