quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef He-man- het volgende:
Je moet dan ook het velletje terugtrekken en dan schoonvegen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef He-man- het volgende:
Je moet dan ook het velletje terugtrekken en dan schoonvegen.
schimmel op een appeltaart is gewoon onlekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef trovey het volgende:
Gewoon die dop uitspoelen met heet water en gaan met die banaan want met de slagroom in de bus zelf is niets mis.Mensen die voor Jan Joker van alles wegflikkeren.
Met die banaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef trovey het volgende:
Gewoon die dop uitspoelen met heet water en gaan met die banaan want met de slagroom in de bus zelf is niets mis.Mensen die voor Jan Joker van alles wegflikkeren.
Je moet eens leren lezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
schimmel op een appeltaart is gewoon onlekker
Heb je ook nog een variatie op de appeltaart?quote:
Daar heb je helaas weinig aan als je eerst niet leest wat een ander schrijft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
gelukkig kan ik wel schrijven/typen
hadquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef KritischeMassa het volgende:
TS heeft een vuile slagroomspuit
Sommigen denken dat schimmel tegen de druk in de bus kan inkruipenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef trovey het volgende:
pakt leesbrilquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar heb je helaas weinig aan als je eerst niet leest wat een ander schrijft.
hygienequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik word liever niet gequote door een onhygiënisch figuur
Je moet eerst de spuitdop schoonmaken met HEET water en dan ben je de schimmel kwijt(die heb je weggespoelt), met de slagroom in de bus (die onder druk staat) is niets mis! Zo goed?quote:
Schimmels zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Sommigen denken dat schimmel tegen de druk in de bus kan inkruipen
goed maar dan moet ik eerst de slagroomspuit uit de prullenbak vissenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet eerst de spuitdop schoonmaken met HEET water en dan ben je de schimmel kwijt(die heb je weggespoelt), met de slagroom in de bus (die onder druk staat) is niets mis! Zo goed?
En de appeltaart opboerenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
goed maar dan moet ik eerst de slagroomspuit uit de prullenbak vissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |