abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:11:35 #226
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119541881
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Stuur hem naar 'the big quote'
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Stuur hem naar 'the big quote'
De wat?

Ik vond hem wel toepasselijk voor mensen die moeite hebben met versieren, dus ik dacht ik deel hem even ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119541884
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij vindt dat het stereotype niet klopt. Ik zeg niet dat het feiten zijn maar dat ik dat vind. Ik denk dat je je vergist als je denkt dat iedereen je mag. Waarom zou je dat ook willen? Dan waai je dus met alle winden mee en klopt het bovengenoemde niet. Ik lees dit vaker op fok en dan via DM komt opeens naar voren dat men "eigenlijk" helemaal niet zo is. Maar ja, internet, stoer doen etc. Zo zou het ook bij vrienden kunnen zijn. Heb je helemaal niet nodig, mijns inziens. Ik vind het goedkoop scoren. Maar is wederom mijn mening ;)
Het is natuurlijk zo dat mensen die mij niet mogen ik waarschijnlijk ook niet mag en dat ik mij dus omringd heb met mensen die houden van "goedkoop scoren". Toch verbaast het mij dat dit mensen zijn op wie stuk voor stuk het nodige aan te merken is. Op mij overigens ook. En toch plaatsen ook zij iedereen in hokjes en herkennen we elkaars stereotypes en kunnen we erom lachen.

Het plaatsen van mensen in hokjes is geen teken van weinig respect. Het beledigen van mensen om ze maar te beledigen is een teken van weinig respect.
pi_119541894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mij lijkt dat niet zo makkelijk maar wie weet.
Wat het makkelijker maakt is de toegenomen mensenkennis die je normaliter op die leeftijd hebt opgedaan ;)
Tuurlijk zal het op een heel andere manier gaan, maar naarmate je ouder wordt, word het denk ik steeds makkelijker om gelijkgestemden te herkennen :)
pi_119541902
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat verandert wel weer zodra de kinderen de deur uit zijn ;)
Dan trekken bij wijze van de rookwolken weer op, wordt de schade opgenomen en gaan ze weer met hun sociale leven aan de slag ;)
Dat is niet vaak waar hoor :o
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:12:29 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119541920
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

[..]

De wat?

Ik vond hem wel toepasselijk voor mensen die moeite hebben met versieren, dus ik dacht ik deel hem even ;)
https://www.facebook.com/bigquote?fref=ts
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119541951
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Fasc.... nou nam ik het net voor je op... krijgen we dit...

Jammer :')

[..]

Ik ook met me neefje en nichtje etc.. ook met hun op vakantie geweest... top tijd gehad... dus ik ben per definitie een loser?

Ging alleen naar Liverpool naar een vriendin van me die daar woont die ik uit Spanje ken...

Dus ik ben dan ook een loser? lol...

vraag is niet aan jou trouwens comp_lex..
Maar ik beantwoord je vraag lekker wel :6

Je moet ook geen vrienden hebben trouwens.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119541952
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is niet vaak waar hoor :o
Tsja, sommigen gaan dan bij de pakken neerzetten en geven het op. Jammer voor hun, maar afvallers zal je altijd houden. Punt is dat je zelf niet in een isolement terecht komt terwijl jij dat niet wilt ;)
pi_119541959
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is natuurlijk zo dat mensen die mij niet mogen ik waarschijnlijk ook niet mag en dat ik mij dus omringd heb met mensen die houden van "goedkoop scoren". Toch verbaast het mij dat dit mensen zijn op wie stuk voor stuk het nodige aan te merken is. Op mij overigens ook. En toch plaatsen ook zij iedereen in hokjes en herkennen we elkaars stereotypes en kunnen we erom lachen.

Het plaatsen van mensen in hokjes is geen teken van weinig respect. Het beledigen van mensen om ze maar te beledigen is een teken van weinig respect.
Vaak trekken de types die oh zo openminded zijn fel van leer als ze worden geconfronteerd met een type als Barbie. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119541996
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vaak trekken de types die oh zo openminded zijn fel van leer als ze worden geconfronteerd met een type als Barbie. :')
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?
En zou je mijn laatste vraag aan jou willen beantwoorden? Ik dacht dat je een antwoord van mij wou hebben? ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:15:48 #235
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_119542016
quote:

[..]

Of mensen die claimen openminded te zijn en dan komen haten op Beyonce :')
Heaven is a place on earth with you
pi_119542017
quote:

[..]

Vind haar make-up toch niet zo :P
pi_119542020
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat het makkelijker maakt is de toegenomen mensenkennis die je normaliter op die leeftijd hebt opgedaan ;)
Tuurlijk zal het op een heel andere manier gaan, maar naarmate je ouder wordt, word het denk ik steeds makkelijker om gelijkgestemden te herkennen :)
Nah, ik denk dat je het te rooskleurig bekijkt. Iedereen is op die leeftijd al druk met vanalles, een nieuw persoon past niet altijd makkelijk in het leven. Een kennis opdoen lukt wel redelijk snel denk ik, maar een vriendschap opbouwen is weer een ander verhaal.
pi_119542035
Tering, zo laat al! :o
Ik moet even wat telefoontjes gaan plegen!
pi_119542048
quote:

[..]

Ik vind het wel grappig dat die openmindedness alleen maar betrekking heeft op de "sociaal zwakkeren". Mensen die generaliseren worden keihard afgefakkeld zonder dat daar gevraagd wordt om een nuancering.

Waarom is een autist iemand die je eerst uit moet horen voor je een mening mag hebben, maar iemand die eerlijk is over het snel klaar hebben van een oordeel iemand die je geen verdere vragen hoeft te stellen maar op de sociale ladder onder de "sociaal zwakkeren" plaatst? Misschien heb ik ook wel hele goede redenen? Kennen ze mijn verhaal? Nee. Dus waarom verdien ik hun openmindedness niet?
pi_119542065
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het raar als je sociale bezigheden in je eentje gaat doen. Ik ga zo ook naar mijn werk, alleen, maar ik ga niet alleen in de kantine zitten. Zo simpel is het.
Dat vind ik echt bizar!
pi_119542086
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat die openmindedness alleen maar betrekking heeft op de "sociaal zwakkeren". Mensen die generaliseren worden keihard afgefakkeld zonder dat daar gevraagd wordt om een nuancering.

Waarom is een autist iemand die je eerst uit moet horen voor je een mening mag hebben, maar iemand die eerlijk is over het snel klaar hebben van een oordeel iemand die je geen verdere vragen hoeft te stellen maar op de sociale ladder onder de "sociaal zwakkeren" plaatst? Misschien heb ik ook wel hele goede redenen? Kennen ze mijn verhaal? Nee. Dus waarom verdien ik hun openmindedness niet?
Scherpe post. 8-)
pi_119542117
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:19 schreef Fascination het volgende:

:{w

Die mensen hebben gewoon een woordje klaar. Die kan ik toch niet handelen :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:20:09 #243
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119542125
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wijs mensen met een handicap na. Ik maak grappen over vrouwen die een miskraam hebben gehad. Ik drijf de spot met kanker. Ik laat geen spaander heel van autisten.

Toch vindt iedereen mij aardig. Ik ken werkelijk niemand die mij niet mag, en die veren durf ik mijzelf wel in mijn reet te steken
Applaus voor jou hoor Mystik.... Wat een grote meid ben je toch... Maar als iemand begint over je flaporen die je afschermt met je haren, is de wereld te klein.

fixed ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119542159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Applaus voor jou hoor Mystik.... Wat een grote meid ben je toch... Maar als iemand begint over je flaporen die je afschermd met je haren, is de wereld te klein.
*afschermt
pi_119542160
quote:

[..]

je doet het zelf al met deze post dus ik denk niet dat die types nu nog fel van leer hoeven te trekken. :+
pi_119542205
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef dawg het volgende:

[..]

je doet het zelf al met deze post dus ik denk niet dat die types nu nog fel van leer hoeven te trekken. :+
Nu doe jij het ook. Infinite zo D:
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:23:00 #247
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119542226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen het niet altijd recht in je gezicht zeggen wat ze van je vinden, dat is het eerder. Oh, ik heb ook mensen in mijn vriendenkring die zo "scoren" en ik zie heus wel verschil daarin en nuance. Maar zeg er ook wat van als het me te ver gaat, weten ze van mij en mogen ze me gerust mee pakken, net als ik hun. Openminded betekent voor mij niets meer als openstaan voor de mening van een ander.
pi_119542255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Applaus voor jou hoor Mystik.... Wat een grote meid ben je toch... Maar als iemand begint over je flaporen die je afschermd met je haren, is de wereld te klein.
Ik geloof dat jij het punt hebt gemist. Iets durven te benoemen is niet hetzelfde als beledigen om iemand te kwetsen.

Als iemand in een rolstoel zit maak ik daar gerust een grap over. Dat is wat anders dan iemand tot op het bot beledigen om een wit voetje bij anderen te halen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:25:07 #249
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_119542291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij het punt hebt gemist. Iets durven te benoemen is niet hetzelfde als beledigen om iemand te kwetsen.

Als iemand in een rolstoel zit maak ik daar gerust een grap over. Dat is wat anders dan iemand tot op het bot beledigen om een wit voetje bij anderen te halen.
Voel jij je tot op het bot beledigd als iemand begint over je flaporen?
Heaven is a place on earth with you
pi_119542296
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:18 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat vind ik echt bizar!
Dat is sociale angst. Bang voor negatieve oordelen enzo. Die oordelen zijn het probleem niet eigenlijk. Wat veel erger is dat mensen daar ook naar kunnen gaan handelen en dan moet je ingrijpen. Dan moet je laten zien dat hun negatieve oordelen niet kloppen (en dan maar hopen dat ze naar je luisteren, want soms doen ze dat niet).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')