Need in Freed wordt nog altijd herhaald vanavond op Omrop Fryslan, dat is een stuk informatiever om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Gorraay het volgende:
Overschat "Radio Argusoog" niet hoor, daar luisteren doorgaans 200 of 300 mensen naar. Ik zit daar vanavond niet tussen, want als je het Vaatstragekwebbel van Dankbaar en consorten één keer hebt gehoord, heb je het voor altijd gehoord. De man herhaalt zich als een marktkoopman die dodgy snelkookpannen probeert te slijten.
Tijdens de afleveringen die ik beluisterde waren er meestal max. 50 medeluisteraars, maar ik luister alleen als Micha Kat of een van die lui komt en vaak haak ik af of tune ik later in. Deze keer heb ik de hele uitzending beluisterd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Gorraay het volgende:
Overschat "Radio Argusoog" niet hoor, daar luisteren doorgaans 200 of 300 mensen naar. Ik zit daar vanavond niet tussen, want als je het Vaatstragekwebbel van Dankbaar en consorten één keer hebt gehoord, heb je het voor altijd gehoord. De man herhaalt zich als een marktkoopman die dodgy snelkookpannen probeert te slijten.
Wat zie jij onder "actiever helpen oplossen"?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef frutsfrats het volgende:
Ik weet niet of ik iets heel doms ga vragen nu, maar volgens mij staat is dit nog niet ter sprake gekomen. Die Spencer en Wietse, waarom houden zij zich zo afzijdig? Ik meen te hebben gelezen dat ze heel veel spijt hebben dat ze Marianne alleen hebben laten fietsen, maar dat is toch geen reden om niet veel actiever te helpen bij het oplossen?
Oh ok! Nee ik kreeg het beeld een beetje dat ze zich heel afzijdig hielden. Maar ze hebben dus wel gewoon actief meegewerkt met het onderzoek etc. Dat was me niet duidelijk. My mistakequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zie jij onder "actiever helpen oplossen"?
Alle media te woord staan die graag van je willen horen hoe het ging? Meewerken met complotdenkers?
Ze hebben gewoon meegewerkt met het OM, het zijn geen onwillige getuigen ofzo, ze hebben er alleen geen behoefte aan voor allerlei programma's als beeldvulling te dienen.
Daarbij zijn ze nu relatief onbekend gebleven, als ze op TV waren blijven komen dan had iedereen ze nog bij de eerste blik al aan Marianne Vaatstra gekoppeld.
Ook zij zullen familie hebben die veel om hun geven. Het waren allen nog kinderen (iig minderjarigen) toen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef frutsfrats het volgende:
Ik weet niet of ik iets heel doms ga vragen nu, maar volgens mij staat is dit nog niet ter sprake gekomen. Die Spencer en Wietse, waarom houden zij zich zo afzijdig? Ik meen te hebben gelezen dat ze heel veel spijt hebben dat ze Marianne alleen hebben laten fietsen, maar dat is toch geen reden om niet veel actiever te helpen bij het oplossen?
Niet aan dat van de complotdenkers, en dat werkt qua publiciteit tegen ze, maar verder hebben ze gewoon meegewerkt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef frutsfrats het volgende:
[..]
Oh ok! Nee ik kreeg het beeld een beetje dat ze zich heel afzijdig hielden. Maar ze hebben dus wel gewoon actief meegewerkt met het onderzoek etc. Dat was me niet duidelijk. My mistake
Als je nog zo jong bent en zulke dingen gebeuren dan zomaar in je leven, dan denk ik dat dat ook bij deze jongens wonden heeft geslagen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Xan21 het volgende:
Ja precies, hopelijk slapen ze lekker deze week.
Ja, en de jongste broer van Marianne had haar tot 2 keer toe gezegd dat ze hem moest bellen, als haar vriendje haar niet thuis zou brengen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat de broers van MV wel verhaal hebben gehaald bij die Spencer. Vraag me af hoe dat is gegaan... Ik kan me voorstellen dat ze woest waren.
Spencer had de moeder van MV beloofd haar thuis te brengen oid.
Ja maar om al je boosheid en verdriet op dat vriendje te richten is ook niet eerlijk. Op die leeftijd heb je wellicht nog niet een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, kun je gevaren/consequenties nog niet goed inschatten, en hij had waarschijnlijk aardig wat bier op. Daarnaast heeft hij het wel aangeboden om met haar terug te fietsen maar ze stond erop dat ze alleen wou terug fietsen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat de broers van MV wel verhaal hebben gehaald bij die Spencer. Vraag me af hoe dat is gegaan... Ik kan me voorstellen dat ze woest waren.
Spencer had de moeder van MV beloofd haar thuis te brengen oid.
Alsof er verder in dat dorp niemand weet wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef frutsfrats het volgende:
De verdachte zelf heeft hier weinig of niets van meegekregen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:18 schreef Synthercell het volgende:
[...]
Het wordt steeds duidelijker waarom Facebook en al die camera's en andere systemen en televisieprogramma's er kwamen, puur om verdachten onder druk te kunnen zetten door hun gezicht en/of huis op televisie te brengen. Een verdachte onder dit soort druk kan dus overgaan tot een valse bekentenis.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |