klopt ik heb heel veel info gevonden en kwam zodoende erachter dat het wel meeviel met risico..wel bepaalde spelregels respecteren:)quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef glsf het volgende:
quote: Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef vuurpaard66 het volgende:bestaat er al een topic over woordenboek /onderwerpen als flashen,bricken,unbricken,clockwordmod,root,rebooten,rom's etc etc...waar er heldere uitleg staat wat het betekent en doet voor iedereen en met name newbees. Haalt de koudwatervrees behoorlijk weg als je weet wat je exact doet en niet op goed geluk de uitleg van vreemde adviseur volgt. En dat de kans vrij klein is om toestel te bricken met huidige toestellen of je moet wel heeelll erg gek doen Even in google "wiki" en betreffende onderwerp intikken dan kom je een heel eind.Zolang je van de sp flash tool afblijft kan er weinig mis gaan. Dan is het in het algemeen nog wel herstelbaar (met de sp flash tool) maar dan komt wel wat kennis bij kijken.
Alweerquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:29 schreef AnimeFan het volgende:
https://twitter.com/PostNLWebcare
Account suspended
Gaat lekker!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef Xenorium het volgende:
Een van de mensen Achter Mourinho (de Neo) heeft me laten weten dat er een Multi Language Rom met Nederlands op komst is. Dus dat is goed nieuws. Wanneer weet ik niet, maar ze zijn op de hoogte en hij zei dat het eraan komt. Scheelt weer dat we niet zelf hoeven te prutsen.
Ik weet dat niet iedereen per se op een nl-talige versie zit te wachten, maar ík vind het helemaal geweldig als dat idd zo is!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef Xenorium het volgende:
Een van de mensen Achter Mourinho (de Neo) heeft me laten weten dat er een Multi Language Rom met Nederlands op komst is. Dus dat is goed nieuws. Wanneer weet ik niet, maar ze zijn op de hoogte en hij zei dat het eraan komt. Scheelt weer dat we niet zelf hoeven te prutsen.
Vaag, bij mij staat er gewoon nog steeds despatched tot overseas. Maar hoe kan dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:36 schreef Creqaw het volgende:
The hell? SingPost tracking heeft m'n Umi X1 status teruggedraait naar niet verzonden =/
Volgens mij gaat EMS nooit naar Nederland.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:38 schreef Xenorium het volgende:
Waarom staat bij LT eigenlijk dit, EMS(except Holland):
3-6 working days arrive. Except Holland, doet LT niet aan EMS naar Holland?
Oke thnx, ga het sowieso proberen. Hoop dat ik direct het goede postkantoor te pakken heb xDquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:35 schreef Xenorium het volgende:
Volgens mij kan dat best, gewoon met legitimatie en als jij de afzender kan opnoemen lijkt me dat geen probleem??
Bij mij is de status nog altijd niet verzonden, maar zou dus heel goed kunnen dat dat gewoon aan de status ligt en het wel gewoon verzonden isquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:33 schreef Xenorium het volgende:
By the weg, er zijn een aantal mensen die een extra batterij en cover en zo hebben besteld bij LT, pakketje al verzonden??
Ik wil ook bestellen maar als ze nog niet alles op voorraad hebben is dat ook nutteloos om nu al te betalen.
4.2 weet ik niet, maar 4.1 is toch een beetje een gemis hoor. Project butter maakt alles echt vlotter tegenover 4.0 en dingen als google now of die "expendable" notifications vond ik echt wel handigquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh in denk dat Nexus apparaten best wel noob vriendelijk zijn, in tegenstelling tot Chinese smartphones omdat ze geen Google apps hebben en je wellicht met Engelse taal moet doen.
Trouwens ik denk dat niemand Android 4.2 zal missen, het is best buggy en op mijn Nexus 7 heb ik ook al wat slowdowns gemerkt en andere problemen en dat terwijl het niet een zo'n grote update is in vergelijking met GB naar ICS.
Hm, paar uur later en is weer terug veranderd, database glitch denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:37 schreef Nellykelly het volgende:
[..]
Vaag, bij mij staat er gewoon nog steeds despatched tot overseas. Maar hoe kan dat in godsnaam?
Chinese smartphones hebben geen Google apps(voornamelijk Play Store)?Engels is moeilijk voor veel mensen? Heb je 1tje in bezit?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh in denk dat Nexus apparaten best wel noob vriendelijk zijn, in tegenstelling tot Chinese smartphones omdat ze geen Google apps hebben en je wellicht met Engelse taal moet doen.
Trouwens ik denk dat niemand Android 4.2 zal missen, het is best buggy en op mijn Nexus 7 heb ik ook al wat slowdowns gemerkt en andere problemen en dat terwijl het niet een zo'n grote update is in vergelijking met GB naar ICS.
- Geen idee, hoe werk je überhaupt met graden/radialen op de stock Android calculator. Anyhoezers, ff in je market kijken, daar heb je wel scientific/math calculators. Zelfs emulators van bekende calculators.quote:
De Neo is idd niet in het Nederlands als je 'em krijgt en staat er de Neo-store en Baidu-meuk op, geen officiële gapps en is dus inderdaad niet zo n00b-vriendelijk als zeg eens een Nexus 4, die wel multilanguage zal zijn en de Play markt heeft staan zodra je 'em krijgt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Chinese smartphones hebben geen Google apps(voornamelijk Play Store)?Engels is moeilijk voor veel mensen? Heb je 1tje in bezit?
Ik zou toch echt zweren dat veel Fokkers geen problemen ermee heb,miscchien moet Shiznuts e.a me corrigeren.![]()
Android 4.2 is buggy,omdat het net uit is(1.5 week pas)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |