SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ja, Murdera, Heloef en twi zijn enorme cockblocks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus je uiterlijk werkt niet mee, je omgeving werkt niet mee. Nog meer redenen buiten jezelf die je kunt noemen?Ik heb het afgelopen jaar enorm veel nieuwe mensen leren kennen. Ik ben zeker bezig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een iets grotere vijver nemen?
Dat ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
de beschikbare en hosselbare vrouwen in zijn omgeving zijn van onder de leeftijdsdrempel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wattis met airwin dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als aiwin zo doorgaat ga ik uit frustratie op vrouwenjacht.![]()
Niet!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Wil je ze alledrie apart noemen of gooien we ze op een grote hoop met het gegeven dat er altijd anderen zijn die nog leuker zijn dan jij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, Murdera, Heloef en twi zijn enorme cockblocks.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Die vindt gewoon alles een excuus naar jezelf toe.quote:
Uiteindelijk motiveren excuses niet, maar de wetenschap waarom je excuses maakt wel.Rustig aan.![]()
Ik bedoel eigenlijk ook eens verder te kijken dan een bepaald typequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Murdera, Heloef en twi zijn enorme cockblocks.
[..]
Ik heb het afgelopen jaar enorm veel nieuwe mensen leren kennen. Ik ben zeker bezig.
[..]
Dat ook.. You might be surprised.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe zie jij dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk ook eens verder te kijken dan een bepaald type. You might be surprised.
Ik zie het niet zo voor me... Gothics gaan versieren?Rustig aan.![]()
Ik ben wat selectiever geworden, maar vanavond heb ik ouderwets zin.quote:
Ik heb liever dat je andere dingen met mijn zak doet dan slaan.quote:
Noem ze maar apart. Dan klinkt het dramatischer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je ze alledrie apart noemen of gooien we ze op een grote hoop met het gegeven dat er altijd anderen zijn die nog leuker zijn dan jij?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan?
Ik zie het niet zo voor me... Gothics gaan versieren?
Nee. Ik bedoel ook eens afstappen op het meisje waar je in de eerste instantie niet zo snel op af zou stappen.
Ik ben dus midden in een rel beland zie ik?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vindt gewoon alles een excuus naar jezelf toe.
Uiteindelijk motiveren excuses niet, maar de wetenschap waarom je excuses maakt wel.
Goed, dan wacht ik rustig af tot de storm overgetrokken is!![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen, waar moet een vrouw aan voldoen om bij jou in de smaak te vallen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan?
Ik zie het niet zo voor me... Gothics gaan versieren?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit is geen rel hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dus midden in een rel beland zie ik?
Goed, dan wacht ik rustig af tot de storm overgetrokken is!.
![]()
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
Nee. Ik bedoel ook eens afstappen op het meisje waar je in de eerste instantie niet zo snel op af zou stappen
Rustig aan.![]()
Ik weet het. Ben ik ook mee bezig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk ook eens verder te kijken dan een bepaald type. You might be surprised.
Fera bijvoorbeeld is/was een totaal ander type dan ik ooit heb gedate.Jongen, trek je niet overal zo veel van aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vindt gewoon alles een excuus naar jezelf toe.
Uiteindelijk motiveren excuses niet, maar de wetenschap waarom je excuses maakt wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neuh, gewoon een stukje amateur psychologie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goed, dan wacht ik rustig af tot de storm overgetrokken is!Rustig aan.![]()
Die zijn misschien net zoals jij misschien ook wel eenzaam en willen ook aandacht van een leuke jongen... wie weet is het wel de liefde van je levenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?![]()
Misschien zou jij dat moeten doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongen, trek je niet overal zo veel van aan.Rustig aan.![]()
Dat snap ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je andere dingen met mijn zak doet dan slaan.![]()
![]()
Ik heb mijn portie al gehad in het versierentopic vandaag. Man man man, dat ging op een gegeven moment nergens meer overquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een stukje amateur psychologie.![]()
![]()
Als jij dat graag wilt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Some day...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn misschien net zoals jij misschien ook wel eenzaam en willen ook aandacht van een leuke jongen... wie weet is het wel de liefde van je leven
Vooralsnog wil ik wel een klein beetje een positieve indruk hebben van een meisje voordat ik haar aanspreek.![]()
Die meisjes die dat niet doen zijn eng.
Rustig aan.![]()
Ik trek me alleen iets aan van Twi, Loka en Rokje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien zou jij dat moeten doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kijk deze man weetquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'![]()
![]()
wat krijgen we nouquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek me alleen iets aan van Twi, Loka en Rokje.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Bedoel je niet deze: Zeg je mag ook lachen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'![]()
![]()
Vrouwen die dingen snappen, daar hou ik van.quote:
Die vind ik wel leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'Wel niet heel aardig ofzo.
Rustig aan.![]()
Goh, fijn om te horenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek me alleen iets aan van Twi, Loka en Rokje..
Of: hé, nou niet zo vrolijk kijken hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze: Zeg je mag ook lachen hoorBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Of: zeg, kijk eens wat vrolijker!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of: hé, nou niet zo vrolijk kijken hoor!![]()
Dat werkt wel. Tenminste, ik zou meteen moeten lachenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek me alleen iets aan van af op Twi, Loka en Rokje.Rustig aan.![]()
ja maar dan is het serieus, dat gaat nooit werken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of: zeg, kijk eens wat vrolijker!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, dat gaat ook nooit werkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ja maar dan is het serieus, dat gaat nooit werken..
![]()
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Bedoel je niet deze: Zeg je mag ook lachen hoor
In het ergste geval kijkt ze boos en dan kun je altijd nog reageren met 'oeh, die boze blik staat je eigenlijk ook best goed' voor je afdruipt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
Dat werkt wel. Tenminste, ik zou meteen moeten lachen.
'Mag ik je kietelen'
Meisje: ''what the fuck?''
Nou... Ik denk dat jij er heel leuk uit ziet als je lacht.![]()
/ snel wegrennen.Rustig aan.![]()
Of je zegt van; je lijkt nu net mijn moeder als ze boos isquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval kijkt ze boos en dan kun je altijd nog reageren met 'oeh, die boze blik staat je eigenlijk ook best goed' voor je afdruipt.![]()
![]()
Jij hebt mooie blauwe ogen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
'Mag ik je kietelen'
Meisje: ''what the fuck?''
Nou... Ik denk dat jij er heel leuk uit ziet als je lacht.![]()
/ snel wegrennen.
Maar dat heb ik niet
*stomp* nu wel![]()
![]()
Je hebt nog niet genoeg op *zet een glas drank voor haar neer*.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt mooie blauwe ogen!
Maar dat heb ik niet
*stomp* nu wel![]()
Als ze vervolgens reageert met 'heb je dan bezwaar tegen incest?' dan heb je beet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
Of je zegt van; je lijkt nu net mijn moeder als ze boos is
Hahaha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze vervolgens reageert met 'heb je dan bezwaar tegen incest?' dan heb je beet..
![]()
Oh, daarom heb ik blauwe ogenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt mooie blauwe ogen!
Maar dat heb ik niet
*stomp* nu wel
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval kijkt ze boos en dan kun je altijd nog reageren met 'oeh, die boze blik staat je eigenlijk ook best goed' voor je afdruipt..
Vodka.quote:Ja, zij kennen me heel goed en intiem enzo.quote:
Goede adviezen en alles.Ik trek me niet op twi of Rokje.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lokaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik trek me niet op twi of Rokje.
Rustig aan.![]()
Vrouwen bij de vleet dankzij die adviezen als ik je verhalen hier mag geloven.quote:
straks? hij woont nu al in zn nieuwe huisje hequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een baash. Hopelijk heeft ie straks een kelder.
maar geen kelder
Hij mag wel mijn kelder lenen als die zelf ook bier haalt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Nou, dan zal ik voortaan maar niet meer reageren op je DM's, he. Aangezien je mijn antwoorden toch niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vodka.
[..]
Ja, zij kennen me heel goed en intiem enzo.
Goede adviezen en alles.
[..]
Ik trek me niet op twi of Rokje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel straks want dat moet natuurlijk nog wel goed ingericht worden maar ik zie het al, geen keldertjequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
straks? hij woont nu al in zn nieuwe huisje he
maar geen kelder. dan maar een folterkamer maken
.
![]()
Helaas niet. Ik ken die huizen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn buurman heeft er geloof ik wel een.Jij weet.quote:Tuurlijk. Iedere dag een ander smatje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen bij de vleet dankzij die adviezen als ik je verhalen hier mag geloven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik zit er nu heurrquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel straks want dat moet natuurlijk nog wel goed ingericht worden maar ik zie het al, geen keldertje. dan maar een folterkamer maken
.
Nu snap je waarom kaneel je niet serieus neemtquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even 2 min pauze jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Wanneer gaan jullie aan de gang dan?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu snap je waarom kaneel je niet serieus neemt.
Ja, sorry hoor. Er wordt hier zoveel op elkaar gegeild dat ik het niet meer uit elkaar houd, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wahaha ik weet het al, jij hebt de laptop gewoon voor jequote:
Gvd nouja zegquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Er wordt hier zoveel op elkaar gegeild dat ik het niet meer uit elkaar houd, hoor.
![]()
![]()
Ja, je kunt ook serieus nemen wat ik allemaal zeg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik voortaan maar niet meer reageren op je DM's, he. Aangezien je mijn antwoorden toch niet serieus neemt.
Wat, ga je vreemd?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha ik weet het al, jij hebt de laptop gewoon voor je![]()
[..]
Gvd nouja zegneinquote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
fwb jwzquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook serieus nemen wat ik allemaal zeg.
[..]
Wat, ga je vreemd?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ok, dan is het goed. Ik weet dat ik je niet voldoende kan plezieren.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doet ze bij mij ook soms als ik half aan het trollen ben, ik weet niet zo goed of ze nou mee doet of niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Oh, dus je lult maar wat? Ook leuk om te lezen voor de mensen die je willen helpenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat, ga je vreemd?.
Geile doos dat je er bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, sorry hoor. Er wordt hier zoveel op elkaar gegeild dat ik het niet meer uit houd, hoor.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet.
Ik hossel geen FOK!sters meer.
Maar ook niet minder?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
Lul niet.
Ik hossel geen FOK!sters meer.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet.
Ik hossel geen FOK!sters meer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
wacht maar tot je mij ziet morgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen behoefte aan eerlijk gezegd.
Valide redenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen behoefte aan eerlijk gezegd..
Ik schat in dat het juist dichter bij de waarheid zit.quote:
Moeilijk te zeggen soms.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook soms als ik half aan het trollen ben, ik weet niet zo goed of ze nou mee doet of niet.Ik heb in 6 jaar tijd iets van 100 serieuze posts geplaatst. En die staan allemaal buiten de SC's.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus je lult maar wat? Ook leuk om te lezen voor de mensen die je willen helpen.
Ik hoop voor de meesten dat dit na al die tijd wel duidelijk was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Laat inschatten maar aan taxateurs overquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat in dat het juist dichter bij de waarheid zit..
Jij raadt nooit wat ik ben van beroep.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
Laat inschatten maar aan taxateurs over.
wanneer heb je mij gezien dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb je al gezien en ik zou je raken maar Mur is mijn broeder dus nee.
[..]
Ja, ja, whatever.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen soms.
[..]
Ik heb in 6 jaar tijd iets van 100 serieuze posts geplaatst. En die staan allemaal buiten de SC's.
Ik hoop voor de meesten dat dit na al die tijd wel duidelijk was.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klokkenverkoper?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij raadt nooit wat ik ben van beroep.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Putjesschepper?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij raadt nooit wat ik ben van beroep.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Da's nog best aardig in de richting voor een eerste gok.quote:
.
[ Bericht 99% gewijzigd door AirwiN op 23-11-2012 22:13:12 ]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Mwoah dan moet je wel wat laten zienquote:.
Ja, makeup hequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit IRL. Ietsje..
![]()
Welke room?quote:
alleen mascara heurquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah dan moet je wel wat laten zien.
[..]
Ja, makeup he.
Nou, dat scheelt al 100%quote:.
Niet? Je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik heb haar op cam nog niet nakend gezien..
![]()
dat zou je 3 weken geleden ofzo al doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet nog steeds een camera halen.
Ik weet hoe ze er uit ziet. Dus dat boeit me niet zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt al 100%.
[..]
Niet? Je hebt wat gemist.
Luiheid +100 kuddo'squote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat zou je 3 weken geleden ofzo al doen.
Ja, morgen misschien.![]()
![]()
bende gij al eerder in leijuh?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luiheid +100 kuddo's.
Ja, morgen misschien.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Shame on you Muhahaha! Ik heb er ondertussen al 1!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet nog steeds een camera halen.
![]()
![]()
HAHAHAHAquote:
die heb ik vanmiddag nog gehoord!
meisje uit helmond in mn klas
Jongen, ik zou er in April al 1 halenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shame on you Muhahaha! Ik heb er ondertussen al 1!.
![]()
Ik ben gezichtschuwquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat jij nou niet durft!. De foto's in m'n fobo zijn ook niet van mij.
als je er morgen geen hebt ga je morgenavond over de knie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ga Silk half 9 ophalen. Ik heb de hele dag de tijd om zo een cam te halen.
Half 9?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ga Silk half 9 ophalen. Ik heb de hele dag de tijd om zo een cam te halen.
Ik kan niet wachten.
Zorg je er voor dat ze heel aankomt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou, dan weet ik nu al wat het gaat wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
als je er morgen geen hebt ga je morgenavond over de knie.![]()
.
![]()
Ja, half 10 bij jou toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Half 9?
Ik kan niet wachten.
Zorg je er voor dat ze heel aankomt?
Uiteraard, ik wil geen petsen van patje.
![]()
Wat een dreigementquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
als je er morgen geen hebt ga je morgenavond over de knie..
Een paar scheurtjes wil ik nog wel door de vingers zien, maar als het echt geulen worden moet ik ingrijpen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Half 9?
Ik kan niet wachten.
Zorg je er voor dat ze heel aankomt?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja mag ook naar mijn huis komen ja. Stap ik net de douche uit. Heel toevallig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, half 10 bij jou toch?
Uiteraard, ik wil geen petsen van patje.
Kun je dat eind weer naar de stad lopen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oe geilquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja mag ook naar mijn huis komen ja. Stap ik net de douche uit. Heel toevallig.
Kun je dat eind weer naar de stad lopen.![]()
![]()
Vind ik niet zo erg eerlijk gezegd, ik sjouw mijn plu wel mee.
Moet ik die wel ff terugkrijgen want hij ligt nu tussen de Duitsers.
![]()
Bij deze heb jij supervisie over SiIk haar fysieke gesteldheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een paar scheurtjes wil ik nog wel door de vingers zien, maar als het echt geulen worden moet ik ingrijpen.Hete dampende kamer, natte haartjes nog in mijn gezicht. Handdoekje om mijn middel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oe geil![]()
![]()
Vind ik niet zo erg eerlijk gezegd, ik sjouw mijn plu wel mee.
Moet ik die wel ff terugkrijgen want hij ligt nu tussen de Duitsers.
Snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga gewoon liegen dat ik er geen heb, ik wil graag bij Joy over haar knietjes![]()
.
Jij wilt over je knietjes bij joy?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga gewoon liegen dat ik er geen heb, ik wil graag bij Joy over haar knietjes![]()
.
Rustig aan.![]()
Aye aye kapitein! Na hoeveel vodka mag ik off duty zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij deze heb jij supervisie over SiIk haar fysieke gesteldheid.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Ik wil haar graag knietjes geven ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij wilt over je knietjes bij joy?
Gvd lees mijn post een keer extra.
![]()
Ja goed eigenlijk.. ik kan er nog niet op zitten en er zit nog steeds een rare blauwe bult, maar lopen is geen probleemquote:
Ah als lopen geen issue is dan is sex dat ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja goed eigenlijk.. ik kan er nog niet op zitten en er zit nog steeds een rare blauwe bult, maar lopen is geen probleem.
![]()
Oh, mooi. Krijg je nog wat van die vent?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja goed eigenlijk.. ik kan er nog niet op zitten en er zit nog steeds een rare blauwe bult, maar lopen is geen probleem
En rare blauwe bult?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah als lopen geen issue is dan is sex dat ook niet.
Kvond mijn interpretatie wel leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil haar graag knietjes geven ja.
Rustig aan.![]()
Ik vond er niks aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvond mijn interpretatie wel leuk.![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi. Krijg je nog wat van die vent?
En rare blauwe bult?
Zijn ze nu uit aan het zoeken.
En die bult.. tjah.. bloeduitstorting + vochtThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Na de eerste.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aye aye kapitein! Na hoeveel vodka mag ik off duty zijn?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Morgen in Leiden, kennelijk. Ik dacht besloten, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
staat er weer een meet op de planning?.
project X style.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen in Leiden, kennelijk. Ik dacht besloten, maar blijkbaar niet.
Nou, het was niet in het topic gezet maar op facebook. Het zou klein blijven maar dat is het allang niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Echt officieel is het niet
.
![]()
Gezellig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij veel plezier morgen met je dinnetje, ik las dat ze je op sleeptouw ging nemen![]()
![]()
Dat is mooi. Ik neem aan dat dat uiteindelijk wel wegtrekt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
JaZijn ze nu uit aan het zoeken.
En die bult.. tjah.. bloeduitstorting + vocht“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij en SiIk slapen dus bij mij?quote:
En jullie komen langs mij. Dus moeten we straks 2 keer dat pokke eind lopen?
Dit kan handiger.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, dat dus. Wel besloten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, het was niet in het topic gezet maar op facebook. Het zou klein blijven maar dat is het allang niet meer. Echt officieel is het niet
.
Het begint eindelijk uit te zakken.. zwaartekrachtquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik neem aan dat dat uiteindelijk wel wegtrekt?
Dus het lost nog wel op
Tjah, met alcohol op ga ik in ieder geval niet rijden en bij de molen moet ik er harde munten in proppenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en SiIk slapen dus bij mij?
Dit kan handiger.. Andere laten rijden kan ook niet want dan is de auto niet verzekerd.
![]()
mur, WT & ik gaan ook lopen.. dat is kei ver.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en SiIk slapen dus bij mij?
Dit kan handiger.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig.
En jij veel plezier morgen met je dinnetje, ik las dat ze je op sleeptouw ging nemen. Ik heb er ook enorm zin in, even het huis uit
.
Mja weet je, iedereen is welkom denk ik danquote:.
Echter is kaneel de baas want het is zijn huis qua crashplaats.
![]()
Dronken is het minstens drie keer zo ver.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
mur, WT & ik gaan ook lopen.. dat is kei ver.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je krijgt mij niet dronkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dronken is het minstens drie keer zo ver.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het begint eindelijk uit te zakken.. zwaartekracht
Dus het lost nog wel op.
Oh, ik bedoel er niks mee, hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja weet je, iedereen is welkom denk ik dan.
Echter is kaneel de baas want het is zijn huis qua crashplaats.
.
Heerlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er ook enorm zin in, even het huis uit
.
Ik heb alleen ziekenhuis bezoek in de planning staan![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, met alcohol op ga ik in ieder geval niet rijden en bij de molen moet ik er harde munten in proppen. Andere laten rijden kan ook niet want dan is de auto niet verzekerd.
Goddomme man, mijn arme benen. Heen kunnen jij en SiIk eventueel met de bus. Terug niet meer.Klopt, maar mijn huis is verder. Mur woont nog soort van centrum.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
mur, WT & ik gaan ook lopen.. dat is kei ver.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat is nu precies het plan dan? Waar is die meet hoe laat?
Ik las ergens kwart voor 10 bij de duke maar dat lijkt me sterk, ik had ook iets van 7 uur gelezen.Rustig aan.![]()
ja daaaaagquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan mag je mij en mur dragen.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
ja, 7u bij de duke.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is nu precies het plan dan? Waar is die meet hoe laat?
Ik las ergens kwart voor 10 bij de duke maar dat lijkt me sterk, ik had ook iets van 7 uur gelezen.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
En verder lekker met je lief op de bankquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb alleen ziekenhuis bezoek in de planning staan?
Ik kan Silk bij het cafe droppen als ze liever niet wil lopen, ik vind het zelf niet zo een probleem eigenlijk. Ben wel een wandelaar met een stevige pasquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goddomme man, mijn arme benen. Heen kunnen jij en SiIk eventueel met de bus. Terug niet meer..
![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En verder lekker met je lief op de bank?
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan Silk bij het cafe droppen als ze liever niet wil lopen, ik vind het zelf niet zo een probleem eigenlijk. Ben wel een wandelaar met een stevige pas.
![]()
![]()
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wel jammer dat het zo'n teringeind weg is. Had me leuk geleken. Als ik had kunnen lopen
.
Ik had je met liefde gedragenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
Wel jammer dat het zo'n teringeind weg is. Had me leuk geleken. Als ik had kunnen lopen
.
![]()
![]()
Het is ook nog een best stukje lopen daar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Logisch welquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan rijen van FOK!kers om haar te mogen dragen, zo over de drempel van het cafe heen![]()
.
![]()
![]()
We dragen haar gewoon zo boven ons hoofd zo naar binnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan rijen van FOK!kers om haar te mogen dragen, zo over de drempel van het cafe heen![]()
.
Rustig aan.![]()
Best een stuk lopen ja, vanaf Enschede. Dat ga je niet redden voor morgen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
.
Dan stoot ze haar hoofd tegen de deurpost, lekker ben jijquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We dragen haar gewoon zo boven ons hoofd zo naar binnen.
![]()
Liften zo gepiept.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best een stuk lopen ja, vanaf Enschede. Dat ga je niet redden voor morgen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jawel, joh. Lopen in de treinquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best een stuk lopen ja, vanaf Enschede. Dat ga je niet redden voor morgen..
Met tieten heb je nu eenmaal sneller een lift. Punkt aus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tests wijzen uit dat knappe dames zo een lift krijgen, na de 7e auto gemiddeld genomen.
Een marrokaan werd gemiddeld pas na de 100e auto opgepiktquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met tieten heb je nu eenmaal sneller een lift. Punkt aus..
![]()
En Marokkaanse vrouwenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een marrokaan werd gemiddeld pas na de 100e auto opgepikt.
?
Een Marokkaan pikt na 99 auto's er zelf eentje, bedoel je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Geniaal stukje wel.. Hoe heette dat programma?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Oh, ik snap hem nu pas. Nu is de hijack niet meer leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geniaal stukje wel.. Hoe heette dat programma?![]()
![]()
Twi, ouwe beer van me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Een Marokkaan pikt na 99 auto's er zelf eentje, bedoel je.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
70 auto's zou uit mijn hoofdquote:.
Oma's moesten ook redelijk lang wachten.
Nee man, hoeveel Marokanen zie jij uberhaupt liftenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Een Marokkaan pikt na 99 auto's er zelf eentje, bedoel je.. Die pakken een oude BMW juist. Alleen bij de test eventjes niet
.
Als ik het wistquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geniaal stukje wel.. Hoe heette dat programma?.
![]()
ga ik verdomme naar een leiden meet ben jij er nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneel, ik ga je morgen missen. Hoe is het?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Same old, same old.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneel, ik ga je morgen missen. Hoe is het?
Morgen met L. werken in negeerstand, belooft leuk te worden.
Vooral omdat ik wsl ook werk met dat handtastelijke meisje. Niemand schijnt haar te mogen verder. Constant het onderwerp van roddel en achterklap.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit was 'm:
Mijn cijfertjes klopten niet helemaal maar het is als knappe dame nog steeds niet zo moeilijk om een lift te scoren.
![]()
Ja, en het leuke is dat ik vorige week gewoon in Venlo was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
ga ik verdomme naar een leiden meet ben jij er nietquote:Tsja, dan wordt het toch jarretels aan en liften. Wie weet kom ik dan nog even om een hoekje kijken.
Waren de hints zo negatief?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen met L. werken in negeerstand, belooft leuk te worden.Ach ja, kun je een spelletje "Wat is er toch niet zo leuk aan haar" doen.
![]()
Hehehehequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Dit was 'm:
Mijn cijfertjes klopten niet helemaal maar het is als knappe dame nog steeds niet zo moeilijk om een lift te scoren.
![]()
![]()
Ze kan beter een tiroler pakje aandoenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef twi het volgende:
Tsja, dan wordt het toch jarretels aan en liften. Wie weet kom ik dan nog even om een hoekje kijken.
.
![]()
Jarretels draag ik heel vaakquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en het leuke is dat ik vorige week gewoon in Venlo was.
[..]Tsja, dan wordt het toch jarretels aan en liften. Wie weet kom ik dan nog even om een hoekje kijken.
[..]
Waren de hints zo negatief?Ach ja, kun je een spelletje "Wat is er toch niet zo leuk aan haar" doen.
. Maar liften durf ik niiieeeeet
.
twi ik heb geen zin om te quoten maar wat moes tje in venlo?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Hehehe, way ahead of you.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Waren de hints zo negatief?Ach ja, kun je een spelletje "Wat is er toch niet zo leuk aan haar" doen.
Gelukkig heb ik jou nog om tegen aan te kruipen in de avond.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aww,quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jarretels draag ik heel vaak. Maar liften durf ik niiieeeeet
.
* kingtoppie geeft aai over bolletjeRustig aan.![]()
Familieverplichtingenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef Joysa het volgende:
twi ik heb geen zin om te quoten maar wat moes tje in venlo?![]()
![]()
Ik ga dan een keer met jou liften. Dan houd ik je handje wel vast.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Nu nog een glaasje roosvicee en de reclame is compleetquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aww,
* kingtoppie geeft aai over bolletje.
Ach ja, dat was de kans van je leven geweest om me eindelijk te zien. Nouja, voor de tweede keer, dat wel. Maar nu zou het verder gaan dan je geflirt met HeatWave aanschouwen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
![]()
Met jou durf ik dat wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga dan een keer met jou liften. Dan houd ik je handje wel vast.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Och ja zo, dan moet het maar hequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Aangetrouwd hè? Nouja, dat nog net niet..
![]()
Ik kan je me echt niet voor de geest halen, sorryquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ach ja, dat was de kans van je leven geweest om me eindelijk te zien. Nouja, voor de tweede keer, dat wel. Maar nu zou het verder gaan dan je geflirt met HeatWave aanschouwen..
Iedereen verwachtte dat al de familie van twi uit zijn vissersdorp zou komen.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Is ook zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedereen verwachtte dat al de familie van twi uit zijn vissersdorp zou komen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ook niet als we Belgie bespotten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap die buitenlandse grapjes niet![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedereen verwachtte dat al de familie van twi uit zijn vissersdorp zou komen..
![]()
Tsja, dat heb ik mezelf ook een beetje aangedaan met mijn kleding die dag.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je me echt niet voor de geest halen, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niks met Belgiëquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet als we Belgie bespotten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik mezelf ook een beetje aangedaan met mijn kleding die dag.Ik zou je rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik mezelf ook een beetje aangedaan met mijn kleding die dag.Wat is dat dan voor quote fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks met BelgiëHeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks met BelgiëWel, er staat nog een trema op de e, dus er is nog niets aan het handje lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ben niet dronken... en ook niet luiquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, er staat nog een trema op de e, dus er is nog niets aan het handje lijkt me.![]()
Ja godverdomme, je post veel te veel om de goede post te quoten. Ik ben al een oude manquote:Zo beter?
![]()
Hm ik zou mijn toetsenbordinstellingen aan moeten passen want als ik nu :e type komt er :e te staan en ik weet de altcodes niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, er staat nog een trema op de e, dus er is nog niets aan het handje lijkt me..
![]()
Misschien tijdens je surrealistische kunstwerktentoonstelling gezien zijn UI.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Maar, ooit ontmoet ik je, twi. Hoe dan ook.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kusjekroelquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, je post veel te veel om de goede post te quoten. Ik ben al een oude manZo beter?
.
Die zie je toch in twi zijn post?quote:.
Ooit in en verre toekomst. Hm dit lijkt wel een worst die je een hond voor houd zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Maar, ooit ontmoet ik je, twi. Hoe dan ook..
![]()
Dan moet ik wel eerst een surrealistisch werk maken. Ik heb al wel een digitaal concept gemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien tijdens je surrealistische kunstwerktentoonstelling gezien zijn UI.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je moet deelteken niet zo letterlijk opvatten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik zou mijn toetsenbordinstellingen aan moeten passen want als ik nu :e type komt er :e te staan en ik weet de altcodes niet uit mijn hoofd.
Ik zie jou niequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zie je toch in twi zijn post?.
![]()
![]()
Nee, dat is een instelling die je kunt gebruiken. Als je :e type maakt ie daar een e met een trema vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet deelteken niet zo letterlijk opvatten..
![]()
Nou vriend, ik ben geen toetsenbordkoning, maar ik weet toch vrij zeker dat je een toets naar rechts moet hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat is een instelling die je kunt gebruiken. Als je :e type maakt ie daar een e met een trema van.
Ik zal Loka even waarschuwen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, een Ohai en je haar rood verven en ik zou je zo kunnen bespringen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Net als dat ;e een e met streep naar rechts oplevertquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou vriend, ik ben geen toetsenbordkoning, maar ik weet toch vrij zeker dat je een toets naar rechts moet hebben.. Ik lul niet, het kan echt
![]()
.
![]()
Rood staat mij niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, een Ohai en je haar rood verven en ik zou je zo kunnen bespringen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ze is gestopt met uploadenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die andere foto...![]()
Er valt bij mij niet veel schoon te maken.
Misschien krijg ik morgen de 700+ foto's van de leuke fotografe in mijn mailbox![]()
.
![]()
Ja, en op m'n lippen en kleding en schoenen. Maar niet in m'n haarquote:.
Juist wel. Maar ik weet ook wat mij wel staat en wat niet. Tot op zekere hoogtequote:.
Wel grappig. Ik heb mijn knie geblesseerd en nu begint een oude blessure ook weer op te spelen.
Ik doelde natuurlijk niet op het haarquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist wel. Maar ik weet ook wat mij wel staat en wat niet. Tot op zekere hoogte.
![]()
![]()
Kusje op al je oorlogswondenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
Wel grappig. Ik heb mijn knie geblesseerd en nu begint een oude blessure ook weer op te spelen.
.
![]()
Elke dag op de bank, niet koken en geld van haar man pakken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk niet op het haar![]()
![]()
Ik moest lachen, als dat een troost voor je is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk niet op het haarEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, doh. Goedemorgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk niet op het haar.
Wat is daar grappig aan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Laten we dat maar niet doen, dat wordt nogal intiemquote:.
Hey, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, dat wordt nogal intiem.
.
![]()
Nee, valt wel mee. Rug/bekken en kniequote:.
Wel balen dat het weer opspeeltquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Rug/bekken en knie.
.
![]()
Hoor je dat muhahaha, je mag niet eens in haar knieholte lebberen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Rug/bekken en knie.
![]()
Ik las het ja, ik vind het stiekem wel een intiem plekje hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Hoor je dat muhahaha, je mag niet eens in haar knieholte lebberen.![]()
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: