Yep. Gisteren zo'n angry chicken neer gekregen (geen loot!) Ik zag een thief (geloof dat het een thief was in ieder geval) een kip aanvallen en dood gaan... Dus ik had iets van "huh????" Na 5 minuten hadden we wel een kip doodquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Wist je dit ook over Ebonhawke:
"Near the farms at the southeastern end there are several chickens which may be attacked, but cannot die. Each chicken attacked will result in 3 hostile Angry Chickens spawning. These angry chickens have a high armor rating along the lines of a Champion. This is likely a reference to what occurs if you attack chickens in many of the games found in The Legend of Zelda series."
precies hoe lang de meeste spelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef wdn het volgende:
En nog een tip die redelijk duidelijk moet zijn: altijd de daily achievement doen. Kost weinig tijd (5 events als eertse en dat levert ook meteen een gedeelte van de daily kills * 60 en de unique kills * 15.
Harvesting tussen door en voor die 5 events zijn gedaan ben je zo goed als klaar.
Uurtje meer kost het niet.
Die weet ik, en ze zitten niet vol... Kan ik me niet voorstellen in elk geval.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Ooku het volgende:
Zitten ze vol? (250+)
Sommige zijn inderdaad niet te depositen. Denk aan Onyx Shards/Slivers, Destroyer Core/Lodestones etc.
Haha, np! Elke keer dat ik mijn cooking level, heb ik mijn hele inventory vol zitten met die zooiquote:Op donderdag 6 december 2012 14:35 schreef wdn het volgende:
Ik heb goed gebruik gemaakt van al die toetjes Xaryna.
Elaida Roihan dankt je
Ik blijf maar bank slots bijkopenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha, np! Elke keer dat ik mijn cooking level, heb ik mijn hele inventory vol zitten met die zooi
Kan je daar niet beter wat van verkopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik blijf maar bank slots bijkopen
Uit mijn hoofd heb ik 10x250 candy, 5x 250 silver, 3x 250 ori ore en een onbekend aantal keer 250x verschillende 'logs' in mijn bank (dus mijn storage zelf is al vol als het daar in kon staan). En nog wel wat dingen.
Is een investering voor de lange termijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan je daar niet beter wat van verkopen?
Tijdens levelen krijg je er experience voor dus dat is wel handig. Nadeel is dat er wel vrij veel geld in gaat zitten ( er van uitgaande dat je op de TP vrij veel dingen moet halen ).quote:Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Hoe zit het met craften? Bewaren tot hoger level of gewoon doen als het je uitkomt ?
Ben die standaard armor een beetje zat, en bij crafting zat echt wel nice spul al zeg ik het zelf.
Of veel salvaged ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tijdens levelen krijg je er experience voor dus dat is wel handig. Nadeel is dat er wel vrij veel geld in gaat zitten ( er van uitgaande dat je op de TP vrij veel dingen moet halen ).
Is het dan niet te doen om gewoon op de ouderwetse manier aan je "ingredients" te komen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tijdens levelen krijg je er experience voor dus dat is wel handig. Nadeel is dat er wel vrij veel geld in gaat zitten ( er van uitgaande dat je op de TP vrij veel dingen moet halen ).
ik doe/deed het voor een groot deel met idd datgene wat ik gesalvaged of verzameld had en dat ging prima. Totdat ik de smaak te pakken kreeg en sneller omhoog wilde.. toen kwam toch de tradingpost om de hoek kijken...quote:
Salvagen kan ook prima, maar hoe hoger je wilt komen met je profession hoe meer gebruik je zult gaan maken van de TP. Of je moet er echt heel erg veel tijd in stoppen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Is het dan niet te doen om gewoon op de ouderwetse manier aan je "ingredients" te komen?
En gold ? Want ik ben nu lvl 30 met guardian maar niet genoeg geld om die verdomde guides te kopenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Salvagen kan ook prima, maar hoe hoger je wilt komen met je profession hoe meer gebruik je zult gaan maken van de TP. Of je moet er echt heel erg veel tijd in stoppen.
Zelf ben ik erachter gekomen dat items kopen op de TP veel goedkoper is dan alles zelf te gaan maken, dus ik doe dat tegenwoordig. Guardian heeft wel een profession op de max ( Jewelery )
Ik doe het op de ouderwetse manier, maar het is lastig. Het belemmert je erg in je levelen / mogelijkheden, vooral als je niet veel tijd in GW stopt. Je bent zo een uur aan het farmen voor leer en dan vind je maar een beetje... Cooking doe ik wel voornamelijk door te farmen, daarom explore en reis ik veel voor herbs die in bepaalde gebieden zitten.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Is het dan niet te doen om gewoon op de ouderwetse manier aan je "ingredients" te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |