Ja, maar nu is ze met haar zus een avondje wegquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
As is meestal redelijk fanatiek. En da's een understatement.
Laatst online: 16:40.
Ik hoor in de kamer hiernaast een 'oh-oooh' (ICQ, m'n WA geluidje)...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar nu is ze met haar zus een avondje weg.
Niet normaal meer.quote:
Daar heb ik ook best wel zin in, maar ik ben gestopt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet normaal meer.. Volgebnde week nog 2 dagen en dan ff niet meer.
Vanavond maar eens lekker relwxen met een 'caramelletje'.
Ach. Ik heb alles nog liggen dus kennelijk kan ik er wel mee omgaan. Maar je bent welkom.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook best wel zin in, maar ik ben gestopt.
Thanks, maar ik ga zo naar Drinksy. Volgende week anders? Ik wil er eerst minimaal 2 maanden vanaf zijn, dan doe ik misschien weer een paar teugen mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach. Ik heb alles nog liggen dus kennelijk kan ik er wel mee omgaan. Maar je bent welkom.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid gaat mee op op twee voorwaarden:
- Het is op een vrij- of zaterdag
- Samzz neemt haar strap-on mee
Wat is een caramelletjequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet normaal meer.. Volgebnde week nog 2 dagen en dan ff niet meer.
Vanavond maar eens lekker relwxen met een 'caramelletje'.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid gaat mee op op twee voorwaarden:
- Het is op een vrij- of zaterdag
- Samzz neemt haar strap-on mee
quote:
Is goed. Doe drinksy de groeten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga zo naar Drinksy. Volgende week anders? Ik wil er eerst minimaal 2 maanden vanaf zijn, dan doe ik misschien weer een paar teugen mee.
Wist niet dat jij een strap-on hebt.quote:
Is 't zelfdequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van The Pacific in 020. En daar noemen ze het een Black Angus.
Ik geloof je graag. Je hebt wel veel verstand van vlees voor een vegetariër.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is 't zelfde. Alleen Black Angus is de Amerikaanse tak, of zo.
Nee, ik ken meerdere runderrassenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof je graag. Je hebt wel veel verstand van vlees voor een vegetariër.
Ik ken er maar één.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ken meerdere runderrassen.
En kennelijk ook de Black Angus/Aberdeen Angusquote:
Jij? Op de fietsquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo maar eens op het fietsje naar een mattie.Na 2 jaar in de berging van Miss Tuk staat ie dan toch eindelijk hier.
Ja, moet er eindelijk aan geloven. Ach, is ook maar 10 minuutjes op de fiets en ik ben toch bezig met het verliezen van m'n 2 all-inclusive kilo's, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij? Op de fiets?
Voor mij wordt dit een saai avondje, helaas. Morgen wel een leuke dag, vriendin neemt me mee op een verrassingsuitje
. Nou ja, ik weet de inhoud, maar toch
.
Oh, tien minuten is kattenpis. Haast zonde om daarvoor de auto te pakken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, moet er eindelijk aan geloven. Ach, is ook maar 10 minuutjes op de fiets en ik ben toch bezig met het verliezen van m'n 2 all-inclusive kilo's, dus dat scheelt.
Dinnetje neemt een scootmobiel mee? Wat ga je doen dan?
Skyfall zeker? Of Hobbit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, tien minuten is kattenpis. Haast zonde om daarvoor de auto te pakken.
Ze neemt me mee naar de bios in Deutschland, daarna naar de McDonalds en dan bij haar een wijntje drinken. En ik hoef niet te lopen, ik word gehaald en gebracht
.
Nee, Twilight. Of eigenlijk, Breaking dawn. De Hobbit draait sowieso nog niet, dus dat gaat niet he.quote:
Gemakzucht hè. Kan ik in ieder geval een extra wijntje (of 2, 3, 4, 5) drinken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, tien minuten is kattenpis. Haast zonde om daarvoor de auto te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilie doen over 2 kiloquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, moet er eindelijk aan geloven. Ach, is ook maar 10 minuutjes op de fiets en ik ben toch bezig met het verliezen van m'n 2 all-inclusive kilo's, dus dat scheelt.
Dinnetje neemt een scootmobiel mee? Wat ga je doen dan?
Hoe smaakt de caramel?quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gemakzucht hè. Kan ik in ieder geval een extra wijntje (of 2, 3, 4, 5) drinken.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Om nom nom. NSFW & Google Ads.LekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Om nom nom. NSFW & Google Ads."Ik zei, haal er maar wat vanaf, maar niet té kort! Kutkappers ook altijd!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ja, wat is dat nu? Wiet of zo? Of paddo'squote:Op vrijdag 23 november 2012 19:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe smaakt de caramel?Lekker hoor tijdens het gamen op de PS3. Die GTA-kloon met dat vliegtuigje.
Nu heb ik daar zin in.
Ik weet het, het klinkt kansloos.quote:
Ik ga ps3 golfen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe smaakt de caramel?Lekker hoor tijdens het gamen op de PS3. Die GTA-kloon met dat vliegtuigje.
Nu heb ik daar zin in.
Jij bent nog gezegend met een puber-stofwisseling.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij elke hap die hij neemt verbeandt hij 50calorieen door het praten over die twre kilo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |