Niet echt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef Bozepiemel het volgende:
Beste jongedame,
Je bent prachtig zoals je bent. Stralend witte tanden en lippen om af te sabbelen.
Mijn moeder heeft op haar 56e een beugel gekregen. In haar jeugd hadden ze geen geld voor dat soort dingen. Ze wilde nu eindelijk wel wel eens een mooi gebit. Vorig jaar is-ie verwijderd en lacht ze meer dan ooit. Kan alleen maar bewondering voor haar hebben. En super dat ze 't gedaan heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik zie zelfs mensen die veertiger lijken te zijn met een beugel. Tanden schuiven direct wat terug als je de beugel weg laat, maar meestal is het eindresultaat wel een goede verbetering.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Teslynd het volgende:
O, ik zou op die leeftijd te blij zijn dat mijn tanden vast zitten om er nog aan te morrelen. Maar een noodzakelijk bruggetje zou wel aanleiding zijn voor een flinke verbeterbeurt.
Die operatie moet je niet onderschatten. Het operatieongemak kom je wel overheen. Maar wet het met je hoofd/lichaam doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima dat je wil voorkomen dat het 'erger' wordt of dat je het een beetje wil corrigeren, maar als je op deze manier naar jezelf kijkt gaat geen orthodontist je probleem oplossen. Het probleem is namelijk dat je niet goed naar jezelf kunt kijken, als de orthodontist er dan een keurig regelmatig eenheidsworstgebit van heeft gemaakt zodat je meer lijkt op die saaie perceptie van perfectie uit de media dan vind je wel weer wat anders om lelijk aan jezelf te vinden. Mensen kunnen gewoon niet goed naar zichzelf kijken, dat is niet voorbehouden aan anorexiagevalletjes. Ik vind het wel een sensuele mond eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind gewoon fucking lelijk en ik zou mijn kaak er wel voor laten doorzagenWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Het is toch normaal dat je tanden niet recht boven elkaar staan, maar dat je boventanden over je ondertanden heen vallenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:01 schreef vera166 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde maar het valt me eigenlijk helemaal niet op. Mijn tanden staan nooit recht op elkaar ('boven' en 'onder' tanden bedoel ik).
Nouja oke, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Er kan bij mij bijna een vinger door heen zegmaarquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat je tanden niet recht boven elkaar staan, maar dat je boventanden over je ondertanden heen vallen
Oh, dat hoort niet nee. Bij mij kan m'n nagel er net tussenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nouja oke, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Er kan bij mij bijna een vinger door heen zegmaar
Eeuwig zonde idd, dat mensen aan zichzelf willen laten sleutelen vanwege zoiets onbenulligs.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef Teslynd het volgende:
Geen idee waarom dit topic bovenaan in "mijn actieve topics" staat, want er is ruim een maand niet geschreven.
Ik hoop dat je stopt met domme gedachten koesteren en dat je met de tandarts overlegt. Als je vindt dat een beugel geen oplossing brengt, dan géén ingrijpende zaken als een kaakverplaatsing (de chirurg die dat bij jou wil doen, moet geschorst worden), maar kronen die ietsje smaller zijn dan je eigen tanden en recht omlaag gaan. Dan zal je meteen al veranderingen in je mond en in je gezicht opmerken. Vergeet niet om te vragen om een verwijzing voor een paar sessies logopedie. Anders blijf je je gezichtsspieren op de oude manier gebruiken en praten alsof je nog je ruime tandenrijtje hebt en dat staat vrij raar.
Smeer eens minder zooi op je lippen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral die 2e zie je goed
het is gewoon jammer lijk zo wel of ik niet tot tien kan tellen geef zo'n domme indruk. Die suffe overbeet.
Nou jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:18 schreef eleusis het volgende:
Ik vindt het wel secksiiI
Plus als ze toch weer terug gaan staan heeft weer een ingreep weinig zin denk ik?!?
Lijkt me wel, met eten bijvoorbeeld, alles komt onder de roze zooi te zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Smeer eens minder zooi op je lippen.
Heb je er eigenlijk last van? En daarmee bedoel ik dus of het complicaties met zich meebrengt bij het eten en praten en zo.
Nee maar voelt beetje raar in mn bek :S kan het niet uitstaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Smeer eens minder zooi op je lippen.
Heb je er eigenlijk last van? En daarmee bedoel ik dus of het complicaties met zich meebrengt bij het eten en praten en zo.
Dan de rest nog!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar voelt beetje raar in mn bek :S kan het niet uitstaan.
Ik ga na de beugel mijn tanden bleken, lipglossje op en ik ben tevreden met dat deel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |