Volgens mij niet, staat voor GSM, W staat voor WCDMA, die zou moeten werken voor je 3G ;-)quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
Het simslot met de G is voor 3G neem ik aan toch?
Ik lees op die site de vergelijking van de Nexus 4 met de Xiaomi Mi2, maar wat ik niet snap is al de aandacht voor de Nexus 4 in China terwijl hij daar geloof ik officieel niet te koop is of toch wel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Bartje1981 het volgende:
Ik mis de Meizu MX2 nog in de OP bij de te verwachten telefoons.
[ afbeelding ]
Leuke site om in de gaten te houden is http://www.gizmochina.com/tag/meizu-mx2/ Ook wat betreft andere interessante telefoons.
Yepquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef mathske1 het volgende:
Trouwens, vraagje, is het micro usb slot een universeel slot? Zou ik hier in Belgie een universele lader voor kunnen kopen? (als extra)
Heb je gelijk in, maar aangezien de markt voor chinese smartphones erg hard aan het groeien is wereldwijd is het zo gek nog niet dat ze een vergelijking makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik lees op die site de vergelijking van de Nexus 4 met de Xiaomi Mi2, maar wat ik niet snap is al de aandacht voor de Nexus 4 in China terwijl hij daar geloof ik officieel niet te koop is of toch wel?
Nee de vergelijking is niet raar, maar dat er zoveel aandacht voor is terwijl hij niet eens op een normale manier verkrijgbaar is wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar aangezien de markt voor chinese smartphones erg hard aan het groeien is wereldwijd is het zo gek nog niet dat ze een vergelijking maken
Gistermiddag dus de Neo ontvangen, voor het eerst dat ik een Android toestel serieus in m'n handen had.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:15 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
netjes hoor..have fun en hoor graag hoe root en overige acties zijn verlopen..zal vast niet zo moeilijk zijn als het lijkt
Ik denk dat je inderdaad een brief kan verwachten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:34 schreef stefke001 het volgende:
'k Vrees dat ik pech zal hebben bij bestelling Neo. Via airmail laten verzenden. Nu melding : The item (***) is pending customs inspection at the destination as of 22-Nov-2012. Betekent dit nu dat de douane het pakketje er toevallig heeft uitgepikt ?
Ben ook android groentje dus herken mij helemaal hierin, ben dan ook heel benieuwd naar je eerste ervaringen. Zo te horen ging het in 1 keer goed..klasse.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:21 schreef funky_fart het volgende:
Gistermiddag dus de Neo ontvangen, voor het eerst dat ik een Android toestel serieus in m'n handen had.Dat maakte dat ik een beetje zenuwachtig was. Maar de walktrough was eigenlijk kinderlijk eenvoudig, ik heb m eerst ff twee keer goed doorgelezen Ik beschik niet over een Windows machine maar draai een 64 bit Win 7 als dualboot (VM Ware) onder osX. Dat zeg ik er even bij omdat ik bij eerdere acties wel eens gemerkt heb dat NA het herstarten van Windows, de virtuele USB host niet automatisch de draad oppikte en ik dus de verbinding met externe hardware kwijt was. Zéker in het geval van update/flash routines kan dat vervelend zijn.Maar goed, voor de Neo update en root wordt de USB verbinding alleen maar als file transfer gebruikt, dus mijn zorgen waren voor niets. Alles ging vlot, heb m vóór het rooten al meteen naar T12 gebracht. Oh ja: ná de clock work mod kon ik m'n Android instellingenmenu niet in, kreeg ik een melding dat het niet mogelijk was. Heb m na een minuutje handmatig uit en aangezet en daarna deed ie het perfect.In totaal een uurtje bezig geweest, vooral door zoekwerk naar bestandjes waarvan de hostlocatie tijdelijk niet beschikbaar was. Hulp gekregen van enkele helden hier, superfijn!Sowieso geweldig deze community support, fijn vangnet. Dus dank iedereen!En nu verder klooien met de Neo )
Het is juist zo logisch als iets. Op alle producten zit belasting, waarom op producten uit het buitenland niet dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat systeem van doaune snap ik sowieso niet, wat belasting heffen omdat je als land zijnde zelf niet goedkoop kan produceren en dan maar btw heffen op in buitenland gekochte goederen.
Dan heb je in China toch ook al BTW betaald voor het product?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:05 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Het is juist zo logisch als iets. Op alle producten zit belasting, waarom op producten uit het buitenland niet dan?
Dat inderdaad, er is in China al btw over betaald. Dat ik btw betaal als ik iets in Nederland koop dat snap ik wel, maar waarom ze perse ook nog btw willen op iets wat helemaal niet in Nederland gekocht is snap ik niet echt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan heb je in China toch ook al BTW betaald voor het product?
Dubbel zelfs. De Chinees die de telefoon kocht betaalde BTW en daarna betaalde jij weer BTW aan de reseller..
Ja, dat topic heet Google.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef vuurpaard66 het volgende:
bestaat er al een topic over woordenboek /onderwerpen als flashen,bricken,unbricken,clockwordmod,root,rebooten,rom's etc etc...waar er heldere uitleg staat wat het betekent en doet voor iedereen en met name newbees. Haalt de koudwatervrees behoorlijk weg als je weet wat je exact doet en niet op goed geluk de uitleg van vreemde adviseur volgt. En dat de kans vrij klein is om toestel te bricken met huidige toestellen of je moet wel heeelll erg gek doen
Klopt, de fout moet je daarom in China zoeken en niet Nederland. Het is namelijk een belasting die je normaal als inwoner van een land betaald over producten die je daar gebruikt/koopt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan heb je in China toch ook al BTW betaald voor het product?
Dubbel zelfs. De Chinees die de telefoon kocht betaalde BTW en daarna betaalde jij weer BTW aan de reseller..
Even in google "wiki" en betreffende onderwerp intikken dan kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef vuurpaard66 het volgende:
bestaat er al een topic over woordenboek /onderwerpen als flashen,bricken,unbricken,clockwordmod,root,rebooten,rom's etc etc...waar er heldere uitleg staat wat het betekent en doet voor iedereen en met name newbees. Haalt de koudwatervrees behoorlijk weg als je weet wat je exact doet en niet op goed geluk de uitleg van vreemde adviseur volgt. En dat de kans vrij klein is om toestel te bricken met huidige toestellen of je moet wel heeelll erg gek doen
Oh in denk dat Nexus apparaten best wel noob vriendelijk zijn, in tegenstelling tot Chinese smartphones omdat ze geen Google apps hebben en je wellicht met Engelse taal moet doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dat topic heet Google.
Mensen die de heldere handleidingen niet kunnen volgen en zelf niet willen prutsen aan recovery menu's en firmware upgrades/rooten, die moeten vooral lekker de komende Nexus 4 kopen.
klopt ik heb heel veel info gevonden en kwam zodoende erachter dat het wel meeviel met risico..wel bepaalde spelregels respecteren:)quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:16 schreef glsf het volgende:
quote: Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef vuurpaard66 het volgende:bestaat er al een topic over woordenboek /onderwerpen als flashen,bricken,unbricken,clockwordmod,root,rebooten,rom's etc etc...waar er heldere uitleg staat wat het betekent en doet voor iedereen en met name newbees. Haalt de koudwatervrees behoorlijk weg als je weet wat je exact doet en niet op goed geluk de uitleg van vreemde adviseur volgt. En dat de kans vrij klein is om toestel te bricken met huidige toestellen of je moet wel heeelll erg gek doen Even in google "wiki" en betreffende onderwerp intikken dan kom je een heel eind.Zolang je van de sp flash tool afblijft kan er weinig mis gaan. Dan is het in het algemeen nog wel herstelbaar (met de sp flash tool) maar dan komt wel wat kennis bij kijken.
Alweerquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:29 schreef AnimeFan het volgende:
https://twitter.com/PostNLWebcare
Account suspended
Gaat lekker!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef Xenorium het volgende:
Een van de mensen Achter Mourinho (de Neo) heeft me laten weten dat er een Multi Language Rom met Nederlands op komst is. Dus dat is goed nieuws. Wanneer weet ik niet, maar ze zijn op de hoogte en hij zei dat het eraan komt. Scheelt weer dat we niet zelf hoeven te prutsen.
Ik weet dat niet iedereen per se op een nl-talige versie zit te wachten, maar ík vind het helemaal geweldig als dat idd zo is!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef Xenorium het volgende:
Een van de mensen Achter Mourinho (de Neo) heeft me laten weten dat er een Multi Language Rom met Nederlands op komst is. Dus dat is goed nieuws. Wanneer weet ik niet, maar ze zijn op de hoogte en hij zei dat het eraan komt. Scheelt weer dat we niet zelf hoeven te prutsen.
Vaag, bij mij staat er gewoon nog steeds despatched tot overseas. Maar hoe kan dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:36 schreef Creqaw het volgende:
The hell? SingPost tracking heeft m'n Umi X1 status teruggedraait naar niet verzonden =/
Volgens mij gaat EMS nooit naar Nederland.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:38 schreef Xenorium het volgende:
Waarom staat bij LT eigenlijk dit, EMS(except Holland):
3-6 working days arrive. Except Holland, doet LT niet aan EMS naar Holland?
Oke thnx, ga het sowieso proberen. Hoop dat ik direct het goede postkantoor te pakken heb xDquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:35 schreef Xenorium het volgende:
Volgens mij kan dat best, gewoon met legitimatie en als jij de afzender kan opnoemen lijkt me dat geen probleem??
Bij mij is de status nog altijd niet verzonden, maar zou dus heel goed kunnen dat dat gewoon aan de status ligt en het wel gewoon verzonden isquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:33 schreef Xenorium het volgende:
By the weg, er zijn een aantal mensen die een extra batterij en cover en zo hebben besteld bij LT, pakketje al verzonden??
Ik wil ook bestellen maar als ze nog niet alles op voorraad hebben is dat ook nutteloos om nu al te betalen.
4.2 weet ik niet, maar 4.1 is toch een beetje een gemis hoor. Project butter maakt alles echt vlotter tegenover 4.0 en dingen als google now of die "expendable" notifications vond ik echt wel handigquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh in denk dat Nexus apparaten best wel noob vriendelijk zijn, in tegenstelling tot Chinese smartphones omdat ze geen Google apps hebben en je wellicht met Engelse taal moet doen.
Trouwens ik denk dat niemand Android 4.2 zal missen, het is best buggy en op mijn Nexus 7 heb ik ook al wat slowdowns gemerkt en andere problemen en dat terwijl het niet een zo'n grote update is in vergelijking met GB naar ICS.
Hm, paar uur later en is weer terug veranderd, database glitch denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:37 schreef Nellykelly het volgende:
[..]
Vaag, bij mij staat er gewoon nog steeds despatched tot overseas. Maar hoe kan dat in godsnaam?
Chinese smartphones hebben geen Google apps(voornamelijk Play Store)?Engels is moeilijk voor veel mensen? Heb je 1tje in bezit?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh in denk dat Nexus apparaten best wel noob vriendelijk zijn, in tegenstelling tot Chinese smartphones omdat ze geen Google apps hebben en je wellicht met Engelse taal moet doen.
Trouwens ik denk dat niemand Android 4.2 zal missen, het is best buggy en op mijn Nexus 7 heb ik ook al wat slowdowns gemerkt en andere problemen en dat terwijl het niet een zo'n grote update is in vergelijking met GB naar ICS.
- Geen idee, hoe werk je überhaupt met graden/radialen op de stock Android calculator. Anyhoezers, ff in je market kijken, daar heb je wel scientific/math calculators. Zelfs emulators van bekende calculators.quote:
De Neo is idd niet in het Nederlands als je 'em krijgt en staat er de Neo-store en Baidu-meuk op, geen officiële gapps en is dus inderdaad niet zo n00b-vriendelijk als zeg eens een Nexus 4, die wel multilanguage zal zijn en de Play markt heeft staan zodra je 'em krijgt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Chinese smartphones hebben geen Google apps(voornamelijk Play Store)?Engels is moeilijk voor veel mensen? Heb je 1tje in bezit?
Ik zou toch echt zweren dat veel Fokkers geen problemen ermee heb,miscchien moet Shiznuts e.a me corrigeren.![]()
Android 4.2 is buggy,omdat het net uit is(1.5 week pas)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |