alsof je jaren met zelfde plastic beugeltje kan doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Misschien had je naar je ortho moeten luisteren![]()
Het rechtzetten met zo'n overbeet is zo gepiept met een beugel. Het recht houden (de kaak laten wennen aan de nieuwe stand) is precies waarin je gefaald hebt. Eigen schuld dus.
Ik denk eerlijk gezegd dat die beugel prima past bij dit puber gedrag.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof je jaren met zelfde plastic beugeltje kan doenhou toch op. Ik heb het geprobeerd maar naar een paar maanden is dat ding ram vertyfd
nu moet ik dus op nieuw happen voor een nieuwe beugelding want no way dat dit gebit nog past in het resultaat van net na de beugel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef hugsy33 het volgende:
voor dertig euro heb je een nieuwe...
Ik denk wel dat ik een terugwijkende onderkaak/kin heb.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef Teslynd het volgende:
Bij overbeet die echt stoort, denk ik aan mensen als Loes Luca. Bij jou lijkt het vooral te komen door scheefstand.
Wat is er met je onderkaak? Wat heeft kaakzwakte ermee te maken?
onderontwikkelde onderkaak of gewoon een terugwijkende onderkaakquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef Teslynd het volgende:
Maar je hebt het steeds over een zwakke onderkaak. Wat houdt dat bij jou in?
Niet echt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef Bozepiemel het volgende:
Beste jongedame,
Je bent prachtig zoals je bent. Stralend witte tanden en lippen om af te sabbelen.
Mijn moeder heeft op haar 56e een beugel gekregen. In haar jeugd hadden ze geen geld voor dat soort dingen. Ze wilde nu eindelijk wel wel eens een mooi gebit. Vorig jaar is-ie verwijderd en lacht ze meer dan ooit. Kan alleen maar bewondering voor haar hebben. En super dat ze 't gedaan heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik zie zelfs mensen die veertiger lijken te zijn met een beugel. Tanden schuiven direct wat terug als je de beugel weg laat, maar meestal is het eindresultaat wel een goede verbetering.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Teslynd het volgende:
O, ik zou op die leeftijd te blij zijn dat mijn tanden vast zitten om er nog aan te morrelen. Maar een noodzakelijk bruggetje zou wel aanleiding zijn voor een flinke verbeterbeurt.
Die operatie moet je niet onderschatten. Het operatieongemak kom je wel overheen. Maar wet het met je hoofd/lichaam doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima dat je wil voorkomen dat het 'erger' wordt of dat je het een beetje wil corrigeren, maar als je op deze manier naar jezelf kijkt gaat geen orthodontist je probleem oplossen. Het probleem is namelijk dat je niet goed naar jezelf kunt kijken, als de orthodontist er dan een keurig regelmatig eenheidsworstgebit van heeft gemaakt zodat je meer lijkt op die saaie perceptie van perfectie uit de media dan vind je wel weer wat anders om lelijk aan jezelf te vinden. Mensen kunnen gewoon niet goed naar zichzelf kijken, dat is niet voorbehouden aan anorexiagevalletjes. Ik vind het wel een sensuele mond eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind gewoon fucking lelijk en ik zou mijn kaak er wel voor laten doorzagenWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |