abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:03:56 #1
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119550067

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:06:19 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119550164
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:02 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Vroeger had ik dat ook nog wel eens, dat meisjes op me afkwamen. Maar ik ben mijn mojo kwijt, blijkbaar :P
Het is me wel een paar keer gebeurd, in het verleden. :D

Maar inderdaad veel minder dan mannen. Misschien zijn mannen van nature meer benaderend, omdat ze vrouwen "voor zich moeten winnen". Misschien zijn vrouwen van nature minder benaderend omdat ze als zwakker geslacht meer risico lopen.
Of misschien zien wij het wel helemaal verkeerd. :D

Kruisvlak tussen evolutiebiologie en psychologie, daar is vast wat over gepubliceerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:08:09 #3
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119550233
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar inderdaad veel minder dan mannen. Misschien zijn mannen van nature meer benaderend, omdat ze vrouwen "voor zich moeten winnen". Misschien zijn vrouwen van nature minder benaderend omdat ze als zwakker geslacht meer risico lopen.

Kruisvlak tussen evolutiebiologie en psychologie, daar is vast wat over gepubliceerd.
De man jager die moet strijden voor een vrouwtje. De vrouw die hetgeen is waar om gestreden wordt. Al van oudsher zo en in de natuur ook zo bij de meeste soorten. Gewoon de rol van man en vrouw
we dan
pi_119550671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Bijna al die dingen word je niet echt relaxed van in je eentje
pi_119550860
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

De man jager die moet strijden voor een vrouwtje. De vrouw die hetgeen is waar om gestreden wordt. Al van oudsher zo en in de natuur ook zo bij de meeste soorten. Gewoon de rol van man en vrouw
oergedachten :')

hetzelfde zoals dat alleen de man werk voor de kost, maar in de moderne tijd is het anders geworden.
Nosce te ipsum.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:21:53 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119550885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

oergedachten :')

hetzelfde zoals dat alleen de man werk voor de kost, maar in de moderne tijd is het anders geworden.
In grote lijnen is het hetzelfde, maar dan een beetje anders.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119550907
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Bijna al die dingen word je niet echt relaxed van in je eentje
En dit bedoel ik nu, mensen opperen iets aan je en je bent meteen afwijzend. Heel eerlijk ik ben er een beetje klaar mee om je advies te geven want alles wijs je af .
Bij jou schiet maar een zin in mijn gedachte en dat is Misery loves company. En dat je niet lekker in je vel voelt moet je zelf weten maar ga niet lopen klagen als je uberhaupt te beroerd ben er iets voor te doen. Dat je zielig voelt moet je ook zelf weten maar ga niet smeken om advies als alles voor jou toch niet goed genoeg is.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:23:41 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119550960
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dit bedoel ik nu, mensen opperen iets aan je en je bent meteen afwijzend. Heel eerlijk ik ben er een beetje klaar mee om je advies te geven want alles wijs je af .
Bij jou schiet maar een zin in mijn gedachte en dat is Misery loves company. En dat je niet lekker in je vel voelt moet je zelf weten maar ga niet lopen klagen als je uberhaupt te beroerd ben er iets voor te doen. Dat je zielig voelt moet je ook zelf weten maar ga niet smeken om advies als alles voor jou toch niet goed genoeg is.
Dit ja, soms zijn mensen wanhopig en wil je ze helpen en zeggen ze; "nee dat helpt toch niet."
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119551096
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ben niet per se afwijzend en ik ben ook niet expres afwijzend. Alleen heel veel dingen zijn alleen niet zo leuk als samen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:28:26 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119551136
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben niet per se afwijzend en ik ben ook niet expres afwijzend. Alleen heel veel dingen zijn alleen niet zo leuk als samen.
Seks is ook leuker met zijn tweeën. :D
pi_119551180
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Seks is ook leuker met zijn tweeën. :D
Dat ligt er nog weleens aan :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:48:58 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119552080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat ligt er nog weleens aan :)
Dat is ook wel weer waar ja.
pi_119552158
quote:

[..]

geef ik je helemaal gelijk in. tis gewoon een feit.

maar misschien wel kijken of je toch iets zou kunnen ondernemen, alleen.
Nosce te ipsum.
pi_119554255
quote:

[..]

Dat is waar, maar je gaat voorbij aan de echte vraag:
Is in je 1tje naar de bios gaan leuker dan alweer een dag alleen thuis zitten?

Probeer dingen positiever in te zien Benzin, daar ben je (in theorie althans) slim genoeg voor! ;)
pi_119557196
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is waar, maar je gaat voorbij aan de echte vraag:
Is in je 1tje naar de bios gaan leuker dan alweer een dag alleen thuis zitten?
Nee. Alleen naar de bios is minder leuk dan thuis zitten, hoewel ik liever niet thuis zou zitten.

quote:
Probeer dingen positiever in te zien Benzin, daar ben je (in theorie althans) slim genoeg voor! ;)
Ik vind dat heel erg moeilijk omdat ik zoveel zie wat ik shit vind en zo weinig wat ik wil.
pi_119557984
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Alleen naar de bios is minder leuk dan thuis zitten, hoewel ik liever niet thuis zou zitten.
Je zit liever niet thuis, maar je zit nog veel minder liever alleen in de bios? Ok, dan wordt het lastiger natuurlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]

Ik vind dat heel erg moeilijk omdat ik zoveel zie wat ik shit vind en zo weinig wat ik wil.
Ook al zie je alleen maar shit, als je positief kijkt, zie je heel erg shit, erg shit en gewoon shit. Dan kies je toch voor gewoon shit als dat het beste is?

Dat is positief denken! Proberen overal het beste uit te halen!
pi_119558199
bedenk wat je wil en doe het!
Nosce te ipsum.
pi_119558268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zit liever niet thuis, maar je zit nog veel minder liever alleen in de bios? Ok, dan wordt het lastiger natuurlijk.
Ik vind heel veel dingen in mijn eentje echt waardeloos, naar de bios is daar ééntje van,

quote:
[..]

Ook al zie je alleen maar shit, als je positief kijkt, zie je heel erg shit, erg shit en gewoon shit. Dan kies je toch voor gewoon shit als dat het beste is?

Dat is positief denken! Proberen overal het beste uit te halen!
Dat is wel waar.
pi_119559862
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik begrijp het op zich ook wel, volgens mij gaan mannen er veel te snel vanuit dat de vrouw meer wil, als ze alleen maar een gesprek begint.
pi_119559953
Nou meiden krijgen ook al heel snel een naam hoor onderling bij de meiden als ze op een jongen afstappen. Veel meisjes blijven toch qua ideeen in de traditionele sfeer hangen en daardoor doen ze dat minder gauw
pi_119560041
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik begrijp het op zich ook wel, volgens mij gaan mannen er veel te snel vanuit dat de vrouw meer wil, als ze alleen maar een gesprek begint.
Dat ligt eraan ik praat met zat mannen makkelijk maar dan moet ik ook zeggen dat ik wel een aantal vrienden achter me aan kreeg juist omdat ik zo vriendschappelijk met ze omging.
pi_119560953
Weinig veranderd hier :P Net als mijn situatie overigens in de zin van dat ik alleen ben. Ik heb me er inmiddels al een maand of 8 bij neergelegd maar ik heb ook de indruk dat vanwege mijn leeftijd ik steeds minder drang heb om sociale contacten op te doen. Ik ben sterk genoeg om alleen het leven door te gaan zonder sociale contacten maar het wordt met de jaren steeds minder lastig. Ik heb steeds minder het gevoel dat ik iets mis en ik leef steeds meer in mijn eigen wereldje. Ik ben dan ook mentaal sterk genoeg mede dankzij het sporten dat ik nu ruim een jaar doe om mij gelukkig te voelen in mijn eentje.
Ik kies er voor om me gelukkig te voelen ondanks mijn sociaal isolement. Ik doe alles alleen en ik onderneem alle dingen in mijn eentje en mede daardoor ben ik op gegaan in mijn eigen wereldje waardoor ik me vanzelf overal van afsluit.
Zolang ik mezelf kan redden ben ik gelukkig helemaal nu mijn oogziekte grotendeels op dit moment onder controle is. In mijn situatie is het uitermate belangrijk om mentaal en lichamelijk sterk te zijn.
pi_119561353
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef richard_prf het volgende:
Weinig veranderd hier :P Net als mijn situatie overigens in de zin van dat ik alleen ben. Ik heb me er inmiddels al een maand of 8 bij neergelegd maar ik heb ook de indruk dat vanwege mijn leeftijd ik steeds minder drang heb om sociale contacten op te doen. Ik ben sterk genoeg om alleen het leven door te gaan zonder sociale contacten maar het wordt met de jaren steeds minder lastig. Ik heb steeds minder het gevoel dat ik iets mis en ik leef steeds meer in mijn eigen wereldje. Ik ben dan ook mentaal sterk genoeg mede dankzij het sporten dat ik nu ruim een jaar doe om mij gelukkig te voelen in mijn eentje.
Ik kies er voor om me gelukkig te voelen ondanks mijn sociaal isolement. Ik doe alles alleen en ik onderneem alle dingen in mijn eentje en mede daardoor ben ik op gegaan in mijn eigen wereldje waardoor ik me vanzelf overal van afsluit.
Zolang ik mezelf kan redden ben ik gelukkig helemaal nu mijn oogziekte grotendeels op dit moment onder controle is. In mijn situatie is het uitermate belangrijk om mentaal en lichamelijk sterk te zijn.
Leuk verhaal man,
Ik zwaai naar dieren.
pi_119561574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind heel veel dingen in mijn eentje echt waardeloos, naar de bios is daar ééntje van,

[..]

Dat is wel waar.
Je zou kunnen kijken op websites als nmlk.nl en fellas.nl

Dat geldt ook voor Richard trouwens.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119564067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
nmlk.nl
ik heb me ook maar ingeschreven op nmlk.nl
Nosce te ipsum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')