Hebben de ratten het tapijt opgegeten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:31 schreef fonkeymonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik slaap gewoon op me drukbank, jwz bodybuilder 4life
en de marmotten en de kakkerlakken en de mieren en de rest van het ongediertequote:Op zaterdag 27 april 2013 01:32 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Hebben de ratten het tapijt opgegeten?
Doe maar grappig man je loopt een infectie op in dat kamertje van jequote:Op zaterdag 27 april 2013 01:34 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
en de marmotten en de kakkerlakken en de mieren en de rest van het ongedierte
ik heb hele dierentuin hier
overigens ik verkoop ook spinnen, krekels en salamanders, zijn hier allemaal geboren in het donkere hoekje rechtsbovenin
niet alleen een infectie maar...quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:40 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Doe maar grappig man je loopt een infectie op in dat kamertje van je
Zekerquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:28 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
hahahahha
ik had die playboy ook
die slaapt lekker ofnie!
quote:Op zondag 28 april 2013 09:03 schreef SeLang het volgende:
Tof al die kamers! En btw veel troep is gezellig, dan zie je dat er wordt geleefd.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:44 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
niet alleen een infectie maar...
ook soa's, hiv, aids, gonorroe en chlamydia als je teveel in het linkerhoekje komt
Maar ik wil graag bij jou slapenquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Genoeg kamers hier dus je kunt je eigen kamer nemen .
Radio 49quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:33 schreef AadBilnaat het volgende:
Heb maar 1 foto, kamer is maar 2 bij 1 meter of zo de rest staat vol met een kast en bed.
[ link | afbeelding ]
wowquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:33 schreef AadBilnaat het volgende:
Heb maar 1 foto, kamer is maar 2 bij 1 meter of zo de rest staat vol met een kast en bed.
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |