Nee, dat nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch niet rotterdam vriend?
Ik lul slechts mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Ja wacht even he, hoe weten jullie dat het om die relatie gaat?
Zelfs de ouders weten geen reden
OK, dat is dus te verquote:
Waarschijnlijk vermoeden ze dat, omdat ze zijn twitter hebben gelezen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Op twitter gaat t veel over "ik wil bij haar zijn" en dat soort opmerkingenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Topiek het volgende:
Dat is in het centrum manquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OK, dat is dus te verDat is helemaal in schiedam
't Is vlak bij de Erasmus...quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het centrum van schiedam ja
Kan jij je je er uberhaupt iets bij voorstellen dat je het leven niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, egoïstisch... Ik vind het gewoon dom. Je leven weggooien omdat een iemand niet meer samen met je wil zijn.
Denken dat Schiedam Rotterdam isquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het centrum van schiedam ja
je vergat een kommaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Schiedam Rotterdam is
Schiedamquote:
ja maar niet waar ik woonquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Schiedam Rotterdam is
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Jij vergeet een hoofdletter aan het begin van de zin en een punt.
Ja, hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan jij je je er uberhaupt iets bij voorstellen dat je het leven niet leuk vindt?
Nouja je kwam een beetje begriploos over wat dat betreft...quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je paard doodgaat bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |