Een of andere Domique Resi of Wesi, die ooit bij de Telegraaf zou hebben gewerkt en nu bij Powned. Ik kan er geen touw aan vastknopen, misschien ook omdat ik niet alle inns en outs ken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Doodloper het volgende:
Ik kan er geen touw aan vastknopen[quote]Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ene 'Gerrit' zo te horen, geen idee wie dat is verder.
Ja nu gaat het over Dominique Weessie, de oprichter van GeenStijl en PowNed, maar geeeeen idee wat die hier nou weer mee te maken moet hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Een of andere Domique Reis of Wesi, die ooit bij de Telegraaf zou hebben gewerkt en nu bij Powned. Ik kan er geen touw aan vastknopen, misshien ook omdat ik niet alle inns en outs ken.
Zijn schoonmoeder heeft 16 jaar geleden een vriendin van hem gedag gezegd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja nu gaat het over Dominique Weessie, de oprichter van GeenStijl en PowNed, maar geeeeen idee wat die hier nou weer mee te maken moet hebben.
Ik snap er ook geen ruk van, ik kan het verhaal niet volgen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja nu gaat het over Dominique Weessie, de oprichter van GeenStijl en PowNed, maar geeeeen idee wat die hier nou weer mee te maken moet hebben.
Ik zit er naar te luisteren, hoor namen heen en weer gaan, en ik kan er werkelijk niets van maken. Dit is echt niet te volgen, waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef Doodloper het volgende:
Ik zet het weer uit hoor, gaat echt van de hak op de tak met geroeptoeter met namen, niemand gaat op elkaar in en iedereen lukt maar wat.
nergens over!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik zit er naar te luisteren, hoor namen heen en weer gaan, en ik kan er werkelijk niets van maken. Dit is echt niet te volgen, waar gaat dit over?
Ik ook niet maar je moet intelligent zijn om dit te snappen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen ruk van, ik kan het verhaal niet volgen.
fixedquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:57 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet dom zijn om dit te snappen.
Heel goed, een teken dat je zelf nog niet kierewiet bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen ruk van, ik kan het verhaal niet volgen.
Oooooooooooooohw. Vandaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:57 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet intelligent zijn om dit te snappen.
Ja dat klopt, dit gebeurde in de Voorstraat, zij zag Marianne en een ander meisje onder het raam bij het hek staan (Marianne's moeder herkende ook dat het lachje dat Geke H.nadeed) bij de fietsen van Spencer en zn vriend. Zij heeft ook diverse malen de politie hierover ingelicht en ook Peter R. De Vries geschreven. Ze zegt dat Spencer zijn getuigenis niet klopt aangezien zijn fiets met lekke banden voor haar huis stond, en Marianne voor haar huis hoogstwaarschijnlijk 'gepakt' is omdat ze haar iets later hoorde schreeuwen en een auto hard hoorde wegrijden.Later zag ze Spencer op het Raboplein naast haar huis met zijn kapotte fiets gooien en dat hij en zijn vriend opgepikt werden door Spencer zijn moeder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat heeft zij getuigd? Zij woonde in Kollum, klopt dat?
Ja, tegen het eind van een gesprek wordt hij meestal helemaal hysterisch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef Tayu het volgende:
Peterrrr, Demmink, is pedomaffia.
Dit is Micha Kat aan het woord nu?
Nu ook dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ja, tegen het eind van een gesprek wordt hij meestal helemaal hysterisch.
Bedankt!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dit gebeurde in de Voorstraat, zij zag Marianne en een ander meisje onder het raam bij het hek staan (Marianne's moeder herkende ook dat het lachje dat Geke H.nadeed) bij de fietsen van Spencer en zn vriend. Zij heeft ook diverse malen de politie hierover ingelicht en ook Peter R. De Vries geschreven. Ze zegt dat Spencer zijn getuigenis niet klopt aangezien zijn fiets met lekke banden voor haar huis stond, en Marianne voor haar huis hoogstwaarschijnlijk 'gepakt' is omdat ze haar iets later hoorde schreeuwen en een auto hard hoorde wegrijden.Later zag ze Spencer op het Raboplein naast haar huis met zijn kapotte fiets gooien en dat hij en zijn vriend opgepikt werden door Spencer zijn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |