Dat werkt niet, die dingen zijn onschimmelbaar.quote:
Ze kunnen wel onherkenbaar worden.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat werkt niet, die dingen zijn onschimmelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien nog wel wat ruimte voor kleine rommel."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:29 schreef Fopje het volgende:
Gekozen procuten:Kunnen er nog een paar eetlepels witte rijst in? Ik had altijd 'goede ervaring' met witte rijst & snel veel schimmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien nog wel wat ruimte voor kleine rommel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wil ik opzich wel doen, maar moet wel gekookt zijn neem ik aan?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen er nog een paar eetlepels witte rijst in? Ik had altijd 'goede ervaring' met witte rijst & snel veel schimmel
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:34 schreef Fopje het volgende:
Wil ik opzich wel doen, maar moet wel gekookt zijn neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, alleen dan kan de pot alleen geplaatst worden als we rijst eten. Zal even kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaHou je niet van rijst? Anders kan je gewoon iets met rijst voor het avondeten doen en er 2 eetlepels afhalen voor in de schimmelpot.
Naarste schimmel-ervaring was overigens met bami - maar ja, dat was vooral de geur en we hebben godzijdank geen geurpc.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:29 schreef Fopje het volgende:
Gekozen procuten:Een salade (huzaren, rundvlees, komkommer enz.....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien nog wel wat ruimte voor kleine rommel.
Ze hebben geen ervaring met schimmels blijkbaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat deze dingen zijn gekozen, denk dat alleen de hamburger en de komkommer iets gaan doen
hehehequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben geen ervaring met schimmels blijkbaar
Of gelukkig
Werd de vorige keer ook gezegdquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat deze dingen zijn gekozen, denk dat alleen de hamburger en de komkommer iets gaan doen
nah, al die suikerdingen doen bijna niks want suiker conserveert extreem. Zag je ook bijde curryquote:
Zal ik komende week doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:28 schreef -niemand- het volgende:
maak eens een paar up to date foto's
Dat lijkt me niet prettig qua geur in je huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
En deze schimmelpot moet voor de kachel! Het is veel te koud buiten
Ik ga het proberen deze week te doen. Sowieso voor volgende week maandagquote:Op maandag 10 december 2012 12:15 schreef HeaN82 het volgende:
Is de kerst schimmelbak al klaar? Nu is het boven nul buiten![]()
![]()
Jajaquote:
Dat is niet zo raar,quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar,
met Sint is men wel klaar.
Ga thuis nog even op zoek,
in één of andere hoek.
[ afbeelding ]
Maak voortaan even een TR, valt meer op, ik gooi hem openquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:01 schreef Fopje het volgende:
Kan een mod er trouwens voor zorgen dat ik de OP weer editten kan?![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maak voortaan even een TR, valt meer op, ik gooi hem open
Ja, eindelijk...quote:
Genoeg ervaring meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |