quote:Op zondag 2 december 2012 13:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijk wel even wat je ermee wilt doen, goedkope blenders hebben meestal niet zoveel vermogen dus als je b.v. ijsblokjes of bevroren fruit wilt fijnmalen dan zijn die niet zo'n goed idee en kun je beter een paar tientjes meer uitgeven.
Tuurlijk ...quote:Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef Puala het volgende:
[..]
SuccesEn uiteraard laten weten wat het geworden is he?
Hij is leukquote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ...
Gelijk aan de knutsel gegaan en ik ben al klaar ook..
[ afbeelding ]
ja ik ook!quote:Op zondag 2 december 2012 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
IK ben blij met mijn touchscreen handschoentjes voor 0,99 ¤!
Die heb ik ook, voor lief ook maar daar zijn ze wel wat krap voor.quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik ook!
hartstikke leuk in combinatie met halve handschoenen!
Ik heb de mijne in de bus laten liggenquote:Op zondag 2 december 2012 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
IK ben blij met mijn touchscreen handschoentjes voor 0,99 ¤!
Action had wel van die dingen maar ze waren of rond of andere foute formaten. Heb uiteindelijk die bij Xenos gehaald welke rechthoekig is en makkelijk opstapelbaar en in vriezer of magnetron kunnen...quote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Action ook nog van die magnetron-diepvries bakjes (Tupperware zeg maar), en bevalt het een beetje?
Ik heb laatst weer bij IKEA een set meegenomen, maar ik heb weer wat nodig en kom sneller langs de Action
Ah, waren die van jou? Bedankt!quote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in de bus laten liggen![]()
Ah, rond moet ik ook zeker niet. Dank voor de tip, dan ga ik langs Xenosquote:Op maandag 3 december 2012 18:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Action had wel van die dingen maar ze waren of rond of andere foute formaten. Heb uiteindelijk die bij Xenos gehaald welke rechthoekig is en makkelijk opstapelbaar en in vriezer of magnetron kunnen...
Ik ga ook eens in de winkel kieken of ze ze hier hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in de bus laten liggen![]()
Dit is echt ontzettend leuk geworden!quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ...
Gelijk aan de knutsel gegaan en ik ben al klaar ook..
[ afbeelding ]
Pica's zodat je weet over welke boxen ik het had. Misschien vind je het wat, misschien niet...quote:Op maandag 3 december 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, rond moet ik ook zeker niet. Dank voor de tip, dan ga ik langs Xenos
Ehmahgerd, 'laatst'? Typische ventquote:Op maandag 3 december 2012 18:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ah, waren die van jou? Bedankt!![]()
En nee, je krijgt ze niet terug, had je me laatst maar niet moeten bashen, doet nog steeds au.![]()
Dank je!quote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is echt ontzettend leuk geworden!
Oke oke, ik vergeef het je. Maar alleen omdat ik in een goede bui ben.quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ehmahgerd, 'laatst'? Typische vent
@Pisces29 het zijn wel hele handschoenen hè! Alleen twee zwarte vingertjes.
Oh, dat klinkt goed!quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
Pisc het zijn wel hele handschoenen hè! Alleen twee zwarte vingertjes.
Thanks voor de foto's!quote:Op maandag 3 december 2012 18:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pica's zodat je weet over welke boxen ik het had. Misschien vind je het wat, misschien niet...
https://www.dropbox.com/s(...)12-03%2018.48.08.jpg
https://www.dropbox.com/s(...)12-03%2018.48.48.jpg
Wtf zie ik nu op de 2e foto...
En dan zeggen ze dat vrouwen nooit iets vergetenquote:
Goed he?quote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hey die quote functie tegenwoordig, die past alles aan
Jij roept Pisces29, Lutte, en de quote roept nu Pisces29
Vrouwen hebben een groter opslagcapaciteit voor geheugen en emoties, maar een veel kleiner logicacapaciteit. Vandaar dat vrouwen vrouwen zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks voor de foto's!
Ik geloof dat ik daar kleinere versies van heb liggen.
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen nooit iets vergeten
Het speelkwartier is voorbij, hup aan je huiswerkquote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een groter opslagcapaciteit voor geheugen en emoties, maar een veel kleiner logicacapaciteit. Vandaar dat vrouwen vrouwen zijn.
En nu hup hup, ga de keuken in en maak je je eens nuttig.
Wij vrouwen hebben die extra logica niet nodig, als iemand 2 letters gebruikt weet ik ook dat het over mij gaat. Kloonhommelquote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Goed he?![]()
![]()
Ik wilde ff benadrukken dat dat deel van de post voor jou bestemd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |