Sweet!quote:
Precies! Ik zal foto's en filmpje plaatsen zodra ik hem heb.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sweet!We verwachten uiteraard een reviewtje als 'ie binnen is.
Zie je eigenlijk niet zoveel, kastjes met veel aansluitingen en de connectiviteit die dat kastje heeft!
Nee, met die gaat dat draadloos.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:52 schreef pazara het volgende:
ik heb deze en deze binnen van bic
maar wanneer verbruikt de lader de battarij?
als de kabel erin zit?
Cool. Lookin' forward.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies! Ik zal foto's en filmpje plaatsen zodra ik hem heb.
Heb hem trouwens bij GeekBuying gekocht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, met die gaat dat draadloos.
[..]
Cool. Lookin' forward.
fyquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, met die gaat dat draadloos.
Ah ja, via hun newsletter kwam ik die tegen eens!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb hem trouwens bij GeekBuying gekocht.
http://www.geekbuying.com(...)J45-Slot-312604.html
quote:Coupon Code: $4 OFF for $100: DNCLWQNG
Brand het?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
Ach ja. Laat ik 'em zelf ook maar gewoon bestellen.
SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ies niet handug.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Momenteel volgens mij alleen VISA/MasterCard en JCB (ofzo).
Gewoon thuis, keek wel mee.. maar las niet écht meer mee.quote:
Werkt dat wat die NOOK? . Of heb je een oudere versie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef tokko1 het volgende:
Net een hoesje voor m'n NOOK besteld, maar toch weinig aanbod van chinese webshops. Maar gewoon voor een Ebay seller gekozen gezien het aanbod.
(btw, Shiz en God .. slooowchat--> PM!?)
Zat zelf te twijfelen over die van J1nx, maar ik heb helaas het geld er momenteel even niet voor overquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
Ach ja. Laat ik 'em zelf ook maar gewoon bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |