abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119584206
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De Neo is idd niet in het Nederlands als je 'em krijgt en staat er de Neo-store en Baidu-meuk op, geen officiële gapps en is dus inderdaad niet zo n00b-vriendelijk als zeg eens een Nexus 4, die wel multilanguage zal zijn en de Play markt heeft staan zodra je 'em krijgt. ;) Een ouder iemand of digibeet zal niet zo lekker met een Chinese phone uit de voeten kunnen natuurlijk als je de phone moet rooten, je daarna de recovery verandert en een andere ROM flasht bijvoorbeeld.

Ik gok ook dat 4.2 op den duur lekker is. Windows 8 werkt ook nog niet 100%, daar ga ik aan het einde van de actieperiode dat ik voor 15 euro kan upgraden pas eens naar kijken (voor 31 januari geloof ik). Zal tegen die tijd wel lekker gaan.

- FUUU! :( Accidents happen -
Vertel? :+
pi_119584325
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Chinese smartphones hebben geen Google apps(voornamelijk Play Store)?Engels is moeilijk voor veel mensen? Heb je 1tje in bezit?
Ik zou toch echt zweren dat veel Fokkers,geen problemen ermee heb. Miscchien moet Shiznuts e.a me corrigeren. _O-

Android 4.2 is buggy,omdat het net uit is(1.5 week pas) :') |:(
Uhja maar dat is voornamelijk omdat Google apps toch niet in China werken en in China hebben ze voor alles hun eigen apps.

Dus in dat opzicht zou voor iemand die van iphone komt zeer lastig zijn, die zal gaan denken hoe kom ik nu aan mijn apps.

Moet jij eens zien hoeveel Nederlanders moeite met Engels hebben, dat zie je vaak op tv wanneer oom agent een buitenlander staande houdt.

En ja nieuwe Android versies snel hebben heeft voordelen en nadelen, nadelen sommige apps werken plots niet meer helemaal goed.

Ik heb nog geen "mainland" Chinese smartphone, maar weet wel dat voor sommige mensen moeilijk zal zijn zonder de Google playstore en aan deze mensen zijn deze smartphones niet besteed of je moet als handige vriend met wat ICT kennis voor die persoon dan maar toestel in orde maken, dat heb ik bij de eerste Android telefoon gedaan die ik mijn vriendin cadeau deed, maar daar stond gewoon playstore op.
pi_119584346
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef vuurpaard66 het volgende:
bestaat er al een topic over woordenboek /onderwerpen als flashen,bricken,unbricken,clockwordmod,root,rebooten,rom's etc etc...waar er heldere uitleg staat wat het betekent en doet voor iedereen en met name newbees. Haalt de koudwatervrees behoorlijk weg als je weet wat je exact doet en niet op goed geluk de uitleg van vreemde adviseur volgt. En dat de kans vrij klein is om toestel te bricken met huidige toestellen of je moet wel heeelll erg gek doen :)
Kwam dit toevallig tegen. Misschien heb je hier wat aan.
pi_119584471
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Uhja maar dat is voornamelijk omdat Google apps toch niet in China werken en in China hebben ze voor alles hun eigen apps.

Dus in dat opzicht zou voor iemand die van iphone komt zeer lastig zijn, die zal gaan denken hoe kom ik nu aan mijn apps.

Moet jij eens zien hoeveel Nederlanders moeite met Engels hebben, dat zie je vaak op tv wanneer oom agent een buitenlander staande houdt.

En ja nieuwe Android versies snel hebben heeft voordelen en nadelen, nadelen sommige apps werken plots niet meer helemaal goed.

Ik heb nog geen "mainland" Chinese smartphone, maar weet wel dat voor sommige mensen moeilijk zal zijn zonder de Google playstore en aan deze mensen zijn deze smartphones niet besteed of je moet als handige vriend met wat ICT kennis voor die persoon dan maar toestel in orde maken, dat heb ik bij de eerste Android telefoon gedaan die ik mijn vriendin cadeau deed, maar daar stond gewoon playstore op.
Ik heb nog geen China smartphones,check even de reviews! 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef glsf het volgende:

[..]

Kwam dit toevallig tegen. Misschien heb je hier wat aan.
Heel handig voor noobs! :P
pi_119585721
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
quote: Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef glsf het volgende:[..]Kwam dit toevallig tegen. Misschien heb je hier wat aan.Heel handig voor noobs!
pas maar op de noobs halen je zo in 8-)

glsf thanks voor link
pi_119585750
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

pas maar op de noobs halen je zo in 8-)

glsf thanks voor link
Vraag Shiznuts of een mod om die link in de OP te zetten :Y
pi_119585755
Is er eigenlijk een algemeen kortingscodes topic?
Ik heb nog wat vodafone f&f codes :P
pi_119586006
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef AnimeFan het volgende:
Er is geen 1,voor zover ik weet.

Korting/coupon codes worden altijd geplaatst door users zelf! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-11-2012 23:00:31 ]
pi_119586179
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Er is geen 1,voor zover ik weet.

Korting/coupon codes worden altijd geplaatst users zelf! :+
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

VWHNWTTCKJ

NYNUOFELXG

SEJYMXVOWA

ATTGTJXEEH

WGWTTSWEVG

ERRKHDMXNG

BMGKJKJYIC

IDUJBPAROU

JUPCEUCNKG

UOWPIVBQGX

Heb er nog meer. Als die nodig zijn, roep maar :P.
Dat SIM-only abonnement met 10GB dataverkeer ziet er niet heel verkeerd uit..
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:03:24 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119586307
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Vraag Shiznuts of een mod om die link in de OP te zetten :Y
Hoezo? Staat al sinds 22:17 in de OP (bij 'Sitelinks') natuurlijk. *)
quote:
[ gewijzigd door shiznuts op 24-11-2012 22:17:16 ]
_
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef AnimeFan het volgende:
Bij mijn weten niet. Da's meer iets voor een mobiele telecom-vergelijkingstopic ofzo, als die bestaat. :P Maar nu weten mensen hier in ieder geval bij wie ze aan kunnen kloppen, mochten ze naar aanleiding van dit topic toch op zoek zijn naar een andere/tweede provider.

¤ 15,93 is niet zo heul gek voor 10GB op volle snelheid, onbeperkt NL sms en 75 min natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119586598
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb sinds kort ook mijn eerste Chinese Android toestel, een Zopo ZP100. De besis werkt allemaal prima, zeker voor het geld! Mooi scherm! Alleen de camera valt een beetje tegen als het donker is (te zwakke flits).

Heb ik nog wel een paar vraagjes over Android, en er komen er misschien ook nog wel wat bij later :P

- Waarom werkt de standaard calculator met radialen ipv. graden? Is dit nog ergens in te stellen? Wat is het beste alternatief?

- Waarom werkt de automatische tijdsaanpassing niet goed (dmv. sim)? Ik ben in Rusland geweest, volgens mij werd dat wel herkend. Bij terugkomst in Nederland bleef hij echter op +4 GMT staan.

- Ik mis een notitieschrijver, gewoon om even snel wat te bewaren. Eventueel ook met een tekeningetje ofzo. Is hier een goede app voor?

- Waar kan ik zien hoeveel geheugen ik nog vrij heb op de geheugenkaart? In het bestandsbeheer krijg ik het niet gevonden.

Zou Jelly Bean nog beschikbaar komen voor de Zopo ZP100?
Denk dat shiznuts de meeste vragen al beantwoord heeft, maar voor notes kan ik je 100% Catch notes aanbevelen. Heel erg handig, heeft ook een widget om direct iets in te vullen, én via www.catch.com kan je ook nog eens al je notes op je pc zien ;)
pi_119586601
Wow dat is een behoorlijk goeie deal dat mobiel sim only abbonement van vodafone.

Bij twee jaar is dat nog geen ¤ 15 per maand, ik heb nu een maand geen abbonement meer en eigenlijk heb ik dat ook niet nodig als ik maar WiFi vind.
pi_119586770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hoezo? Staat al sinds 22:17 in de OP (bij 'Sitelinks') natuurlijk. *)

[..]

_
Die had ik niet eens door _O-
pi_119587331
HELP..
iemand bekend met pc suite voor sony ericsson, moet mijn oude symbian toestellen leeg maken vanwege cashback voor lumia. Kan helemaal niks vinden op tweakers of fok zoekfunctie :?
wi dus alle data kunnen synchroniseren naar hotmail of gmail of outlook maakt my dus niet uit als ik oude gegevens maar kan behouden voor ik toestel leeg terug zet op fabrieksinstellingen.

Mochten jullie een andere handige tool weten, dan hoor ik het heel graag.

Alvast dank voor hulp and then back to topic :)
  zondag 25 november 2012 @ 01:20:51 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_119589623
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

- Geen idee, hoe werk je überhaupt met graden/radialen op de stock Android calculator. Anyhoezers, ff in je market kijken, daar heb je wel scientific/math calculators. Zelfs emulators van bekende calculators.

- Moet je ff richting 'Tijd en datum'. 'Automatic time zone' ff uitschakelen, de juiste tijdzone selecteren: 'GMT+1, Central European Time, Amsterdam/Berlin', 24-uurs formaat aanvinken, datum formaat naar lokaal als je taal Nederlands is, zelf heb ik 'em handmatig naar 'Mon, 31 Dec 2012' gezet. Daarna zet je 'Automatic time zone' weer aan. En om die weer in te stellen ga je naar de eerste optie met 'date&time' en kun je kiezen voor 'off', 'use GPS provided time' of dus wenselijk: 'network provided time'. Tadaa, zou nu moeten kloppen.

- Geen idee. Gewoon ff in de markt naar 'note' zoeken. Of een simpele 'office suite' zoeken.

- Ga naar settings en storage (opslag), daar staat total VS available space van zowel intern als SDkaart geheugen.

- Dunno, volgens mij haast geen ZOPO-gebruikers hier. Zijn nogal prijzig voor wat ze bieden. Kijk ff rond op het officiële forum. Ben bang dat een wat ouder model snel uit het oog/aandacht van de fabrikant raakt. Moet je het eerder hebben van de community. Een Nederlandse/Engelse voor de Zopo ZP100 zal er nauwelijks zijn, moet je op het Chinese forum wezen.
Dank je! Dat van die opslagruimte was wel simpel ja, dat ik daar overheen heb kunnen kijken...
Vreemd wel, zit een 4 gb kaartje in. Daarvan is nu 120 mb gebruikt en hij geeft aan dat er slechte 1,4 gb vrij is...
  zondag 25 november 2012 @ 01:24:02 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_119589680
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:11 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Denk dat shiznuts de meeste vragen al beantwoord heeft, maar voor notes kan ik je 100% Catch notes aanbevelen. Heel erg handig, heeft ook een widget om direct iets in te vullen, én via www.catch.com kan je ook nog eens al je notes op je pc zien ;)
Top! Erg handig als ik weer eens iets hoor of zie en denk van: "Dat ga ik vanavond eens even opzoeken" ofzo :P
pi_119592465
Lekker duur die Ascend P1, wel mooie telefoon uiteraard.
  zondag 25 november 2012 @ 11:45:15 #119
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119593484
Mwa 300 euro is een nettw prijs
Say whaaaat?
pi_119595725
Weekendje weg.. En alweer een topic voorbij..
En wat lees ik.. Xenorium die contract heeft gehad, en dat mogelijk een nl Rom komt! Haha Nice!

Vraag gelijk ff of ze ook nog met jb komen dan: )
pi_119595967
Daarnaast raar iets bij mijn Neo..
Ik heb Heb geupdate naar t10.. Tut voor geschreven en foto gemaakt bij settings/about phone dat hij dus T10 is...

Toen heb ik mijn backup van titanium met apps en systeem data terug gezet, echter zie ik nu bij about phone dat ik t09 draai... Maar screen is nog wel beter dan t09., en batterijfix werkt ook nog :p

Zal titanium dat dus met systeemdata gewoon terug hebben geschreven naar de tekst t09 ?
Maar de Rom verder t10 zijn?

Ga wss ook maar over naar t12, mensen daar geen bugs nog gevonden?

Het is trouwens verstandig om voordat ik t12 Flash in.cwmr, nog even in cmwr wipe data te doen toch?

als ik na T12 ga, zet ik dan wel alleen mijn apps terug met titanium en geen systeem data meer..

[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 25-11-2012 13:11:57 ]
pi_119596113
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 11:45 schreef SuperChips het volgende:
Mwa 300 euro is een nettw prijs
Ja voor Nederlandse begrippen, maar iBood levert geloof ik behoorlijk langzaam, dus rechtstreeks uit China een smartphone is wellicht snellere.
pi_119596634
iBood is tegenwoordig sneller. Je hebt Nederlandse garantie en de specs zijn zeker wel goed. Zeker dat scherm ( Amoled ) tegenover de Neo is een verbetering, jammer maar 4 inch. Nu eenmaal gewend aan 4.5 inch dan wil je niet meer terug. Misschien 4.3 zou nog wel kunnen.

Zeker geen gekke prijs, als ik geen Neo had, had ik deze zeker overwogen.

Oh wacht, het is een 4.3 inch. Nice phone dan.
pi_119596896
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 13:06 schreef Downstar het volgende:
......

Toen heb ik mijn backup van titanium met apps en systeem data terug gezet, echter zie ik nu bij about phone dat ik t09 draai... Maar screen is nog wel beter dan t09., en batterijfix werkt ook nog :p

Zal titanium dat dus met systeemdata gewoon terug hebben geschreven naar de tekst t09 ?
Maar de Rom verder t10 zijn?.....

als ik na T12 ga, zet ik dan wel alleen mijn apps terug met titanium en geen systeem data meer..

Waarschijnlijk het bestand build.prop weer teruggeschreven. Inderdaad verstandiger om geen systeemdata terug te schrijven na een een update.
pi_119600575
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 13:06 schreef Downstar het volgende:
Het is trouwens verstandig om voordat ik t12 Flash in.cwmr, nog even in cmwr wipe data te doen toch?
Volgens mij hoeft dat alleen als je een andere rom flashed. Bij updates niet nodig. En anders zit het wel in het update script gebakken.

Met titanium backup kun je het beste geen systeem data terugzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')