abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:12:59 #51
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_119548048
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef mirannie het volgende:

[..]

Misschien had je naar je ortho moeten luisteren :')

Het rechtzetten met zo'n overbeet is zo gepiept met een beugel. Het recht houden (de kaak laten wennen aan de nieuwe stand) is precies waarin je gefaald hebt. Eigen schuld dus.
alsof je jaren met zelfde plastic beugeltje kan doen :') hou toch op. Ik heb het geprobeerd maar naar een paar maanden is dat ding ram vertyfd
Doei!
pi_119548155
voor dertig euro heb je een nieuwe...
pi_119548267
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Meloewa het volgende:

[..]

alsof je jaren met zelfde plastic beugeltje kan doen :') hou toch op. Ik heb het geprobeerd maar naar een paar maanden is dat ding ram vertyfd
Ik denk eerlijk gezegd dat die beugel prima past bij dit puber gedrag.
Zo'n ding kun ke prima schoon houden. Zelfs mijn dochter kon dat toen ze 'm op 9 jarige leeftijd kreeg.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:18:11 #54
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_119548274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef hugsy33 het volgende:
voor dertig euro heb je een nieuwe...
nu moet ik dus op nieuw happen voor een nieuwe beugelding want no way dat dit gebit nog past in het resultaat van net na de beugel.
Doei!
pi_119548342
Bij overbeet die echt stoort, denk ik aan mensen als Loes Luca. Bij jou lijkt het vooral te komen door scheefstand.
Wat is er met je onderkaak? Wat heeft kaakzwakte ermee te maken?
pi_119548436
Gewoon nieuwe afdruk laten maken voor nieuwe beugel. Als de tanden weer goed staan een poosje met de nachtbeugel en daarna nog een keer een nieuwe afdruk voor een bijgestelde nachtbeugel.

Ik begin het idee te krijgen dat je 's nachts gaat klemmen en daarmee de tanden wegdrukt. Daar zijn die nachtbeugels ook voor.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:23:02 #57
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_119548471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef Teslynd het volgende:
Bij overbeet die echt stoort, denk ik aan mensen als Loes Luca. Bij jou lijkt het vooral te komen door scheefstand.
Wat is er met je onderkaak? Wat heeft kaakzwakte ermee te maken?
Ik denk wel dat ik een terugwijkende onderkaak/kin heb.
Doei!
pi_119548497
Maar je hebt het steeds over een zwakke onderkaak. Wat houdt dat bij jou in?
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:36:53 #59
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_119548975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef Teslynd het volgende:
Maar je hebt het steeds over een zwakke onderkaak. Wat houdt dat bij jou in?
onderontwikkelde onderkaak of gewoon een terugwijkende onderkaak
Doei!
pi_119549223
Met kaak verplaatsen verandert je hele gezicht; de verhoudingen veranderen. Je kapsel staat opeens niet meer. Een vergrote overbeet die niemand opvalt, is dat niet waard. Bij de collega waar ik het eerder over had, had optisch gezien de operatie achterwege kunnen blijven en alleen de kronen van kleiner formaat dan de eigen tanden geplaatst kunnen worden. Maar bij haar was de overbeet ernstig en zorgde voor disfunctioneren van de mond.
pi_119549498
Je overdrijft
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_119549622
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:49 schreef chroestjov het volgende:
Je overdrijft
Houdt haar tegen! Voor je weet is ze 17 cosmetische ingrepen verder
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_119552636
Beste jongedame,

Je bent prachtig zoals je bent. Stralend witte tanden en lippen om af te sabbelen.
pi_119552977
Indien uitgegroeid is onderbeet/overbeet en andere kaak stand afwijkingen alleen op te lossen met operatie.
pi_119553957
Kijk maar naar de foto's. Het lijkt volgens mij dat de tanden iets te breed voor de kaak zijn en daarom wat schuin naar voren groeien. Dat is geen foute kaakstand die gecorrigeerd moet worden. Maar misschien lijkt dat maar zo door gekantelde camera, dat kan ik niet goed zien.
pi_119556359
Ziet er gewoon prima uit, hoor. Je overdrijft.
Tenzij medische redenen, zou ik er zelf nooit aan beginnen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119564593
Een beetje overbeet (of hoe je dat ook noemt) heeft iedereen, Meloewa.
Je voortanden precies op elkaar kan niet, want dan raken je kiezen elkaar niet meer en kun je niet meer kauwen :D

Lekker gestifte lippen, btw :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_119566842
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef Bozepiemel het volgende:
Beste jongedame,

Je bent prachtig zoals je bent. Stralend witte tanden en lippen om af te sabbelen.
Niet echt.
pi_119566901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik zie zelfs mensen die veertiger lijken te zijn met een beugel. Tanden schuiven direct wat terug als je de beugel weg laat, maar meestal is het eindresultaat wel een goede verbetering.
Mijn moeder heeft op haar 56e een beugel gekregen. In haar jeugd hadden ze geen geld voor dat soort dingen. Ze wilde nu eindelijk wel wel eens een mooi gebit. Vorig jaar is-ie verwijderd en lacht ze meer dan ooit. Kan alleen maar bewondering voor haar hebben. En super dat ze 't gedaan heeft.
Leeftijd heeft niets met al-dan-niet een beugel te nemen.

TS, als jij baalt van je gebit, ga na wat de opties zijn. Wie weet is een beugel de oplossing. Informeer ook naar een evt. operatie en wat de kans is dat het dan voor eens en altijd is opgelost.
Je hebt er geen bal aan als je een beugel neemt, het een paar jaar goed is, en dan dat je over 10 jaar nog eens opnieuw moet.
(Un)masking for the greater good.
pi_119574420
O, ik zou op die leeftijd te blij zijn dat mijn tanden vast zitten om er nog aan te morrelen. Maar een noodzakelijk bruggetje zou wel aanleiding zijn voor een flinke verbeterbeurt.

Die operatie moet je niet onderschatten. Het operatieongemak kom je wel overheen. Maar wet het met je hoofd/lichaam doet.
pi_119574495
Maak een afspraak met een kaakchirurg en laat je voorlichten over de beste methode om tot een voor jou bevredigende oplossing te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:43:48 #72
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_119576436
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Teslynd het volgende:
O, ik zou op die leeftijd te blij zijn dat mijn tanden vast zitten om er nog aan te morrelen. Maar een noodzakelijk bruggetje zou wel aanleiding zijn voor een flinke verbeterbeurt.

Die operatie moet je niet onderschatten. Het operatieongemak kom je wel overheen. Maar wet het met je hoofd/lichaam doet.
hoe bedoel je?
Doei!
pi_119590511
Welke hoe?
pi_119592943
Een mooie overbeet is niet lelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind gewoon fucking lelijk en ik zou mijn kaak er wel voor laten doorzagen
Prima dat je wil voorkomen dat het 'erger' wordt of dat je het een beetje wil corrigeren, maar als je op deze manier naar jezelf kijkt gaat geen orthodontist je probleem oplossen. Het probleem is namelijk dat je niet goed naar jezelf kunt kijken, als de orthodontist er dan een keurig regelmatig eenheidsworstgebit van heeft gemaakt zodat je meer lijkt op die saaie perceptie van perfectie uit de media dan vind je wel weer wat anders om lelijk aan jezelf te vinden. Mensen kunnen gewoon niet goed naar zichzelf kijken, dat is niet voorbehouden aan anorexiagevalletjes. Ik vind het wel een sensuele mond eigenlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_120827301
Geen idee waarom dit topic bovenaan in "mijn actieve topics" staat, want er is ruim een maand niet geschreven.

Ik hoop dat je stopt met domme gedachten koesteren en dat je met de tandarts overlegt. Als je vindt dat een beugel geen oplossing brengt, dan géén ingrijpende zaken als een kaakverplaatsing (de chirurg die dat bij jou wil doen, moet geschorst worden), maar kronen die ietsje smaller zijn dan je eigen tanden en recht omlaag gaan. Dan zal je meteen al veranderingen in je mond en in je gezicht opmerken. Vergeet niet om te vragen om een verwijzing voor een paar sessies logopedie. Anders blijf je je gezichtsspieren op de oude manier gebruiken en praten alsof je nog je ruime tandenrijtje hebt en dat staat vrij raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')