Ja, maar nu is ze met haar zus een avondje wegquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
As is meestal redelijk fanatiek. En da's een understatement.
Laatst online: 16:40.
Ik hoor in de kamer hiernaast een 'oh-oooh' (ICQ, m'n WA geluidje)...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar nu is ze met haar zus een avondje weg.
Niet normaal meer.quote:
Daar heb ik ook best wel zin in, maar ik ben gestopt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet normaal meer.. Volgebnde week nog 2 dagen en dan ff niet meer.
Vanavond maar eens lekker relwxen met een 'caramelletje'.
Ach. Ik heb alles nog liggen dus kennelijk kan ik er wel mee omgaan. Maar je bent welkom.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook best wel zin in, maar ik ben gestopt.
Thanks, maar ik ga zo naar Drinksy. Volgende week anders? Ik wil er eerst minimaal 2 maanden vanaf zijn, dan doe ik misschien weer een paar teugen mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach. Ik heb alles nog liggen dus kennelijk kan ik er wel mee omgaan. Maar je bent welkom.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid gaat mee op op twee voorwaarden:
- Het is op een vrij- of zaterdag
- Samzz neemt haar strap-on mee
Wat is een caramelletjequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet normaal meer.. Volgebnde week nog 2 dagen en dan ff niet meer.
Vanavond maar eens lekker relwxen met een 'caramelletje'.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid gaat mee op op twee voorwaarden:
- Het is op een vrij- of zaterdag
- Samzz neemt haar strap-on mee
quote:
Is goed. Doe drinksy de groeten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga zo naar Drinksy. Volgende week anders? Ik wil er eerst minimaal 2 maanden vanaf zijn, dan doe ik misschien weer een paar teugen mee.
Wist niet dat jij een strap-on hebt.quote:
Is 't zelfdequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van The Pacific in 020. En daar noemen ze het een Black Angus.
Ik geloof je graag. Je hebt wel veel verstand van vlees voor een vegetariėr.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is 't zelfde. Alleen Black Angus is de Amerikaanse tak, of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |