SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ja, Murdera, Heloef en twi zijn enorme cockblocks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus je uiterlijk werkt niet mee, je omgeving werkt niet mee. Nog meer redenen buiten jezelf die je kunt noemen?Ik heb het afgelopen jaar enorm veel nieuwe mensen leren kennen. Ik ben zeker bezig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een iets grotere vijver nemen?
Dat ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
de beschikbare en hosselbare vrouwen in zijn omgeving zijn van onder de leeftijdsdrempel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wattis met airwin dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als aiwin zo doorgaat ga ik uit frustratie op vrouwenjacht.![]()
Niet!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Wil je ze alledrie apart noemen of gooien we ze op een grote hoop met het gegeven dat er altijd anderen zijn die nog leuker zijn dan jij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, Murdera, Heloef en twi zijn enorme cockblocks.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Die vindt gewoon alles een excuus naar jezelf toe.quote:
Uiteindelijk motiveren excuses niet, maar de wetenschap waarom je excuses maakt wel.Rustig aan.![]()
Ik bedoel eigenlijk ook eens verder te kijken dan een bepaald typequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Murdera, Heloef en twi zijn enorme cockblocks.
[..]
Ik heb het afgelopen jaar enorm veel nieuwe mensen leren kennen. Ik ben zeker bezig.
[..]
Dat ook.. You might be surprised.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe zie jij dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk ook eens verder te kijken dan een bepaald type. You might be surprised.
Ik zie het niet zo voor me... Gothics gaan versieren?Rustig aan.![]()
Ik ben wat selectiever geworden, maar vanavond heb ik ouderwets zin.quote:
Ik heb liever dat je andere dingen met mijn zak doet dan slaan.quote:
Noem ze maar apart. Dan klinkt het dramatischer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je ze alledrie apart noemen of gooien we ze op een grote hoop met het gegeven dat er altijd anderen zijn die nog leuker zijn dan jij?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan?
Ik zie het niet zo voor me... Gothics gaan versieren?
Nee. Ik bedoel ook eens afstappen op het meisje waar je in de eerste instantie niet zo snel op af zou stappen.
Ik ben dus midden in een rel beland zie ik?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vindt gewoon alles een excuus naar jezelf toe.
Uiteindelijk motiveren excuses niet, maar de wetenschap waarom je excuses maakt wel.
Goed, dan wacht ik rustig af tot de storm overgetrokken is!![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen, waar moet een vrouw aan voldoen om bij jou in de smaak te vallen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan?
Ik zie het niet zo voor me... Gothics gaan versieren?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit is geen rel hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dus midden in een rel beland zie ik?
Goed, dan wacht ik rustig af tot de storm overgetrokken is!.
![]()
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
Nee. Ik bedoel ook eens afstappen op het meisje waar je in de eerste instantie niet zo snel op af zou stappen
Rustig aan.![]()
Ik weet het. Ben ik ook mee bezig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk ook eens verder te kijken dan een bepaald type. You might be surprised.
Fera bijvoorbeeld is/was een totaal ander type dan ik ooit heb gedate.Jongen, trek je niet overal zo veel van aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vindt gewoon alles een excuus naar jezelf toe.
Uiteindelijk motiveren excuses niet, maar de wetenschap waarom je excuses maakt wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neuh, gewoon een stukje amateur psychologie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goed, dan wacht ik rustig af tot de storm overgetrokken is!Rustig aan.![]()
Die zijn misschien net zoals jij misschien ook wel eenzaam en willen ook aandacht van een leuke jongen... wie weet is het wel de liefde van je levenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?![]()
Misschien zou jij dat moeten doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongen, trek je niet overal zo veel van aan.Rustig aan.![]()
Dat snap ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je andere dingen met mijn zak doet dan slaan.![]()
![]()
Ik heb mijn portie al gehad in het versierentopic vandaag. Man man man, dat ging op een gegeven moment nergens meer overquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een stukje amateur psychologie.![]()
![]()
Als jij dat graag wilt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
Dus meisjes met een sacherijnige bek / meisjes die geen oogcontact zoeken?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Some day...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn misschien net zoals jij misschien ook wel eenzaam en willen ook aandacht van een leuke jongen... wie weet is het wel de liefde van je leven
Vooralsnog wil ik wel een klein beetje een positieve indruk hebben van een meisje voordat ik haar aanspreek.![]()
Die meisjes die dat niet doen zijn eng.
Rustig aan.![]()
Ik trek me alleen iets aan van Twi, Loka en Rokje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien zou jij dat moeten doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kijk deze man weetquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'![]()
![]()
wat krijgen we nouquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek me alleen iets aan van Twi, Loka en Rokje.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Bedoel je niet deze: Zeg je mag ook lachen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'![]()
![]()
Vrouwen die dingen snappen, daar hou ik van.quote:
Die vind ik wel leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'Wel niet heel aardig ofzo.
Rustig aan.![]()
Goh, fijn om te horenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek me alleen iets aan van Twi, Loka en Rokje..
Of: hé, nou niet zo vrolijk kijken hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze: Zeg je mag ook lachen hoorBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Of: zeg, kijk eens wat vrolijker!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of: hé, nou niet zo vrolijk kijken hoor!![]()
Dat werkt wel. Tenminste, ik zou meteen moeten lachenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stap je op af en dan zeg je: 'volgens mij zie jij er zoveel leuker uit met mijn zaad op je gezicht als je lacht'.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek me alleen iets aan van af op Twi, Loka en Rokje.Rustig aan.![]()
ja maar dan is het serieus, dat gaat nooit werken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of: zeg, kijk eens wat vrolijker!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, dat gaat ook nooit werkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ja maar dan is het serieus, dat gaat nooit werken..
![]()
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Bedoel je niet deze: Zeg je mag ook lachen hoor
In het ergste geval kijkt ze boos en dan kun je altijd nog reageren met 'oeh, die boze blik staat je eigenlijk ook best goed' voor je afdruipt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
Dat werkt wel. Tenminste, ik zou meteen moeten lachen.
'Mag ik je kietelen'
Meisje: ''what the fuck?''
Nou... Ik denk dat jij er heel leuk uit ziet als je lacht.![]()
/ snel wegrennen.Rustig aan.![]()
Of je zegt van; je lijkt nu net mijn moeder als ze boos isquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval kijkt ze boos en dan kun je altijd nog reageren met 'oeh, die boze blik staat je eigenlijk ook best goed' voor je afdruipt.![]()
![]()
Jij hebt mooie blauwe ogen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
'Mag ik je kietelen'
Meisje: ''what the fuck?''
Nou... Ik denk dat jij er heel leuk uit ziet als je lacht.![]()
/ snel wegrennen.
Maar dat heb ik niet
*stomp* nu wel![]()
![]()
Je hebt nog niet genoeg op *zet een glas drank voor haar neer*.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt mooie blauwe ogen!
Maar dat heb ik niet
*stomp* nu wel![]()
Als ze vervolgens reageert met 'heb je dan bezwaar tegen incest?' dan heb je beet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
Of je zegt van; je lijkt nu net mijn moeder als ze boos is
Hahaha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze vervolgens reageert met 'heb je dan bezwaar tegen incest?' dan heb je beet..
![]()
Oh, daarom heb ik blauwe ogenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt mooie blauwe ogen!
Maar dat heb ik niet
*stomp* nu wel
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval kijkt ze boos en dan kun je altijd nog reageren met 'oeh, die boze blik staat je eigenlijk ook best goed' voor je afdruipt..
Vodka.quote:Ja, zij kennen me heel goed en intiem enzo.quote:
Goede adviezen en alles.Ik trek me niet op twi of Rokje.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lokaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik trek me niet op twi of Rokje.
Rustig aan.![]()
Vrouwen bij de vleet dankzij die adviezen als ik je verhalen hier mag geloven.quote:
straks? hij woont nu al in zn nieuwe huisje hequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een baash. Hopelijk heeft ie straks een kelder.
maar geen kelder
Hij mag wel mijn kelder lenen als die zelf ook bier haalt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Nou, dan zal ik voortaan maar niet meer reageren op je DM's, he. Aangezien je mijn antwoorden toch niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vodka.
[..]
Ja, zij kennen me heel goed en intiem enzo.
Goede adviezen en alles.
[..]
Ik trek me niet op twi of Rokje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel straks want dat moet natuurlijk nog wel goed ingericht worden maar ik zie het al, geen keldertjequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
straks? hij woont nu al in zn nieuwe huisje he
maar geen kelder. dan maar een folterkamer maken
.
![]()
Helaas niet. Ik ken die huizen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn buurman heeft er geloof ik wel een.Jij weet.quote:Tuurlijk. Iedere dag een ander smatje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen bij de vleet dankzij die adviezen als ik je verhalen hier mag geloven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik zit er nu heurrquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel straks want dat moet natuurlijk nog wel goed ingericht worden maar ik zie het al, geen keldertje. dan maar een folterkamer maken
.
Nu snap je waarom kaneel je niet serieus neemtquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even 2 min pauze jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Wanneer gaan jullie aan de gang dan?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu snap je waarom kaneel je niet serieus neemt.
Ja, sorry hoor. Er wordt hier zoveel op elkaar gegeild dat ik het niet meer uit elkaar houd, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wahaha ik weet het al, jij hebt de laptop gewoon voor jequote:
Gvd nouja zegquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Er wordt hier zoveel op elkaar gegeild dat ik het niet meer uit elkaar houd, hoor.
![]()
![]()
Ja, je kunt ook serieus nemen wat ik allemaal zeg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik voortaan maar niet meer reageren op je DM's, he. Aangezien je mijn antwoorden toch niet serieus neemt.
Wat, ga je vreemd?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha ik weet het al, jij hebt de laptop gewoon voor je![]()
[..]
Gvd nouja zegneinquote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
fwb jwzquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook serieus nemen wat ik allemaal zeg.
[..]
Wat, ga je vreemd?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ok, dan is het goed. Ik weet dat ik je niet voldoende kan plezieren.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doet ze bij mij ook soms als ik half aan het trollen ben, ik weet niet zo goed of ze nou mee doet of niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Oh, dus je lult maar wat? Ook leuk om te lezen voor de mensen die je willen helpenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat, ga je vreemd?.
Geile doos dat je er bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, sorry hoor. Er wordt hier zoveel op elkaar gegeild dat ik het niet meer uit houd, hoor.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet.
Ik hossel geen FOK!sters meer.
Maar ook niet minder?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
Lul niet.
Ik hossel geen FOK!sters meer.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet.
Ik hossel geen FOK!sters meer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
wacht maar tot je mij ziet morgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen behoefte aan eerlijk gezegd.
Valide redenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen behoefte aan eerlijk gezegd..
Ik schat in dat het juist dichter bij de waarheid zit.quote:
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: