abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:52:29 #1
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119538965

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
we dan
pi_119539026
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk nog meest oneens met jouw verhaal :D

Hoe kan je het nou onzin vinden als iemand een keer lekker uitgebreid eet en daarvan geniet en met een fijn gevoel weer naar huis gaat.
Ik vind het geen onzin als iemand uitgebreid eet, ik vind het onzin als iemand dat alleen doet. Een 3 gangendiner eten waarbij je tussen de gangen maar een beetje voor je uit zit te staren is raar.
pi_119539078
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik hoor overigens meer oordelen vanaf de groep die zegt overal schijnt aan te hebben.
Niemand hier zegt dat je overal schijt aan moet hebben! :D

Echt, waar halen jullie die onzin toch ineens vandaan! _O-

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ah ja dat zal het wel zijn. Daarom heb ik ook gewoon vriendinnen/exen en een vaste vriendengroep al 10+ jaar. Komt omdat ik niet besef dat het niet raar is om alleen zaken te doen en mensen je daar niet op aankijken.
En dit wil je als bewijs aanleveren van jouw gelijk?
Beetje triest hoor, kom dan gewoon met normale argumenten.
pi_119539082
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het geen onzin als iemand uitgebreid eet, ik vind het onzin als iemand dat alleen doet. Een 3 gangendiner eten waarbij je tussen de gangen maar een beetje voor je uit zit te staren is raar.
Gewoon op je telefoon/laptop gaan kloten of krantje erbij :7

Maar ik zie dus geen enkel bezwaar om dingen in je eentje te gaan doen in het openbaar. En dat zie jij wel en dat vind ik raar.
pi_119539087
Hoezo is dat onzin? Wat is er mis met even echt tijd om niets te doen.
Geen afwas lekker zitten en rust..
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:55:37 #6
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539104
Even een serieuze vraag. Maar ik moet een reality check hebben blijkbaar.. maar jullie denken echt dat de meerderheid van de mensen het niet raar vind als ze iemand alleen in de disco zien staan en denken van 'die zal wel geen vrienden hebben' of alleen naar de bios gaat e.d.? Ik zit jullie te waarschuwen hiervoor juist en ik krijg te horen dat ik juist niet weet hoe de wereld in elkaar zit?
we dan
pi_119539114
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo is dat onzin? Wat is er mis met even echt tijd om niets te doen.
Geen afwas lekker zitten en rust..
Myra kan zich niet voorstellen dat iemand dat fijn vindt en vindt dat je dat met vrienden of familie moet doen....
pi_119539141
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dus jij vindt het raar als iemand prima in z'n 1tje kan genieten?
Vind jij het ook raar als iemand alleen naar de supermarkt gaat?
Vind jij het raar als iemand alleen gaat zitten vissen uren lang?
Vind jij het raar als iemand alleen naar en van z'n werk gaat?

Waar leg -jij- dan die grens? Ik ben heel benieuwd naar je antwoord! :)
pi_119539148
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Even een serieuze vraag. Maar ik moet een reality check hebben blijkbaar.. maar jullie denken echt dat de meerderheid van de mensen het niet raar vind als ze iemand alleen in de disco zien staan en denken van 'die zal wel geen vrienden hebben' of alleen naar de bios gaat e.d.? Ik zit jullie te waarschuwen hiervoor juist en ik krijg te horen dat ik juist niet weet hoe de wereld in elkaar zit?
Dat stempel krijg je makkelijk inderdaad. Zeker als je ook daadwerkelijk niet supersociaal bent.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:56:56 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539152
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niemand hier zegt dat je overal schijt aan moet hebben! :D

Echt, waar halen jullie die onzin toch ineens vandaan! _O-

[..]

En dit wil je als bewijs aanleveren van jouw gelijk?
Beetje triest hoor, kom dan gewoon met normale argumenten.
Ik vind het een vrij normaal iets dat je iets aanneemt van iemand die het juist normaal voor elkaar heeft. Een beter argument dan dat is er niet echt. Jullie zijn diegenen die iets wat vrij duidelijk is afdoen als gelul en onzin en dat ik zit te trollen.
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:57:08 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119539159
quote:
Hangt er van af hoe die persoon zich gedraagt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119539190
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik vind het een vrij normaal iets dat je iets aanneemt van iemand die het juist normaal voor elkaar heeft. Een beter argument dan dat is er niet echt. Jullie zijn diegenen die iets wat vrij duidelijk is afdoen als gelul en onzin en dat ik zit te trollen.
Je hebt aardig wat pretenties :')
pi_119539201
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe die persoon zich gedraagt
Maar wel makkelijker denk ik ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:58:57 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539234
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je hebt aardig wat pretenties :')
Zal best. Zegt helemaal niks erover of ik gelijk heb of ongelijk. Is gewoon weer een woordje om iemand in diskrediet te brengen en daaruit voortvloeiend dat wat hij zegt minder geloofwaardig is. Maar goed dit gaat niet de goede kant op zo denk ik
we dan
pi_119539236
quote:
Ik ga nooit naar de disco, omdat ik daar geen reet aan vind.
Alleen naar de film vind ik geen issue, het zal me aan mijn reet roesten wat een ander ervan vind! En bovendien zijn er zat mensen die het blijkbaar -geen- issue vinden dat ik alleen naar de film ga ;)
pi_119539273
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef Myraela het volgende:
Alleen naar de film gaan is onzin.
Heel erg normaal, je moest eens weten hoeveel mensen dat doen. Zeker aangezien het in eerste instantie om de film gaat. Bioscopen hebben van die abonnementen waardoor het aandeel mensen die alleen gaan alleen maar is gegroeid. Soms zijn het weirdos, soms studenten, allerlei soorten mensen.

Bottom line, doe waar je zin in hebt. Kijk, als je mensen mee kunt vragen voor zulke toch meestal sociale aangelegenheden, moet je dat doen. Dan snap ik niet waarom je in je eentje zou gaan. Maar heb je zo snel niet iemand voor handen, is het zo jammer om dat maar thuis te blijven zitten als je dat niet wilt. Wordt zo eentonig dan.
pi_119539276
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus jij vindt het raar als iemand prima in z'n 1tje kan genieten?
Vind jij het ook raar als iemand alleen naar de supermarkt gaat?
Vind jij het raar als iemand alleen gaat zitten vissen uren lang?
Vind jij het raar als iemand alleen naar en van z'n werk gaat?

Waar leg -jij- dan die grens? Ik ben heel benieuwd naar je antwoord! :)
Ik vind het raar als je sociale bezigheden in je eentje gaat doen. Ik ga zo ook naar mijn werk, alleen, maar ik ga niet alleen in de kantine zitten. Zo simpel is het.
pi_119539282
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zal best. Zegt helemaal niks erover of ik gelijk heb of ongelijk. Is gewoon weer een woordje om iemand in diskrediet te brengen en daaruit voortvloeiend dat wat hij zegt minder geloofwaardig is. Maar goed dit gaat niet de goede kant op zo denk ik
Je pretendeert het namelijk voor elkaar te hebben en gebruikt dat als argument om je gelijk te bewijzen.

Dat is nu niet echt ijzersterk toch :')
pi_119539311
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel erg normaal, je moest eens weten hoeveel mensen dat doen. Zeker aangezien het in eerste instantie om de film gaat. Bioscopen hebben van die abonnementen waardoor het aandeel mensen die alleen gaan alleen maar is gegroeid. Soms zijn het weirdos, soms studenten, allerlei soorten mensen.

Bottom line, doe waar je zin in hebt. Kijk, als je mensen mee kunt vragen voor zulke toch meestal sociale aangelegenheden, moet je dat doen. Dan snap ik niet waarom je in je eentje zou gaan. Maar heb je zo snel niet iemand voor handen, is het zo jammer om dat maar thuis te blijven zitten als je dat niet wilt. Wordt zo eentonig dan.
Mwa. Soms kan dat fijn zijn. Gewoon even geen gedoe :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:01:03 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga nooit naar de disco, omdat ik daar geen reet aan vind.
Alleen naar de film vind ik geen issue, het zal me aan mijn reet roesten wat een ander ervan vind! En bovendien zijn er zat mensen die het blijkbaar -geen- issue vinden dat ik alleen naar de film ga ;)
Ik zeg alleen dat ze misschien wel denken van 'die jongen alleen in de bios, geen vrienden/vriendin'. Is geen issue voor hen en hoeft het ook niet voor jou te zijn. Ik zeg alleen maar dat mensen dat wel opvalt en daar een beeld bij krijgen. Kunnen jullie daaraan schijt hebben bijvoorbeeld dat kan best. Maar zoiets helpt dan niet erbij dat mensen anders naar je kijken als je rare acties hebt. Maar blijkbaar maakt het de meerderheid niet uit wat de rest vindt, of in ieder geval vinden ze het belangrijker dat ze kunnen doen wat ze willen doen ongeacht wat anderen denken. Kan sterk zijn en spreken voor iemand, maar kan er ook voor zorgen dat sommige mensen de dorpsgek worden als je snapt wat ik bedoel
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:01:05 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119539316
quote:
Gedrag is alles, ze zullen misschien een beetje raar opkijken als je zegt dat je alleen bent gekomen. Maar als je gewoon sociaal bent, makkelijk bent in de omgang zijn ze allang vergeten dat je alleen kwam.

Ga je een beetje suf rondkijken, ja dan is het vreemd. Maar niet omdat je alleen bent.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119539317
quote:

[..]

Je draait de zaken om :)
Jullie zijn juist diegenen die hier zitten te trollen, ik vertel je alleen amar de waarheid zoals ik die zie en blijkbaar ben ik niet alleen in die mening :)
En dat weet ik ook, want ik ken in het dagelijks leven -nog- meer mensen die er zo over denken, dus ik weet dondersgoed dat er niks raars aan is :)

Ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om diegenen die beweren dat alleen uitgaan triest is....lachen en een beetje huilen ook, dat zulke kortzichtigheid anno 2012 nog bestaat :')
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:01:40 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119539329
Alleen naar een disco kan makkelijk, net als uit eten en bios.

Qua stappen hangt het er gewoon van af hoe je zelf gedraagt en overkomt en wat je doet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119539330
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat niemand het doet. Ik zeg dat ik het een rare keuze vind als je dit bewust doet. Zoals jij ook zegt, "als je niet zo snel iemand voor handen hebt" okay. Maar het fijner vinden dan samengaan snap ik niet.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:02:40 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539357
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je pretendeert het namelijk voor elkaar te hebben en gebruikt dat als argument om je gelijk te bewijzen.

Dat is nu niet echt ijzersterk toch :')
Ik haalde het aan op de reactie dat ik onzin praat. Als je het voor elkaar hebt is de kans dat je onzin praat wel minder groot. De meeste mensen hebben daar dan namelijk wel gevoel voor. Was niet om me 100% gelijk te geven. Maar 'onzin' is het andere negatieve uiterste wat op die manier goed te neutraliseren is. Lezen wat iets is en niet verdraaien a.u.b.
we dan
pi_119539361
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mwa. Soms kan dat fijn zijn. Gewoon even geen gedoe :)
Als je geen gedoe wil dan is thuis blijven nog een betere optie. :+

Maar ik ga ook wel eens alleen ja (meestal toch met vriendinnen/collega's/moeder). Alleen door het stigma dat het heeft, voel ik me daar niet prettig meer bij. En dat is erg, dat iets verpest wordt door wat anderen erover denken.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:03:48 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119539400
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik ga ook wel eens alleen ja (meestal toch met vriendinnen/collega's/moeder). Alleen door het stigma dat het heeft, voel ik me daar niet prettig meer bij. En dat is erg, dat iets verpest wordt door wat anderen erover denken.
En als nou iets totaal niet belangrijk is!
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:03:50 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119539401
De film is een ander verhaal, als ik ga naar een film. Kijk naar de film, ik praat niet. Dus ook al ga ik samen de persoon naast mij hoor en spreek ik anderhalf uur totaal niet. Dus tsja samen of alleen het maakt mij dan weer geen flikker uit.
C'est la vie
pi_119539421
quote:
in de bios niet, dan kijk je namelijk een film. iemand alleen in een restaurant vind ik ook niet echt raar, alleen in een kroeg of club ligt eraan. als diegene moederziel alleen een hele avond aan de bar hangt is dat wel apart, iemand die veel aanspraak heeft en sociaal is, daarbij valt het denk ik niet op.
pi_119539426
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het raar als je sociale bezigheden in je eentje gaat doen. Ik ga zo ook naar mijn werk, alleen, maar ik ga niet alleen in de kantine zitten. Zo simpel is het.
Wat raar...dat je in je 1tje naar je werk gaat :o

:')
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ze misschien wel denken van 'die jongen alleen in de bios, geen vrienden/vriendin'. Is geen issue voor hen en hoeft het ook niet voor jou te zijn. Ik zeg alleen maar dat mensen dat wel opvalt en daar een beeld bij krijgen. Kunnen jullie daaraan schijt hebben bijvoorbeeld dat kan best. Maar zoiets helpt dan niet erbij dat mensen anders naar je kijken als je rare acties hebt. Maar blijkbaar maakt het de meerderheid niet uit wat de rest vindt, of in ieder geval vinden ze het belangrijker dat ze kunnen doen wat ze willen doen ongeacht wat anderen denken. Kan sterk zijn en spreken voor iemand, maar kan er ook voor zorgen dat sommige mensen de dorpsgek worden als je snapt wat ik bedoel
Als bekrompen mensen (schaapjes) zo'n beeld van mij krijgen, ligt dat aan hun en is dat hun probleem. Niet het mijne ;)
Ik vind het gewoon een beetje triest dat er mensen zijn die mij triest vinden als ik iets onderneem waar ik gewoon zin in heb.

Trouwens, is alleen naar de bibliotheek gaan ook raar??
:D _O-
pi_119539429
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt een goed punt, maar mensen die hun geluk af laten hangen van wel of geen mensen om zich heen hebben zijn niet helemaal in orde. Mijn inziens is het veel belangrijker of je de keus hebt om mensen om je heen te hebben of niet.

[..]

Dit inderdaad en daar heb ik ervaring mee. Nou nou wat een gezelligheid als de rest met hun rug naar je toe staat.
Comp_Lex.... echt sinds dat programma Casanova Bootcamp... vergelijk ik jou echt met die knakker die thuis zijn bier brouwt... ben z'n naam ff kwijt... maar zoals jij spreekt is het net alsof ik hem hoor :')
(niet lullig bedoeld trouwens!)

quote:
Het punt is hier, dat het niet uitmaakt wat een ander vindt. Dat is nou juist de essentie van dit alles. Het gaat in dit leven erom hoe JIJ je als INDIVIDU vindt en beleeft. Wat een ander vindt is niet belangrijk. Het gaat toch om jou geluk.... en als jij je niet laat tegenhouden dat door welke omstandigheden dan ook je alleen ergens heen bent, des te meer hulde to you!

quote:

[..]

Iemand die het juist voor elkaar heeft?

Ok, goed...... dit wilde ik niet doen maar vooruit..... jij hebt het goed voor elkaar? Je ging daten met iemand (ik zal geen naam noemen) puur vanwege het gemis van je ex... je wilde gelijk met die persoon verder op de voet waar je mee geeindigd was met je ex.

en daarbij heb je het er dan ook nog eens over mijn "fysiek" gehad in relatie met die van jou.... aangezien je weet dat zij en ik ook regelmatig spraken (zonder intenties)..... dude... seriously? :')

Wat is jou definitie van het goed voor elkaar hebben?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Lol terwijl ik dit typte, postte jij dat laatste... doe mij ook zo'n glazenbol!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119539434
quote:

[..]

Is ook echt iets waar je je overheen moet zetten. Ik zou het nu zo kunnen doen. Maar ik ga nog steeds liever met andere mensen omdat dat gezelliger is.
pi_119539452
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat niemand het doet. Ik zeg dat ik het een rare keuze vind als je dit bewust doet. Zoals jij ook zegt, "als je niet zo snel iemand voor handen hebt" okay. Maar het fijner vinden dan samengaan snap ik niet.
Af en toe kan ik wel inkomen, mijn hoofd staat ook niet altijd naar contact met anderen. Maar als je er consequent voor kiest om dat soort dingen alleen te doen, terwijl dat niet hoeft, ja. Dan geef ik je wel gelijk. Maar goed niet iedereen is even sociaal, kan verschillende redenen hebben.
pi_119539453
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat raar...dat je in je 1tje naar je werk gaat :o

Vind jij werken sowieso niet al een raar begrip?
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:05:43 #35
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je draait de zaken om :)
Jullie zijn juist diegenen die hier zitten te trollen, ik vertel je alleen amar de waarheid zoals ik die zie en blijkbaar ben ik niet alleen in die mening :)
En dat weet ik ook, want ik ken in het dagelijks leven -nog- meer mensen die er zo over denken, dus ik weet dondersgoed dat er niks raars aan is :)

Ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om diegenen die beweren dat alleen uitgaan triest is....lachen en een beetje huilen ook, dat zulke kortzichtigheid anno 2012 nog bestaat :')
Ach rot toch op vent met je domme posts de hele tijd. Je zit telkens subtiel te zeggen dat ik kortzichtig ben en je me uitlacht enzo. Ga maar fijn in je eentje dan want het is ow zo normaal. Jij kent namelijk mensen die dat ook doen. Nou ik ken geen mensen die dat doen. Heeft te maken met verschil van groepen mensen waarmee je omgaat waarschijnlijk.
we dan
pi_119539478
quote:

[..]

Waarom zou je jouw eigen plezier daardoor laten verpesten? Je moet je gewoon niks aantrekken van wat zulke mensen van je denken. Het gaat om wat -jij- ervan vind, niet wat anderen van je vinden.

Als je je plezier alleen maar van anderen laat afhangen...waar ligt -dan- de grens?

Nee hoor, ik bepaal die grens lekker zelf! ^O^
pi_119539483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
en daarbij heb je het er dan ook nog eens over mijn "fysiek" gehad in relatie met die van jou.... aangezien je weet dat zij en ik ook regelmatig spraken (zonder intenties)..... dude... seriously?

Wat is deze?
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:06:15 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119539489
quote:

[..]

Comp_Lex.... echt sinds dat programma Casanova Bootcamp... vergelijk ik jou echt met die knakker die thuis zijn bier brouwt... ben z'n naam ff kwijt... maar zoals jij spreekt is het net alsof ik hem hoor :')
(niet lullig bedoeld trouwens!)
Tom, Tom is een held hij praat een beetje alsof hij 55 jarige leraar is. Zijn manier van praten dan.
C'est la vie
pi_119539517
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

ben je bang dat anderen jou als raar bestempelen wanneer je dingen alleen zou doen? ben je zo onzeker op dat vlak, wat anderen wellicht wel of niet van je vinden? :)
pi_119539528
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind het wel belangrijk wat mensen van me vinden en ik kan dat niet uitschakelen.
pi_119539531
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Tom, Tom is een held hij praat een beetje alsof hij 55 jarige leraar is. Zijn manier van praten dan.
Juist! haha
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is deze?
Ja I shit you not..... dat was één van de eerste dingen die de dame in kwestie mij vertelde.... dat HierGaanWeDan het had over mijn Profile picture.... een bazenplaatje van in de gym toen ik net klaar was met trainen en nog op mezelf geilde :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119539547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Af en toe kan ik wel inkomen, mijn hoofd staat ook niet altijd naar contact met anderen. Maar als je er consequent voor kiest om dat soort dingen alleen te doen, terwijl dat niet hoeft, ja. Dan geef ik je wel gelijk. Maar goed niet iedereen is even sociaal, kan verschillende redenen hebben.
Maar hier wordt ook alles wel enorm zwart/wit gezien. Het kan toch ook gewoon zijn dat je af en toe gewoon behoefte hebt alleen dingen te doen. Het is ook heel verschillend hoe veel tijd mensen echt voor zichzelf nodig hebben :D
pi_119539555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het wel belangrijk wat mensen van me vinden en ik kan dat niet uitschakelen.
Ik vind jou zo'n loser, he. Och man.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119539579
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

O :o
Gaan we op de man spelen nu? :D

Sorry, maar ik ga me niet verlagen tot zo een niveau ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:08:33 #45
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539580
quote:

Iemand die het juist voor elkaar heeft?

Ok, goed...... dit wilde ik niet doen maar vooruit..... jij hebt het goed voor elkaar? Je ging daten met iemand (ik zal geen naam noemen) puur vanwege het gemis van je ex... je wilde gelijk met die persoon verder op de voet waar je mee geeindigd was met je ex.

en daarbij heb je het er dan ook nog eens over mijn "fysiek" gehad in relatie met die van jou.... aangezien je weet dat zij en ik ook regelmatig spraken (zonder intenties)..... dude... seriously? :')
[ afbeelding ]

Wat is jou definitie van het goed voor elkaar hebben?

Lol terwijl ik dit typte, postte jij dat laatste... doe mij ook zo'n glazenbol!
Dit klopt helemaal niet. Kan je haar navragen. Dus lul niet zo dom, vraag maar na. Wat ben je voor een sukkeltje zeg
we dan
pi_119539584
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Juist! haha

[..]

Ja I shit you not..... dat was één van de eerste dingen die de dame in kwestie mij vertelde.... dat HierGaanWeDan het had over mijn Profile picture.... een bazenplaatje van in de gym toen ik net klaar was met trainen en nog op mezelf geilde :P
Oke :')
pi_119539597
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind jou maar een hard persoon.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:09:32 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119539612
quote:

[..]

Wat ben jij een kutwijf zeg, poeh poeh meid.
C'est la vie
pi_119539615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dit klopt helemaal niet. Kan je haar navragen. Dus lul niet zo dom, vraag maar na. Wat ben je voor een sukkeltje zeg
Waar denk je dat het ongeveer het eerste half uur over ging.... :')

Fascination trollen :')

Kijk maar uit, straks komt er weer versterking :')
YouTube
pi_119539642
Ok, dit topic gaat effe nergens meer over :')

Modjes!?!
pi_119539649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom zou je jouw eigen plezier daardoor laten verpesten? Je moet je gewoon niks aantrekken van wat zulke mensen van je denken. Het gaat om wat -jij- ervan vind, niet wat anderen van je vinden.
Dat doe ik nou eenmaal. Als ik aanvoel (of invul, altijd maar de vraag) wat mensen ervan vinden en hoe ze daarover oordelen, dan voel ik me minderwaardig. Misschien is er dan toch ook iets in mezelf dat het raar vindt om zulke dingen alleen te doen. Zo niet is het makkelijker schijt hebben aan de meningen van anderen, omdat je er zelf dus anders over denkt.

quote:
Als je je plezier alleen maar van anderen laat afhangen...waar ligt -dan- de grens?

Nee hoor, ik bepaal die grens lekker zelf! ^O^
Het is niet dat zoiets me wekelijks overkomt hoor. :+ Maar soms zou ik wel iets in mijn eentje willen doen maar weerhoudt het stigma me om het door te zetten.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:11:07 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119539661
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat lijkt mij heel erg zwaar. Het leven gaat zo een stuk makkelijker worden als je dat los kan laten.

Wat maakt het nou uit wat iemand van je vind? Het is zijn mening. En je kan het niet altijd met elkaar eens zijn toch :)
pi_119539673
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Fascination trollen :')

Kijk maar uit, straks komt er weer versterking :')
Tijd voor een relletje :7

Dus kom maar met de geile pics van de slet van hiergaanwedan :7
pi_119539678
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef dawg het volgende:

[..]

ben je bang dat anderen jou als raar bestempelen wanneer je dingen alleen zou doen? ben je zo onzeker op dat vlak, wat anderen wellicht wel of niet van je vinden? :)
Ik vind het leuk om dingen samen te doen. En ik heb de mensen om dingen mee samen te doen. Ik doe wat ik wil doen, dus ik kom helemaal niet in situaties dat mensen die oordelen zouden kunnen hebben. Daarbij zou ik als ik in die situatie zitten ook heel anders zijn. Als ik alleen in de kroeg zou zitten, zou ik niet de hele tijd alleen in de kroeg zitten.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:11:36 #55
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119539680
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zal haar wel navragen dan. Maar jij zegt dus dat Eefje zei dat ik direct vervanging wou van mijn relatie en dat ik het helemaal over jouw lichaam heb gehad e.d.?
we dan
pi_119539684
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind jou maar een hard persoon.
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat ben jij een kutwijf zeg, poeh poeh meid.
Was een grapje, he. :{w
pi_119539710
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef ook_gek het volgende:
makkelijker worden als je dat los kan laten.

Wat maakt het nou uit wat iemand van je vind? Het is zijn mening
Iedereen heeft dat denk ik wel een beetje. Weinig mensen die zich helemaal nergens wat van aantrekken. Ik denk dat het belangrijker is dat een beetje onder controle te krijgen dan om het helemaal uit te schakelen.
pi_119539725
zijn we elkaar nu op deze manier aan het versieren? :)

SPOILER
Nosce te ipsum.
pi_119539726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat doe ik nou eenmaal. Als ik aanvoel (of invul, altijd maar de vraag) wat mensen ervan vinden en hoe ze daarover oordelen, dan voel ik me minderwaardig. Misschien is er dan toch ook iets in mezelf dat het raar vindt om zulke dingen alleen te doen. Zo niet is het makkelijker schijt hebben aan de meningen van anderen, omdat je er zelf dus anders over denkt.

[..]

Het is niet dat zoiets me wekelijks overkomt hoor. :+ Maar soms zou ik wel iets in mijn eentje willen doen maar weerhoudt het stigma me om het door te zetten.
Waarom voel je je dan minderwaardig? Er is geen schaamte in iets alleen moeten doen!

Zelf ben ik kortgeleden verhuisd.... had een leuk groepje, met een vriendin, ging uit en groepje weg dus ben weer alleen... maar het interesseert me niets en ik ben gewend om ergens alleen te zijn/opnieuw te beginnen... daar is niets mis mee :)

Het is niet makkelijk om de knop om te zetten, maar het werkt wel in je voordeel... ga maar eens elke dag boodschappen doen in de Albert Heijn ofzo.. gewoon elke dag iets vers ophalen... dan zal je zien hoeveel mensen er NIET op jou letten, in tegenstelling tot mensen die je wel aankijken.

Boodschappen doen wordt vaak alleen gedaan, dus dat zou een mooi begin zijn om die angst te overwinnen :)

en dan bijvoorbeeld aan het jochie achter de kassa vragen als hij jou begroet: "hoe is het ermee?"

gewoon 1 zin, daar mee beginnen...

kost tijd, maar levert veel op!
YouTube
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:13:18 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119539733
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als ik alleen in de kroeg zou zitten, zou ik niet de hele tijd alleen in de kroeg zitten.
Door je eigen doen, of doordat anderen naar jou toekomen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119539741
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Iedereen heeft dat denk ik wel een beetje. Weinig mensen die zich helemaal nergens wat van aantrekken. Ik denk dat het belangrijker is dat een beetje onder controle te krijgen dan om het helemaal uit te schakelen.
Het is logisch dat je je wat aantrekt wat anderen vinden. Een mens is een sociaal dier. Als niemand je mag, ben je alleen en dat wil je niet.
pi_119539745
quote:

[..]

/care
pi_119539751
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het leuk om dingen samen te doen. En ik heb de mensen om dingen mee samen te doen. Ik doe wat ik wil doen, dus ik kom helemaal niet in situaties dat mensen die oordelen zouden kunnen hebben. Daarbij zou ik als ik in die situatie zitten ook heel anders zijn. Als ik alleen in de kroeg zou zitten, zou ik niet de hele tijd alleen in de kroeg zitten.
fijn, maar dat vroeg ik niet.

dat jij "wel mensen hebt om dingen mee te ondernemen" heb je al meer dan eens duidelijk gemaakt aan koffie. :)
pi_119539780
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is logisch dat je je wat aantrekt wat anderen vinden. Een mens is een sociaal dier. Als niemand je mag, ben je alleen en dat wil je niet.
Klopt. Ik ben wel helemaal met je eens. Maar je overmatig van dingen aantrekken is alleen maar slecht voor je. Gewoon alleen naar de film als je daar zin in hebt :7
pi_119539782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Misschien is dat dan weer een voordeel van autisme: Ik heb me nooit echt aangetrokken gevoeld tot datgene wat "de meerderheid" zou willen :+

Ik kan me niet echt voorstellen hoe het is om onder zo'n stigma te moeten leven. Maar zou ook gewoon je leeftijd kunnen zijn?
Ik weet wel dat mijn leeftijdsgenoten over het algemeen gesproken meer schijt hebben aan dingen dan jouw leeftijdsgenoten ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:14:22 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119539783
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mensen waar van je echt weet dat ze eerlijk en oprecht zijn. Die mensen zijn de moeite waard om naar te luisteren wat ze van je vinden. De rest boeit niet.

Ik denk er niet eens over na.
pi_119539790
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

/care
Dit is vast een trucje dat je geleerd hebt in dit topic :D

Maar diep in je hard daar suddert het verder....
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:16:03 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119539832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

[..]

Was een grapje, he. :{w
Ja dit was ook een grapje.
C'est la vie
pi_119539834
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hard, ja.
pi_119539850
Er zijn mensen die het prima vinden om sociale dingen alleen te ondernemen, prima
Er zijn mensen die andere mensen raar vinden als ze sociale dingen alleen doen, prima
Er zijn mensen die zich iets aantrekken van de mening van andere, prima
Er zijn mensen die zich niets aantrekken van de mening van andere, prima

What the fuck is hier het probleem?
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_119539861
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mensen waar van je echt weet dat ze eerlijk en oprecht zijn. Die mensen zijn de moeite waard om naar te luisteren wat ze van je vinden. De rest boeit niet.

eens. ik sta daar ook niet bij stil. lijkt me ook erg vermoeiend als je daar wel bij stil staat of wanneer je daardoor dingen laat.
pi_119539864
quote:

[..]

Mij maakt het uiteindelijk nog niet eens zoveel uit wie het precies zegt. Ik probeer zoveel mogelijk gevoelig te zijn voor argumenten :P
pi_119539878
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Ziba het volgende:

[..]

Hard, ja.
Dit is erg ;(
pi_119539898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Er zijn mensen die het prima vinden om sociale dingen alleen te ondernemen, prima
Er zijn mensen die andere mensen raar vinden als ze sociale dingen alleen doen, prima
Er zijn mensen die zich niets aantrekken van meningen van andere, prima

Wat the fuck is hier het probleem?
Het is alleen een probleem als bepaalde mensen er een probleem van maken...zoals hier gebeurde toen men het ging hebben over wel of niet alleen naar de film gaan :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:17:54 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119539911
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Er zijn mensen die zich niets aantrekken van meningen van andere, prima

Wat the fuck is hier het probleem?
Net zoals 99% van de problemen: geen

Wij discussiëren graag over dingen die meestal het best kunnen worden afgedaan met een: let's agree to disagree
C'est la vie
pi_119539917
quote:

[..]

pi_119539925
De mening van anderen speelt voor veel mensen wel een rol. Niet voor niks dat de meeste mensen in nieuwe groepen eerst even de kat uit de boom kijken. Dat doe ik ook. Ik kan wel gelijk grappen over het doorspoelen van foetussen gaan maken, maar dat valt niet bij elk publiek in goede aarde. Ik wil dus eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Hoeft niet lang te duren overigens.

Bovendien is het ook zo dat mensen die overduidelijk schijt hebben aan de mening van anderen over het algemeen niet erg bij mij in de smaak vallen. De mensen die ergens binnenkomen en gelijk de aandacht opeisen en onaangepast gedrag vertonen. Als je je een beetje aan kunt passen dan weet je met wat voor een soort mensen je te maken hebt en dan pas je je gedrag aan.
pi_119539962
Alleen naar de bios is raar. Op zulke mensen kijk ik onbewust neer. Denk ik. Eerlijk is eerlijk. Zo van 'meh, kneus'. Zijn ook altijd bepaalde types. Maar leven en laten leven! :D
pi_119540007
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan wel gelijk grappen over het doorspoelen van foetussen gaan maken, maar dat valt niet bij elk publiek in goede aarde.
Been there, done that. En dan achteraf via iemand anders te horen krijgen dat ze het echt niet kon hebben :D :')
pi_119540014
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Het probleem is echter dat daar ook vaak naar gehandeld wordt. Mensen gaan letterlijk met de rug naar je toe staan waardoor ze voor je niet meer (of minder) toegankelijk zijn. Bij mij op de studentenvereniging hebben ze een regel dat zegt dat je niet met de rug richting de barman (-vrouw) mag zitten als je aan de bar zit, omdat de persoon zich dan onprettig gaat voelen terwijl hij/zij je wel bedient. Daar staat een straf op trouwens :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119540018
quote:
De mening van anderen speelt voor veel mensen wel een rol. Niet voor niks dat de meeste mensen in nieuwe groepen eerst even de kat uit de boom kijken. Dat doe ik ook. Ik kan wel gelijk grappen over het doorspoelen van foetussen gaan maken, maar dat valt niet bij elk publiek in goede aarde. Ik wil dus eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Hoeft niet lang te duren overigens.

Bovendien is het ook zo dat mensen die overduidelijk schijt hebben aan de mening van anderen over het algemeen niet erg bij mij in de smaak vallen. De mensen die ergens binnenkomen en gelijk de aandacht opeisen en onaangepast gedrag vertonen. Als je je een beetje aan kunt passen dan weet je met wat voor een soort mensen je te maken hebt en dan pas je je gedrag aan.
Dat is waar.

Maar stel dat ik naar een film ga in m'n 1tje (om wat voor reden dan ook). Dan zou ik dat doen puur om die film te zien en niet op contact te maken met een ander.
Zelfde reden als wanneer ik in de supermarkt ben: Ik ben er niet om sociaal te doen, maar om vreten en proviant in te slaan :D
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:20:49 #82
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119540029
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Oke :')
Is weer gelul van hem. Kan ook wel duidelijk laten maken dat het zo is aangezien die meid gewoon op fok zit. Maar goed hij liegt nou eenmaal veel bij elkaar
we dan
pi_119540038
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:19 schreef Ziba het volgende:
Alleen naar de bios is raar. Op zulke mensen kijk ik onbewust neer. Denk ik. Eerlijk is eerlijk. Zo van 'meh, kneus'. Zijn ook altijd bepaalde types. Maar leven en laten leven! :D
Totdat zo'n persoon toevallig met je in gesprek komt in de rij voor de popcorn en cola.... en er iets te sprake komt, en opeens hoor je dat hij hier nieuw naar verhuisd is... of dat hij zijn vriendin is kwijtgeraakt door een gruwelijk ongeluk en dit de film was waar ze samen zo naar uitgekeken hebben...

jup... a genuine kneus.
YouTube
pi_119540060
quote:
Ik vind het vaak wel losers, ja. Van die nerderige mannen vaak.
pi_119540070
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

quote:
Alleen naar de bios is raar. Op zulke mensen kijk ik onbewust neer. Denk ik. Eerlijk is eerlijk. Zo van 'meh, kneus'.
Ik dus niet ;)
Met deze gedachtenkronkel sluit je jezelf wel meteen uit van een aardig grote groep mensen. Je keurt een hele groep mensen bij voorbaat al af....vanwege zo'n klein dingetje!! :D
pi_119540083
quote:
Allemaal zo simpel zo :D

Maar ligt er echt aan hoe de persoon er bij loopt.
pi_119540118
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Allemaal zo simpel zo :D

Maar ligt er echt aan hoe de persoon er bij loopt.
idd, als je gewoon zelf-vertrouwen hebt dan maakt het allemaal niks uit; voor beide partijen.
Nosce te ipsum.
pi_119540128
quote:

[..]

Dit is vaak wel zo :') Van die slecht geklede, bebrilde figuren met niet iets teveel zweetlucht om zich heen. Die knorrend lachen en dan hun bril recht op hun neus zetten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Totdat zo'n persoon toevallig met je in gesprek komt in de rij voor de popcorn en cola.... en er iets te sprake komt, en opeens hoor je dat hij hier nieuw naar verhuisd is... of dat hij zijn vriendin is kwijtgeraakt door een gruwelijk ongeluk en dit de film was waar ze samen zo naar uitgekeken hebben...

jup... a genuine kneus.
Kan best zijn, maar als ik mijn mening moet gaan nuanceren naar elke mogelijke verklaring waarom iemand alleen in de bios zit, dan blijf je bezig. Stereotyperen is heel menselijk, en het is allang bewezen dat de stereotypes in de hoofden van mensen vaak ook kloppen. Dus ik blijf dat lekker doen.
pi_119540180
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]

Stereotyperen is heel menselijk, en het is allang bewezen dat de stereotypes in de hoofden van mensen vaak ook kloppen. Dus ik blijf dat lekker doen.
En ik blijf dat dus ook gewoon lekker doen ^O^
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:24:54 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119540181
Dan vinden ze mij een loser en een nerd en dan vind ik hun oppervlakkig trutjes.

Heerlijk die vrijheid van meningsuiting vinden jullie ook niet?
C'est la vie
pi_119540202
quote:

mensen veroordelen omdat ze zo nu en dan alleen dingen ondernemen vind ik anders best zielig.

niet iedereen is hetzelfde en ik vind mensen die verwachten dat alles en iedereen aan hun wereldbeeld voldoen en de rest is raar en een loser en weet ik wat allemaal, uitermate vermoeiend en eigenlijk ook behoorlijk dom want kortzichtigheid vind ik geen teken van een hoge intelligentie.
pi_119540225
quote:

[..]

Of van die emochicks. Het is ook gewoon zo. En daar kijk je of op neer of je hebt medelijden. Alleen niemand die dat durft te zeggen.
pi_119540228
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:24 schreef heloef het volgende:
Dan vinden ze mij een loser en een nerd en dan vind ik hun oppervlakkig trutjes.

Beter zie je ze als wanhopige breezersletjes en ga je ze versieren :7
pi_119540249
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:24 schreef heloef het volgende:

Zo werkt het wel. Als je niet een nerd gevonden wilt worden, dan moet je je niet kleden/gedragen als een nerd. Je kan wel tegen de stroom in gaan zwemmen door steeds maar te moeten bewijzen dat het met je nerderigheid wel meevalt, maar daar is geen beginnen aan. Looks matter.
pi_119540258
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:26 schreef Ziba het volgende:

[..]

Of van die emochicks. Het is ook gewoon zo. En daar kijk je of op neer of je hebt medelijden. Alleen niemand die dat durft te zeggen.
Hm, ik heb nog nooit een vrouw alleen zien zitten in de bios.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:27:13 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119540272
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beter zie je ze als wanhopige breezersletjes en ga je ze versieren :7
Ik hou niet van oppervlakkige mensen, wat moet ik met dat soort lui? :')

Tevens iedereen is oppervlakkig, niemand is totaal open minded. Alleen de mate van oppervlakkigheid verschilt.
C'est la vie
pi_119540285
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je hebt me door. :'(
pi_119540287
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:26 schreef Ziba het volgende:

[..]

Of je vind er gewoon niets van, omdat je eigenlijk niets met ze te maken hebt.
Lekker fucking boeiend of je er als je alleen in de bioscoop zit er niet uit ziet, je kent daar toch niemand.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:28:11 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119540315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zo werkt het wel. Als je niet een nerd gevonden wilt worden, dan moet je je niet kleden/gedragen als een nerd. Je kan wel tegen de stroom in gaan zwemmen door steeds maar te moeten bewijzen dat het met je nerderigheid wel meevalt, maar daar is geen beginnen aan. Looks matter.
Nee ging mij om het alleen naar de bioscoop gaan verhaal niet zo zeer de kleding.
Kleding kan je kopen dat is makkelijk oplosbaar.
C'est la vie
pi_119540326
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef dawg het volgende:

[..]

mensen veroordelen omdat ze zo nu en dan alleen dingen ondernemen vind ik anders best zielig.

niet iedereen is hetzelfde en ik vind mensen die verwachten dat alles en iedereen aan hun wereldbeeld voldoen en de rest is raar en een loser en weet ik wat allemaal, uitermate vermoeiend en eigenlijk ook behoorlijk dom want kortzichtigheid vind ik geen teken van een hoge intelligentie.
Heeft in mijn ogen niks met kortzichtigheid te maken. Ik maak stereotypes op basis van ervaring. Mensen wegen in in hokjes plaatsen is heel natuurlijk. Iedereen doet het. Nuancering doe ik wel aan als ik mensen leer kennen. Ik ga niet op voorhand het politiek correcte mannetje uithangen omdat er misschien wel een heel verhaal achter iemand zit dat ik niet ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')