quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
goed maar dan moet ik eerst de slagroomspuit uit de prullenbak vissen
Wel een excuus om nogmaals een appeltaart te kopen en die nu met slagroom te eten.quote:
Niet zelf bakkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Wel een excuus om nogmaals een appeltaart te kopen en die nu met slagroom te eten.
Vaak genoeg gedaan maar nu geen zin in.quote:
DAN MAAK JE MAAR ZINquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan maar nu geen zin in.
Dan heb je niet opgelet, want ze beginnen met een hoofdletter en eindigen met een leesteken!quote:
weet ik niet ik mag nooit in de keuken komen als zij aan het bakken isquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Appels gemengd met custard poeder?
Ze is bang dat je aan de ovendeur likt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:08 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
weet ik niet ik mag nooit in de keuken komen als zij aan het bakken is
schoolquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, want ze beginnen met een hoofdletter en eindigen met een leesteken!
(kies: .!?)
een oven is toch geen facebook?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ze is bang dat je aan de ovendeur likt?
Voor jou wel, fruitcake.quote:
stuur maar op dan heb ik twee slagroomspuiten (de nieuwe en de jouwe)quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:15 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jammer, ik had de slagroomspuit al klaarstaan
hihiquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:16 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
stuur maar op dan heb ik twee slagroomspuiten (de nieuwe en de jouwe)
ik trok het echt niet meer toen ik de schimmel zagquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon genoeg trekken, dan heeft schimmelontwikkeling geen kans,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |