quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar reputatie is mijn leven, kan dat niet zomaar naar 0 zetten
jij wordt beinvloed door wiet rokende hangjeugd en dat noem je reputatie? Mkayquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar reputatie is mijn leven, kan dat niet zomaar naar 0 zetten
Ja jij zal wel wat anders leven. Ik heb dikke status door het blowen en roken en de mensen waar ik mee om ga.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zou je haar doen? NWS / Vuilbekkende vrouw eist seks onder bedreiging van mes
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tot morgen.Haha misschien ben ik morgen wel bij mijn paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja jij zal wel wat anders leven. Ik heb dikke status door het blowen en roken en de mensen waar ik mee om ga.
Doe deze op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wordt beinvloed door wiet rokende hangjeugd en dat noem je reputatie? Mkay
Voor de laaste keer. Ik wordt niet beinvloed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wordt beinvloed door wiet rokende hangjeugd en dat noem je reputatie? Mkay
Je ging toch naar qlimax g? ik misschien ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha misschien ben ik morgen wel bij mijn pa
Maar voordat iemand van het vrouwelijke geslacht contact met je legt moet jij haar eerst volladen met poederpep.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou ook iedereen doen. Daar ben ik gewoon heel eerlijk in. Natuurlijk heb ik wel voorkeuren.
Lekker uitslapen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet werken van 3 tot half 7 wauw
oke schatquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor de laaste keer. Ik wordt niet beinvloed.
ok manquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar voordat iemand van het vrouwelijke geslacht contact met je legt moet jij haar eerst volladen met poederpep.
nee pas bij 4 uurquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lekker uitslapen!
Krijg je wel een pauze?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb hier vandaag al meer gemod dan in al mijn voorgaande jaren als moderator
Zal me niets verbazen als zodra er sneeuw ligt er een paar ruiten uit vliegen bij MHV/VMBO of in de vlinderquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan wegrennenik hoorde er al een paar toen ik vorige week weer eens naar de super ging...
Of van die achterlijke idioten die met ijsballen de ingang gaan bekogelen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Of wat betekend beinvloeden eigenlijk
toch als je andere dingen doet door andere
Doe UI's erbijquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor in de OP misschien als ik er nog wat bijmaak evt.?
Whaha ja, mooie tijd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je hebt wel lange tijd eeuwige roem gehad bovenaan de index
nee als ik stop ermee dan gaat de vriendschap ook slechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ja, als je niet blowt mag je toch niet meer bij ze zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |