Zou ik niet doen, echt, krijg je weer zo'n kliekje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja iets heel anders en origineels. Ik ben er ook voor om vaste users icoontjes weg te laten.
Ja maar nachtbagger bestaat al. Maak juist gewoon iets nieuws. En als er iemand een mooi plaatje kan fotoshoppen zou dat helemaal leuk zijn. Eventueel kan ik ook wel wat maken als er een leuk idee is. Ik zat te denken aan een afbeelding van een muur met wat graffiti erop of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet die ene van PUB aub![]()
![]()
Iets wat op die van nachtbagger lijkt. Die is altijd wel leuk
Thanxquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:39 schreef yvonne het volgende:
Whehehe, Conflict en Biancavia kunnen het meer dan prima. Succes!
Ja dat is wat ik voorstel. Dan krijg je idd die kliekjes niet, of in elk geval minder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, echt, krijg je weer zo'n kliekje.
Bedenk een tekst die ze nog in geen enkele sc hebben. Er zitten hier vast creatieve geesten.
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, wel een goed programma, ik kijk het graag! Maar het is gewoon maar een woord.
waarin mensen zich kunnen opgeven om 3 dagen van leven te ruilen?quote:
Haha, dank je wel! Maar ik woon al jaren niet meer in Helmond hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar leuk dat ze jou na al die tijd weer mod maken Helmondse rakker.
Doe goed je best
Ohquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Haha, dank je wel! Maar ik woon al jaren niet meer in Helmond hoor...
Ik vraag me af waarom dat niet zou mogen. Het lijkt me eigenlijk een geweldig plan. Als je zin hebt ga je het een beetje uitwerken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarin mensen zich kunnen opgeven om 3 dagen van leven te ruilen?mag dat op FOK!?
Ik zal er morgen wel eens iets mee gaan doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat niet zou mogen. Het lijkt me eigenlijk een geweldig plan. Als je zin hebt ga je het een beetje uitwerken.
Ok, prima. Overleg je idee eerst ff ergens als je het goed wil laten slagen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal er morgen wel eens iets mee gaan doen
uiteraardquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, prima. Overleg je idee eerst ff ergens als je het goed wil laten slagen.
Kan de rest wel dichtquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
We hebben nu JONG! en OUD bedenk ik me net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |