quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef He-man- het volgende:
Je moet dan ook het velletje terugtrekken en dan schoonvegen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef He-man- het volgende:
Je moet dan ook het velletje terugtrekken en dan schoonvegen.
schimmel op een appeltaart is gewoon onlekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef trovey het volgende:
Gewoon die dop uitspoelen met heet water en gaan met die banaan want met de slagroom in de bus zelf is niets mis.Mensen die voor Jan Joker van alles wegflikkeren.
Met die banaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef trovey het volgende:
Gewoon die dop uitspoelen met heet water en gaan met die banaan want met de slagroom in de bus zelf is niets mis.Mensen die voor Jan Joker van alles wegflikkeren.
Je moet eens leren lezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
schimmel op een appeltaart is gewoon onlekker
Heb je ook nog een variatie op de appeltaart?quote:
Daar heb je helaas weinig aan als je eerst niet leest wat een ander schrijft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
gelukkig kan ik wel schrijven/typen
hadquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef KritischeMassa het volgende:
TS heeft een vuile slagroomspuit
Sommigen denken dat schimmel tegen de druk in de bus kan inkruipenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef trovey het volgende:
pakt leesbrilquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar heb je helaas weinig aan als je eerst niet leest wat een ander schrijft.
hygienequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik word liever niet gequote door een onhygiënisch figuur
Je moet eerst de spuitdop schoonmaken met HEET water en dan ben je de schimmel kwijt(die heb je weggespoelt), met de slagroom in de bus (die onder druk staat) is niets mis! Zo goed?quote:
Schimmels zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Sommigen denken dat schimmel tegen de druk in de bus kan inkruipen
goed maar dan moet ik eerst de slagroomspuit uit de prullenbak vissenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet eerst de spuitdop schoonmaken met HEET water en dan ben je de schimmel kwijt(die heb je weggespoelt), met de slagroom in de bus (die onder druk staat) is niets mis! Zo goed?
En de appeltaart opboerenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
goed maar dan moet ik eerst de slagroomspuit uit de prullenbak vissen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
goed maar dan moet ik eerst de slagroomspuit uit de prullenbak vissen
Wel een excuus om nogmaals een appeltaart te kopen en die nu met slagroom te eten.quote:
Niet zelf bakkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Wel een excuus om nogmaals een appeltaart te kopen en die nu met slagroom te eten.
Vaak genoeg gedaan maar nu geen zin in.quote:
DAN MAAK JE MAAR ZINquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan maar nu geen zin in.
Dan heb je niet opgelet, want ze beginnen met een hoofdletter en eindigen met een leesteken!quote:
weet ik niet ik mag nooit in de keuken komen als zij aan het bakken isquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Appels gemengd met custard poeder?
Ze is bang dat je aan de ovendeur likt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:08 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
weet ik niet ik mag nooit in de keuken komen als zij aan het bakken is
schoolquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, want ze beginnen met een hoofdletter en eindigen met een leesteken!
(kies: .!?)
een oven is toch geen facebook?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ze is bang dat je aan de ovendeur likt?
Voor jou wel, fruitcake.quote:
stuur maar op dan heb ik twee slagroomspuiten (de nieuwe en de jouwe)quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:15 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jammer, ik had de slagroomspuit al klaarstaan
hihiquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:16 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
stuur maar op dan heb ik twee slagroomspuiten (de nieuwe en de jouwe)
ik trok het echt niet meer toen ik de schimmel zagquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon genoeg trekken, dan heeft schimmelontwikkeling geen kans,
NEE!quote:
Zo behandel je Trovey niet, beetje meer respect.quote:
Ok, sorry,quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef He-man- het volgende:
[..]
Zo behandel je Trovey niet, beetje meer respect.
Wil je een stomp op je rechterbil?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ok, sorry,
waardeloze snol
Heb je slagroom?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef He-man- het volgende:
[..]
Wil je een stomp op je rechterbil?
sinterklaas met ze schimmelquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Je zou spontaan zin krijgen in Sinterklaas en surprises met zo'n TT.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent te weinig gewend man.
Ach joh, aan ons zolderkamerfappers moet jij je helemaal niet metenquote:
Ik heb een plekje vrijgemaakt op zolder om mij stiekem terug te "trekken" hihiquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach joh, aan ons zolderkamerfappers moet jij je helemaal niet meten
Bak je eigen appeltaarten.quote:
quote:
Je verward me met diegene die voor je opkwam, ik noemde je snolquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]en jij ook hoor He-man...mannen die voor je opkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je verward me met diegene die voor je opkwam, ik noemde je snolMaar wel jouw snol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Je appeltaartitem was niet interessant genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Godverdomme, jongens, ik scoor
Even moeder bellen
nee nou wordt ie mooi!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Je appeltaartitem was niet interessant genoeg.
Precies heb een programma gedownload zodat ik hele galerijen van internet kan plukken. Meer dan 10.000 pics gedownload vandaag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach joh, aan ons zolderkamerfappers moet jij je helemaal niet meten
Met schimmel?quote:
Is wel klaagbaak hè, TS zat te klagen en wij vrolijkten TS wat op....zonder schimmel.quote:
de leven is hardquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zonnestraaltje in een duister topic
plaatjes of het heeft niet plaatsgevondenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb nog iets dat ook hard is
Macro lens is zoekquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
plaatjes of het heeft niet plaatsgevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |