SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
De spanning in de zomercliff van seizoen 1 zit hem niet zozeer in de slotaflevering, maar in het vervolg van de lopende verhaallijnen die nog naar hun hoogtepunt toe moeten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Koosnaam het volgende:
@ Arnie Alberts.
Dat maakt me dan wel weer nieuwsgierig.![]()
...Nah fuck dat, het hoogtepunt zat hem in de zomerparty-aflevering. En die stond niet eens op de DVD-box, HA!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef Frey het volgende:
[..]
De spanning in de zomercliff van seizoen 1 zit hem niet zozeer in de slotaflevering, maar in het vervolg van de lopende verhaallijnen die nog naar hun hoogtepunt toe moeten.
Gelukkig staat-ie wel op YouTube:quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Nah fuck dat, het hoogtepunt zat hem in de zomerparty-aflevering. En die stond niet eens op de DVD-box, HA!
Okeej!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef Frey het volgende:
[..]
De spanning in de zomercliff van seizoen 1 zit hem niet zozeer in de slotaflevering, maar in het vervolg van de lopende verhaallijnen die nog naar hun hoogtepunt toe moeten.
Yt:stretch=4:3quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig staat-ie wel op YouTube:
Ik heb waar ik woon een platte televisie aan de muur hangen, maar ook een mooie, grote houten, stereo Philips CRT uit de jaren '80 met prachtig geluid. Je raadt al op welke televisie ik die DVD boxen kijk. 4:3 op een 16:9 televisie is gewoon kut, of je ziet zwarte balken langs de zijkant, of je mist wat boven en onder of je krijgt uitgerekte hoofden.quote:
Meh, het kutte aan kijken van 4:3 op 16:9 tv is gewoon dat de zijkanten keihard doorbranden. Echt niet normaal. Maar ik heb er wel de afleveringen op gekeken; Seizoen 2 kijk ik vooralsnog op de computer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb waar ik woon een platte televisie aan de muur hangen, maar ook een mooie, grote houten, stereo Philips CRT uit de jaren '80 met prachtig geluid. Je raadt al op welke televisie ik die DVD boxen kijk. 4:3 op een 16:9 televisie is gewoon kut, of je ziet zwarte balken langs de zijkant, of je mist wat boven en onder of je krijgt uitgerekte hoofden.
Hoop er maar niet op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
De belangrijkste extra vind ik persoonlijk straks de kerstfilm bij seizoen 9.
Heb je niet gekeken met die virus-epidemie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Zombie uitbraak Meerdijk zou cool zijn
4:3 op een 4:3 tv is gewoon het beste. Gek genoeg vind ik 16:9 op een 4:3 tv minder irritant (2 zwarte balken boven en onder).quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, het kutte aan kijken van 4:3 op 16:9 tv is gewoon dat de zijkanten keihard doorbranden. Echt niet normaal. Maar ik heb er wel de afleveringen op gekeken; Seizoen 2 kijk ik vooralsnog op de computer.
Helaas ging de Noudster niet doodquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken met die virus-epidemie?
Pas maar op, straks komt de heks van Wicked weer langs voor een half uur durende promotie-aflevering, maar dan om 'Dawn of the Dead, the musical' te promoten.
...Ze moeten gewoon een complete bonusbox maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Of anders gewoon als een aparte DVD.
True.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
4:3 op een 4:3 tv is gewoon het beste. Gek genoeg vind ik 16:9 op een 4:3 tv minder irritant (2 zwarte balken boven en onder).
Als je ook bedenkt wie Helen allemaal achter zich aan heeft gehad:quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Uit de tijd dat product placement nog wat verder ging dan een enkele bezorger van Thuisbezorgd vol in beeld; Hier wordt Helen Helmink bang van Yogho Yogho.
[ afbeelding ]
[..]
...Nah fuck dat, het hoogtepunt zat hem in de zomerparty-aflevering. En die stond niet eens op de DVD-box, HA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, een aardig lijstje en zoals gewoonlijk vergeet ik er nog wel een paar
Een heer met stijl
Carlo's GTST quiz zou ook een welkome aanvulling zijn. Die waren echt hilarisch.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ze moeten gewoon een complete bonusbox maken.Graag dan ook met de zomerparty, Ursul bij de 500ste, het gala van de 1000ste, de blooperspecial en eventueel ook de sterren van GTST in andere programma's (Bij Telekids enzo).
Maar klopt, de film zou een prima standalone-kerst DVD kunnen zijn voor volgende kerst.
Verdomd, ja! De redelijk achtergebleven maar altijd wel spectaculaire en met Pittige Tijden doorspekte zomer-spelshows omtrend de geschiedenis van GTST... Mét natuurlijk de epic bumperthemes die je ook hoort op de CD-romquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Carlo's GTST quiz zou ook een welkome aanvulling zijn. Die waren echt hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |